Usługa wyceny rynkowej praw własności intelektualnej (w szczególności praw własności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wyceny rynkowej praw własności intelektualnej (w szczególności praw własności przemysłowej oraz praw do know-how)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-04
  • Numer ogłoszenia581282-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 581282-N-2020 z dnia 2020-09-04 r.

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu: Usługa wyceny rynkowej praw własności intelektualnej (w szczególności praw własności przemysłowej oraz praw do know-how)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Inkubator Innowacyjności
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 18440000000000, ul. ul. Wojska Polskiego  28 , 60-637  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8487043, , e-mail zampub@up.poznan.pl, , faks 61 8955043.
Adres strony internetowej (URL): www.up.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.up.poznan.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.up.poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemne
Adres:
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych, budynek Collegium Maximum, IV piętro, pokój 407, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wyceny rynkowej praw własności intelektualnej (w szczególności praw własności przemysłowej oraz praw do know-how)
Numer referencyjny: RZ-262-50/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokonanie do 80 wycen rynkowych praw własności intelektualnej. Wyceny rynkowe praw własności intelektualnej dotyczą w szczególności: technologii, metod, patentów itd. z obszaru w szczególności: rolnictwo i ogrodnictwo, inżynieria mechaniczna, nauki biologiczne, inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, nauki leśne, zootechnika i rybactwo, weterynaria oraz technologia żywności i żywienia.2. W zakres usługi objętej zamówieniem wchodzą co najmniej następujące elementy:1) Dokonanie wyceny rynkowej praw własności intelektualnej zgodnie z przedstawionymi przez Wykonawcę i zaakceptowanymi przez Zamawiającego metodami wyceny (co najmniej 2 metody wyceny). Przy czym Zamawiający zaleca metodę dochodową i rynkową dokonywania wycen. Zastosowane metody wyceny zostaną ustalone przez Zamawiającego i Wykonawcę, a następnie wskazane w umowie o wykonanie usługi jako zalecane, co nie wyklucza możliwości stosowania przez Wykonawcę innych alternatywnych metod, które będą miały pozytywny wpływ na dokładność i rzetelność wyceny. Zastosowanie metod innych niż zalecane przez Zamawiającego wymaga jego mailowej akceptacji.2) Dokonanie wyceny rynkowej praw własności intelektualnej powinno obejmować dwa podstawowe modele komercjalizacji tj. przeniesienie praw (sprzedaż) oraz oddanie do korzystania (licencja). W przypadku jeśli z związku z wycenianym prawem powstał prototyp/urządzenie/maszyna (rzecz ruchoma), wycena prawa własności intelektualnej powinna obejmować także wycenę rzeczy ruchomej w modelu: przeniesienie własności rzeczy (sprzedaż) oraz oddanie rzeczy do używania (najem, dzierżawa lub leasing); metody wyceny rzeczy ruchomej zostaną ustalone przez Zamawiającego i Wykonawcę z uwzględnieniem specyfiki rzeczy.3) Model przeniesienia praw własności intelektualnej powinien uwzględniać przedziały negocjacyjne wartości praw.4) Model licencyjny powinien dotyczyć w szczególności udzielania licencji wyłącznej i niewyłącznej przy założeniu różnych modeli opłat licencyjnych np. opłata jednorazowa wyrażona kwotowo, opłaty okresowe roczne wyrażone kwotowo oraz opłata wstępna wyrażona kwotowo plus opłaty okresowe roczne wyrażone procentem od osiąganych przychodów netto, z uwzględnieniem przedziałów negocjacyjnych opłat licencyjnych, oraz licencji na próbę.5) Przedstawienie co najmniej 3 scenariuszy komercjalizacji uwzględniających w 2 przypadkach model licencyjny (wyłączna i niewyłączna) i w 1 przypadku model przeniesienia praw własności intelektualnej (sprzedaż praw).6) Raport z wyceny zawierający co najmniej:a. Opis i uzasadnienie doboru zastosowanej metody wyceny dla każdego wycenianego prawa własności intelektualnej,b. Analizę rynku (popytu), którego dotyczy wyceniane prawo własności intelektualnej wraz ze wskazaniem potencjalnych odbiorców lub rynków zbytu,c. Określenie poziomu gotowości technologicznej wg TRL (ang. Technology Rediness Level skala poziomów gotowości technologicznej) lub innej właściwej dla wycenianego prawa własności intelektualnej,d. Analizę uwarunkowań prawnych, formalnych i proceduralnych warunkujących wprowadzenie przez przedsiębiorcę wycenianego prawa własności intelektualnej na rynek (dopuszczenie do obrotu, dodatkowe badania, pozwolenia, atesty, wymagania i procedury rejestracyjne itp.), e. Oszacowanie kosztów przeprowadzenia prac przedwdrożeniowych umożliwiających wdrożenie przez przedsiębiorcę wycenianej technologii,f. Wycenioną wartość praw własności intelektualnej dla modelu licencyjnego i sprzedaży praw własności wraz z analizą finansową, uzasadnieniem i interpretacją wyników; w przypadku powstania prototypu/urządzenia/maszyny (rzecz ruchoma), wycena prawa własności intelektualnej powinna obejmować także wycenę rzeczy ruchomej,g. Analizy: ryzyka, wrażliwości, konkurencji,h. Możliwe warianty i warunki transakcji w zakresie przekazania do korzystania lub przeniesienia praw własności intelektualnej z podaniem wartości netto praw oraz wysokości opłat licencyjnych netto z uwzględnieniem przedziałów negocjacyjnych,i. Aktualny wykaz źródeł danych, na podstawie których dokonano wyceny,j. Pozostałe elementy raportu zaproponowane przez Wykonawcę.7) Przeniesienie bez ograniczeń czasowych i terytorialnych: autorskich praw majątkowych na wszystkich znanych na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego polach eksploatacji do raportów z wyceny i autorskich praw zależnych do raportów oraz upoważnienie Zamawiającego do wyłącznego wykonywania autorskich praw osobistych do raportów.8) Raporty z wyceny poszczególnych praw własności intelektualnej muszą być przekazane Zamawiającemu w postaci edytowalnych plików za pośrednictwem poczty elektronicznej lub nośnika danych, a po akceptacji również muszą być przesłane/przekazane w wersji papierowej podpisanej przez Wykonawcę.9) Raporty z wycen powinny odzwierciedlać stan faktyczny i prawny na dzień ich sporządzenia oraz być zgodne z zasadami i praktyką wyceny praw własności intelektualnej na potrzeby komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych.

II.5) Główny kod CPV: 72221000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości do 20% zamówienia podstawnego. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług z części podstawowej zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:a) prawidłowe wykonanie, co najmniej 5 usług wyceny rynkowej praw własności intelektualnej na potrzeby komercjalizacji zrealizowanych na rzecz uczelni wyższych, instytutów PAN lub instytutów badawczych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi wyceny zostały wykonane lub są wykonywane należycie,b) dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiotową usługę, wraz z informacjami na temat jej wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia w zakresie wyceny rynkowej praw własności intelektualnej. Zamawiający wymaga, aby każda osoba zadysponowana do realizacji usługi posiadała wykształcenie wyższe i doświadczenie nabyte poprzez realizację/współrealizację, co najmniej 5 usług wyceny rynkowej praw własności intelektualnej na potrzeby komercjalizacji na rzecz uczelni wyższych, instytutów PAN lub instytutów badawczych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi wyceny zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3. Wykaz prawidłowego wykonania przez Wykonawcę co najmniej 5 usług wyceny rynkowej praw własności intelektualnej na potrzeby komercjalizacji zrealizowanych na rzecz uczelni wyższych, instytutów PAN lub instytutów badawczych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres składania ofert jest krótszy, w tym okresie.Należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi wyceny zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz ten wg załącznika nr 6 do SIWZ powinien zawierać co najmniej:- nazwa/przedmiot usługi,- okres realizacji usługi,- nazwa zamawiającego.Dowodami, o których mowa są:a. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;b. oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a. 4. Wykaz prawidłowego wykonania przez osobę/osoby skierowaną/skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, co najmniej 5 usług wyceny rynkowej praw własności intelektualnej na potrzeby komercjalizacji zrealizowanych na rzecz uczelni wyższych, instytutów PAN lub instytutów badawczych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.Należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi wyceny zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz ten wg załącznika nr 5 do SIWZ powinien zawierać co najmniej:- imię/ona i nazwisko/a osoby/ób,- wykształcenie,- nazwę/przedmiot usługi,- okres realizacji usługi,- nazwa zamawiającego.Dowodami, o których mowa są:a. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;b. oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ.Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Dysponowanie drugą i kolejnymi osobami 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest jej integralną częścią.Zleceniodawca przewiduje możliwość następujących zmian niniejszej Umowy: a. jeśli po stronie Zleceniobiorcy ma przystąpić nowy dodatkowy wykonawca tzw. kumulatywne przystąpienie do długu bez jednoczesnego zwolnienia z długu Zleceniobiorcy, o ile nowy dodatkowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian niniejszej Umowy,b. jeśli Zleceniobiorcę ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Zleceniobiorcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian niniejszej Umowy,c. jeśli nie są to istotne zmiany niniejszej Umowy, niezależnie od ich wartości,d. inne przypadki zmiany niniejszej Umowy przewidziane i dopuszczalne w świetle ustawy Prawo zamówień publicznych,e. wysokości wynagrodzenia brutto na skutek zmiany stawki podatku od towarów i usług, o której mowa w §5 ust. 3 pkt d niniejszej Umowy,f. adresów Stron do korespondencji oraz osób kontaktowych Stron i ich danych kontaktowych wskazanych w ust. 6 niniejszego paragrafu, rachunku VAT Zleceniobiorcy i właściwości organu podatkowego Zleceniobiorcy,g. wykazu potencjalnych podwykonawców Zleceniobiorcy wskazanych w załączniku nr 3 do niniejszej Umowy, stanowiącym jednocześnie załącznik nr ………. do SIWZ, o ile nowy/i podwykonawca/y spełnia/ją warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego/ich podstawy wykluczenia.Zmiany Umowy w zakresie wskazanym w pkt e i f niniejszego paragrafu nie wymagają zawarcia aneksu do Umowy, zmiany takie wymagają niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, przy czym są one skuteczne z dniem otrzymania stosownej informacji przez drugą Stronę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie usługi wyceny rynkowej praw własności intelektualnej w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawcę jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28 60-627 Poznań, inspektorem ochrony danych osobowych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl, tel. 61 848-7799, uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie usługi wyceny rynkowej praw własności intelektualnej prowadzonym w drodze procedury otwartej. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art.96 ust 3 ustawy,  dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.  w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO; nie przysługuje wykonawcom oraz osobom których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków ręcznych 50 m2 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków ręcznych 50 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI