Usługa wsparcia MS Exchange 2016 i systemu usług katalogowych Active Directory

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wsparcia MS Exchange 2016 i systemu usług katalogowych Active Directory
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-06-30
  • ZamawiającyMinisterstwo Sprawiedliwości Centralny Zarząd Służby Więziennej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00086899
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługa wsparcia MS Exchange 2016 i systemu usług katalogowych Active Directory

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości Centralny Zarząd Służby Więziennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 37A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-521

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa wsparcia MS Exchange 2016 i systemu usług katalogowych Active Directory

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-948b223f-c2d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035611/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa wsparcia oprogramowania MS Exchange

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu poczty elektronicznej.
2. miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal służą WYŁĄCZNIE do składania/wycofywania i zmiany ofert. Wszelka pozostała korespondencja (pytania do treści SWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres: zzp@sw.gov.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się: numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania lub numerem postępowania: 2/21/PA
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/21/PA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wsparcie w zakresie administracji środowiskiem Exchange 2016, w tym:
1) Rekonfiguracja DAG,
2) Relokacja baz skrzynek pocztowych,
3) Tworzenie i modyfikacja list adresowych,
4) Tworzenie i modyfikacja grup adresowych,
5) Konfiguracja ruchu pocztowego,
6) Rekonfiguracja ruchu na firewall’u sprzętowym KEMP,
7) Rekonfiguracja usług w strefie DMZ,
8) Opracowanie i utrzymanie procedur zapewnienia ciągłości działania,
9) Odtwarzanie i konfiguracja środowiska Exchange 2016 na podstawie otrzymanych od Zamawiającego kopii bezpieczeństwa,
10) Wykonywanie niezbędnych aktualizacji systemów operacyjnych,
11) Konfiguracja usługi systemu bezpieczeństwa IT,
12) Wykonanie niezbędnych aktualizacji urządzeń dostępowych KEMP na podstawie dostępnych aktualizacji od producenta urządzeń.
13) dokonanie migracji środowiska na nowe środowisko sprzętowe wskazane przez Zamawiającego;

2. Wsparcie w zakresie administracji środowiskiem Hyper-V, w tym:
1) Rekonfiguracja klastra MS Windows Server 2016 Datacenter
2) Równoważenie obciążenia maszyn wirtualnych,

3. Wsparcie w zakresie administracji środowiskiem AD, w tym:
1) Rekonfiguracja usługi DNS,
2) Rekonfiguracja replikacji,
3) Rekonfiguracja site’ow,
4) Modyfikacje GPO,
5) Rekonfiguracja struktury kontenerów,
6) Delegacja uprawnień,
7) Opracowanie i utrzymanie procedur zapewnienia ciągłości działania,
8) Opracowanie i wdrożenie usługi windows update,
9) Opracowanie i utrzymanie procedur zapewnienia ciągłości działania,
10) Odtwarzanie i konfiguracja systemu usług katalogowych na podstawie otrzymanych od Zamawiającego kopii bezpieczeństwa.

4. Wsparcie w zakresie administracji infrastrukturą sieciową systemów poczty elektronicznej MS Exchange 2016 i usług katalogowych:
1) Rekonfiguracja przełączników sieciowych wykorzystywanych w systemach poczty elektronicznej i usług katalogowych,
2) Rekonfiguracja przełączników światłowodowych (FibreChannel) ,
3) Rekonfiguracja przełączników światłowodowych konwergentnych.

5. Konsultacje w zakresie:
1) Udzielenia telefonicznych i mailowych konsultacji przy rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniem środowiska informatycznego,
2) Udzielenia konsultacji w zakresie opracowywaniu koncepcji rozszerzania i zmian funkcjonalności środowiska informatycznego,
3) Opracowywania koncepcji rozszerzania i zmian funkcjonalności środowiska informatycznego,
4) Licencjonowania środowiska informatycznego,
5) Zdalnego wsparcia procesu aktualizacji środowiska informatycznego (dostęp zdalny zapewni Zamawiający),
6) Prowadzenia prezentacji i szkoleń w zakresie administracji środowiskami Hyper-V, AD, Exchange 2016,
7) Opracowywania instrukcji administracyjnych, procedur,
8) Innych prac zdalnych niezwiązanych z rozwiązywaniem problemów.

6. Pomoc zdalna i opieka serwisowa:
1) Klasyfikacja oraz analiza zgłoszonych problemów,
2) Usuwanie awarii w trybie zdalnym,
3) Usuwanie awarii w trybie interwencji on-site (dla Problemów krytycznych) w sytuacji, gdy zdalne rozwiązanie problemu nie jest możliwe,
4) Opracowanie i wdrożenia obejścia problemu, w przypadku, gdy usunięcie problemu nie jest możliwe,
5) Zgłaszanie i obsługa problemów technicznych do producenta w imieniu klienta,
6) Okresowe przeglądy serwisowe środowiska,
7) W celu realizacji powyższych zadań Wykonawca oddeleguje pracownika posiadającego odpowiednią wiedzę i kompetencje do realizacji zadań w wymiarze minimum 15 godzin miesięcznie co daje minimum 720 godzin przez cały okres trwania umowy, w tym
2 godzin w miesiącu na miejscu u Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dodatkowych godzin wsparcia w miesiącu, o którym mowa w projekcie umowy w § 1, powyżej wymaganego minimum

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Określenie warunków w zakresie doświadczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwie usługi wsparcia technicznego klientom posiadającym co najmniej tysiąc komputerów PC i obejmujących łącznie swoim obszarem następujące technologie:
a) Microsoft Active Directory,
b) Microsoft Exchange 2016/2019,
c) Microsoft Hyper-V Server 2016.
Wykonawca winien posiadać status firmy partnerskiej Microsoft – Microsoft Partner Network na poziomie Gold lub Silver.
Wykonawca winien posiadać kompetencję Microsoft Datacenter na poziomie Gold.
Wykonawca winien posiadać kompetencję Microsoft Messaging na poziomie Gold.
Wykonawca winien posiadać kompetencję Microsoft Cloud Platform na poziomie Gold.
Wykonawca winien posiadać system rejestracji i obsługi zgłoszeń Service Desk dostępny poprzez sieć Internet. System musi oferować pełną rozliczalność zgłoszeń i czas jaki poświęcił Wykonawca na realizacje zgłaszanych awarii, konsultacji i zadań oraz posiadać możliwość wydruku wszystkich zgłoszeń z rozbiciem na poszczególne godziny poświęcone na realizację zgłoszenia.
2. Określenie warunków w zakresie kwalifikacji zawodowych:
Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować:
a) zespołem składającym się z co najmniej trzech osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia i każda z nich będzie posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz będzie posiadać doświadczenie związane z migracjami systemów MS Exchange 2016 i MS Active Directory.
b) zespołem składającym się z minimum trzech certyfikowanych inżynierów legitymujących się certyfikatami:
- Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE): Messaging lub innym równoważnym (co najmniej jeden inżynier),
- Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE): Communication lub innym równoważnym (co najmniej jeden inżynier),
- Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE): Private Cloud lub innym równoważnym (co najmniej trzech inżynierów),
- Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA): Windows Server 2008/2012/2016 lub innym równoważnym (każdy z inżynierów),
- KEMP Engineer lub innym równoważnym (co najmniej jeden inżynier),
- SVC Storage Administrator lub innym równoważnym (co najmniej jeden inżynier),
- NetApp Certified Data Management Administrator lub innym równoważnym (co najmniej jeden inżynier).

Zamawiający dopuszcza łączenie kompetencji. W przypadku dysponowania osobami legitymizującymi się certyfikatami nowszymi lub wyższej klasy niż żądane wymagane, będą one uznane jako spełniające warunki Zamawiającego.
c) Wykonawca winien posiadać dedykowanego koordynatora umów stałych, jako osobę odpowiedzialną za kontakt w ramach realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2 W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Wykonawca składa pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
3. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje w tym zakresie zostały opisane w pkt. XIX specyfikacji warunków zamówienia oraz w § 4 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-29

2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI