Usługa wsparcia informatycznego dla systemów serwerowych i systemów poczty elektronicznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wsparcia informatycznego dla systemów serwerowych i systemów poczty elektronicznej na 12 miesięcy dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-22
  • ZamawiającyMazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112912
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wsparcia informatycznego dla systemów serwerowych i systemów poczty elektronicznej na 12 miesięcy dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 74

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pogorzelska@mazowia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wsparcia informatycznego dla systemów serwerowych i systemów poczty elektronicznej na 12 miesięcy dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9c8c2b-e3b5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002282/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Usługa wsparcia informatycznego dla systemu Microsoft na 12 miesięcy dla MJWPU.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postępowania/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej;
2. Wykonawcy komunikują się z Zamawiający korzystając z adresu ePUAP Zamawiającego: /MJWPU_1/WZP;
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji;
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej, oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP;
5. Szczegółowe informacje oraz instrukcje dotyczące miniPortalu można znaleźć na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje;
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150MB;
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP;
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowego odwzorowania dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452, z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415, z późn. zm.), to jest:
a) dokumenty lub oświadczenia, w tym oferta oraz dokumenty potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, składane są w oryginale w formie elektronicznej, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. b) jeżeli oryginał dokumentu, oświadczenia lub inne dokumenty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca może sporządzić i przekazać cyfrowe odwzorowanie posiadanego dokumentu lub oświadczenia, opatrując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co jest równoznaczne z poświadczeniem ich za zgodność z oryginałem. c) w przypadku przekazywania przez Wykonawcę cyfrowego odwzorowania dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez Wykonawcę albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych
w art. 118 ustawy P.z.p., albo przez Podwykonawcę, jest równoznaczne z poświadczeniem odwzorowania cyfrowego za zgodność z oryginałem.
9.Zamawiający informuje, iż identyfikator postępowania dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest dostępny na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu; 10. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji korespondencji elektronicznej opisane zostały przez Zamawiającego w pkt 20 SWZ. 11. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji niż sposób wskazany w pkt 20 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych Zamawiający przedstawił w pkt 39 SWZ oraz w załączniku nr 8 do umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP/WI/U-332-24/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 97500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu wsparcie na utrzymanie sieci w Obszarach Technologicznych na zasadach określonych w Umowie oraz w załącznikach do niej, które to wsparcie przede wszystkim zapewnić ma poprawne i nieprzerwane działanie każdego z Obszarów Technologicznych. Zamawiający posługuje się wyłącznie znakami towarowymi technologii/ systemów, którymi dysponuje. Przedmiotem zamówienia nie jest zakup jakiejkolwiek opisanej technologii, a jedynie zapewnianie wsparcia dla technologii, które zamawiający posiada. Wsparcie na utrzymanie Obszarów Technologicznych obowiązuje przez 12 miesięcy lub do wyczerpania limitu wynagrodzenia. W ramach usługi wsparcia Wykonawca zapewni poprawne i nieprzerwane działanie poszczególnych Obszarów Technologicznych poprzez:
1) usuwanie Błędów - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy „Gwarantowany poziom naprawiania błędów (SLA)”;
2) udzielanie pracownikom Zamawiającego konsultacji, porad i zaleceń, dokonywanie Proaktywnych Przeglądów Okresowych, konfigurowanie oprogramowania, wdrażanie poprawek i aktualizacji oprogramowania, podniesienie wersji oprogramowania, wykonywanie własnych kopii bezpieczeństwa i przywracanie Obszarów Technologicznych – zgodnie z załącznikiem nr 2 do Umowy „Gwarantowany poziom świadczenia usług dodatkowych (SLA)”.
2. Symbol CPV: 72.24.60.00-1 – Usługi doradcze w zakresie oprogramowania; 72.21.22.23-8 – Usługi opracowywania oprogramowania do poczty elektronicznej; 98.30.00.00-6 Różne usługi.
3. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano również w Załącznikach 3.1, 3.2 i 3.4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72212223-8 - Usługi opracowywania oprogramowania do poczty elektronicznej

98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów;
2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;
3. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji - błąd krytyczny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy - błąd krytyczny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innych środków dowodowych niż oświadczenie, o którym mowa w pkt 19.1.1 SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innych środków dowodowych niż oświadczenie, o którym mowa w pkt 19.1.1 SWZ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innych środków dowodowych niż oświadczenie, o którym mowa w pkt 19.1.1 SWZ; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej:a) 2 usługi polegające na jednoczesnym (w ramach jednego zamówienia) świadczeniu wsparcia dla systemów Microsoft Active Directory w wersji minimum 2012 lub równoważnym i MS Exchange w wersji minimum 2016 lub równoważnym w środowisku minimum 300 użytkowników o wartość nie niższej niż 32 000 zł brutto każda z usług/projektów; b) 1 usługę polegającą na świadczeniu wsparcia dla systemu Microsoft SharePoint w wersji minimum 2016 lub równoważnym w środowisku minimum 300 użytkowników o wartość nie niższej niż 32 000 zł brutto; c) 1 usługę polegającą na świadczeniu wsparcia dla systemu Microsoft System Center 2016 lub równoważnym w środowisku minimum 300 użytkowników o wartość nie niższej niż 32 000 zł brutto;
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca zrealizował lub realizuje usługi/projekty, których przedmiotem było/jest świadczenie usług wsparcia dla wszystkich wyżej wymienionych obszarów technologicznych, realizowanych w środowisku minimum 300 użytkowników, przy czym wartość każdej usługi/projektu była/jest nie mniejsza niż 32000 złotych brutto, Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych usług/projektów w każdym z ww. zakresów, tj. poz. a), b), c), przy czym należy pamiętać, iż w poz. a) Wykonawca zobowiązany jest wskazać dwie różne usługi/projekty. Za rozwiązanie równoważne do wskazanych wyżej rozwiązań opartych o posiadane i wykorzystywane przez Zamawiającego narzędzia Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SharePoint, Microsoft System Center, Zamawiający uznaje rozwiązania spełniające wymagania opisane w dokumencie Warunki Równoważności do niniejszego zapytania ofertowego – Warunki równoważności (dotyczące znaków towarowych wskazanych w treści zapytania ofertowego). Obowiązek wykazania, iż zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym do rozwiązania opartego o wskazane przez Zamawiającego narzędzia spoczywa na Wykonawcy.
b. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom określonym poniżej: 1)Ekspert ds. systemów Windows Server 2012, Windows Server 2016, Active Directory (co najmniej 2 osoby) Wskazane osoby (każda ze wskazanych osób): 1. posiada co najmniej wykształcenie średnie; 2. posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnych, potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu Microsoft Certified Solutions Associate: Windows Server 2012, Microsoft Certified Solutions Associate: Windows Server 2016 lub certyfikatów równoważnych;
3. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanych przez Zamawiającego technologii/narzędzi Windows Server 2012/Windows Server 2016 oraz Active Directory lub technologii/narzędzi równoważnych; 4. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanych przez Zamawiającego technologii/narzędzi Windows Server 2012/Windows Server 2016 oraz Active Directory lub technologii/narzędzi równoważnych; 2) Ekspert ds. systemu Microsoft Exchange 2016 (co najmniej 2 osoby) Wskazane osoby (każda ze wskazanych osób): 1. posiada co najmniej wykształcenie średnie;
2. posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnych, potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu Microsoft Certified Solutions Expert: Messaging, lub certyfikatu równoważnego; 3. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft Exchange Server 2016 lub technologii równoważnych; 4. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanych przez Zamawiającego technologii Microsoft Exchange 2016 lub technologii równoważnych; 3) Ekspert ds. systemu System Center 2016 i Windows System Update Services (1 osoba) Wskazana osoba:
1. posiada co najmniej wykształcenie średnie; 2. posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnych, potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu Microsoft Certified Solutions Expert Cloud Platform and Infrastructure lub certyfikatu równoważnego, certyfikatu Microsoft Certified Solutions Associate: Windows Server 2012 lub certyfikatu równoważnego, certyfikatu Microsoft Certified Solutions Associate: Windows Server 2016 lub certyfikatu równoważnego; 3. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii System Center 2016, Windows System Update Services lub technologii równoważnych; 4. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanych przez Zamawiającego technologii System Center 2016, Windows System Update Services lub technologii równoważnych; 4) Ekspert ds. Public Key Infrastructure (PKI) (1 osoba) Wskazana osoba: 1. posiada co najmniej wykształcenie średnie; 2. posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnych, potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu z egzaminu 70-742 Identity with Windows Server 2016 lub certyfikatu równoważnego;
3. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Public Key Infrastructure (PKI) lub technologii równoważnej; 4. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanych przez Zamawiającego technologii Public Key Infrastructure (PKI) lub technologii równoważnej; 5) Ekspert ds. systemu Microsoft SharePoint (1 osoba) Wskazana osoba:
1. posiada co najmniej wykształcenie średnie; 2. posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnych, potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu MCSE: SharePoint lub certyfikatu równoważnego, certyfikatu MCSD: App Builder lub certyfikatu równoważnego; 3. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii SharePoint lub technologii równoważnej; 4. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanych przez Zamawiającego technologii SharePoint lub technologii równoważnej; 6) Ekspert ds. systemu Microsoft 365 Enterprise E3 (1 osoba) Wskazana osoba: 1. posiada co najmniej wykształcenie średnie; 2. posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnych, potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert lub certyfikatu równoważnego, certyfikatu Microsoft Certified: Azure Administrator Associate lub certyfikatu równoważnego, certyfikatu Microsoft Certified Solutions Expert Cloud Platform and Infrastructure lub certyfikatu równoważnego;
3. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft 365 Enterprise E3 lub technologii równoważnej; 4. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów polegających na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla wykorzystywanych przez Zamawiającego technologii Microsoft 365 Enterprise E3 lub technologii równoważnej;
Pozostałe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały szczegółowo opisane przez Zamawiającego w pkt 16 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualnego na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 16 SWZ oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 13 SWZ, Zamawiający żąda złożenia:

1) aktualnego na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 2)formularza ofertowego, zawierającego m.in. informacje niezbędne do oceny oferty Wykonawcy w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; Szczegółowe wymagania zostały określone przez Zamawiającego w pkt 19 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania istotnych zmian do zawartej umowy w poniższym zakresie:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania przedmiotu Umowy lub jego części przez osoby inne niż wskazane przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia do wykonywania określonych usług z imienia i nazwiska,
w przypadku, gdy zaistnieje taka okoliczność, która uniemożliwi wykonywanie przedmiotu Umowy lub jego części przez tę osobę (śmierć, ustanie stosunku pracy, utrata wymaganych kwalifikacji, itp.).
2) Warunkiem dopuszczalności zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia do wykonywania określonych usług z imienia i nazwiska jest spełnianie przez wskazaną osobę minimalnych wymogów określonych dla wykonywania tych usług, do których wykonywania wskazana została przez Wykonawcę w trakcie postępowania w przedmiocie udzielenia zamówienia osoba zastępowana.
3) W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w ust. 1, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o niej Zamawiającego i wskaże inną osobę (zastępcę). Wskazując zastępcę Wykonawca przedstawi niezbędne informacje
i dokumenty, które potwierdzać będą, że zgłoszona osoba posiada wymagane kwalifikacje.
4) Zamawiający dopuszcza też możliwość zwiększenia liczby personelu wskazanego przez Wykonawcę w postępowaniu
o udzielenie zamówienia do wykonywania określonych usług z imienia i nazwiska, jeżeli będzie to niezbędne do prawidłowego, zgodnego z Umową, wykonywania świadczenia przewidzianego w Umowie i załącznikach do niej (jeżeli brak zwiększenia liczby personelu skutkować może nieterminowym świadczeniem usług czy wręcz niewykonaniem zobowiązania itp.), a wskazane przez Wykonawcę osoby spełniać będą minimalne wymagania przewidziane
w dokumentacji przetargowej dla usług, które świadczyć ma wskazana przez Wykonawcę osoba.
5) W powyższym przypadku Wykonawca zgłosi Zamawiającemu potrzebę zwiększenia liczby personelu jednocześnie podając wszelkie informacje i dokumenty, z których wynikać będzie, że wskazane osoby spełniają określone wymagania.
6) Wszelkie zmiany w składzie osobowym personelu, o których mowa wyżej, dla swej ważności wymagają aneksu do niniejszej Umowy.
7) Żadna z powyższych zmian nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Żadna ze zmian nie może wpłynąć na wydłużenie terminu. Żadna ze zmian nie może wpływać negatywnie na jakość realizowanych usług

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę zgodnie z instrukcją wskazaną w pkt 25 SWZ oraz na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf;

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, iż udostępnia na stronie internetowej oraz w miniPortalu Specyfikację Warunków Zamówienia od dnia przesłania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych; 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności
powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione; 3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w
ogłoszeniu o zamówieniu; 4. W sprawach nie uregulowanych SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. W sprawach nie uregulowanych w ustawie P.z.p. i przepisach wykonawczych do tej ustawy mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do komputera- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI