USŁUGA OPRACOWANIA, DOSTOSOWANIA I WDROŻENIA NARZĘDZIA INFORMATYCZNEGO DO MONITOROWANIA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA OPRACOWANIA, DOSTOSOWANIA I WDROŻENIA NARZĘDZIA INFORMATYCZNEGO DO MONITOROWANIA REALIZACJI PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ WRAZ Z USŁUGĄ WSPARCIA TECHNICZNEGO W RAMACH AKCJI EDUKACYJNEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyNARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO-PAŃSTWOWY ZAKŁAD HIGIENY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00077655
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA OPRACOWANIA, DOSTOSOWANIA I WDROŻENIA NARZĘDZIA INFORMATYCZNEGO DO MONITOROWANIA REALIZACJI PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ WRAZ Z USŁUGĄ WSPARCIA TECHNICZNEGO W RAMACH AKCJI EDUKACYJNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO-PAŃSTWOWY ZAKŁAD HIGIENY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA OPRACOWANIA, DOSTOSOWANIA I WDROŻENIA NARZĘDZIA INFORMATYCZNEGO DO MONITOROWANIA REALIZACJI PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ WRAZ Z USŁUGĄ WSPARCIA TECHNICZNEGO W RAMACH AKCJI EDUKACYJNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c36e9b5-c91a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POWR.05.01.00-00-0012/19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

nizp-pzh.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: nizp-pzh.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w pkt 6 Rozdziału I SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O-OZP-22-45/5/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa opracowania, dostosowania i wdrożenia narzędzia informatycznego do monitorowania realizacji programu polityki zdrowotnej wraz z usługą wsparcia technicznego w ramach projektu „Przeprowadzenie akcji edukacyjno-informacyjnej w ramach programu polityki zdrowotnej pn. Pilotażowy program profilaktyki nowotworów wątroby poprzez wczesne wykrywanie przewlekłych zakażeń HCV i HBV u dorosłych mieszkańców Polski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 działanie 5.1 Programy profilaktyczne”.
W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania, dostosowania i wdrożenia narzędzia informatycznego obejmującego centralną bazę danych z funkcjonalnością eksportu, tworzenie ankiet i kwestionariuszy, identyfikację użytkowników, bieżące monitorowanie wprowadzanych danych (Etap 1);
b) świadczenia wsparcia technicznego dla Zamawiającego, obejmującego bieżącą aktualizację i naprawę oprogramowania w przypadku pojawienia się błędów technicznych (Etap 2).
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu możliwość dokonywania dalszych modyfikacji ww. narzędzia w zakresie 500 roboczogodzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72212700-6 - Usługi opracowywania oprogramowania użytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wdrożenia (W)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja (G)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:
9.1. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali:
a) co najmniej jeden Projekt informatyczny o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto polegający na wytworzeniu i wdrożeniu systemu informatycznego dostępnego dla zalogowanych użytkowników z pomocą Przeglądarki Internetowej, wymieniającego informację opartą o otwarte standardy danych z przynajmniej z dwoma systemami informatycznymi wraz z przeprowadzeniem wdrożenia i konfiguracji dostarczonego oprogramowania oraz przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników systemu.
b) co najmniej jeden Projekt informatyczny o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto polegający na wytworzeniu i wdrożeniu systemu informatycznego dostępnego dla użytkowników za pomocą Aplikacji Mobilnej napisanej w sposób natywny dla zalogowanych użytkowników, komunikującego się z częścią serwerową za pośrednictwem dwukierunkowej wymiany informacji opartej o otwarte standardy danych (zasilanie części serwerowej informacjami wprowadzonymi za pomocą aplikacji mobilnej oraz pobieranie danych do aplikacji mobilnej wprowadzonych w części serwerowej) wraz z przeprowadzeniem wdrożenia, konfiguracji dostarczonego oprogramowania oraz przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników systemu.
9.2 Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 7-osobowym zespołem, który będzie realizował przedmiotowe zamówienie, tj. skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
a) Kierownik Projektu – co najmniej 1 osoba:
• Posiada wykształcenie wyższe informatyczne;
• Posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami informatycznymi poświadczone aktualnym Certyfikatem PRINCE2 na Poziomie co najmniej Practitioner Certificate lub równoważny;
• Posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu zespołu Wykonawczego w co najmniej 2 projektach informatycznych, o wartości co najmniej 300 000 złotych brutto każdy, polegających na budowie oprogramowania informatycznego dostępnego na urządzeniach mobilnych i za pomocą Przeglądarki Internetowej komunikujących się z częścią serwerową w zakresie wymiany danych;
• Posiada certyfikat z zakresu utrzymania systemów informatycznych ITIL
lub równoważny, przynajmniej na poziomie podstawowym,
• Posiada biegłą znajomość oprogramowania Enterprise Architect lub równoważny.
b) Architekt Systemowy – co najmniej 1 osoba
• Posiada wykształcenie wyższe informatyczne;
• Posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania systemów informatycznych związanych z ochroną zdrowia publicznego;
• Posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Architekta Systemowego zespołu Wykonawczego w co najmniej 2 projektach informatycznych, o wartości co najmniej 300 000 złotych brutto każdy, polegających na budowie oprogramowania informatycznego dostępnego na urządzeniach mobilnych i za pomocą Przeglądarki Internetowej komunikujących się z częścią serwerową w zakresie wymiany danych;
• Posiada wiedzę w zakresie standardu branżowego UML (Unified Modeling Language) potwierdzoną posiadaniem aktualnego certyfikatu UML lub równoważny, przynajmniej na poziomie Advance;
• Posiada minimum 3 letnie doświadczenie oraz certyfikat z zakresu zarządzania projektami informatycznymi PRINCE2 lub równoważny;
• Posiada certyfikat z zakresu utrzymania systemów informatycznych ITIL
lub równoważny, przynajmniej na poziomie podstawowym;
• Posiada biegłą znajomość oprogramowania Enterprise Architect lub równoważny.
c) Programista Senior Java – co najmniej 3 osoby
• Posiada wykształcenie wyższe informatyczne;
• Posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku programisty Java;
• Posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku Senior Programisty zespołu Wykonawczego w co najmniej 2 projektach informatycznych, o wartości co najmniej 300 000 złotych brutto każdy, polegających na budowie oprogramowania informatycznego dostępnego na urządzeniach mobilnych i za pomocą Przeglądarki Internetowej komunikujących się z częścią serwerową w zakresie wymiany danych;
• Posiada bardzo dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą biegłe posługiwanie się dokumentacją techniczną w języku angielskim.
d) Programista Senior Aplikacji Mobilnych – co najmniej 2 osoby
• Posiada wykształcenie wyższe informatyczne;
• Posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku programisty Aplikacji Mobilnych;
• Posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku Programisty Mobilnego zespołu Wykonawczego w co najmniej 2 projektach informatycznych, o wartości co najmniej 300 000 złotych brutto każdy, polegających na budowie oprogramowania informatycznego dostępnego na urządzeniach mobilnych i za pomocą Przeglądarki Internetowej komunikujących się z częścią serwerową w zakresie wymiany danych;
• Posiada bardzo dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą biegłe posługiwanie się dokumentacją techniczną w języku angielskim.
UWAGA:
*Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji. Wykonawca nie może zaproponować jednej osoby do pełnienia kilku ww. funkcji jednocześnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ;
2) Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr II.4 do SWZ);
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr II.5 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z załącznikiem II.3 do SWZ.

2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem II.6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast warunki udziału w postępowaniu mają być spełnione łącznie.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z załącznikiem II.3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany Umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w przypadku:
a) zmiany sposobu realizacji usługi, z zastrzeżeniem, że nie spowoduje ona zmiany cen oraz, że maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie;
b) gdy nastąpi konieczność zmian w terminach realizacji zamówienia określonych w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, spowodowanych obiektywnymi czynnikami wynikającymi z potrzeb Zamawiającego lub czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, w wyniku których zrealizowanie przedmiotu zamówienia nie będzie możliwe w określonym terminie, z zastrzeżeniem, że maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy, nie ulegną zmianie a ww. przesunięcie terminu będzie ustalone proporcjonalnie do ww. potrzeb Zamawiającego lub czynnika niezależnego od Wykonawcy uniemożliwiających terminową realizację zamówienia. Ww. zmiany wymaga poinformowania drugiej strony o ww. zmianie w formie pisemnej pod rygorem nieważności i wyrażenia zgody przez Zamawiającego na dokonanie tej zmiany;
c) zmiany warunków i sposobu płatności wynagrodzenia bez zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga wystąpienia drugiej strony o jej dokonaniu i podpisania aneksu do umowy;
d) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, bez zmiany w maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia jakości, wydajności świadczonych usług. Zmiana wymaga przeprowadzenia procedury, o której mowa w pkt. 2);
e) w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy wydarzeń noszących znamiona „siły wyższej” rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, strony umowy niezwłocznie po ustaleniu przyczyn uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, protokolarnie ocenią skutki jakie dla wykonania umowy miała siła wyższa i poprzez sporządzenie aneksu do umowy zmienią treść umowy w zakresie w jakim wystąpienie siły wyższej wpłynęło na obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego wynikające z treści umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-16

2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI