Usługa Asysty Technicznej i Konserwacji programowania użytkowego Zintegrowanego Systemu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa Asysty Technicznej i Konserwacji programowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informacyjnego wspomagającego pracę wydziałów UMT i TCŚR- systemu Otago.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-14
  • ZamawiającyGmina Miasta Toruń
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa Asysty Technicznej i Konserwacji programowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informacyjnego wspomagającego pracę wydziałów UMT i TCŚR- systemu Otago.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa Asysty Technicznej i Konserwacji programowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informacyjnego wspomagającego pracę wydziałów UMT i TCŚR- systemu Otago.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96e7f757-0fbe-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000805/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) dla systemu OTAGO

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.toru.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umtorun.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne: 1. 1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl, 1.2. Zamawiający
wyznacza do kontaktu z Wykonawcami panią Małgorzatę Kaczmarek: https://umtorun.ezamawiajacy.pl
1.3. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie
internetowej Urzędu Miasta Torunia: https://umtorun.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie
przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości
zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu
rejestracyjnego:podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z
obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 1.4. Wymagania techniczne
i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów
i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji
dla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://umtorun.ezamawiajacy.pl. 1.5.
Zamawiający określa, iż formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB muszą być
zgodne z rozporządzeniem Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t. j.
Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików.1.6. Za datę
przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl. 1.7.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiający w
zakładce"Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich
datę wczytania do Systemu. 1.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie
dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do
komunikacji jako załączniki. 1.9. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiekwątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy e-Zamawiający, Wykonawca winien
skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod numerem telefonu: +48 22 257 22
23, email: oneplace.admin@marketplanet.pl. 2. Złożenie oferty: 2.1. Oferta wraz z załącznikami musi
zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty
wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego
dostępnej pod adresem https://umtorun.ezamawiajacy.pl. 2.2. Oferty należy złożyć na platformie pod
adresem https://umtorun.ezamawiajacy.pl., w zakładce „ OFERTY” . 2.3. Potwierdzeniem prawidłowo
złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia
Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w
Systemie o którym mowa w pkt. 2.1. zaszyfrowany. 2.6. Wykonawca może przed upływem terminu do
składania ofert zmienić lub wycofać ofertę złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce
„OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie „wycofaj ofertę”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://umtorun.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń b) inspektorem ochrony danych
osobowych zamawiającego jest Pan Marcin Kapiwąs, tel. 56 611 8802,
email:iod@um.torun.pl;c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy
z dnia11 września 20219 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej
„ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informuję, że: 1. Posiada Pani/Pan:- na podstawie
art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;2. Nie przysługuje Pani/Panu:- związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 64/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Serwisowania Systemu Otago, złożonego z Podsystemów. Wykaz Podsystemów znajduje się w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy.
2. Podsystemy i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 11, bez software update license & support. Podsystemy zostały stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, z wyłączeniem komponentów (w tym bibliotek) i oprogramowania dostawców/licencjodawców zewnętrznych (m.in. firm trzecich lub społeczności open source), które są wykorzystywane w Podsystemach lub niezbędne do działania Podsystemów lub ich poszczególnych funkcjonalności.
3. W ramach przedmiotu zamówienia i w okresie jej obowiązywania Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przekazywania Zamawiającemu aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach. Ww. aktualizacja Podsystemów Zamawiającego wynika ze zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących zostanie wykonana przed dniem wejścia ich w życie, pod warunkiem, iż zostaną opublikowane w wyżej wymienionych publikatorach, co najmniej 14 Dni Roboczych przed ich wejściem w życie, a jeżeli warunek ten nie jest spełniony, w terminie 14 Dni Roboczych od dnia ich wejścia w życie;
2) udzielania prawa do otrzymywania zaktualizowanych zgodnie z pkt 1 powyżej wersji Podsystemów oraz ich Dokumentacji;
3) usuwania Błędów zgłoszone przez Zamawiającego w Podsystemach Systemu Otago;
4) udzielania odpowiedzi w zakresie zgłoszonych uwag użytkowników Podsystemów związanych ze zmianami, modyfikacjami (aktualizacjami) Systemu OTAGO wykonanymi w ramach Umowy;
5) udzielania telefonicznej pomocy i doradztwa w sprawie używania Podsystemów w godzinach 8:00-16:00 w Dni Robocze , tj.: udzielać konsultacji telefonicznych w zakresie funkcjonowania Podsystemów Systemu Otago, jego obsługi i administrowania;
6) wykonanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę;
7) wykonanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę;
8) serwisowania w siedzibie Zamawiającego struktury baz danych Systemu Otago;
9) parametryzowania Podsystemów Systemu Otago w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z ustaleniami Stron w związku z wykonanymi w ramach Umowy usługami Wykonawcy oraz aktualizowania Dokumentacji Podsystemów z dniem przekazania ich do eksploatacji;
10) instalowania w siedzibie Zamawiającego uaktualnionych wersji Podsystemów. Do przesyłek instalacyjnych zawierających uaktualnione wersje Podsystemów zmieniających zakres funkcjonalny lub sposób działania Podsystemów Wykonawca załączy w formie elektronicznej opis tych zmian;
11) realizowania i kontrolowania wykonania kopii zapasowych elementów, takich jak: system sieciowo-operacyjny, system bazodanowy, Podsystemów i danych zawartych w bazie, w terminach poza godzinami pracy i po uzgodnieniu z Zamawiającym;
12) odtworzenia w siedzibie Zamawiającego Systemu Otago z kopii zapasowych w przypadku awarii serwerów, na których jest on zainstalowany. Wykonawca w terminie 24 godzin liczonych od chwili przekazania Wykonawcy wniosku Zamawiającego w przedmiocie konieczności wykonania odtworzenia w siedzibie Zamawiającego Systemu Otago z kopii zapasowych w przypadku awarii serwerów, na których jest on zainstalowany poinformuje Zamawiającego w jakim terminie będzie mógł dokonać przedmiotowego odtworzenia pod warunkiem, iż Zamawiający zapewni możliwość jego wykonania, w szczególności zapewni odpowiedni serwer zastępczy lub zapasowy zgodnie ze wskazaniami Wykonawcy; Termin przedmiotowego odtworzenia, o którym mowa powyżej zostanie wykonany w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych.
13) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego (a w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Stron nie byłoby to możliwe – zdalnie w sposób uzgodniony przez Strony w trybie roboczym) trzech szkoleń jednodniowych dla użytkowników Zamawiającego w zakresie Podsystemów Systemu Otago w okresie obowiązywania Umowy. Strony ustalają, iż szkolenia będą trwały nie mniej niż 7 i nie więcej niż 8 godzin każdego dnia, a tematyka, liczba uczestników oraz termin szkoleń zostanie ustalony nie później niż na 10 dni przed wyznaczonym terminem szkoleń.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-07 do 2022-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy błędów niekrytycznych (nie mniej niż 1 dzień roboczy i nie więcej niż 5 dni roboczych)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art.
108 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców odrębnie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca załącza również: - pełnomocnictwo (o ile dotyczy), - odrębne oświadczenie podmiotów udostępniających
swoje zasoby o niepodleganiu wykluczeniu (o ile dotyczy), - zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby (o ile dotyczy), - zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy), - dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100),
powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją:
64/2021: usługa Asysty Technicznej i Konserwacji programowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informacyjnego wspomagającego pracę wydziałów UMT i TCŚR- systemu Otago.
Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r.,
poz. 110).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem - wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w
pkt 14.1. a) SWZ składają odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia
wykonawcy.
4. Informacje zawarte w pkt 2 dotyczą tez spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: adres platforrmy: https://umtorun.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu, licencji i usług w celu poprawy cyberbezpieczeństwa - Dębowa Łąka
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu, licencji na oprogramowanie oraz wykonanie usług specjalistycznych w celu poprawy cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI