Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego podstawowego systemu „KS-KST Klinika

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego podstawowego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-11-08
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00468328
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego podstawowego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 54 24

1.5.8.) Numer faksu: 12 424 54 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emroczek@uks.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego podstawowego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9109d38-74a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033117/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego podstawowego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9109d38-74a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl .
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dok. elektronicznych (zob. pkt 8 i 11-12 SWZ), sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp (tj. formatów, które nie są ogólnodostępne), ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środ. komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno zał. stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa, jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Umożliwiają również dołączenie zał. do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dok. elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dot. specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego pod numerem tel. (22) 458 77 99 lub poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarto w Formularzu Ofertowym w części IV - Oświadczenia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-935/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 155000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego podstawowego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna (dalej jako: „usługa serwisu eksploatacyjnego”), w której zakres wchodzi:
1.1. Bieżące udostępnianie oficjalnie wydawanych napraw, wersji i wydań systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r., w tym udostępnianie zmian dotyczących nowelizacji przepisów prawa. Pod pojęciem „naprawa” Zamawiający rozumie czynności projektowe i programistyczne związane z koniecznością usunięcia błędu oraz prace poprawiające ergonomię obsługi systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", a także zmiany i rozbudowę funkcjonalności systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", natomiast pod pojęciem „wersja” lub „wydanie” Zamawiający rozumie okresowe aktualizowanie systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", obejmujące nową funkcjonalność oraz nową dokumentację użytkownika;
1.2. Bieżące (w tym na wniosek Zamawiającego) udostępnianie dokumentacji związanej z każdą naprawą, wersją i wydaniem systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna";
1.3. Świadczenie pomocy telefonicznej przy eksploatacji systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", w godzinach od 08:00 do 16:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
1.4. Bieżące usuwanie błędów ujawnionych w systemie „KS-KST Klinika Stomatologiczna", na zasadach określonych poniżej przez Zamawiającego w pkt 3.2. i 3.3. SWZ;
1.5. Możliwość zgłaszania przez Zamawiającego błędów poprzez formularz zgłoszenia serwisowego lub poprzez serwis internetowy;
1.6. Prawo do udziału w szkoleniach okresowo realizowanych w siedzibie Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). Opis ten należy analizować wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Szczegółowe warunki realizacji usług serwisu eksploatacyjnego zostały ponadto opisane w projekcie umowy dotyczącej udzielenia zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zgłoszenia serwisowego (usunięcia błędu), o którym mowa w pkt 3.1.4. SWZ, w następujących terminach:
3.1. dysfunkcja – w terminie do kolejnej edycji wersji systemu (za kolejną wersję systemu Zamawiający uważa okresowe udostępnienie aktualizacji systemu zwierające zmienioną funkcjonalność i uwzględniające naprawę ostatnio zauważonych błędów oraz zawierające informację dotyczącą zakresu dokonanej naprawy. Udostępnienie, o którym mowa powyżej, powinno być dokonywane na bieżąco lub w możliwie najkrótszym czasie od chwili zgłoszenia błędu);
3.2. usterka – w terminie do kolejnej edycji wersji systemu;
3.3. stan awaryjny – w terminie do 72 godzin od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę;
3.4. stan krytyczny – w terminie do 24 godzin od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę.;
na zasadach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena brutto (w złotych) wykonania zamówienia – 60 pkt;
1.2. Termin realizacji – 40 pkt, gdzie:
- w zakresie usunięcia błędu dla stanu awaryjnego – 20 pkt;
- w zakresie usunięcia błędu dla stanu krytycznego – 20 pkt.
2. Sposób oceny ofert
2.1. Cena wykonania zamówienia brutto z maksymalną ilością 60 pkt. Maksymalną ocenę – 60 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru: "Cena = Najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena oferty ocenianej x 60 pkt".
2.2. Ocena ofert w kryterium – Termin dostawy zostanie dokonana w oparciu o informacje podane
w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje:
2.2.1. W zakresie usunięcia błędu dla stanu awaryjnego – 20 pkt, termin liczony od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, wynoszący:
- od 71 godzin i powyżej – 0 pkt,
- 70 godzin i poniżej – 20 pkt.
2.2.2. W zakresie usunięcia błędu dla stanu krytycznego – 20 pkt, termin liczony od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, wynoszący:
- od 25 godzin i powyżej – 0 pkt,
- 24 godziny i poniżej – 20 pkt.
2.3. Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w złożonym załączniku nr 1 do SWZ (Formularz Ofertowy). Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie czasu realizacji usług serwisu eksploatacyjnego odrębnie dla błędów w ramach stanu awarii oraz w ramach stanu krytycznego lub we wskazanym wyżej zakresie pod czas przekraczający maksymalny czas realizacji tej usługi wskazany w pkt 3.4.3. i 3.4.4 SWZ – jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy PZP.
2.4. Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Tak otrzymane wyniki odnoszące się do poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane.
2.5. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert (sumę punktów otrzymanych w odniesieniu do każdego z kryteriów oceny).
2.6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji w zakresie usunięcia błędu dla stanu awaryjnego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji w zakresie usunięcia błędu dla stanu krytycznego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający ustala następujące warunki udziału postępowania:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Zamawiający wymaga, by w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca posiadał ważne i opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, dla jednego i wszystkich zdarzeń.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe, tj. który w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje na rzecz podmiotu trzeciego co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem usługę będącą przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. polegającą na świadczeniu usługi serwisu eksploatacyjnego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna” (zob. pkt 3.1. SWZ), o wartości co najmniej 100.000 zł netto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o uzyskaniu od Zamawiającego informacji niezbędnych do złożenia oferty, o związaniu ofertą, o zapoznaniu się z treścią dokumentów postępowania, ich akceptacji, jak też o zamiarze zawarcia i wykonania umowy zgodnie z tymi dokumentami, oświadczenie, że wykonanie umowy nie będzie generowało dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, ws. polegania na zasobach innych podmiotów, ws. prawdziwości i aktualności złożonych oświadczeń, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składane według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca:
2.1. przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2.2. składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal. i związanej z przed. zam. na kwotę nie mniejszą, niż 500.000 zł.
2. Wykazu usług obejmujących swym zakresem usługę będącą przed. zam. tj. polegającą na świad. usługi serwisu eksploatacyjnego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna”, o wartości co najmniej 100.000 zł netto, wykonanych, a w przypadku świad. powtarzających się lub ciągłych również wykon., w okresie ostatnich 3 lat przed term. składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz zał. dow. określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokum. sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świad. powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokum. - ośw. wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Inf. o Dział. Gosp. j, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, sporządzone nie wcześniej, niż 3 m-ce przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rej. lub ewidencji.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub m. zam. poza granicami RP, zamiast odp. albo inf., o których mowa w pkt 8.2.2 SWZ, składa dok. lub dok. wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zam., potw., że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego dział. gosp. nie jest zawieszona, ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju syt., wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5. Dok., o których mowa w pkt 8.2.4 SWZ powinny być wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zam., nie wydaje się dok., o których mowa w pkt 8.2.4 SWZ, zastępuje się je w całości lub w części dokum. zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby/osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zam. nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zam. Wykonawcy. Przepis pkt 8.2.5 SWZ stosuje się odpowiednio.
7. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę ww. podm. środk. dow. w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy PZP.
8. Wykonawca nie jest zob. do złożenia podm. środk. dow., które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
9. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
10. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zam., dok. wymienione w pkt 8.2.1-4, 6 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pkt 8.2.5, 7-9 SWZ stosuje się odpowiednio.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku, gdy Wykonawcę lub Wykonawców reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo lub inny dokument dla tej osoby, potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców.
2. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i obejmować co najmniej umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy.
3. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późn. zm.), przy uwzględnieniu okoliczności, że postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, a pełnomocnictwo winno być sporządzone i przekazane w formie przewidzianej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 70 Ustawy PZP (zob. również pkt 8.3.3 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo – zob. pkt 8.1.3 i 8.1.4 SWZ), chyba że w przypadku spółki cywilnej z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami wzoru umowy §8 - załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI