Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług „wsparcia technicznego” dla projektu „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPoznań
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Termin składania wniosków2021-05-18
ZamawiającyPowiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
Numer ogłoszenia2021/BZP 00046029
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046029 z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi „Świadczenie usług „wsparcia technicznego” dla projektu „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301591815
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001001/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zewnętrzne wsparcie techniczne dot. MeSIP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy zakupowej dostępnego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań. 2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, za pośrednictwem maila iod@podgik.powiat.poznan.pl. 3. Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:•ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych•Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy•ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres określony w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującymi w PODGiK uregulowaniami dotyczącymi archiwizacji.5. Komu przekazujemy Państwa dane?1) Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 2) Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych3) Odbiorcami mogą być również podmioty, z którymi PODGiK zawarł umowy, w szczególności podmioty realizujące wsparcie techniczne, informatyczne oraz czynności dotyczące niszczenia dokumentacji. Zakres przekazywanych danych będzie w tym przypadku ograniczony jedynie do możliwości zapoznania się z tymi danymi jakie są niezbędne w związku ze świadczeniem usług opisanych w zawartych umowach tj. usług wsparcia technicznego, informatycznego, usuwania awarii, niszczenia dokumentacji. 6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 ppkt 2).7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu określone uprawnienia wskazane w Rozdziale XXII SWZ.8. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.9. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKG.GPK.2111.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem realizacji jest: „Świadczenie usług „Wsparcia technicznego” dla projektu „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony we Wzorze Istotnych postanowień umowy oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do SWZ. Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: 651 900,00 zł.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu
72254100-1 - Usługi w zakresie testowania systemu
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże:a. że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) co najmniej dwie (2) usługi polegające na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla projektów budowy i wdrożenia systemów teleinformatycznych, których łączna wartość projektów była nie mniejsza niż 10 000 000,00 złotych brutto, z czego:a. co najmniej jedna usługa dotyczyła wsparcia budowy i wdrożenia systemów klasy SIP / GIS wraz uruchomieniem e-usług, dostawą sprzętu komputerowego, migracją danych i zasileniem danymi geodezyjnymi,b. co najmniej jedna usług dotycząca wsparcia projektu, w którym wdrażane były rozwiązania technologiczne dla minimum 3 partnerów,b) co najmniej dwie (2) usługi obejmujące przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego, o łącznej wartości usług nie niższej niż 100 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jednej (1) usługi o wartości nie niższej niż 60 000,00 zł brutto obejmującej audyt systemu teleinformatycznego w zakresie bezpieczeństwa informacji w oparciu o normę PN-ISO/IEC 27001 lub inną równoważną. b. dysponowaniem zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wskaże podstawę do ich dysponowania. W skład zespołu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wchodzą co najmniej: a) Kierownik zespołu – jedna (1) osoba, spełniająca następujące warunki:- Wykształcenie wyższe techniczne,- Posiada minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu zespołem,- Posiada certyfikat poświadczający wiedzę i umiejętności z zarządzania projektami informatycznymi wg metodyki np. PMBOK, PRINCE2 lub innej równoważnej metodyki publicznie dostępnej (opis metodyki jest opublikowany i dostępny) i stosowanej, która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania, stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację tych reguł do specjalnych potrzeb organizacji, programu, projektu, w tym realizacji usług objętych zamówieniem publicznym, - Posiada certyfikat ITIL Foundation lub równoważny,- Brał udział, w okresie ostatnich 3 lat, w roli kierownika zespołu lub kierownika projektu lub równoważnej w realizacji min. 3 usług obejmujących wsparcie techniczne dla projektów zawierających budowę i wdrożenie systemu teleinformatycznych, których łączna wartość była nie mniejsza niż 10 000 000,00 złotych brutto. b) Główny architekt - jedna (1) osoba, spełniająca następujące warunki:- Wykształcenie wyższe techniczne,- Posiada minimum 5 lat doświadczenia w opracowywaniu architektury systemów informatycznych,- Posiada certyfikat TOGAF 9 Foundation lub równoważny, jak ITArchitect Open Group wydany przez instytucję akredytowaną przez The Open Group, lub certyfikat IBM Certified Infrastructure Systems Architect lub Microsoft Certified Architect lub Sun Certified Enterprise Architect,- Brał udział, w okresie ostatnich 3 lat, w roli architekta w realizacji min. 3 usług obejmujących wsparcie techniczne dla projektów zawierających budowę i wdrożenie systemów teleinformatycznych, których łączna wartość tych projektów była nie mniejsza niż 10 000 000,00 złotych brutto. c) Ekspert ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych - jedna (1) osoba, spełniająca następujące warunki:: - Wykształcenie wyższe techniczne,- Posiada minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji specjalisty ds. bezpieczeństwa IT,- Posiada certyfikat CISSP lub równoważny lub CISA lub równoważny ,- Brał udział, w okresie ostatnich 3 lat, w realizacji min. 2 usług, w roli specjalisty ds. bezpieczeństwa IT odpowiedzialnego za przeprowadzenie audytów bezpieczeństwa lub testów bezpieczeństwa w zakresie testów penetracyjnych systemów teleinformatycznych. d) Audytor systemów teleinformatycznych - jedna (1) osoba, spełniająca następujące warunki: - Wykształcenie wyższe,- Posiada minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji specjalisty ds. bezpieczeństwa informacji,- Posiada certyfikat Auditora Wiodącego wg normy serii ISO/IEC 27001 lub równoważny spełniający wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 10 września 2010 roku w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do prowadzenia kontroli projektów informatycznych i systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 177 poz. 1195),- Brał udział, w okresie ostatnich 3 lat, w realizacji min. 2 usług, w roli audytora lub specjalisty ds. bezpieczeństwa informacji. e) Ekspert ds. Infrastruktury - jedna (1) osoba, spełniająca następujące warunki: - Wykształcenie wyższe techniczne,- Posiada minimum 5 lat doświadczenie w definiowaniu architektury rozwiązań sprzętowych (sieciowo-serwerowych),- Brał udział, w okresie ostatnich 3 lat, w realizacji min. 2 usług, w roli specjalisty ds. infrastruktury IT, w ramach projektów obejmujących dostawę kompleksowych rozwiązań, w tym urządzeń serwerowych i sieciowych.f) Ekspert ds. testów systemu - jedna (1) osoba, spełniająca następujące warunki: - Wykształcenie wyższe techniczne,- Posiada minimum 3 lata doświadczenia w roli specjalisty ds. testów,- Posiada certyfikat Testera ISTQB lub ISEB lub równoważny,- Brał udział, w okresie ostatnich 3 lat, w realizacji min. 3 usług, w roli specjalisty ds. testów systemów teleinformatycznych – projektując lub wykonując testy systemów teleinformatycznych, gdzie w przynajmniej jednej z usług przygotowano i przeprowadzono automatyczne testy wydajnościowe.g) Analityk biznesowy - minimum – 2 osoby, spełniająca następujące warunki: - Wykształcenie wyższe,- Znajomość notacji UML i BPMN,- Brał udział, w okresie ostatnich 3 lat, w realizacji min. 3 usług, w roli analityka biznesowego odpowiedzialnego za definiowanie procesów biznesowych oraz wymagań wobec infrastruktury teleinformatycznej dla projektowanych lub wdrażanych systemów teleinformatycznych.h) Ekspert ds. systemów SIP/GIS - jedna (1) osoba, spełniająca następujące warunki: - Wykształcenie wyższe,- Znajomość przepisów obejmujących zagadnienia budowy infrastruktury informacji przestrzennej zgodnie z Dyrektywą INSPIRE, w tym wymaganiami specyfikacji danych INSPIRE (INSPIRE Data Specifications),- Brał udział, w okresie ostatnich 3 lat, w realizacji min. 3 usług, w których projektowano lub wdrażano systemy teleinformatyczne klasy SIP /GIS obejmujące między innymi wdrożenie systemu klasy SIP / GIS celem spełnienia wymagań dyrektywy INSPIRE włącznie z publikacją danych przestrzennych z wykorzystaniem serwerów usług danych przestrzennych oraz wdrożenia systemów klasy SIP / GIS wykorzystujących lub generujących model 3D zobrazowania, co najmniej w zakresie budynków.UWAGA:I. Każda z wyżej wymienionych osób powinna władać językiem polskim na poziomie zaawansowanym – C1, określonego w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (ang. CEFR). W innym przypadku Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pełną obsługę tłumacza dla osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia.II. Zamawiający dopuszcza spełnienie wymagań w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy przez łącznie usług wskazanych w warunkach udziału - minimalna liczba zrealizowanych – to dwie usługi.III. W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego Wykonawcy Zamawiający dopuszcza łączenie ról przez jedną osobę oprócz Kierownika zespołu i Głównego architekta. Min. skład zespołu - 6 osób.IV. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat tożsamy, co do zakresu przedmiotowego certyfikatu, dla którego został wskazany, jako równoważny, przy czym certyfikat równoważny musi obejmować:a. podobne cele procesu certyfikacji,b. tę samą dziedzinę merytoryczną wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat, c. odpowiednio tożsamy poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu (np. określone doświadczenie zawodowe, konieczność zrealizowania / uczestniczenia w określonej liczbie usług / projektów w danej roli, itp.), d. odpowiednio tożsamy stopień poziomu kompetencji, jaki możliwy jest do nabycia, e. podobny zakres szkolenia, jeśli uzyskanie certyfikatu uzależnione jest od odbycia szkolenia,f. potwierdzenie certyfikatu egzaminem, jeśli uzyskanie certyfikatu wymaga złożenia egzaminu.V. Certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę lub podmiot zależny od Wykonawcy. Certyfikat równoważny musi być wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania certyfikatów. Wykonawca jest zobowiązany w Ofercie wykazać równoważność wskazanego przez siebie certyfikatu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeśli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed organem sądowym, administracyjnym, notariuszem albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.b)oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - o treści zgodnej z załączonym do SWZ wzorem, Załącznik nr 5. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści zgodnej z załączonym do SWZ wzorem, Załącznik nr 6.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy – o treści zgodnej z załączonym do SWZ wzorem, Załącznik nr 2,2) Wypełniony Wykaz Doświadczenia zespołu Wykonawcy – zgodnie z załączonym do SWZ wzorem, Załącznik nr 7,3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału;4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020.346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdz. X ust. 2 SWZ (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Umocowanie musi wynikać z treści umowy regulującej współpracę Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 59 Ustawy).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z zapisami Rozdziału VIII SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z ust. 2 rozdziału VII SWZ.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w rozdz. IX ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te stanowią potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdziale IX ust. 3 pkt c) SWZ składa każdy z Wykonawców.5. W odniesieniu do pozostałych dokumentów Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny dokument.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.7. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników , a nie tylko pełnomocnika.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, który przedstawił ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, na warunkach określonych w załączonym do SWZ projekcie umowy - o treści zgodnej z Załącznikiem nr 8 do SWZ.1. Dopuszcza się zmiany w umowie, które zostały szczegółowo opisane w wymienionym powyżej projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan oraz pod numerem referencyjnym dostępnym w sekcji IV.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej - Kępno
Lokalizacja zleceniawielkopolskie
Data dodania20-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej wraz z kontraktem serwisowym, licencjami na dostęp VPN.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.