Specjalistyczna usługa wykonania prototypów oraz przeprowadzenie badania użytkowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Specjalistyczna usługa wykonania prototypów oraz przeprowadzenie badania użytkowników (testowanie rozwiązań) na rzecz 7 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego na potrzeby projektu pn. „Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator". Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (dziewięć) części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWarmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia771439-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 771439-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie: Specjalistyczna usługa wykonania prototypów oraz przeprowadzenie badania użytkowników (testowanie rozwiązań) na rzecz 7 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego na potrzeby projektu pn. „Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator". Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (dziewięć) części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu pt.: „Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPWM.01.03.01-28-0001/18-00, Osi Priorytetowa 1 – „Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur”, Działanie 1.3 – Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości), Poddziałanie 1.3.1 – „Inkubowanie przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 51019821400000, ul. Plac Generała Józefa Bema  3 , 10-516  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 5211250, 5211286, e-mail a.pilarczyk@wmarr.olsztyn.pl, faks 895 211 260.
Adres strony internetowej (URL): www.wmarr.olsztyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Podmiot, o którym mowa w art.. 3 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wmarr.olsztyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wmarr.olsztyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w formie papierowej
Adres:
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Gen. Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, Sekretariat piętro I pokój nr 114 od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczna usługa wykonania prototypów oraz przeprowadzenie badania użytkowników (testowanie rozwiązań) na rzecz 7 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego na potrzeby projektu pn. „Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator". Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (dziewięć) części.
Numer referencyjny: ZP.28.96.2020/WWI/STARTUP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja specjalistycznej usługi wykonania prototypów oraz przeprowadzenie badania użytkowników (testowanie rozwiązań) na rzecz 7 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego na potrzeby projektu pn. „Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator”.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (dziewięć) części:1) Część 1 (A): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy gier quizowych jednoczesnego współzawodnictwa wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników (weryfikacja założeń prototypu/udoskonalenia)2) Część 2 (B): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na wykonaniu prototypu przetwornika przemieszczeń w liczbie 15 szt. z wykorzystaniem efektu Halla - technologia bazuje na patencie UP RP 2213263) Część 3 (C): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu prototypu samoczynnego silnika zasilanego niskotemperaturowym ciepłem o temperaturze 30-100°C4) Część 4 (D): Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na wykonaniu prac analityczno-projektowych polegających na opisaniu procesów oraz przygotowaniu interaktywnych mockupów dla aplikacji mobilnej służącej do wprowadzania i odczytu danych odnośnie łańcucha dostaw i produkcji produktów spożywczych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników5) Część 5 (E): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na przygotowaniu prototypu niszowego serwisu internetowego – wortalu wraz z doradztwem na rzecz MŚP Startup oraz przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników6) Część 6 (F): Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na dostosowaniu obrabiarki numerycznej CNC firmy Winter na sterowanie typu MACH (lokalizacja obrabiarki: Olsztyn) lub o zbliżonych parametrach do jednoczesnej pracy w czterech niezależnych osiach oraz zwiększenia możliwości mocowania dłuższych elementów w obszarze osi obrotowej7) Część 7 (G): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy sprzedażowej (e-sklepu) – wg. koncepcji Startupu, w dwóch wersjach językowych – polski, angielski8) Część 8 (H): Zakup usługi doradczej dotyczącej pozyskiwania i konwertowania danych9) Część 9 (I): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu i wykonaniu prototypu stanowiska do badań efektywności paneli fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników3. Szczegółowy zakres i opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ.4. Szczegółowe zasady realizacji oraz wszelkich rozliczeń w zakresie zamawianych usług przedstawione zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ wspólny dla wszystkich części.

II.5) Główny kod CPV: 72244000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79411100-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: CZĘŚĆ 1 (A): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy gier quizowych jednoczesnego współzawodnictwa wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników (weryfikacja założeń prototypu/udoskonalenia).1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien: 1) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie przy tworzeniu systemu utrzymującego dużą ilość połączeń jednocześnie (min. 25000 użytkowników online) zgodne z tematyką przedmiotu dla danej części zamówienia określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznych Wykonawca powinien:1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: minimum sprzęt komputerowy, oprogramowanie pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, dostęp do serwera na którym będzie zawieszony i testowany przedmiot zamówienia przed przekazaniem Zamawiającemu/Startupowi.Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.CZEŚĆ 2 (B): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na wykonaniu prototypów przetwornika przemieszczeń w liczbie 15 szt. z wykorzystaniem efektu Halla - technologia bazuje na patencie UP RP 221326.1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:1) posiadać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów, z których każdy jest o wartości minimum 25 000,00 zł brutto obejmujących swoim zakresem przedmiot dla danej części zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne przy budowie urządzeń pomiarowych dla których zakres pomiarowy mieści się w przedziale od 1 do 3 mm.Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.CZĘŚĆ 3 (C):Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu prototypu samoczynnego silnika zasilanego niskotemperaturowym ciepłem o temperaturze 30-100°C.1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien :1) posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie wykonywaniu usług obróbki mechanicznej - cięcie, frezowanie, szlifowanie, spawanie i montaż zgodne z tematyką przedmiotu dla danej części zamówienia określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien: 1) posiadać narzędzia, urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: minimum urządzenia do obróbki metalu, frezarki, szlifierki, maszyny CNC itp.Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.CZĘŚĆ 4 (D): Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na wykonaniu prac analityczno-projektowych polegających na opisaniu procesów oraz przygotowaniu interaktywnych mockupów dla aplikacji mobilnej służącej do wprowadzania i odczytu danych odnośnie łańcucha dostaw i produkcji produktów spożywczych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien: 1) posiadać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów z interfejsem mobilnym, z których każdy jest o wartości minimum 25 000,00 zł brutto obejmujących swoim zakresem przedmiot dla danej części zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań wg oczekiwań klienta, zarówno od strony samej koncepcji działania jak i na poziomie makietowania interfejsu.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:1) dysponował min. 2 osobami, które posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i analizie systemów informatycznych.2) dysponował min. 1 programistą mobilnym, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych.3. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: minimum sprzęt komputerowy, oprogramowanie pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, dostęp do serwera na którym będzie zawieszony i testowany przedmiot zamówienia przed przekazaniem Zamawiającemu/Startupowi.Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.CZĘŚĆ 5 (E):Zakup specjalistycznej usługi polegającej na przygotowaniu prototypu niszowego serwisu internetowego – wortalu wraz z doradztwem na rzecz MŚP Startup oraz przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:1) posiadać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu opracowania prototypu niszowego serwisu internetowego- wortalu, o wartości minimum 25 000,00 zł brutto obejmujących swoim zakresem przedmiot dla danej części zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w tworzeniu portali internetowych3) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań wg oczekiwań klienta, zarówno od strony samej koncepcji działania jak i na poziomie serwisu internetowego.2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: minimum sprzęt komputerowy, oprogramowanie pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, dostęp do serwera na którym będzie zawieszony i testowany przedmiot zamówienia przed przekazaniem Zamawiającemu/Startupowi.Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.CZĘŚĆ 6 (F):Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na dostosowaniu obrabiarki numerycznej CNC firmy Winter na sterowanie typu MACH (lokalizacja obrabiarki: Olsztyn) lub o zbliżonych parametrach do jednoczesnej pracy w czterech niezależnych osiach oraz zwiększenia możliwości mocowania dłuższych elementów w obszarze osi obrotowej.1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:1) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie budowy prototypowych rozwiązań sterowania, opracowanie i wykonanie sterownika do czteroosiowej obrabiarki CNC.2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań wg oczekiwań klienta, zarówno od strony samej koncepcji działania jak i na poziomie projektowania.3) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i konstrukcji maszyn i urządzeń zgodne z opisem przedmiotu dla danej części zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. minimum posiadać narzędzia, urządzenia do zaprogramowania i tworzenia nowych podzespołów.Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.CZĘŚĆ 7 (G):Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy sprzedażowej (e-sklepu) – wg. koncepcji Startupu, w dwóch wersjach językowych – polski, angielski.1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:1) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenia w budowie portalu w oparciu o technologię Gutenberg zgodnie z opisem przedmiotu dla danej części zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań wg oczekiwań klienta, zarówno od strony samej koncepcji działania jak i na poziomie projektowania.2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: minimum sprzęt komputerowy, oprogramowanie pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, dostęp do serwera na którym będzie zawieszony i testowany przedmiot zamówienia przed przekazaniem Zamawiającemu/Startupowi.Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.CZĘŚĆ 8 (H):Zakup usługi doradczej dotyczącej pozyskiwania i konwertowania danych.1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien 1) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie z zakresu pozyskania geodanych, metod opracowania map minimum 3D w tym map ukształtowania dna akwenów wodnych, konwertowania plików zgodnie z opisem przedmiotu dla danej części zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie dotyczące urządzeń i programów niezbędnych przy konwertowaniu geodanych zgodnie z opisem przedmiotu dla danej części zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. minimum urządzenia i programy w tym graficzne i tekstowe, które wykorzystywane są przy konwertowaniu geodanych.Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.CZĘŚĆ 9 (I):Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu i wykonaniu prototypu stanowiska do badań efektywności paneli fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:1) posiadać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów związanych z tworzeniem systemów mechatronicznych, z których każdy jest o wartości minimum 25 000,00 zł brutto obejmujących swoim zakresem przedmiot dla danej części zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:1) dysponował min. 1 osobą, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w projektowaniu systemów mechatronicznych oraz w analizie danych z tych systemów.3. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:1) posiadać narzędzia, urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: minimum urządzenia do produkcji prądu elektrycznego ze słońca, falowniki, niezbędne okablowanie itp.Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załącznik nr 2 – Formularz ofertyZałącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw wykluczaniaZałącznik nr 4 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuZałącznik nr 5 - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Załącznik nr 6 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowejZałącznik nr 7 - Ustanowienie pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.2. Zakazuje się pod rygorem nieważności istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy. 3. Strony przewidują możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej Umowie, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:1) zmiany Umowy wymagające podpisania aneksu:a) zmiany cen spowodowanych zmianami przepisów określających wysokość należnego podatku VAT, na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. b) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy i dostarczenia ostatecznej wersji dokumentacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na: -wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, -wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przed jej zawarciem, pomimo zachowania należytej staranności, -zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2) do okoliczności, które nie stanowią istotnej zmiany Umowy i mogą być wprowadzone po pisemnym poinformowaniu Zleceniodawcy Umowy należy zmiana osób upoważnionych do nadzorowania realizacji Umowy, 4. Strony zobowiązują się do niezwłocznego poinformowania o każdorazowej zmianie siedziby. Okoliczności te nie będą stanowiły przesłanki do zmiany Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy gier quizowych jednoczesnego współzawodnictwa wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników (weryfikacja założeń prototypu/udoskonalenia)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na stworzeniu prototypu platformy gier quizowych jednoczesnego współzawodnictwa wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników (weryfikacja założeń prototypu/udoskonalenia).Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72244000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamó-wienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na wykonaniu prototypu przetwornika przemieszczeń w liczbie 15 szt. z wykorzystaniem efektu Halla - technologia bazuje na patencie UP RP 221326
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na wykonaniu prototypu przetwornika przemieszczeń w liczbie 15 szt. z wykorzystaniem efektu Halla - technologia bazuje na patencie UP RP 221326.Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72244000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu prototypu samoczynnego silnika zasilanego niskotemperaturowym ciepłem o temperaturze 30-100°C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na opracowaniu prototypu samoczynnego silnika zasilanego niskotemperaturowym ciepłem o temperaturze 30-100°C.Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72244000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na wykonaniu prac analityczno-projektowych polegających na opisaniu procesów oraz przygotowaniu interaktywnych mockupów dla aplikacji mobilnej służącej do wprowadzania i odczytu danych odnośnie łańcucha dostaw i produkcji produktów spożywczych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa prototypowania polegająca na wykonaniu prac analityczno-projektowych polegających na opisaniu procesów oraz przygotowaniu interaktywnych mockupów dla aplikacji mobilnej służącej do wprowadzania i odczytu danych odnośnie łańcucha dostaw i produkcji produktów spożywczych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72244000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na przygotowaniu prototypu niszowego serwisu internetowego – wortalu wraz z doradztwem na rzecz MŚP Startup oraz przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na przygotowaniu prototypu niszowego serwisu internetowego – wortalu wraz z doradztwem na rzecz MŚP Startup oraz przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72244000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na dostosowaniu obrabiarki numerycznej CNC firmy Winter na sterowanie typu MACH (lokalizacja obrabiarki: Olsztyn) lub o zbliżonych parametrach do jednoczesnej pracy w czterech niezależnych osiach oraz zwiększenia możliwości mocowania dłuższych elementów w obszarze osi obrotowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa prototypowania polegająca na dostosowaniu obrabiarki numerycznej CNC firmy Winter na sterowanie typu MACH (lokalizacja obrabiarki: Olsztyn) lub o zbliżonych parametrach do jednoczesnej pracy w czterech niezależnych osiach oraz zwiększenia możliwości mocowania dłuższych elementów w obszarze osi obrotowej.Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72244000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy sprzedażowej (e-sklepu) – wg. koncepcji Startupu, w dwóch wersjach językowych – polski, angielski.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na stworzeniu prototypu platformy sprzedażowej (e-sklepu) – wg. koncepcji Startupu, w dwóch wersjach językowych – polski, angielski.Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72244000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zakup usługi doradczej dotyczącej pozyskiwania i konwertowania danych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza dotycząca pozyskiwania i konwerto-wania danych.Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79411100-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu i wykonaniu prototypu stanowiska do badań efektywności paneli fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na opracowaniu i wykonaniu prototypu stanowiska do badań efektywności paneli fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72244000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI