Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii
1.3.11 serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e - lab Eclipse
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a. naprawę/ usuwanie wszelkich wad/ usterek/ błędów w działaniu aplikacji, stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu lub wykrytych przez samego Wykonawcę, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków;
b. dostosowywanie systemu do zmian przepisów prawnych;
c. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia, jeżeli jest konieczne do prawidłowej pracy systemu, wdrażanie na bieżąco aktualizacji i poprawek, w tym poprawek bezpieczeństwa w oprogramowaniu po przetestowaniu w środowisku testowym, aktualizacje będą wykonywane po ustaleniu terminu z Zamawiającym i po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem;
d. zapewnienie ciągłości pracy systemu poprzez:
• całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii,
e. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do wyników badań online (na podstawie kodu pojedynczego zlecenia);
f. testowanie systemu informatycznego e-lab pod kątem występowania podatności wpływających na bezpieczeństwo danych, usuwanie znalezionych podatności w systemie laboratoryjnym e-lab oraz raportowanie do Zamawiającego wykonanie tych czynności. Wykryte podatności mogą być również zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego;
g. administrację i zarządzanie serwerem wydruków (CUPS), w tym dodawanie, zmiany konfiguracji drukarek zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
h. wsparcie Zamawiającego w konfiguracji urządzeń peryferyjnych współpracujących z systemem laboratoryjnym e-lab;
i. utrzymanie sprawności integracji systemu laboratoryjnego e-lab z funkcjonującymi u Zamawiającego systemami producentów Kamsoft S. A. oraz Asseco Poland S. A.;
j. wdrożenie i konfigurację zabezpieczenia (kopia zapasowa) serwera bazodanowego (obejmującego system operacyjny oraz bazę danych) na wypadek awarii, uwzględniającego jak najszybsze przywrócenie pełnej sprawności i danych serwera bazodanowego po awarii oraz prowadzenie nadzoru nad tym zabezpieczeniem. W ramach serwisu nadzór obejmować będzie wykonywanie kopii zapasowych serwera bazodanowego, sprawdzanie poprawności wykonywania kopii, testowanie przywracania danych z kopii oraz raportowanie do Zamawiającego poprawności wykonywania kopii i przywracania. Wdrożone rozwiązanie zabezpieczenia uwzględnieni dobre praktyki obowiązujące w tym zakresie oraz wytyczne przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do instruktażu administratorów Zamawiającego i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dotyczącej kopii zapasowych w formie elektronicznej, w tym harmonogramu wykonywania kopii zapasowych oraz szczegółowej instrukcji konfiguracji kopii, operacji wykonywania kopii i przywracania z kopii zapasowych w zakresie funkcjonalnym przedmiotu zamówienia;
k. odtwarzanie systemu bazodanowego z kopii baz w przypadku awarii oraz współpracę z Zamawiającym w celu przywrócenia sprawności i funkcjonalności systemu laboratoryjnego e-lab i wszystkich jego elementów;
l. przynajmniej raz na 3 miesiące wykonanie próbnego odtworzenia z bieżących kopii bezpieczeństwa bazy danych na zewnętrznym serwerze/maszynie wirtualnej udostępnionym przez Zamawiającego potwierdzonego raportem wykonanych prac;
m. aktywny nadzór nad przedmiotem zamówienia, tj. stałe monitorowanie pracy wszystkich jego elementów przez Wykonawcę i reagowanie na wykryte w ten sposób wady i problemy, z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o podejmowanych i wykonywanych czynnościach, stałe monitorowanie laboratoryjnego systemu informatycznego e-lab pod kątem wydajności i stabilności oraz optymalizacji pracy – dotyczy to działań kontrolnych i serwisowych w zakresie specjalistycznych usług technicznych konfiguracji i obsługi programowej bazy danych (dotyczy bazy danych obsługującej serwisowane oprogramowanie) oraz pozostałych wymaganych do poprawnej pracy elementów (serwery aplikacji, wydruku itp.); aktywne narzędzia monitorujące muszą być dostępne do wglądu również dla administratorów Zamawiającego.
Pod pojęciem aktywnego nadzoru Zamawiający rozumie co najmniej:
• nadzór nad bazą danych systemu laboratoryjnego e-lab, w tym bieżące monitorowanie parametrów oraz wykonywanie skryptów serwisowych, modyfikacje i zmiany konfiguracyjne służące zwiększeniu wydajności silnika bazy danych;
• tworzenie zapytań i skryptów serwisowych wykonywanych na bazie danych;
• okresowe przeglądy bazy danych w kierunku identyfikacji nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu i ich zapobieganiu;
• optymalizacje zgodnie z dobrymi praktykami ogłaszanymi przez producenta oprogramowania bazy danych oraz producenta oprogramowania;
• dokonywanie aktualizacji dostarczonych systemów operacyjnych serwerów, na których pracują elementy systemu laboratoryjnego e-lab, zgodnie z wersją i dostarczanymi przez producenta poprawkami oraz z zastrzeżeniem, że eksploatowane systemy operacyjne nie mogą być w wersji osiągającej status "End of life" przynajmniej przez okres 2 lat od daty zakończenia bieżącego wsparcia producenta (w przypadku konieczności, Wykonawca dostarcza również licencję na system operacyjny).
• usuwanie wykrytych podatności;
• aktualizacje bazy danych w zakresie licencji posiadanej przez Zamawiającego (w ustalonym wcześniej oknie serwisowym);
• zabezpieczenie ciągłości wykonywania kopii zapasowych kluczowych parametrów maszyny – serwera bazodanowego;
• przygotowanie zrzutu kopii baz danych na żądanie
n. regularne i cykliczne (nie rzadziej niż co 30 dni) raportowanie stanu systemu i wszystkich jego elementów. Raport obejmować będzie np. średnie i maksymalne zużycie pamięci RAM, procesorów, zajętość przestrzeni dyskowej, stan bazy danych, poprawność wykonywania kopii zapasowych, itp., zalecenia;
o. zmiany konfiguracyjne i modyfikacje w systemach operacyjnych/aplikacjach/silniku bazy danych zgodnie z potrzebami wynikającymi z bieżącego monitorowania pracy elementów systemu oraz stanu parametrów w raportach, w celu zapewnienia ciągłości pracy systemu;
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Programowanie LabVIEW National Instruments
Katowice (śląskie)
Pozycjonowanie SEO
Katowice (śląskie)
SubcioLupcio - Pozycjonowanie stron i wizytówek Google SEO SEO lok
Katowice (śląskie)
Tworzenie stron internetowych
Gliwice (śląskie)
Naprawa Komputerów, Laptopów, Smartfonów Dojazd do Klienta!
(śląskie)
Mak Biżuteria
Bojszowy (śląskie)
Outsourcing IT - Obsługa informatyczna dla firm
Bielsko-Biała (śląskie)
SEO, pozycjonowanie, Link Building
Katowice (śląskie)
Tworzenie stron internetowych
Ruda Śląska (śląskie)