Realizacja narzędzi na platformie Google Asystenta na potrzeby projektu „PB Dostępna”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja narzędzi na platformie Google Asystenta na potrzeby projektu „PB Dostępna” realizowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, działanie 3.5.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • ZamawiającyPolitechnika Białostocka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082289
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Realizacja narzędzi na platformie Google Asystenta na potrzeby projektu „PB Dostępna” realizowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, działanie 3.5.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Politechnika Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Wiejska 45A

1.5.2.) Miejscowość: ˜Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜15-351

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zampubl@pb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://pb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Realizacja narzędzi na platformie Google Asystenta na potrzeby projektu „PB Dostępna” realizowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, działanie 3.5.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-660b0472-ccef-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

˜projekt „PB Dostępna” realizowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, działanie 3.5.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://pb.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną zapośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet https:/pb.ezamawiajacy.pl/ orazpocztyelektronicznej – zampubl@pb.edu.pl.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołaniaorazinformacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem PlatformyZakupowejMarketplanet pod adresem internetowym: https:/pb.ezamawiajacy.pl/ lub przy pomocypocztyelektronicznej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania orazinformacje,przekazywane za pomocą poczty elektronicznej muszą zawierać w tytule wiadomościnumerreferencyjny sprawy, której ona dotyczy (ZK-DZP.262.8.2021). https://pb.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet https:/pb.ezamawiajacy.pl/ oraz poczty elektronicznej – zampubl@pb.edu.pl. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołaniaoraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem PlatformyZakupowej Marketplanet pod adresem internetowym: https:/pb.ezamawiajacy.pl/ lub przy pomocypoczty elektronicznej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania orazinformacje,przekazywane za pomocą poczty elektronicznej muszą zawierać w tytule wiadomościnumer referencyjny sprawy, której ona dotyczy (ZK-DZP.262.8.2021). https://pb.ezamawiajacy.pl/ txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav,mp3, avi,mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml,rng, xsl,xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, PAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będąupoważnieni pracownicy Zamawiającego (Politechniki Białostockiej) oraz spółka Otwarty RynekElektroniczny S.A.siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do RejestruPrzedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000041441, REGON:017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na którejZamawiający(Politechnika Białostocka) prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,działającą pod adresem: Platforma Zakupowa Marketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/.2. Klauzulainformacyjna z art. 13 RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZK-DZP.262.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenie zaawansowanych akcji na platformie Google Asystent (70 intentów) ułatwiającego kandydatom na studia oraz nowym studentom poruszanie się i odnajdywanie lokalizacji budynków, parkingów ze szczególnym uwzględnieniem wskazywania lokalizacji miejsc przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością: miejsca parkingowe, podjazdy, windy na terenie Uczelni. Wykonane narzędzie musi dostarczać dodatkowe informacje np. o kołach naukowych oraz stypendiach oferowanych przez Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72212700-6 - Usługi opracowywania oprogramowania użytkowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72421000-7 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów, z zastrzeżeniem art. 248-251ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca powinien wykazać, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali należycie co najmniej jedno wdrożenie Google Asystenta w języku polskim z zastosowaniem zaawansowanych akcji/opcji Google, w których dane były wczytywane z zasobów zewnętrznych, a kwota wykonania usługi była nie niższa niż 200 000,00 zł brutto;b) zespołem osób złożonym co najmniej z: jednego Analityka/UX Designera – posiadającego następujące kompetencje:• znajomość tematu VUI (Voice User Interface);• znajomość Google Assistant (działanie, założenia, ograniczenia, casey);• podstawowa obsługa Dialogflow;• tworzenie person;• zbieranie insightów, mikromementów – czyli generalnie analiza grupy docelowej;• budowanie User flow;• budowanie konwersacji;• desk research / Benchmarki;oraz brał udział w co najmniej jednym projekcie wdrożenia technologii Google Asystenta w języku polskim; jednego Developera – posiadającego doświadczenie w obsłudze platform Actions on Google i Dialogflow oraz znajomość Node.js lub równoważnego oraz brał udział w co najmniej jednym projekcie wdrożenia technologii Google Asystenta w języku polskim; jednego Kierownika Projektu – posiadającego co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów wdrożenia systemów informatycznych, posiadającego aktualne certyfikaty potwierdzające umiejętności prowadzenia projektu wg. metodyk zwinnych (Product Owner i Scrum Master lub równoważne) oraz metodyk waterfall (PMI/IPMA lub równoważne).2. Zamawiający przez certyfikat równoważny rozumie certyfikat, który spełnia łącznie następujące warunki:1) jest analogiczny, co do zakresu z przykładowym certyfikatem wskazanym z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako:a) analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat,b) analogiczny stopień poziomu kompetencji,c) analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu;2) potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem).3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia (jeśli został określony przez Zamawiającego) musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum). Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego. Niedozwolone jest łączenie doświadczenia Wykonawcy oraz podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunku doświadczenia.4. Wykonawca, powołując się na doświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi wykazać, że jako uczestnik konsorcjum nabył doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy wykonawców, jeżeli faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganego przez Zamawiającego zamówienia.5. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VIII -XI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜W zakresie niepodlegania wykluczeniu – Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych, w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu zostanie przekazany wraz z wezwaniem);b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu zostanie przekazany wraz z wezwaniem).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Zał. Nr 1 do SWZ);2. Koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia, będąca autorskim opisem działania trzech przykładowych intentów (trzy scenariusze tekstowe komunikacji z użytkownikiem końcowym wraz ze scenariuszami technologicznymi tych akcji) sporządzona przez Wykonawcę w oparciu o informacje dostępne na stronie internetowej Politechniki Białostockiej w zakresie: 1) udostępniania lokalizacji: gdzie znajduje się Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami Politechniki Białostockiej;2) informacji o dostępnych stypendiach: jakie formy wsparcia są dostępne dla studentów z niepełno-sprawnościami;3) informacji niezbędnych dla studentów z niepełnosprawnościami będących na pierwszym semestrze studiów np. gdzie znajdę rozkład zajęć.Link do strony internetowej na której znaleźć można informacje niezbędne do przygotowania intentu: https://pb.edu.pl/studenci/studenci-z-niepelnosprawnoscia/3. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2;2) należy złożyć oświadczenie dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub zgodnie z zał. Nr 3a do SWZ.10. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt. 4-5;2) oferta musi być złożona w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;3) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zgodnie z zapisami projektu umowy- zał. nr 4 do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜na Platformie Zakupowej Marketplanet pod adresem https:/pb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Oferty”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie domu - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam rzetelnej pani do sprzątania domu do stałej współpracy - proszę aby odzywały się osoby poważne i zdecydowane pracować. Mile widziane 2 osoby z doświadczeniem sprzątanie w domu jednorodzinnym w godz. 8-13 w czwartek Warszawa Radość. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI