„Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, wdrożenie Platformy komunikacyjnej AI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, wdrożenie Platformy komunikacyjnej AI wraz ze szkoleniami, próbkowaniem oraz dostawą licencji.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-08-17
  • ZamawiającyPaństwowa Uczelnia im. Stefana Batorego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00293259
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, wdrożenie Platformy komunikacyjnej AI wraz ze szkoleniami, próbkowaniem oraz dostawą licencji.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia im. Stefana Batorego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100095322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 64C

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 834 40 16

1.5.8.) Numer faksu: 46 819 29 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pusb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pusb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia wyższa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, wdrożenie Platformy komunikacyjnej AI wraz ze szkoleniami, próbkowaniem oraz dostawą licencji.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29174756-141a-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„APERTUS UCZELNIA DOSTĘPNA DLA WSZYSTKICH” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, PO WER Priorytet III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pusb.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pusb.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pusb.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Uczelnia
im. Stefana Batorego, ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowej Uczelni im. Stefana Batorego, ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice jest p. Tomasz Jarzyna, kontakt:iod@pusb.pl, adres: Państwowa Uczelnia im. Stefana Batorego, ul. Batorego 64C,
96-100 Skierniewice;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129
ze zm.)dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3-2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
• Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej ze szczególnym uwzględnieniem integracji pomiędzy systemami. Realizacja w ciągu 40 dni od podpisania umowy.
• Dostawa licencji dla Platformy komunikacyjnej AI. Termin realizacji 14 dni od zakończenia analizy przedwdrożeniowej.
• Wdrożenie systemu - oprogramowania platformy komunikacyjnej AI wraz z mechanizmami integracji. Podniesienie (aktualizacja) systemu USOS na potrzeby integracji z Platformą AI. Termin realizacji 80 dni od dostarczenia licencji.
• Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych z obsługi i użytkowania platformy AI w okresie 90 dni od wdrożenia.
• Przeprowadzenie testów uruchomieniowych Platformy Al. Prowadzone równocześnie w okresie szkoleń.
Wsparcie i rozwój Platformy w trakcie trwania projektu oraz 12 miesięcy od zakończenia testów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72212211-1 - Usługi opracowywania oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79314000-8 - Analiza możliwości wykonawczych

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następującego wzoru:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 60 %
2 Czas usunięcia Błędu Krytycznego 10 %
3 Czas usunięcia Usterki znaczącej 7 %
4 Czas usunięcia Usterki drobnej 3 %
5 Liczba godzin wsparcia na miesiąc 10 %
6 Konfiguracja minimum 5 dodatkowych modeli startowych procesu adaptacji (WA) 10 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia Błędu Krytycznego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia Usterki znaczącej

4.3.6.) Waga: 7

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia Usterki drobnej

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba godzin wsparcia na miesiąc

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Konfiguracja minimum 5 dodatkowych modeli startowych procesu adaptacji (WA)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Określenie warunku:
1.1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą zdolność techniczną lub zawodową do należytego wykonania zamówienia przejawiającą się następującym minimalnym poziomem zdolności tj.:
1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej dwa wdrożenia bota konwersacyjnego na Uczelni Wyższej o wartości co najmniej 100 000 zł brutto oraz
2) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej jedno wdrożenie bota konwersacyjnego w obszarze rekrutacji na Uczelni Wyższej o wartości co najmniej 100 000 zł brutto oraz
3) Wykonawca na dzień składania ofert powinien posiadać ważny certyfikat ISO 9001 oraz ISO 27001 lub równoważny w zakresie:
a. projektowania, budowy, integracji, wdrożenia i serwisu systemów teleinformatycznych, systemów technologii internetowych oraz,
b. usług szkoleniowych i przetwarzania danych z zachowaniem bezpieczeństwa informacji.
4) Wykonawca posiada aktualny status firmy współpracującej z MUCI na podstawie umowy dwustronnej w zakresie wdrażania, serwisowania systemu USOS oraz integracji systemów z USOS. Jeśli Wykonawca nie znajduje się na wskazanej liście
http://muci.edu.pl/pliki/Lista firm współpracujących z MUCI w zakresie USOS v3.pdf
zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia potwierdzonego przez MUCI.

Warunki wymienione w pkt. 1) i 2) mogą dotyczyć tożsamych wdrożeń. Dotyczy np. sytuacji, kiedy warunek określony w pkt. 2) został spełniony w ramach wdrożenia spełniającego warunki określone w pkt. 1).
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Określenie warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) zdolności technicznej lub zawodowej;
Określenie warunku:
1.2. W zakresie dysponowania potencjałem kadrowym Wykonawcy
Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
1) kierownikiem projektu z wykształceniem wyższym posiadającym ważny certyfikat Prince2 Practitioner® lub IPMA Level C lub równoważnym potwierdzający umiejętność kierowania wg metodyki zarządzania projektami, oraz posiadający certyfikat potwierdzający umiejętność zarządzania ryzykiem który brał udział, w okresie ostatnich pięciu lat, w roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu, w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto każdy w tym min dwóch projektów realizowanych na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym oraz posiada co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT,
2) Zespołem dwóch programistów z wykształceniem wyższym, którzy brali udział w okresie ostatnich trzech lat w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto każdy w tym min jednego projektu realizowanego na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym. Posiadających co najmniej trzy lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT,
3) jednym pracownikiem w roli testera systemowego, który brał udział, w okresie ostatnich pięciu lat, w roli testera w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto realizowanym na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym oraz posiadającego certyfikat ISTQB Foundation bądź równoległy potwierdzający kompetencje testerskie.
4) jednym pracownikiem w roli analityka systemowego z wykształceniem wyższym, który brał udział, w okresie ostatnich pięć lat, w roli analityka w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto realizowanym na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym oraz posiadającego certyfikat potwierdzający ukończenia szkolenia w zakresie zbierania wymagań projektowych oraz w zakresie modelowania procesów w notacji BPMN 2.0.
Ocena spełniania warunków wymienionych powyżej dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszych Warunkach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o zamówienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty należy dołączyć:
a) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału oraz przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ
b) Dokument uprawniający do reprezentacji osoby podpisujące ofertę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika
z dokumentów rejestracyjnych, które Zamawiający ze strony KRS i CEIDG pobierze samodzielnie, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;
c) inne oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SWZ - między innymi: potwierdzenie podsiadania certyfikatów ISO i MUCI; oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 4),.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej dwa wdrożenia bota konwersacyjnego na Uczelni Wyższej o wartości co najmniej 100 000 zł brutto oraz
2) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej jedno wdrożenie bota konwersacyjnego w obszarze rekrutacji na Uczelni Wyższej o wartości co najmniej 100 000 zł brutto oraz
3) Wykonawca na dzień składania ofert powinien posiadać ważny certyfikat ISO 9001 oraz ISO 27001 lub równoważny w zakresie:
a. projektowania, budowy, integracji, wdrożenia i serwisu systemów teleinformatycznych, systemów technologii internetowych oraz,
b. usług szkoleniowych i przetwarzania danych z zachowaniem bezpieczeństwa informacji.
4) Wykonawca posiada aktualny status firmy współpracującej z MUCI na podstawie umowy dwustronnej w zakresie wdrażania, serwisowania systemu USOS oraz integracji systemów z USOS. Jeśli Wykonawca nie znajduje się na wskazanej liście
http://muci.edu.pl/pliki/Lista firm współpracujących z MUCI w zakresie USOS v3.pdf
zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia potwierdzonego przez MUCI.
Warunki wymienione w pkt. 1) i 2) mogą dotyczyć tożsamych wdrożeń. Dotyczy np. sytuacji, kiedy warunek określony w pkt. 2) został spełniony w ramach wdrożenia spełniającego warunki określone w pkt. 1).
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Określenie warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) zdolności technicznej lub zawodowej;
Określenie warunku:
1.2. W zakresie dysponowania potencjałem kadrowym Wykonawcy
Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
1) kierownikiem projektu z wykształceniem wyższym posiadającym ważny certyfikat Prince2 Practitioner® lub IPMA Level C lub równoważnym potwierdzający umiejętność kierowania wg metodyki zarządzania projektami, oraz posiadający certyfikat potwierdzający umiejętność zarządzania ryzykiem który brał udział, w okresie ostatnich pięciu lat, w roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu, w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto każdy w tym min dwóch projektów realizowanych na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym oraz posiada co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT,
2) Zespołem dwóch programistów z wykształceniem wyższym, którzy brali udział w okresie ostatnich trzech lat w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto każdy w tym min jednego projektu realizowanego na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym. Posiadających co najmniej trzy lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT,
3) jednym pracownikiem w roli testera systemowego, który brał udział, w okresie ostatnich pięciu lat, w roli testera w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto realizowanym na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym oraz posiadającego certyfikat ISTQB Foundation bądź równoległy potwierdzający kompetencje testerskie.
4) jednym pracownikiem w roli analityka systemowego z wykształceniem wyższym, który brał udział, w okresie ostatnich pięć lat, w roli analityka w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto realizowanym na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym oraz posiadającego certyfikat potwierdzający ukończenia szkolenia w zakresie zbierania wymagań projektowych oraz w zakresie modelowania procesów w notacji BPMN 2.0.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz wykonanych usług, potwierdzający spełnianie warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Załącznik nr 6 do SWZ;
Wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku w zakresie dysponowania potencjałem kadrowym - Załącznik nr 7 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz wykonanych usług, potwierdzający spełnianie warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Załącznik nr 6 do SWZ;
Wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku w zakresie dysponowania potencjałem kadrowym - Załącznik nr 7 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1do SWZ
2. Do oferty należy dołączyć:
a) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału oraz przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ
b) Dokument uprawniający do reprezentacji osoby podpisujące ofertę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika
z dokumentów rejestracyjnych, które Zamawiający ze strony KRS i CEIDG pobierze samodzielnie, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;
c) w przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (np. konsorcja/spółki cywilne): Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie
do pełnienia takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli – winno być dołączone do oferty;
d) Wykaz wykonanych usług, potwierdzający spełnianie warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Załącznik nr 6 do SWZ;
e) Wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku w zakresie dysponowania potencjałem kadrowym - Załącznik nr 7 do SWZ;
f) inne oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SWZ - między innymi: potwierdzenie podsiadania certyfikatów ISO i MUCI; oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 4),.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ppkt. 1.
2. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców na podstawie przesłanek wynikających z art. 108 ust. 1 oraz z art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności:
1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy;
2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego, rozwiązań technologicznych i logistycznych w zakresie oprogramowania informatycznego - możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą Umową. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom określonym w OPZ w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności Systemu lub wyższej użyteczności. W powyższej sytuacji, zakres świadczonych usług, w tym usług określonych w § 9 i 4 pozostaje bez zmian, zaś wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone.
3) gdy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy pojawi się konieczność zmiany Harmonogramu Realizacji Umowy.
2. Zamawiający dopuszcza jednokrotną w okresie realizacji umowy waloryzację wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy - usługi wsparcia technicznego po upływie pierwszych 12 miesięcy realizacji tej usługi, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
– jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Ponadto Zamawiający dopuszcza waloryzację wynagrodzenia w przypadku wystąpienia innych zmian mających wpływ na wysokość wynagrodzenia, wprowadzonych ustawowo i nieznanych na dzień podpisania niniejszej umowy.
3. W przypadku zaistnienia w/w okoliczności, Wykonawca jest zobowiązany do wykazania ich wpływu na wysokość należnego wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-17 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ofert na kolokacje serwera - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ofert na kolokacje serwera z zastrzeżeniem, by fizyczna lokalizacja była w Łodzi lub najbliższej okolicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI