Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gosty

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGostynin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającyWojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00416192
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zalesie 1

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 236 00 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1ca759-569c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023540/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej zamowienia@spzoz-zalesie.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: SZP.26.19.2022.TP.ML.MJ.
8. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia@spzoz-zalesie.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail
zamowienia@spzoz-zalesie.pl. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 284 u.p.z.p.
12. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią wyjaśnienia za obowiązującą należy przyjąć treść wyjaśnienia.
13. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
14. Dokonaną zmianę treści SWZ zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4/05/2016 r, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin tel. 24/2360000, e-mail: sekretariat@spzoz-zalesie.pl.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, ul. Zalesie 1 jest Pan Marek Malczewski, dane kontaktowe: tel. 24/236 00 23, adres poczty elektronicznej: iod@spzoz-zalesie.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przetargowa postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późń. zm.), dalej: u.p.z.p.,
5) ponadto dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora i ich upoważnionym pracownikom, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami wyłącznie zgodnie z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych oraz pod warunkiem zachowania poufności,
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 u.p.zp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.zp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.z.p.;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2 RODO2,
10) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.26.19.2022.ML.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z usługą wdrożenia systemów teleinformatycznych oraz produktów i urządzeń informatycznych, ich instalacja w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów dla WSZPZOZ Gostynin-Zalesie”.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i montaż fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, zwany dalej: systemem teleinformatycznym, wraz z usługą instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu teleinformatycznego i oprogramowania, w ramach realizacji zadania pn.: „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie”.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, obejmuje:
1) dostawę systemu teleinformatycznego wymienionego w ust. 1 tego Rozdziału, do siedziby Zamawiającego, tj. WSZPZOZ Gostynin-Zalesie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin;
2) pierwsze uruchomienie systemu teleinformatycznego;
3) wdrożenie i szkolenie personelu w zakresie obsługi systemu teleinformatycznego;
4) dostarczenie dokumentacji technicznej oraz powykonawczej systemu teleinformatycznego.
3. System teleinformatyczny, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, musi:
1) być nowy, niebędący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw;
2) być wolny od obciążeń osób trzecich;
3) być oryginalnie zapakowany, nie noszący znamion użytkowania, nieuszkodzony;
4) być wykonany profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania;
5) zostać dostarczony kompletny i w całości, a po zamontowaniu gotowy do użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem;
6) spełniać wymogi i normy dopuszczające je do sprzedaży oraz stosowania w krajach Unii Europejskiej;
7) posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności;
8) spełnić wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa;
9) być spójny z parametrami technicznymi określonymi w postępowaniu przetargowym dla danego systemu teleinformatycznego.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 tego paragrafu.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7 tego paragrafu.
6. Wykonawca może zaproponować równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem zrealizowania obowiązku udowodnienia i udokumentowania tego faktu przez Wykonawcę.
7. Zamawiający akceptuje propozycję, o której mowa w ust. 5 tego Rozdziału, o ile spełnione są minimalne parametry podanych materiałów i komponentów, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

30211400-5 - Konfiguracje komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena (brutto) – 60%
Gwarancja – 40%

1) CENA (brutto) - 60
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:
C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów - 60

2) Gwarancja – 40
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Wykonawca dla jednego systemu teleinformatycznego wynosi 40 punktów, dla wszystkich systemów Wykonawca może otrzymać 160 punktów.

SERWER RACK
Ocena kryterium okresu gwarancji zawartego w ofercie jest obliczana według wskazanej poniżej punktacji.

a) gwarancja 3 letnia – 20 punktów
b) gwarancja 5 letnia – 30 punktów
c) gwarancja 7 letnia – 40 punktów.

NETWORK ATTACHED STORAGE

a) gwarancja 3 letnia – 20 punktów
b) gwarancja 5 letnia – 30 punktów
c) gwarancja 7 letnia – 40 punktów.

OPROGRAMOWANIE DO WYKONYWANIA KOPII ZAPASOWYCH DLA 30 SERWERÓW FIZYCZNYCH I WIRTUALNYCH

a) gwarancja 3 letnie wsparcie – 20 punktów
b) gwarancja 5 letnie wsparcie – 30 punktów
c) gwarancja 7 letnie wsparcie – 40 punktów.

FIREWALL UTM

a) gwarancja 3 letnie wsparcie – 20 punktów
b) gwarancja 5 letnie wsparcie – 30 punktów
c) gwarancja 7 letnie wsparcie – 40 punktów.

Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia nie może być krótszy niż 3 lata.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 3 lata. Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji został udzielony na 3 lata. Całkowity okres gwarancji należy podać w latach.
Każdy kolejny rok nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.

3) Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych za kryterium Ceny (brutto) i Gwarancji. Maksymalna liczba punktów do uzyskania po zsumowaniu wszystkich kryteriów: 220.
4) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
5) W sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie przedłoży na wezwanie Zamawiającego stosownych dokumentów, na skutek czego zostanie on wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona, Zamawiający dokona ponownej oceny ofert wraz z przeliczeniem punktacji w ramach kryteriów oceny ofert i wezwie kolejnego Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia stosownych dokumentów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z usługą wdrożenia systemów teleinformatycznych oraz produktów i urządzeń informatycznych, ich instalacja w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów dla WSZPZOZ Gostynin-Zalesie”.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i montaż fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, zwany dalej: systemem teleinformatycznym, wraz z usługą instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu teleinformatycznego i oprogramowania, w ramach realizacji zadania pn.: „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie”.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, obejmuje:
1) dostawę systemu teleinformatycznego wymienionego w ust. 1 tego Rozdziału, do siedziby Zamawiającego, tj. WSZPZOZ Gostynin-Zalesie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin;
2) pierwsze uruchomienie systemu teleinformatycznego;
3) wdrożenie i szkolenie personelu w zakresie obsługi systemu teleinformatycznego;
4) dostarczenie dokumentacji technicznej oraz powykonawczej systemu teleinformatycznego.
3. System teleinformatyczny, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, musi:
1) być nowy, niebędący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw;
2) być wolny od obciążeń osób trzecich;
3) być oryginalnie zapakowany, nie noszący znamion użytkowania, nieuszkodzony;
4) być wykonany profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania;
5) zostać dostarczony kompletny i w całości, a po zamontowaniu gotowy do użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem;
6) spełniać wymogi i normy dopuszczające je do sprzedaży oraz stosowania w krajach Unii Europejskiej;
7) posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności;
8) spełnić wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa;
9) być spójny z parametrami technicznymi określonymi w postępowaniu przetargowym dla danego systemu teleinformatycznego.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 tego paragrafu.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7 tego paragrafu.
6. Wykonawca może zaproponować równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem zrealizowania obowiązku udowodnienia i udokumentowania tego faktu przez Wykonawcę.
7. Zamawiający akceptuje propozycję, o której mowa w ust. 5 tego Rozdziału, o ile spełnione są minimalne parametry podanych materiałów i komponentów, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

30211400-5 - Konfiguracje komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena (brutto) – 60%
Gwarancja – 40%

1) CENA (brutto) - 60
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:
C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów - 60

2) Gwarancja – 40
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Wykonawca dla jednego systemu teleinformatycznego wynosi 40 punktów, dla wszystkich systemów Wykonawca może otrzymać 160 punktów.

SERWER RACK
Ocena kryterium okresu gwarancji zawartego w ofercie jest obliczana według wskazanej poniżej punktacji.

a) gwarancja 3 letnia – 20 punktów
b) gwarancja 5 letnia – 30 punktów
c) gwarancja 7 letnia – 40 punktów.

NETWORK ATTACHED STORAGE

a) gwarancja 3 letnia – 20 punktów
b) gwarancja 5 letnia – 30 punktów
c) gwarancja 7 letnia – 40 punktów.

OPROGRAMOWANIE DO WYKONYWANIA KOPII ZAPASOWYCH DLA 30 SERWERÓW FIZYCZNYCH I WIRTUALNYCH

a) gwarancja 3 letnie wsparcie – 20 punktów
b) gwarancja 5 letnie wsparcie – 30 punktów
c) gwarancja 7 letnie wsparcie – 40 punktów.

FIREWALL UTM

a) gwarancja 3 letnie wsparcie – 20 punktów
b) gwarancja 5 letnie wsparcie – 30 punktów
c) gwarancja 7 letnie wsparcie – 40 punktów.

Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia nie może być krótszy niż 3 lata.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 3 lata. Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji został udzielony na 3 lata. Całkowity okres gwarancji należy podać w latach.
Każdy kolejny rok nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.

3) Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych za kryterium Ceny (brutto) i Gwarancji. Maksymalna liczba punktów do uzyskania po zsumowaniu wszystkich kryteriów: 220.
4) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
5) W sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie przedłoży na wezwanie Zamawiającego stosownych dokumentów, na skutek czego zostanie on wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona, Zamawiający dokona ponownej oceny ofert wraz z przeliczeniem punktacji w ramach kryteriów oceny ofert i wezwie kolejnego Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia stosownych dokumentów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji tego zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia nie może być mniejsza niż 300.000,00 złotych brutto.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Należycie wykonał (zakończył) minimum jedno zamówienie (rozumiane jako wykonanie jednej dostawy) o wartości minimum 400.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda, której przedmiotem była dostawa infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) skieruje do realizacji zamówienia:
- jednego specjalistę ds. Rozwiązań Sieciowych, posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie w konfigurowaniu infrastruktury sieciowej zdobyte w co najmniej 2 niezależnych projektach o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każdy;
- jednego specjalistę ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych, posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych oraz w zakresie wdrożeń systemów infrastruktury informatycznej w jednostkach służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, która posiada certyfikat Network Security Administrator lub równoważny.

Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozdziale XIV niniejszej SWZ “INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH: jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z KRS lub z CEIDG, Ośw. GK zał. nr 10 do SWZ; Dok. pot, że Wyk. jest ubezp. od OC w zakr. prow. dział. Suma gwar. na jedno i wszystkie zdarz. nie może być mniejsza niż 300.000,00 złotych brutto. Wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prow. dział. jest krótszy – w tym okresie, dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzalnych się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 11 do SWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Należycie wykonał (zakończył) minimum jedno zamówienie (rozumiane jako wykonanie jednej dostawy) o wartości minimum 400.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda, której przedmiotem była dostawa infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 12 do niniejszej SWZ) na potwierdzenie Wykonawca winien wykazać iż zatrudni do realizacji zamówienia, osoby zdolne do realizacji niniejszego zamówienia spełniające wymagania określone poniżej:
1) jednego specjalistę ds. Rozwiązań Sieciowych, posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie w konfigurowaniu infrastruktury sieciowej zdobyte w co najmniej 2 niezależnych projektach o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każdy;
2) jednego specjalistę ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych, posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych oraz w zakresie wdrożeń systemów infrastruktury informatycznej w jednostkach służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, która posiada certyfikat Network Security Administrator lub równoważny. 30. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2 do niniejszej SWZ)
31. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę protokół dostawy, montażu, pierwszego uruchomienia, szkolenia personelu i odbioru końcowego – załącznik nr 1 do umowy
32. Podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę umowa powierzenia przetwarzania danych – załącznik nr 5 do SWZ wraz z załącznikami do tej umowy od 1 do 5.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SWZ
2. Wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę szczegółowy opis wymaganych parametrów (pakiet nr 1 i 2) z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SWZ;
3. Wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SWZ;
4. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ w zakresie wskazanym w Rozdziale XI;
5. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 7 do SWZ - w zakresie wskazanym w Rozdziale XIII;
6. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 8 do SWZ w zakresie wskazanym w Rozdziale XIII;
7. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę oświadczenie wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ w zakresie wskazanym w Rozdziale XII;
8. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4-7 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
3) podwykonawcy, na których zasobach wykonawca polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Dowód wniesienia wadium

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę Certyfikat Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem informacji ISO 27001 lub równoważny, potwierdzony za zgodność z oryginałem. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008, lub ISO 9001:2015 lub równoważny, na świadczenie usług serwisowych, potwierdzony za zgodność z oryginałem. Podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę autoryzacja producenta urządzeń. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę Certyfikat Network Security Administrator lub równoważny dla specjalisty w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych oraz w zakresie wdrożeń systemów infrastruktury informatycznej w jednostkach służby zdrowia, potwierdzony za zgodność z oryginałem. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę Certyfikat ICSA lub EAL4 dla funkcji Firewall, potwierdzony za zgodność z oryginałem. Podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę deklaracja CE na serwer, potwierdzona za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę Certyfikat Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem informacji ISO 27001 lub równoważny, potwierdzony za zgodność z oryginałem. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008, lub ISO 9001:2015 lub równoważny, na świadczenie usług serwisowych, potwierdzony za zgodność z oryginałem. Podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę autoryzacja producenta urządzeń. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę Certyfikat Network Security Administrator lub równoważny dla specjalisty w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych oraz w zakresie wdrożeń systemów infrastruktury informatycznej w jednostkach służby zdrowia, potwierdzony za zgodność z oryginałem. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę Certyfikat ICSA lub EAL4 dla funkcji Firewall, potwierdzony za zgodność z oryginałem. Podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę deklaracja CE na serwer, potwierdzona za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2 do niniejszej SWZ)
31. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę protokół dostawy, montażu, pierwszego uruchomienia, szkolenia personelu i odbioru końcowego – załącznik nr 1 do umowy
32. Podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę umowa powierzenia przetwarzania danych – załącznik nr 5 do SWZ wraz z załącznikami do tej umowy od 1 do 5.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości
4 200,00 złotych, lub w podziale na części:
1) pakiet 1 – 2 600,00 złotych;
2) pakiet 2 – 1 600,00 złotych;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w Rozdziale XIV ust. 22,23 tej SWZ, natomiast pozostałe dokumenty podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie.
2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
1) podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę,
3) każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 u.p.z.p. oraz musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty, wymienione w Rozdziale XIV ust. 22,23 tej SWZ.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie niniejszego zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony zobowiązują się nie dokonywać istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści formularza ofertowego Wykonawcy, będącego integralną częścią umowy na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 tego Rozdziału.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy, o której mowa w ust. 1 tego Rozdziału w przypadku:
1) zmiany ceny na podstawie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto zmieni się w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto odpowiednio ulegnie zmianie;
2) zmiany osoby/osób wykonujących przedmiot niniejszego zamówienia wskazanych przez Wykonawcę, pod warunkiem spełniania przez nie wymogów dla osób uczestniczących w realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VI tej SWZ, oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego danej osoby.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.