Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiecie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-10-21
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00382636
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80dca3b6-461e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018516/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Patrz SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): spełniony-klauzula informacyjna została ujęta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): spełniony-klauzula informacyjna została ujęta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: V.271.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi oraz dostawy do siedziby Zamawiającego produktów i urządzeń informatycznych wraz z ich instalacją oraz wykonanie audytu w celu wykazania poprawy poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza
Pakiet nr 1: Dostawa oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Szpitala - zgodnie z opisem szczegółowym zawartym w formularzu asortymentowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej

37453300-1 - Dyski

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Zadanie 1:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres obsługi SOC (S)– waga kryterium 20%
3) Termin realizacji (T) – waga kryterium 20%
1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Wartość punktowa w kryterium nr 1 - oferowana cena za dostarczenie całego przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 wyliczana jest według poniższego wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres obsługi SOC (S) – waga 20%
Wartość punktowa w kryterium nr 2 - okres świadczenia nieodpłatnej usługi monitoringu infrastruktury IT (SOC) wyliczana jest następująco - Zamawiający przyzna ofercie punkty na podstawie zaoferowanego okresu gwarancji, zgodnie z poniższym zestawieniem:
0 pkt – za okres gwarancji do 31.12.2022r (wymagane minimum)
10 pkt – za okres gwarancji do 30.03.2023r
20 pkt – za okres gwarancji do 30.06.2023r
3) Termin realizacji (T) – waga 20%
Wartość punktowa w kryterium nr 3 - termin dostawy przedmiotu zamówienia wyliczana jest następująco - Zamawiający przyzna ofercie punkty na podstawie zaoferowanej liczby dni określającej maksymalny czas dostawy sprzętu, jeśli zostanie on skrócony w stosunku do czasu dostawy określonego w umowie, zgodnie z poniższym zestawieniem:
0 pkt- za termin realizacji do 30.11.2022r (dopuszczalny maksymalny czas)
10 pkt.- za termin realizacji do 15.11.2022r
20 pkt.- za termin realizacji do 30.10.2022r
Ocena oferty: Suma punktów za kryterium nr 1)+ 2)+ 3).
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obsługi SOC

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi oraz dostawy do siedziby Zamawiającego produktów i urządzeń informatycznych wraz z ich instalacją oraz wykonanie audytu w celu wykazania poprawy poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza
Pakiet nr 2: Usługa wykonania audytu bezpieczeństwa systemów IT - zgodnie z opisem szczegółowym zawartym w formularzu asortymentowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert
Zadanie 2:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Ilość audytorów zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia (A)– waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Wartość punktowa w kryterium nr 1 - oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 wyliczana jest według poniższego wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Ilość audytorów zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale VII ust. 2 Zadania 2 pkt 4) (A) – waga 20%
Wartość punktowa w kryterium nr 2 – ilość audytorów wyliczana jest następująco - Zamawiający przyzna ofercie punkty na podstawie zaoferowanego okresu gwarancji, zgodnie z poniższym zestawieniem:
0 pkt – za dysponowanie 2 osobami spełniającymi warunki w zakresie audytora (posiadających uprawnienie do przeprowadzenia audytu zgodnie z wymaganiem określonym w rozdziale VII ust. 2 pkt 4) Zadania nr 2 ) (wymagane minimum)
20 pkt – za dysponowanie 4 osobami spełniającymi warunki w zakresie audytora (posiadających uprawnienie do przeprowadzenia audytu zgodnie z wymaganiem określonym w rozdziale VII ust. 2 pkt 4) Zadania nr 2 )
40 pkt – za dysponowanie 6 osobami spełniającymi warunki w zakresie audytora (posiadających uprawnienie do przeprowadzenia audytu zgodnie z wymaganiem określonym w rozdziale VII ust. 2 pkt 4) Zadania nr 2 )
Ocena oferty: Suma punktów za kryterium nr 1)+ 2)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość audytorów zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1).uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- dla pakietu nr 1 - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
- dla pakietu nr 2 -
- Jednostka przeprowadzająca audyt musi posiadać akredytację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz.U. z 2022r. poz. 5) w zakresie właściwym do podejmowanych ocen bezpieczeństwa systemów informacyjnych.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- dla pakietu nr 1 –
- Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawców polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości ubezpieczenia min. 300.000,00 zł
- dla pakietu nr 2 –
- Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawców polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości ubezpieczenia min. 100.000,00zł
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
- dla pakietu nr 1 –
- w zakresie zdolności technicznej, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
należycie wykonał (zakończył) minimum dwa zamówienia (rozumiane jako wykonanie dwóch odrębnych dostaw, o wartości minimum 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) każda, której przedmiotem była dostawa infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania zawierającej co najmniej dostawę: serwera beckupu, systemu beckupu oraz UTM wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane.
- zakresie zdolności zawodowej:
skieruje do realizacji zamówienia, osoby zdolne do realizacji zamówienia spełniające wymagania określone w poniżej:
• Specjalista ds. Rozwiązań Sieciowych (1 osoba) posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w konfigurowaniu infrastruktury sieciowej zdobyte w co najmniej 2 niezależnych projektach o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każdy.
• Specjalista ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych (1 osoba) posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych oraz w zakresie wdrożeń systemów infrastruktury informatycznej w jednostkach służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, która posiada certyfikat Network Security Administrator lub równoważny.
- dla pakietu nr 2 –
- w zakresie zdolności technicznej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
• Przeprowadził audyty w zakresie bezpieczeństwa informacji lub wymagań Ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa w minimum 3 organizacjach, w tym minimum w 1 jednostkach należących do sektora Ochrony Zdrowia lub Sektora Wyrobów Medycznych
• Przeprowadził audyty bezpieczeństwa IT dla minimum 3 organizacji
• wdrożył wymagania Ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa w minimum 3 organizacjach zatrudniających powyżej 500 pracowników, w tym minimum 2 należących do sektora Ochrony Zdrowia lub Sektora Wyrobów Medycznych
- zakresie zdolności zawodowej:
skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej dwóch audytorów posiadających uprawnienie do przeprowadzenia audytu (tz. posiadających min. jeden certyfikat z poniższego wykazu wykazu):
• Certified Internal Auditor (CIA);
• Certified Information System Auditor (CISA);
• Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
• Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
• Certified Information Security Manager (CISM);
• Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
• Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
• Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
• Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
• Certified Reliability Professional;
• Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.b

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- pakiet 1 - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
- pakiet 2 - Jednostka przeprowadzająca audyt musi posiadać akredytację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz.U. z 2022r. poz. 5) w zakresie właściwym do podejmowanych ocen bezpieczeństwa systemów informacyjnych.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- pakiet 1 –Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawców polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości ubezpieczenia min. 300.000,00 zł
- pakiet 2 –Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawców polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości ubezpieczenia min. 100.000,00zł
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
- pakiet 1 – w zakresie zdolności technicznej, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
należycie wykonał (zakończył) minimum dwa zamówienia (rozumiane jako wykonanie dwóch odrębnych dostaw, o wartości minimum 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) każda, której przedmiotem była dostawa infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania zawierającej co najmniej dostawę: serwera beckupu, systemu beckupu oraz UTM wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane.
-zakresie zdolności zawodowej: -skieruje do realizacji zamówienia, osoby zdolne do realizacji zamówienia spełniające wymagania określone w poniżej:
• Specjalista ds. Rozwiązań Sieciowych (1 osoba) posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w konfigurowaniu infrastruktury sieciowej zdobyte w co najmniej 2 niezależnych projektach o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każdy.
• Specjalista ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych (1 osoba) posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych oraz w zakresie wdrożeń systemów infrastruktury informatycznej w jednostkach służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, która posiada certyfikat Network Security Administrator lub równoważny.
-pakiet 2 – w zakresie zdolności technicznej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
• Przeprowadził audyty w zakresie bezpieczeństwa informacji lub wymagań Ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa w minimum 3 organizacjach, w tym minimum w 1 jednostkach należących do sektora Ochrony Zdrowia lub Sektora Wyrobów Medycznych
• Przeprowadził audyty bezpieczeństwa IT dla minimum 3 organizacji
• wdrożył wymagania Ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa w minimum 3 organizacjach zatrudniających powyżej 500 pracowników, w tym minimum 2 należących do sektora Ochrony Zdrowia lub Sektora Wyrobów Medycznych
- zakresie zdolności zawodowej: -skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej dwóch audytorów posiadających uprawnienie do przeprowadzenia audytu (tz. posiadających min. jeden certyfikat z wykazu zamieszczonego w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-17 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 08:40

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usuniecie wiaty wraz z wywiezieniem pozostałości po niej - Pakość
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usuniecie wiaty wraz z wywiezieniem pozostałości po niej. Pokrycie scian oraz dachu tzw. eternit, front wykonany z blachy konstrukcja drewniana wraz z metalowymi slupami. Eternit złożony na europaletach owiniety folia strech i wywieziony w celu darmowej utylizacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI