Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielska 4
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 854 92 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc6a824a-96f6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022062/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Serwis oprogramowania Infomedica/AMMS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywać się za będzie z przy użyciu środków komunikacjielektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:- przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/;- ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal; - poczty elektronicznej: zampubl@szpitalslaski.pl.2. Ofertę składa sięza pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego naePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).2. Wykonawca zamierzający wziąćudział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz dozłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 70 MB. 4. Za datę igodzinę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych zapośrednictwem ePUAP-u przyjmuje się datę i godzinę ich przekazania na ePUAP. Za datę i godzinęprzekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych za pośrednictwem pocztyelektronicznej wskazanego do komunikacji decyduje data oraz dokładny czas, generowany wg czasulokalnego serwera, synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar. 5. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem ogłoszenia BZP lub ID postępowania. Dane postępowania, w tym numer ogłoszenia w BZPlub ID postępowania i można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikającwcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.6. Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innychdokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowychjest: Dyrektor Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ul. Bielska 4, 43-400Cieszyn;b)inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnejw Cieszynie jest Pan Jerzy Harok, iod@szpitalslaski.pl, ido@szpitalslaski.pl, tel. 0 33 854 92 00;c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;d) odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;e) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22RODO;h) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 325/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie opieki serwisowej oprogramowania InfoMedica/AMMS, co zostało szczegółowo określone w pkt III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania