Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a85963-175a-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065022/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne systemu ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.31.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• ODNOWIENIE SUBSKRYPCJI NA SYSTEM OCHRONY ANTYWIRUSOWEJ I ANTYSPAMOWEJ ZASOBÓW SIECI KOMPUTEROWEJ
• WSPARCIE TECHNICZNE SYSTEMU OCHRONY ANTYWIRUSOWEJ I ANTYSPAMOWEJ ORAZ ŚRODOWISKA SERWEROWEGO I WIRTUALNEGO
• PRZENIESIENIE KONSOLI ANTYWIRUSA DO CHMURY I KONFIGURACJA PATCH MANAGERA
• CERTYFIKAT SSL WILDCARD Z ROCZNĄ SUBSKRYPCJĄ
Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
79132000-8 - Usługi uwierzytelniania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Polskojęzyczne wsparcie techniczne świadczone przez producenta albo autoryzowanego dystrybutora na Polskę (oprócz Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi być autoryzowanym partnerem producenta oferowanego oprogramowania uprawnionym do sprzedaży subskrypcji i wdrażania oferowanego oprogramowania.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna:
Dokument wystawiony przez producenta lub dystrybutora oferowanego oprogramowania potwierdzający, że jest on autoryzowanym partnerem producenta oferowanego oprogramowania uprawnionym do sprzedaży subskrypcji i wdrażania oferowanego oprogramowania.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu usług i dostaw (załącznik nr 10), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi i zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna:
Minimum jedno potwierdzające wykonanie w czasie ostatnich 3 lat zamówienia obejmującego łącznie (nie dopuszcza się przedłożenia kilku referencji na cząstkowe zakresy wymienione poniżej):
• Dostarczenie subskrypcji oprogramowania antywirusowego do ochrony serwerów
i stacji roboczych z konsolą centralnego zarządzania dla minimum 500 urządzeń,
• Świadczenie wsparcia technicznego dla systemu ochrony antywirusowej dla mini-mum 500 urządzeń
• Świadczenie wsparcia technicznego dla środowiska serwerowego opartego o Windows Serwer składającego się z minimum dwóch serwerów poczty Exchange 2016 skonfigurowanych w DAG, serwera plików opartego o system minimum Windows Server 2016, serwera wydruków, serwera aktualizacji WSUS, klastra środowiska wirtualnego Hyper-V, systemu zarządzania maszynami wirtualnymi System Center Virtual Machine Manager 2019, serwera backupu System Center Data Protection Manager 2019, kontrolerów domeny opartych o system minimum Windows Serwer 2016, serwerów fizycznych i macierzy dyskowych.
wraz z dowodami, że te usługi zostały wykonane należycie
b) Wykonawca musi dysponować osobami, (Wykaz osób - załącznik nr 14) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, mającymi uprawnienia:
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę
osobami:
1) Minimum 1 osobą, posiadającą certyfikat potwierdzający umiejętność instalowania i konfigurowania oferowanego oprogramowania. Certyfikat musi być wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego oprogramowania lub autory-zowany przez niego ośrodek szkoleniowy. (Załącznik nr 15)
2) Minimum 1 osobą posiadającą certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia obejmu-jącego umiejętność instalowania i konfigurowania systemu Windows Serwer 2008 lub nowszego. (Załącznik nr 16)
3) Minimum 1 osobą posiadającą certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia obejmu-jącego umiejętność instalowania i konfigurowania systemu Microsoft Exchange 2010 lub nowszego. (Załącznik nr 17)
4) Minimum 1 osobą posiadającą certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia obejmu-jącego umiejętność wdrażania i administrowania środowiskiem wirtualnym opartym o Microsoft Hyper-V(Załącznik nr 18)
5) Minimum 1 osobą posiadającą certyfikat potwierdzający umiejętność świadczenia usług serwisowych zgodnie z ITIL (np. ITIL Foundation) (Załącznik nr 19)
c) Wykonawca musi dysponować:
1) Punktem serwisowym umożliwiającym dotarcie do siedziby Zamawiającego w ciągu 1 godziny od zgłoszenia serwisowego. (Załącznik nr 20)
2) Portalem/systemem serwisowym w którym Zamawiający będzie mógł dokonywać zgłoszeń serwisowych i widzieć szczegóły ich realizacji(Załącznik nr 21)
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia
w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w zakresie przewidzianym w treści projektu umowy (załącznik nr 3 § 7) zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-28