Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Krajowego Ośrodka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-26
  • Numer ogłoszenia615907-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615907-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Mińska  60 , 54-610  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, , e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.54.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4. Przedmiot zamówienia4.1 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 4.2 Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w następujących lokalizacjach:– Siedzibie Oddziału Terenowego we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60,– Siedzibie Archiwum zakładowego we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4,– Siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2, – Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199– Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28– Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15.Na system składają się następujące elementy:1) Sieć LAN i WAN– Okablowanie (elementy bierne) w każdej z lokalizacji,– Urządzenia aktywne: koncentratory i hub’y , switch’e w każdej z lokalizacji2) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60– Stacje robocze– Serwer DELL PowerEdge R630 z zainstalowanym oprogramowaniem VMWare– Wirtualne maszyny MS Windows 2012 Serwer– Drukarki laserowe– Kolorowe drukarki laserowe– Zasilacze awaryjny UPS o mocy 5000 VA– Zasilacze awaryjne UPS o mocy do 2000 VA– Serwery NAS Synology– Ploter atramentowe HP– Urządzenie wielofunkcyjne HP o formacie A03) Sprzęt komputerowy zainstalowany w Archiwum zakładowym i Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu– Stacje robocze– Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach– Drukarki laserowe– Kolorowa drukarka laserowa– Serwer NAS Synology4) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy– Stacje robocze– Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnej maszynie– Drukarki laserowe– Serwery NAS Synology5) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy– Stacje robocze– Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach– Drukarki laserowe– Serwery NAS Synology6) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich– Stacje robocze– Serwer PC z zainstalowanym oprogramowanie VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach– Drukarki laserowe– Serwery NAS Synology7) Oprogramowanie zainstalowane w Oddziale Terenowym (w sensie na Mińskiej czy całym OT)1 host VMware (ver. 6) z następującymi maszynami wirtualnymi:– 15 serwerów Microsoft Windows– 3 serwery LINUX Microsoft– 8 serwery Microsoft Windows 2012 pracujących w strukturze Active Directory– 3 serwery Microsoft Windows 2003– 4 serwery Microsoft Windows 2008– 127 stacji roboczych Microsoft Windows 7/10inne– serwer ochrony antywirusowej BitDefender– oprogramowanie PageScope Enterprise Suite8) Oprogramowanie zainstalowane w poszczególnych Sekcjach Zamiejscowych i Archiwum ZakładowymHost VMware z następującymi maszynami wirtualnymi- Dwie maszyny wirtualne WindowsMicrosoft - serwer 2012 - stacje robocze Microsoft Windows 7/10 W ramach usługi będą wykonywane następujące czynności:a) Usuwanie awarii: serwerów, stacji roboczych, drukarek, ups-ów, elementów fizycznych i logicznych sieci komputerowejb) stała gotowość serwisowa od godziny 7oo do godziny 20oo c) konieczność przebywania przynajmniej 1 osoby uprawnionej ze strony usługodawcy przez czas wskazany w ofercie nie krócej niż 5 godzin dziennie w godzinach pomiędzy 7:00 a 16:00 w dniach pracy Zamawiającego) na terenie siedziby Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60. Osoba ta będzie pełniła funkcję obsługi technicznej (HelpDesk) dla pracowników Zamawiającego, bezpośrednio w siedzibie Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60 oraz zdalnie dla Sekcji Zamiejscowych. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn.zm), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących usługę bezpośredniej obsługi technicznej (HelpDesk) przez cały okres obowiązywania umowy.W razie braku możliwości zdalnego wykonania usługi dla Sekcji Zamiejscowej wymagane będzie wykonanie jej bezpośrednio w jej siedzibie, jednak z zachowaniem jednoczesnej bezpośredniej obsługi w siedzibie Oddziału Terenowego, Czas przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy w siedzibie Oddziału może zostać wydłużony w przypadku zwiększonego zapotrzebowania Oddziału (sytuacje awaryjne, wdrożenia itp.)d) Stosowanie okresowych przeglądów, drobnych napraw sprzętu oraz oprogramowania serwerów i stacji roboczych w siedzibie Oddziału terenowego, Archiwum Zakładowego i każdej z Sekcji Zamiejscowych gospodarowania Zasobem. W zakresie tych konserwacji przeprowadzone zostaną między innymi następujące czynności:– Kontrola oprogramowaniem diagnostycznym,– Analiza zebranych danych w trakcie testów, interpretacja wyników, ocena stanu, działania zapobiegawcze, wnioski i zalecenia,– Diagnostyka działania komputera i innych urządzeńe) Wykonywanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych w ramach, których będą wykonywane między innymi następujące czynności:– Dostrojenie parametrów sprzętu komputerowego,– Instalacje i konfiguracje: stacji roboczych, serwerów, urządzeń aktywnych sieci zgodnie z zaleceniami Zamawiającego,– Logiczna konfiguracja wydruków sieciowych w tym z wykorzystaniem oprogramowania Page Scope Enterprise Suite firmy Konica Minolta lub innego oprogramowania z funkcją wydruku podążającego,– Instalacje i konfiguracje UPS-ów (serwery),– Konfiguracja drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych,– Dostrajanie parametrów urządzeń sieciowych, m.in. switchf) Wykonywanie prac związanych z obsługą i administracją systemów operacyjnych, w szczególności Windows 7/10 i nowsze.– Parametryzacja systemów operacyjnych w zależności od warunków pracy systemu,– Uaktualnienia poprawek systemowych,– Obserwacja parametrów pracy systemów i wprowadzanie zmian przed awaryjnych,– Konfiguracja i kontrola poprawności działania kopii bezpieczeństwa maszyn wirtualnych realizowanych za pomocą Veam Backup and Replication oraz kopii bezpieczeństwa MS Windows.g) Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, drukarek, monitorów, skanerów) będących na wyposażeniu użytkowników we wszystkich lokalizacjach, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy, wraz z przypisaniem sprzętu użytkownikowi. Ewidencja jak również przekazanie sprzętu użytkownikowi ma być prowadzona na kartach wyposażenia będących załącznikiem do procedury ZIL-P3. Ewidencja, o której mowa ma zawierać w szczególności: Nazwę składniku majątku, Numer inwentarzowy (jeśli został nadany), Imię i nazwisko użytkownika sprzętu, Miejsce użytkowania (jedna z siedzib zamawiającego),h) Czynności serwisowe sprzętu prowadzone w ramach helpdesk mają być ewidencjonowane na kartach serwisowych stanowiących załącznik nr 4 do umowy,i) Czynności konserwacyjne sprzętu komputerowego (czyszczenie):– Komputery – 1 raz w roku– Drukarki – 1 raz w roku– UPS i inne urządzenia – 1 raz w rokuSerwis dotyczy sprzętu komputerowego w: KOWR OT Wrocław, ul.Mińska 60.Ilość sprzętu:– Komputery - 127 sztuk– Serwery – 2 sztuk (VMware)– Ups-y – 3 sztuk– Drukarki – 30 sztukSekcji Zamiejscowej w Legnicy.Ilość sprzętu:– Komputery – 21 sztuk– Serwery – 1 sztuka (VMware) – Ups-y – 1 sztuk– Drukarki – 7 sztukSekcji Zamiejscowej w ŚwidnicyIlość sprzętu:– Komputery – 17 sztuki– Serwery – 1 sztuka (VMware) – UPS – 1 sztuka– Drukarki – 9 sztukSekcji Zamiejscowej we Wrocławiu i Archiwum Zakładowe.Ilość sprzętu:– Komputery – 27 sztuk– Serwery – 1 sztuk (VMware) – UPS – 1 sztuka– Drukarki – 11 sztukiSekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich.Ilość sprzętu:– Komputery – 24 sztuki– Serwery – 2 sztuk (VMware) – Baterie zasilające całą sieć dedykowaną stacjom roboczym– Drukarki – 7 sztuk4.3 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących usługę bezpośredniej obsługi technicznej, (HelpDesk) w siedzibie Oddziału Terenowego Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy.2) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy:a) Wykaz osób, które realizować będą w jego imieniu przedmiot niniejszej umowy, z podaniem w szczególności: imion i nazwisk osób, podstawy (tj. rodzaj umowy), wymiaru i okresu zatrudnienia (wraz z danymi kontaktowymi do osoby nadzorującej);b) Kopii umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem, zawartych ze wszystkimi osobami przy pomocy których Wykonawca będzie realizował umowę. c) Zanonimizowane dowody, z wyjątkiem imienia i nazwiska, potwierdzające zgłoszenie osób wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt 1), przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych lub/ i zdrowotnych, w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem;3) Dopuszcza się możliwość zmiany osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na inne spełniające minimalne wymagania określone w SIWZ po uzyskaniu wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego. W przypadku konieczności zmiany –w okresie trwania umowy – osób realizujących w imieniu Wykonawcy przedmiot umowy, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnych dokumentów i oświadczeń o których mowa w ust. 2. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie do 7 dni od dokonania przedmiotowej zmiany. Zmiana wykazu osób realizujących przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy nie wymaga zmiany umowy w formie pisemnego aneksu.4) Zamawiający będzie miał prawo do potwierdzenia tożsamości osoby realizującej przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa powyżej skutkować może naliczeniem kar umownych z tytułu niesumiennego wykonywania usług oraz może stanowić podstawę rozwiązania umowy.5) Wszystkie osoby realizujące przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy zobowiązane są do dołożenia należytej staranności przy realizacji powierzonych zadań.6) Wykonawca i osoby realizujące przedmiot umowy w jego imieniu zobowiązani są do zachowania poufności na zasadach określonych w § 8 projektu umowy oraz zasad ochrony danych osobowych określonych w § 8 projektu umowy.7) Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za realizacje przedmiotu umowy i ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania osób, które w jego imieniu realizować będą przedmiot umowy.8) Służbowy, merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad pracownikami Wykonawcy sprawuje Wykonawca, w tym w szczególności w stosunku do osób przez Wykonawcę zatrudnionych Wykonawca pełni rolę pracodawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.9) Wykonawca odpowiada za dobór osób przy realizacji umowy, ich kwalifikacje zawodowe oraz gwarantuje, że osoby te zostaną odpowiednio przeszkolone, w tym w zakresie wewnętrznych regulacji Zamawiającego, do realizacji obowiązków umownych. 10) W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych oraz osobowych

II.5) Główny kod CPV: 72250000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) Wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi realizowane w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każda polegająca na obsłudze technicznej systemu komputerowego w jednej lokalizacji, obejmującą co najmniej 50 stanowisk komputerowych każda W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.2) dysponuje przynajmniej dwoma osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj.: osoby wyznaczone do realizacji zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługę bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) posiadającą przynajmniej:• wykształcenie średnie • min. 5-letnie doświadczeniem na stanowisku serwisanta sieci komputerowej,• min. 5-letnie doświadczeniem w administracji serwerami MS Windows,• min. 5-letnie doświadczeniem w administrowaniu stacjami roboczymi MS Windows.• posiadającą ukończone szkolenie dla Administratora co najmniej MS Windows 2012 serwer, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie wykażą się dysponowaniem wymaganymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu napodstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1 i 2 wzór określony w załączniku nr Nr 2 i 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, tj:1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzającego wykonanie co najmniej 3 usług wykonywanych w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każda polegających na obsłudze technicznej systemu komputerowego w jednej lokalizacji, obejmujących co najmniej 50 stanowisk komputerowych każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. wykonawca winien wykazać się dysponowaniem przynajmniej dwoma osobami, wyznaczonymi do realizacji zamówienia zatrudnione na podstawie umowy które, będą wykonywać usługę bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) posiadająca przynajmniej:• wykształcenie średnie • min. 5-letnie doświadczeniem na stanowisku serwisanta sieci komputerowej,• min. 5-letnie doświadczeniem w administracji serwerami MS Windows,• min. 5-letnie doświadczeniem w administrowaniu stacjami roboczymi MS Windows.• posiadającą ukończone szkolenie dla Administratora co najmniej MS Windows 2012 serwer, Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.1, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca -odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
SERWIS - ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy określono w załączniku nr 7 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej 1.1 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium "CENA", „SERWIS - ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU”1.2 Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + Ks (uzyskana ilość punktów w kryterium „SERWIS – ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU”) kryterium „CENA” – waga 60%kryterium „SERWIS - ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU” – waga 40%1.3 W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru: Kc = Cn/Cb x 100 x R Kc - liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium ceny,Cn - cena oferty najkorzystniejszej,Cb - cena badanej oferty,R - waga kryterium ceny (0,60).1.4 W kryterium „SERWIS - ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt:Zaproponowana w ofertach ilość godzin dyżuru będzie podlegała ocenie. Za każda dodatkową godzinę dyżuru ponad wymagane minimum 5 godzin/dzień przyznawana będzie następująca ilość punktów Dyżur 5 godz./dzień – 0 pkt.Dyżur 6 godz./dzień – 10 pkt.Dyżur 7 godz./dzień – 20 pkt.Dyżur 8 godz./dzień – 30 pkt.Dyżur 9 godz./dzień i więcej – 40 pkt.Oferty w których zaproponowano dyżur poniżej 5 godzin/dzień będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym ilości godzin dyżuru, Zamawiający przyjmie do oceny ilość godzin na poziomie 5 godzin/dzień i przyzna Wykonawcy 0 pkt..Maksymalna liczba punktów wynosi 40. Wartość punktowa wyliczana jest wg wzoru: Ks = Po/40 x 100 x R Ks - liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium serwisu – ilości godziny pełnionego dyżuru Po - ilość punktów w rozpatrywanej ofercie,R - wag kryterium serwisu – ilości godziny pełnionego dyżuru (0,40).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI