Modernizacja stron internetowych wraz z opracowaniem i wdrożeniem nowych funkcjonalności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja stron internetowych wraz z opracowaniem i wdrożeniem nowych funkcjonalności umożliwiających optymalizację pracy dla BWM UKW, w ramach projektu UE „Stawiamy na rozwój UKW”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-01-10
  • ZamawiającyUniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00339200
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja stron internetowych wraz z opracowaniem i wdrożeniem nowych funkcjonalności umożliwiających optymalizację pracy dla BWM UKW, w ramach projektu UE „Stawiamy na rozwój UKW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340057695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Karola Chodkiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-064

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 34-19-135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ukw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stron internetowych wraz z opracowaniem i wdrożeniem nowych funkcjonalności umożliwiających optymalizację pracy dla BWM UKW, w ramach projektu UE „Stawiamy na rozwój UKW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57fcd95c-6963-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002478/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Modernizacja aplikacji webowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Stawiamy na rozwój UKW

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
• włączona obsługa JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
• akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
• zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ust. II. SWZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UKW/DZP-281-U-155/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania trzech stron internetowych wspierających pracę Biura Współpracy Międzynarodowej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz systemu, który umożliwi pracownikom BWM zarządzanie tymi stronami internetowymi z poziomu jednego modułu administracyjnego.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie specyfikacji funkcjonalnych systemu dla stron internetowych: bwm.ukw.edu.pl, erasmus.ukw.edu.pl oraz studyinbydgoszcz.pl.
b) opracowanie nie mniej niż 3 koncepcji graficznych oraz layoutu do wyboru dla każdej ze stron internetowych (w sumie 9 projektów). Każda ze stron oparta jest o indywidualnie wykonany projekt graficzny. Zakup fotografii z banku zdjęć.
c) przygotowanie szablonów treści HTML.
d) programowanie modułu administracyjnego (back-end) oraz programowanie 3 stron (front-end). Ta część prac obejmuje wykonanie dedykowanego, autorskiego systemu. Zamawiający wyklucza zastosowanie rozwiązań typu Open Source.
e) testy systemu na serwerze roboczym (serwer Wykonawcy).
f) konfiguracja systemu na serwerze produkcyjnym.
g) wprowadzenie struktury serwisu (menu i submenu) oraz artykułów dla dwóch wersji językowych (polskiej i angielskiej) dla stron bwm.ukw.edu.pl, erasmus.ukw.edu.pl oraz trzech wersji językowych (angielskiej, ukraińskiej i rosyjskiej) dla strony studyinbydgoszcz.pl. Wprowadzenie nowej zawartości do systemu – przesłanej przez Zamawiającego.
h) migracja wskazanych danych z obecnej wersji stron internetowych do nowego systemu.
i) przekazanie praw autorskich i kodów źródłowych do systemu na rzecz UKW.
j) szkolenie pracowników BWM UKW z zakresu obsługi systemu w siedzibie Zamawiającego w wymiarze do 10 godzin.
k) rozwój funkcjonalny systemu po jego wdrożeniu (z uwzględnieniem zmian i nowych funkcjonalności) na okres ustalony w umowie, zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie. Wykonanie do 5 nowych funkcjonalności rocznie, niewymienionych w niniejszej specyfikacji. Mogą to być różne typy funkcjonalności, dotyczące zarówno możliwości zarządzania danymi, eksportu danych do innych systemów informatycznych uczelni, jak również dostosowania stron internetowych do nowych wymogów prawnych.
l) udzielenie wsparcia serwisowego na okres ustalony w umowie, zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie.
Wsparcie serwisowe rozumie się jako:
 nieodpłatne usuwanie wad, błędów i usterek - czas reakcji na zgłoszoną usterkę i jej usunięcie może wynieść max. 24 godziny od momentu zgłoszenia (dotyczy dni roboczych).
 wsparcie przy aktualizacji core frameworków polegającego na zapewnieniu poprawnego funkcjonowania aplikacji z najnowszymi wersjami frameworków.
 dostosowywanie funkcjonalności systemu do obowiązującego stanu prawnego, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie miał na wprowadzenie zmian co najmniej 28 dni od opublikowania nowelizacji przepisów mających zastosowanie do przedmiotu umowy.
 udzielanie w godzinach pracy Zamawiającego (tj. 7.15 – 15.15) w każdy dzień roboczy wsparcia telefonicznego w zakresie użytkowania systemu, a w szczególności obsługi CMS, w zakresie do 3 godzin tygodniowo.
3. Szczegółowe informacje związane z opisem funkcjonalności i wymogami realizacyjnymi opisane są
w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wszelkie informacje związane z treścią i zawartością stron internetowych zostaną przekazane Wykonawcy na pierwszym spotkaniu roboczym, które odbędzie się do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
5. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
a. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. musi obejmować przedmiot zamówienia.
b. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ.
c. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia).
6. Udzielenie gwarancji na system na okres minimum 4 lat.
7. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do oprogramowania i dokumentacji, powstałych w wyniku realizacji zamówienia. Wymagane jest od Wykonawcy udostępnienie kodu źródłowego całości stworzonego oprogramowania wraz z udzieleniem nieograniczonej czasowo licencji pozwalającej na dalszą rozbudowę aplikacji internetowej bez utraty gwarancji przez Zamawiającego na funkcje wykonane w ramach zamówienia.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72212517-6 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72254000-0 - Testowanie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72420000-0 - Usługi w zakresie rozwijania internetu

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu wsparcia serwisowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu rozwoju funkcjonalnego systemu po jego wdrożeniu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadania potencjału osobowego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
co najmniej jednym programistą posiadającym odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch usług, w ramach których w każdej usłudze wykonywał prace programistyczne z zakresu budowy lub projektowania i rozbudowy programu bazodanowego oraz strony internetowej oraz podsiada doświadczenie zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia:

 analiza wymagań aplikacji pod kątem tworzenia relacyjnego modelu danych
 tworzenie relacyjnego modelu bazy danych uwzględniającego wielojęzyczność aplikacji i jej przyszły rozwój
 implementacja tabel, kluczy, relacji między tabelami – zapewnienie integralności i spójności danych na poziomie bazy danych (MySQL, MariaDB)
 projekt i implementacja modułu administracyjnego systemu – zarządzanie danymi systemu (PHP >= 7.2, obiektowość)
 projekt i implementacja logiki biznesowej oraz warstwy prezentacji aplikacji (PHP>= 7.2, obiektowość, HTML, JavaScript)
 doświadczenie w systemach kontroli wersji - Git
 umiejętność integracji kodu aplikacji z bibliotekami zewnętrznymi – Composer
 doświadczenie w integracji aplikacji z zewnętrznymi systemami autentykacji – Facebook, Google
 doświadczenie w optymalizacji baz danych i kodu aplikacji pod kątem wydajności.
Do wykazu należy załączyć CV ww. osób. W CV należy podać wykształcenie wyższe techniczne (nazwa uczelni, kierunek studiów, rok ukończenia) oraz kompetencje zawodowe wynikające z doświadczenia zawodowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia.

b) w zakresie doświadczenia:
Wykonawca powinien przedstawić wykaz minimum 5 realizacji obejmujących projekt, wykonanie, wdrożenie oraz wsparcie autorskich i dedykowanych aplikacji webowych, z wyłączeniem systemów działających w modelu Open Source Software/Free Software. W wykazie niezbędne informacje: opis projektu (omówienie autorskich i dedykowanych rozwiązań, w tym dotyczących np. integracji z innymi aplikacjami), okres realizacji projektu, nazwa klienta, adres www systemu.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał minimum jeden z Wykonawców, bądź aby warunek został przez Wykonawców spełniony łącznie. a.
3.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, załącznik 5
2. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5a do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7. Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć ORYGINAŁ lub kopię poświadczoną notarialnie pełnomocnictwa udzielonego osobie podpisującej ofertę przez osobę prawnie upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8. Formularz ofertowy musi być zgodny w treści z załączonym do SWZ wzorem stanowiącym załącznik nr 1.
9. Jeżeli dotyczy: dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów
10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
12. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
9. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania materiału do realizacji aplikacji oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 11 umowy,
2) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron,
3) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
4) w przypadku zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy.
5) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
6) zmiany na zasadach określonych w art. 455 ust.1 pkt 2)-4) ustawy Prawo zamówień publicznych;
2.Ponadto dopuszcza się zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy niniejszej umowy przez inny podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegający obligatoryjnemu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 109 ust. 1 pkt.4 ustawy PZP, w razie gdy nastąpiło połączenie, podział, przekształcenie, upadłość, restrukturyzacja, nabycie dotychczasowego Wykonawcy lub nabycie jego przedsiębiorstwa przez ww. podmiot.
3. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokonanie kompleksowej migracji zawartości witryny do Next.JS- Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania14-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokonanie kompleksowej migracji całej zawartości naszej obecnej witryny (postawionej na Wordpressie) do Next.JS oraz Strapi (headless cms). Design jest już stworzony w Figmie. Chcemy zaimplementować nową szatę graficzną w oparciu o CSS Flexbox i CSS Grid. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: Usługi wsparcia technicznego w zakresie zakupu pakietów serwisowo - gwarancyjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Prace programistyczne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Usługa dostępu do platformy budżet obywatelski
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI