Koncepcja rozwoju PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w zakresie realizacji zadania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Koncepcja rozwoju PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w zakresie realizacji zadania polegającego na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRuda Śląska
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-22
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102940
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koncepcja rozwoju PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w zakresie realizacji zadania polegającego na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271909683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pokoju 13

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/34-24-269

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka odpadowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koncepcja rozwoju PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w zakresie realizacji zadania polegającego na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aad22e3-da5c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/pwik

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pwik , adres e-mail: przetargi@pwik.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę, co jest możliwe tylko poprzez Platformę przetargową – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Open Nexus Sp. z o.o., ul. B. Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, nr tel. (22) 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1700.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodne z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Twoich danych osobowych (w skrócie ADO) będzie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej. Możesz się skontaktować z ADO, pisząc na adres: Ruda Śląska (41-709) ul. Pokoju 13 lub mailowo: bok@pwik.com.pl.
2. Dane będą przetwarzane:
• aby podjąć działania przed zawarciem umowy na Twoje żądanie, tj. rozpatrzyć Twoją ofertę złożoną w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
• aby wypełnić obowiązki prawne związane z prowadzonym postępowaniem
(m. in. archiwizacyjne, informacyjne, dokumentacyjne) wynikające w szczególności z ustawy z 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (dalej zwana ustawą),
• w celu kontaktu w związku z prowadzonym postępowaniem (dotyczy danych w zakresie telefon, e-mail) na podstawie Twojej zgody.
3. Podanie danych jest wymogiem ustawy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (za wyjątkiem danych w zakresie: telefon, e-mail których podanie jest dobrowolne).
4. Twoje dane będą przekazywane:
• podmiotom, które na zlecenie ADO wykonują czynności wspierające jego działalność, np. kancelarie prawne, firmy serwisujące systemy informatyczne ADO, firmy niszczące dokumenty,
• podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności podmiotom (lub osobom), którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez czas wskazany w przepisach prawa, w szczególności w ustawie. Dane podawane dobrowolnie będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.
6. Przysługuje Ci prawo:
• dostępu do Twoich danych osobowych,
• sprostowania danych - jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne (pod określonymi warunkami),
• ograniczenia przetwarzania danych (pod określonymi warunkami),
• przenoszenia danych (pod określonymi warunkami),
• wycofania w dowolnym momencie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych, przy czym wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
• wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
Nie przysługuje Ci:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GRZ/262/123-GZZ/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie "Koncepcji rozwoju PWIK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w zakresie realizacji zadania polegającego na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych"
Etap I - Opracowanie wstępnej analizy biznesowej wraz z analizą finansową
Etap II - Koncepcja rozwoju systemu gospodarki odpadami do roku 2035 wraz z analizą finansową

UWAGA!
Realizacja Etapu II uzależniona jest od założeń zawartych w analizie biznesowej opracowanej w ramach Etapu I oraz podjęcia w oparciu o te założenia przez jedynego udziałowca Zamawiającego, którym jest Miasto Ruda Śląska, przy udziale Zamawiającego, decyzji o powierzeniu Zamawiającemu do realizacji zadania polegającego na zagospodarowaniu odpadów komunalnych według zakresu określonego uchwałą Rady Miasta Ruda Śląska nr PR.0007.153.2020 z dnia 29 grudnia 2020r. Tym samym Zamawiający wprowadza opcjonalność realizacji Etapu II w oparciu o art. 441 Ustawy (prawo opcji). Prawo opcji zostanie wykonane poprzez oświadczenie Zamawiającego złożone Wykonawcy na piśmie, nie później niż w terminie do 60 dni od daty protokolarnego odbioru prac w ramach Etapu I. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w sytuacji, gdy zaistnieje taka potrzeba.
Niezłożenie przez Zamawiającego powyższego oświadczenia w podanym terminie będzie równoznaczne z tym, iż Zamawiający nie korzysta z prawa opcji. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie będzie skutkować powstaniem po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń (z jakichkolwiek tytułów) w związku z brakiem świadczenia przez niego usług w ramach Etapu II.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wartość prawa opcji do 70%.
Zamawiający wprowadza opcjonalność realizacji Etapu II w oparciu o art. 441 Ustawy (prawo opcji). Prawo opcji zostanie wykonane poprzez oświadczenie Zamawiającego złożone Wykonawcy na piśmie, nie później niż w terminie do 60 dni od daty protokolarnego odbioru prac w ramach Etapu I. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w sytuacji, gdy zaistnieje taka potrzeba.
Niezłożenie przez Zamawiającego powyższego oświadczenia w podanym terminie będzie równoznaczne z tym, iż Zamawiający nie korzysta z prawa opcji. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie będzie skutkować powstaniem po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń (z jakichkolwiek tytułów) w związku z brakiem świadczenia przez niego usług w ramach Etapu II.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 6 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
– 3 analizy biznesowe wraz z analizami finansowymi (3 dokumenty) oraz 1 koncepcję rozwoju działalności spółki komunalnej (1 dokument) w zakresie zadania stanowiącego przedmiot zamówienia, tj. odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych dla miasta lub gminy liczącej pow. 80 tyś. mieszkańców.
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.(brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 Ustawy).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji prac wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga!
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1 Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu wykonania Umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia trudności niezależnych od Wykonawcy m.in.:
a) braku możliwości wykonywania umowy z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o wpływie ww. okoliczności na termin wykonania zamówienia wraz z dołączeniem stosownych dokumentów na ich potwierdzenie),
b) działania siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej.
2. Wykonawca o sytuacjach opisanych w ust. 1 powinien niezwłocznie poinformować Zamawiającego. Informacja ta powinna być złożona na piśmie z opisem zaistniałej sytuacji.
3. Termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o ilość dni odpowiadającą okresowi występowania okoliczności, o których mowa w ust. 1.
4. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://platformazakupowa.pl/pn/pwik (w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-22 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-20

2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ruda Śląska: Wyceny nieruchomości - 5 części
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ruda Śląska: Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta przy ul. Niedurnego 46
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Wsparcie techniczne dla systemu zgłoszeń serwisowych i audytu kontrolera domeny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej systemu informatycznego CGM CLININET i CGM NETRAAD
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI