IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
1
Maksymalna liczba wykonawców
5
Kryteria selekcji wykonawców:
Jeżeli liczba Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania będzie mniejsza lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa od 5, do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają kolejno najwyższą ocenę w kryteriach selekcji. Kryterium selekcji będzie doświadczenie Wykonawcy - Wykonawca otrzyma 1 punkt za każdą wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę obejmującą dostawę i wdrożenie systemu informatycznego, wspomagającego procesy windykacyjne o wartości co najmniej 100 000 zł, charakteryzującą się łącznie następującymi cechami: a) system obejmował funkcjonalności związane z windykacją należności cywilnoprawnych, b) system był przeznaczony do eksploatacji w rozproszonej strukturze organizacyjnej zamawiającego, obejmującej co najmniej 2 jednostki organizacyjne w różnych lokalizacjach, c) system był przeznaczony do eksploatacji przez co najmniej 10 użytkowników wewnętrznych (osób zatrudnionych przez zamawiającego lub podwykonawcę) oraz zapewniał zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, d) system został zaprojektowany, wykonany i wdrożony z założeniem obsługi danych o wolumenie przyrastającym co najmniej o 50 tys. spraw rocznie, e) system wykorzystywał komunikację opartą o wymianę komunikatów z wykorzystaniem usług opartych o Webservices. Przez wartość systemu Zamawiający rozumie sumę brutto (z VAT) wartości środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz usług poniesionych przez zamawiającego w związku z wdrożeniem systemu informatycznego do momentu jego wdrożenia, natomiast do tej wartości nie wlicza się kosztów związanych z utrzymaniem i rozbudową systemu po jego wdrożeniu. W przypadku usług nadal wykonywanych w ocenie kryterium selekcji uwzględnia się wyłącznie część usług już wykonaną (wymagane jest zakończenie wdrożenia systemu). W przypadku gdy na liście rankingowej nie będzie można wskazać jednego wykonawcy, zajmującego pozycję XX, ponieważ więcej niż jeden wykonawca uzyska tę samą liczbę punktów, do składania ofert wstępnych zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy z tej pozycji z tą samą liczbą punktów.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
50,00 |
Stopień spełnienia przez oferowany system wymagań funkcjonalnych |
40,00 |
Nielimitowana ilość licencji stanowiskowych |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wsparcie technicznego w okresie trwania umowy. Asysta powinna być wykonywana samodzielnie przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza udzielania sublicencji przez Wykonawcę w ramach zamówienia, Wykonawca powinien być wystawcą licencji. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wszystkie czynności przy wykonywaniu zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter i warunki zmian zostaną wskazane w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-30, godzina:
14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien zawierać w szczególności: nazwę wykonawcy, adres wykonawcy z numerem kodu pocztowego, telefon osoby kontaktowej, adres poczty elektronicznej do komunikacji z wykonawcą. W przypadku złożenia wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podane powyżej informacje winny być wskazane dla każdego z tych wykonawców. ZAMAWIAJĄCY ZALECA UŻYCIE FORMULARZA WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU UDOSTĘPNIONEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO JAKO ZAŁĄCZNIK 1 DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ WSKAZANEJ W PUNKCIE I.4. Do wniosku należy załączyć dokumenty wskazane w punkcie III.3 (wzór oświadczeń stanowi załącznik 2 do niniejszego ogłoszenia i jest opublikowany na stronie internetowej wskazanej w punkcie I.4) oraz w punkcie III.7. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, sporządzony w języku polskim w sposób czytelny i trwały, podpisany przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Część wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy wskazać w formularzu wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Do wniosku należy załączyć uzasadnienie zawierające wykazanie, iż informacje te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (w tym - iż są spełnione wszystkie przesłanki opisane w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). Brak wykazania tych okoliczności będzie skutkować nieskutecznością zastrzeżenia. Powyższe zasady stosuje się odpowiednio do innych oświadczeń i dokumentów składanych w toku postępowania. 4) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w nieprzejrzystym i trwale zamkniętym opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie sprawy: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu "Dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie" (TN.426.20.57.2020). 5) W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących wniosek, oświadczenia lub dokumenty nie wynika z dokumentów wskazanych w punkcie III.4 ogłoszenia, Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy ci są zobowiązani do złożenia we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pełnomocnictwa ustanawiającego takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być złożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. 7) Jeżeli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i kryteriach kwalifikacji, o którym mowa w pkt. III.3 jest składane przez każdego z tych wykonawców; b) dokumenty wymienione w punkcie III.4 są składane przez każdego z tych wykonawców, c) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. III.7 jest składane przez każdego z tych wykonawców; d) pozostałe dokumenty wymienione w punkcie III.7 są składane przez tych wykonawców, których dotyczą. 8) Oświadczenia, o których mowa w pkt III mogą być składane wyłącznie w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt III inne niż oświadczenia mogą być składane wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem, przy czym poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podmiot trzeci, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w pkt III, jeżeli zamawiający posiada takie oświadczenia lub dokumenty (o ile nadal są aktualne) lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takim wypadku wykonawca wskazuje odpowiednio oznaczenie postępowania, w którym te oświadczenia lub dokumenty zostały Zamawiającemu złożone lub adres internetowy ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający może je pobrać. Jeśli dokumenty zawarte w tych bazach są sporządzone w języku obcym, Wykonawca składa tłumaczenie tych dokumentów na język polski. 11) Wartości podane w innych walutach niż złoty będą przeliczane według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego w dniu opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub według pierwszego średniego kursu ogłoszonego po dniu opublikowania ogłoszenia (jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia brak będzie ogłoszenia średniego kursu). 12) W przypadku konieczności udzielenia wyjaśnień dotyczących treści niniejszego ogłoszenia, Zamawiający niezwłocznie opublikuje takie wyjaśnienia na stronie internetowej wskazanej w pkt. I.4. 13) Oświadczenia, wnioski, zaświadczenia oraz informacje mogą być składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną – z zastrzeżeniem, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 14) Adres e-mail Zamawiającego: sekretariat@ztp.krakow.pl. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Magdalena Paluch, tel. 12 616 8628.