Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania oraz sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z wykonaniem usług podnoszących bezpieczeństwo systemów IT ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028849000020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Rudnika 3B
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@igrabka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://igrabka.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania oraz sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z wykonaniem usług podnoszących bezpieczeństwo systemów IT ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fdaec3a-5078-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://igrabka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://igrabka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igrabka.ezamawiajacy.pl/ ma możliwość do
złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na
stronie internetowej https://igrabka.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych”. W postępowaniu należy używać kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-18/TP12/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania oraz sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z wykonaniem usług podnoszących bezpieczeństwo systemów IT w ramach środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców (Zarządzenie nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia
z dnia 20 maja 2022 r.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy, z zastrzeżeniem § 3 dotyczącego zmiany osób upoważnionych do kontaktu ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, muszą być dokonane stosownym aneksem do Umowy sporządzonym w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Z uwzględnieniem art.455 ust.1 pkt 1 Ustawy zmiany Umowy są dopuszczalne w następujących okolicznościach:
a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych w przypadku połączenia, przejęcia, wydzielenia, przekształcenia w inną formę organizacyjno-prawną,
b) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego,
c) zastąpienia przedmiotu Umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach
w porównaniu do parametrów określonych w ofercie, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia,
d) zastąpienia sprzętu/oprogramowania, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej Umowy, sprzętem/oprogramowaniem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał sprzęt/oprogramowanie będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku zakończenia produkcji lub wstrzymania produkcji sprzętu/oprogramowania, lub dystrybucji wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, który ma być dostarczony, pod warunkiem, że Zamawiający zaakceptuje zmianę sprzętu/oprogramowania, a cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu,
e) zmiany numerów katalogowych produktu, jeżeli Wykonawca zaoferuje przedmiot Umowy
o tożsamych lub lepszych parametrach, nastąpi zmiana numerów katalogowych przez producenta przedmiotu Umowy,
f) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, polegających w szczególności na: nieprzygotowaniu miejsca dostawy przez Zamawiającego w odpowiednim czasie, zmianie terminu dokonanej przez Zamawiającego z uwagi na nie dające się przewidzieć okoliczności w tym potwierdzonego przez dystrybutorów/producentów przerwania w łańcuchu dostaw, niemożliwości przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w szczególności nieobecności spowodowanej chorobą osób szkolonych, w przypadku wystąpienia opisanej w ustępach poniżej Siły Wyższej.
g) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, z przyczyn wynikających ze zmiany przepisów lub wprowadzonych drogą decyzji właściwych organów administracji państwowej,
h) sytuacji, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć w chwili podpisania Umowy, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub leży w interesie publicznym,
i) zastąpienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą - w wyniku sukcesji, wstępując
w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://igrabka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „OFERTY”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-26