III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: 1) dla zadania częściowego nr 1: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz dostarczeniu oprogramowania GIS z modułami do prowadzenia ewidencji dróg i mostów (EDiOM) wraz z fotorejestracją pasa drogowego o wartości min. 80 000,00 zł łącznie, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Kierownikiem projektu - 3 letnie doświadczenie przy wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej (dalej: SIP) w jednostkach samorządu terytorialnego (dalej: JST) oraz certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, udział w minimum 1 wdrożeniu systemu SIP dla JST o wartości co najmniej 80 000,00 zł, - Programistą aplikacji – (minimum 1 osoba), powinna on posiadać doświadczenie jako programista aplikacji przy realizacji dwóch zamówień polegających na dostarczeniu i wdrożeniu e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz integracji systemów informatycznych poprzez interfejsy lub webserwisy (w ramach 1 umowy), - Specjalistą ds. baz danych GIS (min. 1 osoba) – posiada ona doświadczenie, jako specjalista ds. baz danych GIS przy realizacji co najmniej jednej usługi informatycznej lub teleinformatycznej polegającej na analizie danych przestrzennych, projektowaniu baz danych przestrzennych oraz tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat, - Specjalistą w zakresie programowania GIS (min. 1 osoba): osoba posiadająca doświadczenie jako specjalista w programowaniu rozwiązań GIS przy realizacji co najmniej 3 projektów z realizacją e-usług w okresie ostatnich 3 lat. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 4 osoby, które spełniają łącznie powyższe wymogi. 2) dla zadania częściowego nr 2: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług oraz dostarczeniu oprogramowania GIS z modułami do zarządzania ewidencją cmentarza wraz z inwentaryzacją terenową cmentarza i publiczną interaktywną mapą z wyszukiwarką pochowanych o wartości min. 50 000,00 zł łącznie, b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu interaktywnej mapy cmentarza w technologii GIS, udostępnionej publicznie w Internecie wraz z modułem do zarządzania ewidencją cmentarną dla administratora, przy czym każde zamówienie musiało zawierać przynajmniej 1000 grobów; zakończone oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, c) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostarczeniu aplikacji mobilnej Systemu Informacji Przestrzennej, w powszechnie używanym systemie operacyjnym (np. Android) dostępnej w publicznym kanale dystrybucji platform powszechnie używanych (np. Android), zakończone oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Kierownikiem projektu - 3 letnie doświadczenie przy wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej (dalej: SIP) w jednostkach samorządu terytorialnego (dalej: JST) oraz certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, udział w minimum 1 wdrożeniu systemu SIP dla JST o wartości co najmniej 50 000,00 zł, - Programistą aplikacji – (minimum 1 osoba), osoba ta powinna posiadać doświadczenie jako programista aplikacji przy realizacji dwóch zamówień polegających na dostarczeniu i wdrożeniu e-usług oraz integracji systemów informatycznych poprzez interfejsy lub webserwisy, - Specjalistą ds. baz danych GIS (min. 1 osoba) – posiada ona doświadczenie, jako specjalista ds. baz danych GIS przy realizacji co najmniej jednej usługi informatycznej lub teleinformatycznej polegającej na analizie danych przestrzennych, projektowaniu baz danych przestrzennych oraz tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat, Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osób, które spełniają łącznie powyższe wymogi. 3) dla zadania częściowego nr 3: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz dostarczeniu oprogramowania GIS z modułami do zarządzania informacją przestrzenną umożliwiającą obsługę dokumentacji planistycznej o wartości min. 100 000,00 zł łącznie, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Kierownikiem projektu - 3 letnie doświadczenie przy wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej (dalej: SIP) w jednostkach samorządu terytorialnego (dalej: JST) oraz certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, udział w minimum 1 wdrożeniu systemu SIP dla JST o wartości co najmniej 100 000,00 zł, - Programistą aplikacji – (minimum 1 osoba), powinna ona posiadać doświadczenie jako programista aplikacji przy realizacji dwóch zamówień polegających na dostarczeniu i wdrożeniu e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz integracji systemów informatycznych poprzez interfejsy lub webserwisy, - Specjalistą ds. baz danych GIS (min. 1 osoba) - posiada ona doświadczenie, jako specjalista ds. baz danych GIS przy realizacji co najmniej jednej usługi informatycznej lub teleinformatycznej polegającej na analizie danych przestrzennych, projektowaniu baz danych przestrzennych oraz tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat, - Specjalistą w zakresie programowania GIS (min. 1 osoba): osoba posiadająca doświadczenie jako specjalista w programowaniu rozwiązań GIS przy realizacji co najmniej 3 projektów z realizacją e-usług w okresie ostatnich 3 lat, - Specjalistą w zakresie planowania przestrzennego (min. 1 osoba), który posiada: znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, min. 3 lata doświadczenia w firmie specjalizującej się w obsłudze JST lub w min. 3 lata doświadczenia w administracji publicznej na stanowisku związanym z planowaniem przestrzennym. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 5 osób, które spełniają łącznie powyższe wymogi. 4) dla zadania częściowego nr 4: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienia polegające na wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz dostarczeniu oprogramowania GIS z modułami do zarządzania ewidencją sieci wodno-kanalizacyjnej z publikacją przebiegu sieci wod-kan w Systemie Informacji Przestrzennej wraz z Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta; zakończone oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, o wartości min. 100 000,00 zł łącznie, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Kierownikiem projektu - 3 letnie doświadczenie przy wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej (dalej: SIP) w jednostkach samorządu terytorialnego (dalej: JST) lub w przedsiębiorstwie wodnokanalizacyjnym oraz certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, udział w minimum 1 wdrożeniu systemu SIP wraz z eBOK dla JST lub w przedsiębiorstwie wodnokanalizacyjnym o wartości co najmniej 100 000,00 zł, - Programistą aplikacji – (minimum 1 osoba), powinna ona posiadać doświadczenie jako programista aplikacji przy realizacji dwóch zamówień polegających na dostarczeniu i wdrożeniu e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz integracji systemów informatycznych poprzez interfejsy lub webserwisy, - Specjalistą ds. baz danych GIS (min. 1 osoba) – posiada ona doświadczenie, jako specjalista ds. baz danych GIS przy realizacji co najmniej jednej usługi informatycznej lub teleinformatycznej polegającej na analizie danych przestrzennych, projektowaniu baz danych przestrzennych oraz tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat, - Specjalistą w zakresie programowania GIS (min. 1 osoba): osoba posiadająca doświadczenie jako specjalista w programowaniu rozwiązań GIS przy realizacji co najmniej 3 projektów z realizacją e-usług w okresie ostatnich 3 lat, Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 4 osób, które spełniają łącznie powyższe wymogi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załącznikach wykaz dostaw i usług oraz wykaz osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, w tym posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty co najmniej: - dla zadania częściowego nr 1 - 80 000,00 zł - dla zadania częściowego nr 2 - 50 000,00 zł - dla zadania częściowego nr 3 - 100 000,00 zł - dla zadania częściowego nr 4 - 140 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz opłaconej polisy o.c.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dokument składany drogą elektroniczną w ciągu trzech dni od dnia opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty. 3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, w tym wersje demonstracyjne oferowanego oprogramowania. Materiał składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty. 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium.