Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
396.2022 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie rozbudowy systemu bazodanowego MuzUJ do ewidencji i zarządzania majątkiem szczególnym w Uniwersytecie Jagiellońskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.molczyk@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
396.2022 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie rozbudowy systemu bazodanowego MuzUJ do ewidencji i zarządzania majątkiem szczególnym w Uniwersytecie Jagiellońskim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62223f46-5123-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255776/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Rozbudowa programu bazodanowego MuzUJ dla Muzeum UJ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.uj.edu.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.uj.edu.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z
wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów wraz ze wskazaniem osób uprawnionych
do kontaktów z wykonawcami
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.396.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa systemu bazodanowego MuzUJ do ewidencji i zarządzania majątkiem szczególnym w Uniwersytecie Jagiellońskim”.
2. Określenie „system bazodanowy MuzUJ” odnosi się do obecnie użytkowanego systemu do kompleksowej obsługi wszystkich procedur realizowanych w Uniwersytecie związanych z majątkiem szczególnym (zarządzenie rektora nr 146 z 18 grudnia 2020 r.).
3. Głównym celem rozbudowy systemu bazodanowego MuzUJ jest dodanie lub rozbudowa określonych w OPZ (załącznik A) funkcjonalności związanych z obsługą rekordów oraz słowników, modyfikacja procesu akcesji oraz modyfikacja i rozbudowa funkcji hurtowych. Zmiany muszą ć za
4. Załącznik A do SWZ zawiera opis istniejącego systemu bazodanowego MuzUJ, opis przedmiotu całego zamówienia, technologii wykonania zmian oraz skutków w funkcjonowaniu systemu związanych z wdrażanymi modyfikacjami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.2 Dodatkowy okres gwarancyjnego i wsparcia serwisowego –30% (wydłużenie do 24 miesięcy)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który:
4.1 spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej, a w szczególności wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dla przynajmniej dwóch jednostek kultury lub nauki (tj. zaprojektował, stworzył i wdrożył) autorski system do zarządzania danymi o kolekcjach wykonany w technologiach: język programowania: PHP; framework Symfony; silnik wyszukiwania i indeksujący: ElasticSearch; silnik do wirtualizacji/konteneryzacji: Docker; bazy danych: MySQL, Mongo DB; serwer www: Nginx, przy czym:
a/ wartość tych usług wynosiła (lącznie) minimum 900 000 PLN brutto,
b/ w każdej instytucji system umożliwiał jednoczesną pracę w systemie bez określania limitów użytkowników.
Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
4.2 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
a. Kierownik/Kierowniczka Projektu – 1 osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe – potwierdzone dyplomem ukończenia studiów wyższych,
- wiedza z zakresu zarządzania projektami, potwierdzona certyfikatem znajomości metodologii procesu zarządzania projektami ze szczegółowym uwzględnieniem złożonych projektów informatycznych – PRINCE 2 lub PMI,
- wiedza w zakresie zarządzania usługami utrzymaniowymi utworzonego oprogramowania, potwierdzona certyfikatem: ITIL 3 Foundation lub wyższym.,
- Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika projektów lub równoważnej dla projektów informatycznych,
- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję osoby koordynującej / kierującej projektem, tj. koordynującej prace całego zespołu w projekcie, w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / projektach, polegających na wdrożeniu aplikacji do zarządzania kolekcją muzealną w technologiach: język programowania: PHP; framework Symfony; silnik wyszukiwania i indeksujący: ElasticSearch; silnik do wirtualizacji/konteneryzacji: Docker; bazy danych: MySQL, Mongo DB; serwer www: Nginx o wartości każdej z aplikacji minimum 50 000,00 zł netto,
- znajomość języka polskiego na poziomie zaawansowanym;
b. Kierownik/Kierowniczka Zespołu Programistów – 1 osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełnił funkcję kierownika zespołu programistów, tj. koordynującej prace zespołu informatycznego, składającego się z programistów backendowych, frontendowych, specjalistów ds. sieci, utrzymania, w co najmniej 2 w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / projektach, polegających na wdrożeniu aplikacji do zarządzania kolekcją muzealną w technologiach: Język programowania: PHP, framework Symfony, silnik wyszukiwania i indeksujący: ElasticSearch, silnik do wirtualizacji/konteneryzacji: Docker, bazy danych: MySQL, Mongo DB, serwer www: Nginx;
- znajomość języka polskiego na poziomie zaawansowanym;
c. Programista – 3 osoby posiadające:
- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);
- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Programisty, tj. osoby odpowiedzialnej za właściwe realizowanie funkcjonalności wskazanych w dokumentacji analitycznej w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / projektach, polegających na wdrożeniu aplikacji do zarządzania kolekcją muzealną w technologiach: Język programowania: PHP, framework Symfony, silnik wyszukiwania i indeksujący: ElasticSearch, silnik do wirtualizacji/konteneryzacji: Docker, bazy danych: MySQL, Mongo DB, serwer www: Nginx
d. Kierownik Testów – 1 osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);
- aktualny certyfikat ISTQB Certified Tester Advanced – na poziomie minimum Test Manager lub równoważny;
- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Kierownika testów, tj. osoby odpowiedzialnej za nadzór nad testowaniem poszczególnych komponentów oprogramowania w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / projektach, polegających na wdrożeniu aplikacji do zarządzania kolekcją muzealną w technologiach: Język programowania: PHP, framework Symfony, silnik wyszukiwania i indeksujący: ElasticSearch, silnik do wirtualizacji/konteneryzacji: Docker; bazy danych: MySQL, Mongo DB, serwer www: Nginx.
Pod pojęciem „autorski” zastosowanym w opisie warunku w punkcie 4.1 i 4.2, Zamawiający rozumie system/oprogramowanie zrealizowane według własnej twórczej koncepcji, oryginalny, o indywidualnym charakterze odpowiadający definicji dzieła z art. 1 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Zamawiający pod pojęciem „zbiory muzealne” rozumie jednostki muzealne lub prowadzące działalność o charakterze muzealnym, posiadające zbiory, których wolumen obejmuje co najmniej 50000 obiektów, w tym kolekcje prywatne, samorządowe lub inne realizujące procedury muzealne w zakresie:
a) Procesu akcesji obiektów do jednostki
b) Procesu ewidencji i inwentaryzacji zbiorów
c) Procesów konserwatorskich zbiorów
d) Procesów wypożyczeni, udzielania w depozyt i innych form ruchu obiektów
e) Procesów tworzenia i obsługi słowników tematycznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dziesięć (5) dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, tj.:
4.1.1 wykazu usług, potwierdzającego spełnienie warunku podmiotowego udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4.1 SWZ wraz z informacjami na temat przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane;
4.1.2 dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo określono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2
do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-31 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni