297.2022 Wyłonienie wykonawcy na realizację usługi migracji portalu UJ do najnowszej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
297.2022 Wyłonienie wykonawcy na realizację usługi migracji portalu UJ do najnowszej, dostępnej wersji Liferay Portal 7.4 CE.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-11-03
  • ZamawiającyUNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00389757
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
297.2022 Wyłonienie wykonawcy na realizację usługi migracji portalu UJ do najnowszej, dostępnej wersji Liferay Portal 7.4 CE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miroslaw.wolak@uj.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

297.2022 Wyłonienie wykonawcy na realizację usługi migracji portalu UJ do najnowszej, dostępnej wersji Liferay Portal 7.4 CE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24dd9800-4a04-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255776/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa podniesienia wersji systemu portalowego Liferay (upgrade)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający przeprowadzi co najmniej 2 (dwie) wizje lokalne, na których przekaże wykonawcom informacje o charakterze poufnym o migrowanym portalu UJ i odpowie na ewentualne pytania wykonawców. Zamawiający utrwali przebieg każdej wizji lokalnej w postaci nagrań audio-video i będą one stanowiły dokumenty zastrzeżone zamówienia. Zamawiający udostępni te nagrania wykonawcom, którzy złożą oświadczenie o zachowaniu poufności na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ oraz obligatoryjnie wezmą udział w przynajmniej jednej wizji lokalnej.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. informację o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. informację o przetwarzaniu danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. informację o przetwarzaniu danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.297.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na realizację usługi migracji portalu UJ do najnowszej, dostępnej wersji Liferay Portal 7.4 CE.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 285 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który samodzielnie spełnia poniższe warunki:
4.1 wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy usługi migracji portali (działających produkcyjnie w dniu składania oferty, co zamawiający zweryfikuje na podstawie podanych przez wykonawcę w ofercie adresów internetowych zmigrowanych przez wykonawcę portali internetowych), przy czym wykazane usługi muszą spełniać łącznie poniższe warunki:
1) suma wartości wykazanych usług migracji portali musi być nie mniejsza niż 200 000,00 zł brutto, przy czym wartość przynajmniej jednej z tych usług była nie mniejsza niż 150 000,00 zł brutto,
2) każda wykazana usługa migracji portalu musi dotyczyć portalu uruchomionego
na platformie CMS Liferay, który obsługuje prezentację danych i zarządzanie treścią tego portalu,
3) przynajmniej dwie z wykazanych usług dotyczyły migracji portali z wersji CMS Liferay 6.x do wersji Liferay 7.x,
4) przynajmniej jedna z usług wskazanych w pkt 3) powyżej, dotyczyła portalu o następujących parametrach:
a) portal zawierał co najmniej 10 000 podstron z treścią (bierzemy pod uwagę strony z layoutem),
b) portal zawierał co najmniej 60 000 artykułów,
c) portal zawierał co najmniej 150 000 plików,
4.2 wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej trzema specjalistami, którzy wejdą w skład zespołu realizującego zamówienie, przy czym:
1) każdy z nich musi posiadać doświadczenie w programowaniu w języku JAVA, w tym co najmniej jeden z nich minimum 5 letnie, a pozostali minimum 2 letnie,
2) co najmniej jeden z nich musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów z wykorzystaniem technologii Liferay,
3) co najmniej jeden z nich musi posiadać doświadczenie w migracji portali internetowych do wersji Liferay 7.x,
4) każdy z nich musi posługiwać się biegle językiem polskim w mowie i piśmie, zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wykazanych przez wykonawcę specjalistów tzn. aby ten sam specjalista legitymował się doświadczeniem określonym w pkt 1) i/lub pkt 2) i/lub pkt 3) powyżej.

5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość łączenia doświadczenia kilku wykonawców, przy czym warunek określony w ust. 4.1 musi spełniać w całości przynajmniej jeden z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum i warunek określony w ust. 4.2 musi spełniać w całości przynajmniej jeden z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (tzn. nie dopuszcza się łączenia doświadczenia dwóch lub większej liczby wykonawców w obrębie spełniania warunku określonego w ust. 4.1 oraz nie dopuszcza się łączenia potencjału dwóch lub większej liczby wykonawców w obrębie spełniania warunku określonego w ust. 4.2).

6. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 4.1 i 4.2 powyżej, może polegać na doświadczeniu i/lub zdolnościach technicznych/ zawodowych podmiotu udostępniającego zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W przypadku polegania na zasobach kilku podmiotów, obowiązują takie same zasady jak dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określone w ust. 5 powyżej, tj. warunek określony w ust. 4.1 musi spełniać w całości przynajmniej jeden z podmiotów udostępniający zasoby oraz warunek określony w ust. 4.2 musi spełniać w całości przynajmniej jeden z podmiotów udostępniający zasoby (tzn. nie dopuszcza się łączenia doświadczenia dwóch lub większej liczby podmiotów udostępniających zasoby w obrębie spełniania warunku określonego w ust. 4.1 oraz nie dopuszcza się łączenia potencjału dwóch lub większej liczby podmiotów udostępniających zasoby w obrębie spełniania warunku określonego w ust. 4.2).

7. Jeżeli w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca polega na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby – podmiot spełniający te warunki, musi w charakterze podwykonawcy wykonać usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do formularza oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego – dotyczy wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona:
1. zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (pięć) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu wykonanych usług migracji (dalej WYKAZ USŁUG) portali internetowych ze wskazaniem: wykonanych usług i adresów internetowych zmigrowanych portali, podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, terminu wykonania usług, wartości wykonanych usług, wersji systemu CMS Liferay z której do której zostały wykonane usługi migracji, liczby treści, liczby artykułów, liczby plików zawartych w zmigrowanych portalach,
2) dowodów określających czy usługi zamieszczone w wykazie wykonanych usług migracji portali zostały wykonane należycie, dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3) wykazu osób/specjalistów (dalej WYKAZ OSÓB), którzy wejdą w skład zespołu realizującego zamówienie ze wskazaniem ich doświadczenia i kwalifikacji tj. liczby lat doświadczenia w programowaniu w języku JAVA, liczby lat doświadczenia w realizacji projektów z wykorzystaniem technologii Liferay, posiadania doświadczenia w migracji portali internetowych do wersji Liferay 7.x, potwierdzenia posługiwania się biegle językiem polskim w mowie i piśmie,
2. w przypadku, gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1. powyżej, wykonawca składa w odniesieniu do podmiotu i w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień SWZ i jej załączników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy, składa oddzielnie każdy z wykonawców.
2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Wraz z pełnomocnictwem winien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość łączenia doświadczenia kilku wykonawców, przy czym warunek określony w Rozdziale VI SWZ ust. 4.1 musi spełniać w całości przynajmniej jeden z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum i warunek określony w Rozdziale VI SWZ ust. 4.2 musi spełniać w całości przynajmniej jeden z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (tzn. nie dopuszcza się łączenia doświadczenia dwóch lub większej liczby wykonawców w obrębie spełniania warunku określonego w ust. 4.1 Rozdziału VI SWZ oraz nie dopuszcza się łączenia potencjału dwóch lub większej liczby wykonawców w obrębie spełniania warunku określonego w ust. 4.2 Rozdziału VI SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo określono w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI