ZP/TP/2021/24 - obsługa prawna

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP/TP/2021/24 - obsługa prawna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolanica-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającySPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00101593
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP/TP/2021/24 - obsługa prawna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.scm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/TP/2021/24 - obsługa prawna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7406bf30-da50-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.scm.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.scm.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.
Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres zp@scm.pl z wyraźnym podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/TP/2021/24 - obsługa prawna.
11.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Małgorzata Siedlecka, Dominika Tust-Kopeć, email: zp@scm.pl
11.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
11.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
11.7. Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
11.8. Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane będą na stronie internetowej – https://bip.scm.pl – zakładka zamówienia publiczne i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy.
11.9. Specyfikację Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego https://bip.scm.pl zakładka zamówienia publiczne.
11.10. Wynik postępowania zostanie przekazany za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail.
11.11. Informację podane podczas otwarcia ofert złożonych do postępowania, stosownie do art. 222 ust. 5 UPzp, Zamawiający
niezwłocznie zamieści na stronie internetowej https://bip.scm.pl.
11.12 Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w szczególności .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji oznaczonego ZP/TP/2021/24 - obsługa prawna.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone prawem.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2,
Mogą Państwo również napisać do Inspektora Ochrony Danych w Spółce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2021/24 - obsługa prawna

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. w Polanicy-Zdroju, zwana dalej SWZ usług polegających na:
sprawowaniu kompleksowej obsługi prawnej przez osoby legitymujące się odpowiednimi kwalifikacjami lub Kancelarie
Prawne zatrudniające wykwalifikowany personel niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia.
W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1) udzielania porad prawnych w formie pisemnej oraz ustnej,
2) sporządzanie pisemnych opinii prawnych,
3) analizowanie oraz opiniowanie dokumentów powstających w spółce w tym także aktów prawa wewnątrzzakładowego oraz weryfikowanie ich pod kątem formalno-prawnym,
4) udzielanie wskazówek w zakresie merytorycznym dotyczących dokumentów podlegających analizie oraz opiniowaniu,
5) współuczestniczenie w przygotowaniu postępowań realizowanych w trybie ustawy PZP oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011, Nr 112, 654 z późn. zm),
6) przygotowywanie projektów umów oraz opiniowanie przedstawionych przez Zamawiającego umów zawieranych z innymi kontrahentami,
7) zastępstwo prawne oraz procesowe w sprawach cywilnych, administracyjnych, karnych, ze stosunku pracy,
8) zastępstwo prawne przed Komisją ds. orzekania o zdarzeniach medycznych,
9) zastępstwo prawne oraz procesowe wobec dłużników Zamawiającego łącznie
z reprezentowaniem w postępowaniach egzekucyjnych,
10) sprawowanie obsługi prawnej Zarządu,
11) przygotowanie dokumentów na rzecz Zarządu oraz opiniowanie dokumentów sporządzanych przez Biuro Zarządu,
12) współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego w zakresie opracowywania aktów prawa wewnątrzzakładowego w tym m.in. zarządzeń, instrukcji, wytycznych, regulaminów,
13) informowanie Zamawiającego o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych mających zastosowanie dla prowadzonej przez Zamawiającego działalności,
14) składanie Zamawiającemu w okresie nie rzadziej niż co 3 miesiące pisemnego sprawozdania o stanie prowadzonych spraw sądowych,
15) zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wskazanych przez Zamawiającego postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych będących w toku (rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia),
16) zapewnienie zakończenia prowadzenia postępowań sądowych, administracyjnych
i egzekucyjnych po ustaniu okresu obowiązywania umowy a wszczętych w czasie trwania umowy.
3.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w siedzibie Zamawiającego przez min. 2 dni w tygodniu w wymiarze nie
mniejszym niż 3 godz. dziennie. W pozostałych godzinach obsługa sprawowana będzie za pośrednictwem urządzeń
porozumiewania się na odległość w tym m.in. telefon, faks, e-mail.
3.3. W uzasadnionych przypadkach obsługa prawna sprawowana będzie także w pozostałe dni tygodnia stosownie do
potrzeb Zamawiającego.
3.4. Wynagrodzenie wykonawcy płatne będzie w formie ryczałtowego wynagrodzenia miesięcznego obejmującego wszelkie
koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem kosztów obciążających Zamawiającego
wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących w tym w szczególności opłaty skarbowe oraz sądowe.
3.5. Poza wynagrodzeniem, o którym mowa w ust 3.5 Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające z tytułu
pełnionego zastępstwa procesowego oraz w postępowaniu egzekucyjnym stosownie do obowiązujących w tym zakresie
przepisów oraz wydanych orzeczeń.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: oceny oferty za doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:
7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na
potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 2 do SWZ,
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe w ilości umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia
poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na kwotę
nie niższą niż 300.000,00 zł w przeliczeniu na jednego adwokata lub radcę zatrudnionego w kancelarii;
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych.
7.1.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy ma gwarantować rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w
szczególności:
7.1.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
7.1.6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te
zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7.1.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich
sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, zgodnie z art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art.
273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do
SWZ,
7.2.2. Aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
7.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, a w przypadku zalegania z opłacaniem
podatków lub opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem
zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - wystawionych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
7.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:
7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na
potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 2 do SWZ,
Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
7.1.3.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia pulblicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
7.1.3.2. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby wyznaczone do sprawowania
kompleksowej obsługi prawnej posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, o których
mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.75 z późn. zm .) lub ustawie z dnia
26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1651 z późn. zm .) w ilości co najmniej 2 osób
posiadających co najmniej 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu w tym co najmniej 1 osoba specjalista w
dziedzinie prawa medycznego; posiadania wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli
Wykonawca udokumentuje co najmniej 5 letnie doświadczenie w obsłudze szpitali oraz co najmniej 3 letnie
doświadczenie w obsłudze spółek kapitałowych, w tym także w spółkach akcyjnych – min. 2 lata, prowadzących
działalność leczniczą przy czym działalność ta powinna być prowadzona w szpitalach o min. 200 łóżkach, oraz
udokumentuje, iż w okresie ostatnich 3 lat prowadził min. 2 sprawy sądowe z zakresu błędów medycznych o wartości
przedmiotu sprawy min. 1 000.000,00 zł każda;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe w ilości umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia
poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na kwotę
nie niższą niż 300.000,00 zł w przeliczeniu na jednego adwokata lub radcę zatrudnionego w kancelarii;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na kwotę
nie niższą niż 300.000,00 zł w przeliczeniu na jednego adwokata lub radcę zatrudnionego w kancelarii;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą
10.1. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
10.2. Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług - załącznik nr 4 do SWZ
10.5. Uzupełniony projekt umowy o dane Wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ
10.6 Oświadczenie dot. RODO - załącznik nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Wykonawca zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
na konto nr 02 1020 3668 0000 5202 0476 2730, w tytule przelewu należy wpisać: „przetarg-obsługa prawna”

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie
8.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.4, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.4. podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie.
8.2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
8.2.1. podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,
8.2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę ;
8.2.3. każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ.
8.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed
podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Postanowienia umowne
17.1. Zamawiający przekazuje wraz z SWZ projektowane postanowienia umowy wraz załącznikami do umowy, która zawiera
wszystkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Projektowane postanowienia umowy stanowią
załącznik nr 5 do SWZ.
17.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, zgodnie z postanowieniami w/w projektowanymi
postanowieniami umowy.
17.3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym w art. 308 ustawy Pzp.
17.4. Zamawiający prześle Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wyniki postępowania za
pośrednictwem poczty elektronicznej, w tym celu należy w ofercie podać adres e-mail.
17.5. Umowa zawierana jest na okres zgodny z terminem wykonania zadania i zostanie przesłana Wykonawcy pocztą w
dwóch egzemplarzach podpisanych ze strony Zamawiającego. Jeden egzemplarz umowy, podpisany należy odesłać na
adres Zamawiającego NIEZWŁOCZNIE PO PODPISANIU, NIE PÓŹNIEJ JEDNAK , NIŻ W CIĄGU PIĘCIU DNI OD JEGO OTRZYMANIA .
17.6. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy w sprawie zamówienia poprzez podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
17.7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
17.8 Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.3. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamówienia publicznego
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

19. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie
zamówienia
19.1. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może
ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na
zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp.( art. 505-590).

Pozostałe opisy w SWZ i załacznikach
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług kadrowo płacowych - Kłodzko
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług kadrowo płacowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Polanica-Zdrój: ZP/TP/2021/22- narzędzia bariatryczne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Polanica-Zdrój: ZP/TP/2021/25-narzędzia chirurgiczne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Międzynarodowa ochrona wynalazków opracowanych w ramach Politechniki Warszawskiej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI