Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi: pomoc prawna i techniczna w sprawach własności przemysłowej świadczona przez rzecznika patentowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.wegrzynowicz@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi: pomoc prawna i techniczna w sprawach własności przemysłowej świadczona przez rzecznika patentowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c218a966-b0c3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040653/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Pomoc prawna i techniczna w sprawach właności przemysłowej świadczona przez rzecznika patentowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Inkubator Innowacyjności 4.0", projekt nr MNiSW/2020/333/DIR
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://up-poznan.logintrade.net/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://up-poznan.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej znajdującej się pod adresem https://up-poznan.logintrade.net/ (dalej: Platforma Przetargowa).
Zamawiający dopuszcza komunikację, za wyjątkiem złożenia oferty oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale XI pkt 1 SWZ, przy użyciu poczty elektronicznej, pod adresem email: magdalena.wegrzynowicz@up.poznan.pl. Zaleca się jednak, aby komunikacja odbywała się za pośrednictwem Platformy Przetargowej, a nie przy użyciu poczty elektronicznej.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oświadcza, że akceptuje warunki korzystania z Platformy Przetargowej, określone w Regulaminie na stronie https://up-poznan.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Przetargowej przestrzegać postanowień tego regulaminu.
Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Przetargowej opisane są na stronie:
https://up-poznan.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty/ dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link ”Potwierdzam” dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty/dokumentu, będąc niezalogowanym na Platformie Przetargowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania oferty/dokumentu przez Platformę Przetargową.
Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ.
Ofertę, w tym wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządza się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Ofertę, w tym wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności:
a) w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
c) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym
- przez osoby upoważnione do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli.
Zamawiający zaleca przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych przekazywanych przez wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799
uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:
Usługi: pomoc prawna i techniczna w sprawach własności przemysłowej świadczona przez rzecznika patentowego (nr postępowania AZ-262-14/2022) prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
c) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp
d) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
e) podanie przez wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ-262-14/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi: pomoc prawna i techniczna w sprawach własności przemysłowej świadczona przez rzecznika patentowego.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dokonanie do 60 zgłoszeń wynalazków lub innych przedmiotów własności przemysłowej
w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej (lub innych przedmiotów własności intelektualnej w urzędach udzielających praw wyłącznych) w procedurze krajowej
(tj. na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), oraz
2) doradztwo prawne i techniczne w sprawach własności intelektualnej w ilości do 20 godzin w skali miesiąca kalendarzowego.
Zgłoszenia dotyczyć będą obszaru w szczególności: rolnictwo i ogrodnictwo, inżynieria mechaniczna, inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, nauki biologiczne, nauki leśne, technologia żywności i żywienia, zootechnika i rybactwo, weterynaria, ekonomia i finanse.
3. W zakres usługi objętej zamówieniem wchodzą co najmniej następujące elementy:
Pomoc prawna i techniczna w sprawach własności intelektualnej, w szczególności w zakresie spraw własności przemysłowej, prawa autorskiego i praw pokrewnych oraz prawa do odmian roślin, zgodnie z ustawą z dnia 11 kwietnia 2001 r. o rzecznikach patentowych, w tym:
1) zastępstwo prawne i procesowe w postępowaniach w trybie krajowym z udziałem Zamawiającego przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej lub innymi urzędami udzielającymi praw wyłącznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sądami i organami orzekającymi w sprawach własności przemysłowej,
2) opracowywanie opisów technicznych zgłoszeń do ochrony przedmiotów działalności twórczej przeznaczonych do przemysłowego wykorzystywania, badania zakresu ich ochrony i prowadzeniu poszukiwań dotyczących stanu techniki,
3) przygotowywanie wniosków i zgłaszanie do właściwych urzędów wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych, topografii układów scalonych, znaków towarowych i oznaczeń geograficznych oraz dozorowanie terminów realizacji procedur urzędowych,
4) przeredagowywanie opisów i zastrzeżeń w odpowiedzi na pisma właściwych urzędów w ramach postępowań zgłoszeniowych,
5) podejmowanie wszelkich czynności związanych z uzyskiwaniem praw do przedmiotów własności przemysłowej, w tym weryfikacja i zawiadamianie o wezwaniach właściwych urzędów i decyzjach oraz o publikacjach,
6) dozorowanie i informowanie o terminach płatności w postępowaniach zgłoszeniowych (standardowo opłat będzie dokonywał bezpośrednio Zamawiający, a w wyjątkowych sytuacjach – Wykonawca, obciążając następnie Zamawiającego takimi kosztami),
7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wynikach postępowań zgłoszeniowych otrzymanych z właściwych urzędów,
8) udział w mediacjach i negocjacjach z kontrahentami w sprawach z zakresu własności intelektualnej,
9) udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie opinii prawnych oraz badanie stanu prawnego przedmiotów własności intelektualnej,
10) bieżące doradztwo w sprawach z zakresu prawa własności intelektualnej,
11) doraźne konsultacje w zakresie opinii prawnych i umów o wspólności praw, umów licencyjnych, umów przeniesienia praw własności intelektualnej oraz innych umów dotyczących rozpowszechniania i stosowania rozwiązań chronionych i niechronionych, w tym know-how i programów komputerowych,
12) doraźne konsultacje przy tworzeniu wewnętrznych regulacji dot. korzystania z wyników badań naukowych i prac rozwojowych powstających u Zamawiającego i trybu postępowania w sprawach z zakresu własności intelektualnej,
13) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego w zakresie realizacji procesu ochrony praw własności intelektualnej,
14) upowszechnianie wiedzy z zakresu ochrony praw własności intelektualnej wśród doktorantów i pracowników Zamawiającego np. poprzez prowadzenie szkoleń, udział w seminariach lub zamieszczanie informacji w publikacjach uczelnianych,
15) zarządzanie i archiwizacja dokumentacji zgłoszeniowej oraz sprawozdawczość w zakresie świadczonej usługi,
16) badanie czystości patentowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie dokonywania zgłoszeń wynalazków lub innych przedmiotów własności przemysłowej w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej (lub innych przedmiotów własności intelektualnej w urzędach udzielających praw wyłącznych) w procedurze krajowej (tj. na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – tj. do 12 (dwunastu) dodatkowych zgłoszeń. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług z części podstawowej zamówienia w zakresie wyżej wskazanym. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych usług stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79120000-1 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie dokonywania zgłoszeń wynalazków lub innych przedmiotów własności przemysłowej w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej (lub innych przedmiotów własności intelektualnej w urzędach udzielających praw wyłącznych) w procedurze krajowej (tj. na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – tj. do 12 (dwunastu) dodatkowych zgłoszeń. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług z części podstawowej zamówienia w zakresie wyżej wskazanym. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych usług stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zgłoszeń
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. Zdolności występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonane usługi:
Wykonawca wykaże prawidłowe wykonanie co najmniej 5 usług zgłoszenia wynalazków lub innych przedmiotów własności przemysłowej w procedurze krajowej przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej zrealizowanych na rzecz uczelni wyższych, instytutów PAN lub instytutów badawczych/Sieci Badawczej Łukasiewicz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
Na potwierdzenie faktu należytego wykonania powyższych usług Wykonawca załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz którego usługi były wykonywane przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są nadal wykonywane.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) Dysponowanie osobami:
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami krajowego rzecznika patentowego i co najmniej 1 osobą z uprawnieniami radcy prawnego/adwokata, które będą wykonywać przedmiotową usługę, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoba/y z uprawnieniami krajowego rzecznika patentowego zadysponowana/e do realizacji usługi posiadała/y wykształcenie wyższe i doświadczenie nabyte poprzez realizację/współrealizację, co najmniej 30 usług zgłoszenia wynalazków lub innych przedmiotów własności przemysłowej w procedurze krajowej przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej zrealizowanych na rzecz uczelni wyższych, instytutów PAN lub instytutów badawczych/Scieci Badawczej Łukasiewicz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby warunek określony w pkt 1.4. lit. „a” oraz „b” SWZ – spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców w całości.
1.6. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby warunek określony w pkt 1.4. lit. „a” oraz „b” SWZ musi spełniać w całości wykonawca albo musi go spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zrealizowanych usług - wg załącznika nr 3 do SWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, który został wskazany w rozdziale XV, ust 1, pkt 1.4, ppkt a).
Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług, wykazanych w załączniku nr 3 do SWZ.
Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – wg załącznika nr 2 do SWZ.
Wykaz ma potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku opisanego w rozdziale XV, ust 1, pkt 1.4, ppkt b).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SWZ
Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy.
b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składane jest przez każdego z Wykonawców.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia składane na podstawie art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
6. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
7. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia (zgodnie z zał. nr 6 i nr 7 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na fakt, że niniejsza Umowa zostaje zawarta na okres dłuższy niż 12 (dwanaście) miesięcy zastosowanie znajdują poniższe zasady wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy w przypadku zmiany:
a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
c. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
d. stawki podatku od towarów i usług.
Zleceniodawca przewiduje możliwość następujących zmian niniejszej Umowy:
a. jeśli po stronie Zleceniobiorcy ma przystąpić nowy dodatkowy wykonawca tzw. kumulatywne przystąpienie do długu bez jednoczesnego zwolnienia z długu Zleceniobiorcy, o ile nowy dodatkowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian niniejszej Umowy,
b. jeśli Zleceniobiorcę ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Zleceniobiorcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Zleceniobiorcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian niniejszej Umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
c. jeśli nie są to istotne zmiany niniejszej Umowy, niezależnie od ich wartości,
d. inne przypadki zmiany niniejszej Umowy przewidziane i dopuszczalne w świetle ustawy Prawo zamówień publicznych,
e. wysokości wynagrodzenia brutto na skutek zmiany stawki podatku od towarów i usług, o której mowa w §5 ust. 3 pkt d niniejszej Umowy,
f. adresów Stron do korespondencji oraz osób kontaktowych Stron i ich danych kontaktowych wskazanych w ust. 6 niniejszego paragrafu,
g. wykazu potencjalnych podwykonawców Zleceniobiorcy wskazanych w załączniku nr 3 do niniejszej Umowy, o ile nowy/i podwykonawca/y spełnia/ją warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego/ich podstawy wykluczenia.
Zmiany Umowy w zakresie wskazanym w pkt e i f niniejszego paragrafu nie wymagają zawarcia aneksu do Umowy, zmiany takie wymagają niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, przy czym są one skuteczne z dniem otrzymania stosownej informacji przez drugą Stronę.
Postanowienia umowy szczegółowo opisane są w Załączniku nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://up-poznan.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07