Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z zakresem działalności Politechniki Krakowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z zakresem działalności Politechniki Krakowskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-376db9f5-136f-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099157/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z zakresem działalności Politechniki Krakowskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pk.edu.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z zakresem działalności Politechniki Krakowskiej, z wyłączeniem kwestii danin publiczno-prawnych i gospodarowania nieruchomościami – znak sprawy: KA-2/041/2024.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
a) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xls, .xlsx;
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z;
c) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
Szczegóły w pkt 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt 28 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt 28 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KA-2/041/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z zakresem działalności Politechniki Krakowskiej, z wyłączeniem kwestii danin publiczno-prawnych i gospodarowania nieruchomościami.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymogi zawiera zał. nr 3 do SWZ - Projekt umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji. Szczegółowy zakres zamówienia w ramach opcji zawiera zał. 3 do SWZ - Projekt umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób realizujących usługę
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca ma wykazać w sposób szczególny.
2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca ma wykazać w sposób szczególny.
3 Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku przynajmniej:
a) 2 usługi (2 umowy) polegające na bieżącej obsłudze prawnej uczelni wyższej, w zakresie zbieżnym z opisem przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów: ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, prawa celnego, prawa konkurencji, polskiego, wspólnotowego i międzynarodowego prawa własności przemysłowej i praw autorskich, regulacji związanych z komercjalizacją bezpośrednią i pośrednią wyników badań, zasad prowadzenia polityki rozwoju oraz regulacji dotyczących programów przewidujących finansowanie lub współfinansowanie przedsięwzięć ze środków Unii Europejskiej, świadczonej w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 1 rok (12 miesięcy), o wartości minimalnej 250 000,00 zł brutto w tym okresie każda wraz z załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie, lub
b) 1 usługę polegającą na bieżącej obsłudze prawnej uczelni wyższej, w zakresie zbieżnym z opisem przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów: ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, prawa celnego, prawa konkurencji, polskiego, wspólnotowego i międzynarodowego prawa własności przemysłowej i praw autorskich, regulacji związanych z komercjalizacją bezpośrednią i pośrednią wyników badań, zasad prowadzenia polityki rozwoju oraz regulacji dotyczących programów przewidujących finansowanie lub współfinansowanie przedsięwzięć ze środków Unii Europejskiej, świadczonej w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 2 lata (24 miesiące), o wartości minimalnej 500 000,00 zł brutto w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
2) dysponuje lub będzie dysponował minimum 4 radcami prawnymi lub adwokatami, w tym:
- minimum 3 radcami prawnymi lub adwokatami, gdzie każdy z wykazanych radców prawnych lub adwokatów, wykaże się posiadaniem minimum 3-letnim doświadczeniem (36 miesiące) w świadczeniu obsługi prawnej, jako radca prawny lub adwokat, w uczelni wyższej realizowanej u jednego podmiotu niezależnie od podstawy zatrudnienia (umowa cywilnoprawna, umowa o pracę)
oraz
- 1 radcą prawnym lub adwokatem, który będzie pełnił funkcję Koordynatora, który wykaże się posiadaniem minimum 5-letnim doświadczeniem (60 miesięcy) w świadczeniu obsługi prawnej, jako radca prawny lub adwokat, w uczelni wyższej realizowanej u jednego podmiotu niezależnie od podstawy zatrudnienia (umowa cywilnoprawna, umowa o pracę).
Zamawiający nie będzie sumować doświadczenia nabytego przez radców prawnych lub adwokatów, u różnych podmiotów odpowiednio w okresie 36/60 miesięcy tj.: realizujących usługę przez okres krótszy niż 36/60 miesięcy u danego podmiotu. Natomiast Zamawiający uwzględni powtarzające się świadczenia na rzecz tego samego podmiotu, dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, na podstawie następujących po sobie kolejnych umów jako oddzielne zamówienia.
4 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca ma wykazać w sposób szczególny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1 Wykaz usług do spełnienia warunku udziału w postępowaniu
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy – załącznik 4 do SWZ.
2 Wykaz osób do spełnienia warunku udziału w postępowaniu
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. minimum 4 radcami prawnymi lub adwokatami, w tym:
- minimum 3 radcami prawnymi lub adwokatami, gdzie każdy z wykazanych radców prawnych lub adwokatów, wykaże się posiadaniem minimum 3-letnim doświadczeniem (36 miesięcy) w świadczeniu obsługi prawnej, jako radca prawny lub adwokat, w uczelni wyższej realizowanej u jednego podmiotu na podstawie umowy cywilnoprawnej lub umowy o pracę
oraz
- 1 radcą prawnym lub adwokatem, który będzie pełnił funkcję Koordynatora, który wykaże się posiadaniem minimum 5-letnim doświadczeniem (60 miesięcy) w świadczeniu obsługi prawnej, jako radca prawny lub adwokat, w uczelni wyższej realizowanej u jednego podmiotu niezależnie od podstawy zatrudnienia (umowa cywilnoprawna, umowa o pracę).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień SWZ oraz według treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, w szczególności oferta winna zawierać:
1 wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ
2 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. b) składa każdy z Wykonawców. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3 opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego)
4 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu trzeciego (udostępniającego zasoby) (jeśli dotyczy) – załącznik 7 do SWZ
5 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) – załącznik 5 do SWZ.
6 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) – załącznik 6 do SWZ.
7 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy konsorcjum lub spółek cywilnych)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
Rodzaj zmian, ich zakres oraz warunki wprowadzenia określone są w projekcie umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa postępowania: Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z zakresem działalności Politechniki Krakowskiej, z wyłączeniem kwestii danin publiczno-prawnych i gospodarowania nieruchomościami.