ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2021-10-15
  • ZamawiającyCENTRUM ASTRONOMICZNE IM.MIKOŁAJA KOPERNIKA POLSKIEJ AKADEMII NAUK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-07
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ASTRONOMICZNE IM.MIKOŁAJA KOPERNIKA POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartycka 18

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-716

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 8410041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkolasinski@camk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.camk.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f4388ea-2745-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie finansowane z Projektu "Międzynarodowa Agenda Badawcza AstroCeNT: Centrum Naukowo-Technologiczne Astrofizyki Cząstek" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3 Międzynarodowe Agendy Badawcze. Umowa MAB/2018/

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.camk.edu.pl; https://portal.smartpzp.pl/camk/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/camk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ: ROZDZIAŁ V. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KOMUNIKOWAŁ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA
I ODBIORU KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ: ROZDZIAŁ XXIV KLAUZULA RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.MAB.03.U.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych (w szczególności w zakresie m.in: prawa własności przemysłowej, prawa autorskiego, prawa nowych technologii, know-how, prawa do wyników badań, przepisów dot. nieuczciwej konkurencji, komercjalizacji własności intelektualnej, finansów publicznych oraz kodeksu spółek handlowych), na potrzeby realizcji projektu "Międzynarodowa Agenda Badawcza AstroCeNT: Centrum Naukowo-Technologiczne Astrofizyki Cząstek" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3 Międzynarodowe Agendy Badawcze. Umowa MAB/2018/
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia uregulowany ostał w Załączniku nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ z ROZDZIAŁ XVI. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia w zakresie sporządzenia/negocjacji/zawarcia umów licencyjnych w zakresie działalności B+R i/lub innowacyjnej w przeciągu ostatnich 3 lat.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia w zakresie zawarcia co najmniej dziesięciu umów z zakresu: umowy współpracy w dziedzinie B+R, umowy konsorcjum w dziedzinie B+R, umowy na realizację usługi B+R z przeniesieniem praw autorskich, umowy związane z kodeksem pracy, prawem autorskim, prawem cywilnym, prawem zamówień publicznych, prawem finansów publicznych, umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania zawodu; adwokata lub aplikanta adwokackiego lub radcy prawnego lub aplikanta radcowskiego, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o Radcach Prawnych ( Dz.U. z 2020 r. poz. 75), ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. 2020.1651)


II. Zdolność techniczna lub zawodowa
I. Zamawiający wymaga dysponowaniem co najmniej 2 osobami, które posiadają łącznie:
I.a.) Osoba 1
a) doświadczenie w zakresie sporządzenia/negocjacji/zawarcia umów licencji w zakresie działalności B+R i/lub innowacyjnej. Zamawiający wymaga wykazania doświadczenia w zakresie umów licencji, poprzez wykazania sporządzonych przez osobę która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia 10 ww. umów w przeciągu ostatnich 3 lat w ww. zakresie.
b) znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1 lub równoważnym, pozwalająca na przygotowanie, opiniowanie i negocjowanie umów w imieniu Zamawiającego. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego ww. certyfikat.
I.b) Osoba 2
a) doświadczenie w zakresie sporządzania umów z zakresu: umowy współpracy w dziedzinie B+R, umowy konsorcjum w dziedzinie B+R, umowy na realizację usługi B+R z przeniesieniem praw autorskich, umowy związane z kodeksem pracy, prawem autorskim, prawem cywilnym, prawem zamówień publicznych, prawem finansów publicznych, umowy związane z finansowaniem działalności B+R i innowacyjnej, zarządzenia, regulaminy, instrukcje itp. związane z prowadzoną działalnością B+R i innowacyjną i wykaże sporządzenie przez osobę która będzie uczestniczyć
w realizacji zamówienia co najmniej 10 umów z powyższego zakresu w okresie 3 ostatnich lat.
b) znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1 lub równoważnym, pozwalająca na przygotowanie, opiniowanie i negocjowanie umów w imieniu Zamawiającego. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego ww. certyfikat.
II. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek z pkt I za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która spełnia warunki opisane w pkt. I.a i co najmniej 1 osobą, która spełnia warunki opisane w pkt. I.b poprzez złożenie załącznika nr 5 do SWZ- Wykaz osób, tj. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą, wraz z podaniem, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w zakresie braku
podstaw braku podstaw do wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ww.
oświadczenie wykonawca składa wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ. Do oferty każdy
Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami z ww. uprawnieniami poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień: adwokata/aplikanta adwokackiego/radcy prawnego/aplikanta radcowskiego, takich jak np: dokument potwierdzający wpis na listę: adwokatów/aplikantów adwokackich/radców

II. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która spełnia warunki opisane w Rozdział X pkt 4 SWZ i co najmniej 1 osobą, która spełnia warunki opisane w Rozdział X pkt 4 SWZ poprzez złożenie załącznika nr 5 do SWZ- Wykaz osób, tj. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą, wraz z podaniem, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zał. 5 do SWZ – Wykaz osób, tj. wykaz wskazujący osobę skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej doświadczenia zawodowego, niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą, wraz z podaniem, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania zawodu; adwokata lub aplikanta adwokackiego lub radcy prawnego lub aplikanta radcowskiego, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 75), ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2020 r. poz. 1651, 2320)

Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie ww. uprawnieniami poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień: adwokata/aplikanta adwokackiego/radcy prawnego/aplikanta radcowskiego, takich jak np: dokument potwierdzający wpis na listę: adwokatów/aplikantów adwokackich/radców prawnych/aplikantów radcowskich, lub innych potwierdzających posiadane uprawnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zał.5 do SWZ- wykaz osób

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

− formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 3),
− oświadczenie wymienione w rozdziale XI punkt 1 (Załącznik nr 4),
− odpis z KRS lub CIDG wymieniony w rozdziale XI punkt 2 niniejszej SWZ,
− dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione
w rozdziale XI punkt 1,
- wykaz osób (Załącznik nr 5),
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (Załącznik nr 6),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami ROZDZIAŁ XVIII. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW, KTÓRZY WSPÓLNIE SKŁADAJĄ OFERTĘ (KONSORCJA)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych
poniżej warunkach: Projektowane postanowienia umowy oraz warunki wprowadzenia zmian
określa wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/camk/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 6000 zł - Sokołów Podlaski
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 6000 zł na 12 miesięcy bez BIK. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI