Świadczenie usług prawniczych w zakresie badań klinicznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług prawniczych w zakresie badań klinicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-09-22
  • ZamawiającyGórnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00345790
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług prawniczych w zakresie badań klinicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001262860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Ziołowa 45-47

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-635

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323598955

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbrozek@gcm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług prawniczych w zakresie badań klinicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69e2bd7a-3354-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gcm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gcm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI , ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
INFORMACJE O SPOSOBIE KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
7.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej Zamawiającego https://gcm.logintrade.net/ .
7.2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują tylko za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://gcm.logintrade.net/.
Zamawiający nie dopuszcza wykorzystywania poczty elektronicznej, wskazanej w pkt. 7.3 SWZ, w niniejszym postępowaniu, jako środek komunikacji elektronicznej do komunikacji Zamawiającego z wykonawcami.
7.3. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Małgorzata Brożek
Mateusz Karpiński
7.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
Wniosek należy przesłać na pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Zamawiający udziela wyjaśnień treści SWZ z zachowaniem zasad określonych art. 284 Pzp.
7.5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, a w przypadkach, o których mowa w art. 280 ust. 2 i 3 ustawy, przekazuje wykonawcom, którym udostępnił odpowiednio SWZ albo opis potrzeb i wymagań.
7.6. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7.7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, obowiązująca jest treść zawierająca późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

UWAGA!!!
7.8. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej została zamieszczona w zakładce INSTRUKCJE pod adresem https://gcm.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html .
7.9. Ogólne zasady korzystania z Platformy Zakupowej:
7.9.1. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. W niniejszym postępowaniu rejestracji oraz logowania nie wymaga złożenie oferty. Logowania wymaga zmiana lub wycofanie oferty, przekazywanie wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
7.9.2. Złożenie dokumentów oraz oświadczeń, o których mowa w pkt. 7.9.1. SWZ wymaga zarejestrowania się przez wykonawcę lub w przypadku posiadania konta na Platformie, zalogowania. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując Wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://gcm.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
7.9.3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę złożenia na Platformie Zakupowej.
7.10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Proces zadawania pytań został opisany w zakładce INSTRUKCJE pod adresem https://gcm.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html .
7.11 Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z Logintrade S.A.
ul. Braniborska 2/10, 53-680 Wrocław; tel. +48 71 787 35 34,
e-mail: helpdesk@logintrade.net.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 3.7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47, 40–635 Katowice – Ochojec;
 inspektor ochrony danych osobowych w Górnośląskim Centrum Medycznym im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - kontakt iod@gcm.pl, 32/359-89-54;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres minimum 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.3321.195.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projekt współfinansowany w ramach Programu ,,Utworzenie Śląskiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych funkcjonującego w modelu usług wspólnych dla realizacji komercyjnych i niekomercyjnych badań klinicznych ‘’.
Świadczenie usług prawniczych w zakresie badań klinicznych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b, 3, 4, 5, 6 do SWZ.
Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji.

3.3. Kompleksowa obsługa prawna w zakresie badań klinicznych realizowanych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych (dalej CWBK).
CWBK jest wyspecjalizowaną jednostką, funkcjonującą w modelu usług wspólnych, zapewniającą kompleksowe i systemowe wsparcie realizacji badań komercyjnych i niekomercyjnych, posiadające odpowiednią infrastrukturę, uporządkowaną i efektywną strukturę organizacyjną, jasno określone procesy opisane w procedurach operacyjnych zapewniające funkcjonalność, ciągłość i integralność działań CWBK, odpowiednie rozwiązania systemowe, w tym narzędzia IT służące do efektywnego zarządzania procesami w CWBK, skuteczny Public Relations - m. in. informacje w mediach i serwisach społecznościowych.
W zakres obsługi prawnej wchodzi w szczególności:
1) opiniowanie umów na badania kliniczne komercyjne i niekomercyjne, w tym wysyłanie sponsorowi/CRO uwag do umowy w ciągu 7 dni kalendarzowych,
2) bieżąca współpraca i komunikacja ze sponsorem/CRO tzn. udzielanie wszelkich koniecznych informacji w ciągu 3 dni kalendarzowych,
3) prowadzenie negocjacji umów na badania kliniczne komercyjne i niekomercyjne w imieniu CWBK w terminie do 60 dni kalendarzowych,
CWBK to projekt realizowany przez:
1) Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach,
2) Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach,
3) Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. L. Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

3.4. Obsługa prawna musi obejmować także w pełnym zakresie zagadnienia związane ze stosowaniem przez CWBK przepisów dotyczących:
a) badań klinicznych
b) prawa cywilnego,
c) prawa handlowego,
d) stosowaniem przez Zamawiającego ustawy o działalności leczniczej, (w tym także: doradztwo prawne na każdym etapie przygotowania i prowadzenia konkursu ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne; sporządzanie lub opiniowanie wzorów umów, opiniowanie umów pod względem formalno-prawnym, przygotowywanie projektów umów po przekazaniu niezbędnych informacji merytorycznych przez właściwą jednostkę organizacyjną Zamawiającego),
e) prawa finansów publicznych,
f) prawa o szkolnictwie wyższym,
g) ustawy o zawodzie lekarza, lekarza dentysty,
h) ustawa prawo farmaceutyczne,
i) ustawa o wyrobach medycznych,
j) innych regulacji związanych z funkcjonowaniem CWBK,
w zakresie w jakim pozostają w związku z realizacją obsługi prawnej w zakresie badań klinicznych CWBK.
Obsługa prawna będzie świadczona w języku polskim i angielskim.
3.5. Obsługa prawna, o której mowa powyżej musi być realizowana w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego/CWBK pełnionych osobiście przez adwokatów lub radców prawnych, którzy spełniają minimalne wymagania określone w niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga obecności radcy prawnego lub adwokata, o których mowa powyżej na dyżurach w siedzibie Zamawiającego/CWBK zgodnie z ustalonym harmonogramem, w uzgodnionych przez Strony godzinach. Usługa będzie świadczona w wymiarze 0,5 etatu radcy prawnego zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy o radcach prawnych. Zamawiający wymaga obecności radcy prawnego lub adwokata, o których mowa powyżej na dyżurze zgodnie z zasadami określonymi w SWZ i ustalonym harmonogramem.

Jeżeli dyżury mają być świadczone przez różnych radców prawnych/adwokatów, to organizacja grafiku dyżurów ma zapewniać sprawną kontynuację zagadnień prowadzonych przez każdego z nich, w terminach określonych powyżej.

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby osoby pełniące dyżury w ramach obsługi prawnej na bieżąco odnotowywały rozpoczęcie i zakończenie każdego dyżuru wpisem na listę obecności, która będzie dostępna w Dziale wskazanym przez Zamawiającego.

Dyżury pełnione przez adwokatów lub radców prawnych w siedzibie Zamawiającego/CWBK będą odbywać się zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- skrócenia dyżurów pełnionych przez adwokatów lub radców prawnych w przypadku skrócenia godzin pracy pracowników Szpitala w danym dniu, albo
- odwołania dyżurów, pełnionych przez adwokatów lub radców prawnych, w przypadku obowiązku udzielenia dnia wolnego za święto wypadające w sobotę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany formy i godzin dyżurów w związku z koniecznością wykonywania zleconych przez Zamawiającego czynności poza siedzibą Zamawiającego/CWBK.

Oprócz dyżurów, o których mowa powyżej obsługa prawna będzie także realizowana drogą elektroniczną oraz telefonicznie.


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie kryteriów określonych w SWZ oraz ich wag.
Oferty oceniane będą punktowo.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Suma zaopiniowanych umów o realizację badań klinicznych niekomercyjnych w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne - RADCA1/ADWOKAT1, o którym mowa w pkt 5.1.2.4).I SWZ – waga 20% (Kn)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

) warunek zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
I. Zamawiający w tym zakresie wymaga, by Wykonawca wykazał, iż każdy radcy prawny lub adwokat wykazani w punkcie 5.1.2. ppkt 1) posiadali:
a) prawo wykonywania zawodu odpowiednio Radcy Prawnego lub Adwokata potwierdzone wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką, w okresie nie krótszym niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, oraz
b) co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze prawnej samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, dla którego podmiotem tworzącym jest publiczna uczelnia medyczna,

oraz z których obie spełniają wszystkie poniższe warunki, tj.:
c1) zrealizowała co najmniej jedną usługę prawniczą w zakresie badań klinicznych na rzecz podmiotu leczniczego będącego samodzielnym publicznym zakładem opieki zdrowotnej, dla którego podmiotem tworzącym jest uczelnia medyczna, polegającą na stałej, kompleksowej obsłudze prawnej w zakresie badań klinicznych świadczonej nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy i o rocznej wartości brutto umowy nie mniejszej niż 120 000,00 zł (przez stałą, kompleksową obsługę prawną Zamawiający rozumie czynności obejmujące przynajmniej zakres określony w pkt 3.3), i
c2) zrealizowała co najmniej jedną usługę prawniczą w zakresie badań klinicznych na rzecz podmiotu leczniczego, udzielającego świadczeń zdrowotnych szpitalnych, dysponującego łącznie nie mniej niż 400 łóżkami i zatrudniającego na podstawie stosunku pracy nie mniej niż 1000 pracowników, polegającą na stałej, kompleksowej obsłudze prawnej świadczonej nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, i

c3) zrealizowała pomoc prawną na rzecz podmiotu leczniczego, w zakresie opiniowania co najmniej 5 projektów umów o realizację badań klinicznych niekomercyjnych w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne, i
c4) zrealizowała pomoc prawną na rzecz podmiotu leczniczego, w zakresie opiniowania co najmniej 30 projektów umów o realizację badań klinicznych komercyjnych w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne.

UWAGA: Wykonawca w ofercie zobowiązany jest wskazać minimum 2 osoby (RADCA1/ ADWOKAT1 i RADCA2/ADWOKAT2) przewidziane do pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego oraz podać informacje na temat ich uprawnień i doświadczenia. Każda z osób wskazanych w ofercie do pełnienia dyżurów musi spełniać minimalne wymagania określone w punkcie 5.1.2.4).I ppkt a) i b) oraz każda z nich musi spełniać wymagania określone w punktach od 5.1.2.4).I ppkt c1), c2), c3), c4), Osoby takie zostaną wpisane do zawartej umowy.
W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy Wykonawca chciał zmienić którąkolwiek ze wskazanych osób na inną, osoba taka musi posiadać uprawnienia i doświadczenie nie mniejsze niż podane dla osoby, którą ma zastąpić. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy Wykonawca chciał dodać kolejne osoby wskazane do realizacji zamówienia, mogą to być wyłącznie osoby, które spełniają przynajmniej minimalne wymagania określone w punkcie 5.1.2.4).I ppkt a) i b) SWZ. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania uprawnień i doświadczenia osoby zastępującej lub kolejnej, nowej osoby.
II. Zamawiający w tym zakresie wymaga, by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi będące przedmiotem zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat (dni, miesiące i lata) wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz zakresu świadczonych usług. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykaz będzie zawierał co najmniej:
a) jedną usługę prawniczą w zakresie badań klinicznych na rzecz podmiotu leczniczego będącego samodzielnym publicznym zakładem opieki zdrowotnej, dla którego podmiotem tworzącym jest uczelnia medyczna, polegającą na stałej, kompleksowej obsłudze prawnej w zakresie badań klinicznych świadczonej nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy i o rocznej wartości brutto umowy nie mniejszej niż 120.000,00 zł. (przez stałą, kompleksową obsługę prawną Zamawiający rozumie czynności obejmujące przynajmniej zakres określony w pkt 3.3), oraz
b) pomoc prawną na rzecz podmiotu leczniczego, w zakresie opiniowania co najmniej 5 projektów umów o realizację badań klinicznych niekomercyjnych w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne,
oraz
c) pomoc prawną na rzecz podmiotu leczniczego, w zakresie opiniowania co najmniej 30 projektów umów o realizację badań klinicznych komercyjnych w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne,
d) jedną usługę prawniczą na rzecz podmiotu leczniczego, udzielającego świadczeń zdrowotnych szpitalnych, dysponującego łącznie nie mniej niż 400 łóżkami i zatrudniającego na podstawie stosunku pracy nie mniej niż 1000 pracowników, polegającą na stałej, kompleksowej obsłudze prawnej świadczonej nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy.

Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej świadczenie usług, o których mowa powyżej, odnoszących się zarówno do tych samych jak i różnych zamawiających.

Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu zdolności technicznej lub zawodowej świadczenie usług, o których mowa powyżej, odnoszących się zarówno do tych samych jak i różnych usług.

W przypadku, gdy informacje te będą zawierały dane w walucie innej niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 112 ust. 2 pkt 4 Pzp

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
2 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3 Wykaz wykonanych / wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, określonego w pkt 5.1.2.4)II. SWZ,

W przypadku, gdy informacje te będą zawierały dane w walucie innej niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Informacji Publicznej;
4 Dowody potwierdzające, czy wykazane usługi zostały wykonane / zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.:
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były/są wykonywane,
- oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- w odniesieniu do usług innych niż nadal wykonywane usług okresowe lub ciągłe,
- referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych,
5 Zobowiązanie(a) innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w zakresie polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
– złożone w formie oryginału przez ten podmiot
6 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.2.1) SWZ,
- złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z pkt. 10.5 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą w wysokości : 2 700,00 PLN
Zgodnie z pkt. 8 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 11 umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gcm.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości mniejszej niż progi unijne – zgodnie z art. 359 pkt 2 oraz art. 275 i nast. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.; zwanej w treści SWZ: „Pzp”).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw