Świadczenie usług obsługi prawnej dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego „Budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług obsługi prawnej dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego „Budowa Teatru Rozmaitości
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-02-10
  • Zamawiający"TEATR ROZMAITOŚCI"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00043921
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług obsługi prawnej dotyczących realizacji zadania
inwestycyjnego „Budowa Teatru Rozmaitości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "TEATR ROZMAITOŚCI"

1.3.) Oddział zamawiającego: TR Warszawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałkowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-590

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.saczywko@trwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trwarszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług obsługi prawnej dotyczących realizacji zadania
inwestycyjnego „Budowa Teatru Rozmaitości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d84c9b41-79ea-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://trwarszawa.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma
Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://trwarszawa.eb2b.com.pl W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym
wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje, oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia,
w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane
są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej
dostępnej pod adresem: https://trwarszawa.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania /
Informacje”. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy.
3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest: Pan
Mateusz Saczywko, email: zamowienia@trwarszawa.pl
4. Wykonawca przystępując do postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, tj.
bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie
Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej https://trwarszawa.eb2b.com.pl oraz uznaje go za
wiążący

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych w niniejszym postępowaniu
stanowią przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),
zwane dalej „RODO”, oraz przepisy ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych
osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.).
2. Administratorem danych osobowych ujawnionych w trakcie niniejszego postępowania,
zwanych dalej „danymi osobowymi”, TR Warszawa z siedzibą w Warszawie, ul.
Marszałkowska 8, 00-590 Warszawa.
3. Dane kontaktowe do Inspektora danych osobowych: e-mail iod@trwarszawa.pl
4. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu
przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz zawarcia umowy o zamówienie
publiczne oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonania obowiązków
polegających na archiwizacji umowy oraz udostępnianiu informacji publicznych.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja niniejszego postępowania w oparciu o ustawę z dnia 06.09.2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji
umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.
7. Obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem w niniejszym
postępowaniu, a skutkiem niepodania danych wymaganych w niniejszym ogłoszeniu
będzie brak możliwości wybrania oferty danego wykonawcy.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu a administrator danych nie będzie
przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej
i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym
zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,
wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
11. Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 RODO lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, których
dane przekazują Zamawiającemu.
12. Każda osoba, której dane zostały przekazane Zamawiającemu, jest uprawniona do
dostępu do jej danych osobowych na podstawie art. 15 RODO.
13. Każda osoba, której dane zostały przekazane Zamawiającemu jest uprawniona do
sprostowania jej danych osobowych na podstawie art. 16 RODO.
14. Każda osoba, której dane zostały przekazane Zamawiającemu, jest uprawniona do
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
15. Każda osoba, której dane zostały przekazane Zamawiającemu jest uprawniona do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że
przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
16. Osobom, których dane zostały przekazane Zamawiającemu nie przysługuje prawo do
usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
17. Osobom, których dane zostały przekazane Zamawiającemu nie przysługuje prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
18. Osobom, których dane zostały przekazane Zamawiającemu nie przysługuje na podstawie
art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.TR-1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług obsługi prawnej związanych z
realizacją zadania inwestycyjnego „Budowa Teatru Rozmaitości”. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług obsługi prawnej w zakresie
podstawowym/gwarantowanym w wymiarze nie większym niż 83 godzin miesięcznie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79121000-8 - Usługi doradztwa w zakresie praw autorskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena i inne kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: . Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie obsługi prawnej państwowych lub samorządowych instytucji kultury (B)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie zamówień publicznych (C

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X. SWZ, oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku:
a) przedstawienia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 10.000.000,-
zł (słownie: dziesięć milionów złotych);
b) wykazania, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości nie niższej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku przedstawienia dokumentów
potwierdzających, że Wykonawca:
• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
świadczył/świadczy nieprzerwanie co najmniej jedną usługę polegającą na
obsłudze jednostek sektora finansów publicznych będących państwowymi
lub samorządowymi instytucjami kultury w rozumieniu ustawy z dnia
25.10.1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z
2020 r. poz. 194), przez okres co najmniej 24 miesięcy, której zakres
obejmował lub obejmuje minimum:
o opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym
projektów aktów prawnych;
o udzielanie porad, konsultacji;
o sporządzanie opinii prawnych;
o opiniowanie i przygotowywanie projektów umów;
o opiniowanie i weryfikację dokumentacji w zakresie zamówień
publicznych;
o udzielenie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej i
wykonania budżetu;
• dysponuje oraz skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby,
posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia,
doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.:
− każda z osób posiada uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata
lub radcy prawnego lub są prawnikami zagranicznymi w rozumieniu
ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu przez prawników
zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z
2020 r. poz. 823),
− każda z osób posługuje się biegle językiem polskim i angielskim, co
potwierdza certyfikat znajomości każdego z ww. języków na poziomie
B2 lub równoważnym w przypadku obywateli Polski lub kraju z
językiem urzędowym angielskim w/w osoby nie muszą wykazać
posiadania ww. certyfikatów w zakresie języka ojczystego,
− jedna z osób powinna posiadać: − minimum 8-letnie doświadczenie
(osoba koordynująca), druga z osób minimum 3-letnie doświadczenie
w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata lub prawnika
zagranicznego, liczone od dnia uzyskania wpisu na listę radców
prawnych lub adwokatów lub prawnika zagranicznego;
− osoba koordynująca powinna posiadać doświadczenie : minimum 24
miesięczne doświadczenie w ciągłej obsłudze prawnej inwestycji (z
wyłączeniem inwestycji liniowych) o wartości robót budowlanych co
najmniej 200.000.000 zł brutto (słownie: dwieście milionów zł),
obejmujące łącznie co najmniej udzielanie porad prawnych oraz
sporządzanie opinii prawnych, doradztwo w aspekcie
wywłaszczeniowym,
− druga osoba z zespołu powinna wykazać się: minimum 12-
miesięcznym doświadczeniem w ciągłej obsłudze prawnej inwestycji (z
wyłączeniem inwestycji liniowych) o wartości robót budowlanych co
najmniej 200.000.000 zł brutto (słownie: dwieście milionów zł),
obejmujące łącznie co najmniej udzielanie porad prawnych oraz
sporządzanie opinii prawnych;
− jedna osób powinna posiadać doświadczenie w przygotowaniu min. 3
szt. SWZ lub SIWZ o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 mln zł
brutto w okresie 5 lat,
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
- dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania może uznać, że Wykonawca nie
posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych
interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych
Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny
wpływ na realizację zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 10.000.000,- zł (słownie: dziesięć milionów złotych);
6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - załącznik własny;
7) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 4 do SWZ;
8) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – załącznik własny;
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – załącznik własny;
4) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; załącznik własny;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy
złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do
dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.
98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone na rachunek bankowy
Zamawiającego o nr 88 1240 6247 1111 0000 4975 1941. Za termin wniesienia wadium
w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w
postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna zostanie uznane przez Zamawiającego za
prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z oryginału dokumentu będą wynikać co
najmniej następujące informacje:
1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku
zaistnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 98 ust. 6 ustawy;
2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż
w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania Zamawiającego,
informującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 98 ust. 6
ustawy;
3) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer
przedmiotowego postępowania;
4) beneficjentem kwoty wadium będzie TR Warszawa z siedzibą w Warszawie, ul.
Marszałkowska 8, 00-590 Warszawa;
5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter
bezwarunkowy i nieodwołalny;
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58
ustaw), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.
zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co
najmniej okres związania ofertą.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z
ofertą

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w pkt. XII.1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o
współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik
może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania, przed
podpisaniem umowy w sprawie udzielenie zamówienia publicznego, przedstawienia
umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58
ustaw), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.
zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
- dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dokona zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany stawki VAT. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie kwoty VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, o której mowa w § 6 ust. 5 i ust. 6 niniejszej umowy. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka. Zmiana wynagrodzenia będzie polegać na dodaniu/odjęciu do/od ceny netto kwoty podatku VAT wyliczonej według zmienionej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy – jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://trwarszawa.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym, o jakim stanowi art.
275 pkt 1 ustawy w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejszej niż równowartość kwoty
750 000 euro, nie mniejsza jednak niż równowartość kwoty 130 000 złotych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie kar i księgowości małej firmy - Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie kar i księgowości małej firmy. Poszukuję osoby do prowadzenia księgowości małej firmy. 30 akt pracowników, rozliczenie podatku- ryczałt, wystawianie rachunków dla klientów, ewidencjonowanie faktur zakupu. Umowa zlecenie lub samozatrudnienie. Wymiar czasu pracy do 20 godzin tygodniowo. Praca w biurze, możliwość pracy hybrydowej. Elastyczne godziny pracy. Wymagane odpowiednie kwalifikacje. Obowiązkowa znajomość zagadnień księgowych, finansowych, ustawy o rachunkowości oraz programu MS Excel i Płatnik. Skontaktujemy się z wybranymi osobami, które prześlą CV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Regut
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Usługi ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.04.2022 r. do 31.03.2024 r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Usługi prawne na rzecz Ministerstwa Zdrowia.