Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 814746101
1.5.8.) Numer faksu: 814746123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja wykonawca
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4756f5a2-9375-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.61 Usługi prawnicze - OR Lublin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jestwjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznieprzyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwemelektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”)podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przyużyciupoczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiemprzypadkówwskazanych w SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należyskładać tylkoi wyłącznie przy użyciu Platformy. Strona internetowaprowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie kontanaPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczneiorganizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej(dostępnypod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions).Wykonawcaprzystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnierejestrując się lublogując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunkikorzystania zPlatformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania zPlatformy:1)w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybieraniniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2619.70.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziałuwpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku,kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemuwprzypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszegologowaniadoPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, któramoże potrwaćdo 24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania WykonawcydoPlatformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jestautomatycznie akceptowane przez Platformę;4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowegopostępowaniadostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobraniedokumentunastępuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celupobraniawszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie„Pobierzwszystkie załączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom dozłożeniaoferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. 6) Za datę wpływuoferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datęichzamieszczenia na Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził(sugerujemycodziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zaleceniedotyczyrównież informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składaniaofert.6.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) stały dostępdosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer klasy PClubMac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jedenzsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 11.0.4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany programobsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje składane za pośrednictwem Platformy, należywczytaćjako załączniki, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanychużytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcędo upływu terminuskładania ofert), przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9.Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeńskładaneprzez Wykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane sąnaPlatformę przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji IX-Pozostałe informacje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych-Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danychosobowychjest że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego zsiedzibąprzy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem OchronyDanych,z którym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzezpocztęelektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego,ul.Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;Pani/Panadaneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzeniaprzedmiotowegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, apodstawą prawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedurudzielania zamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym; Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy Pzp;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy; Obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pan/i:•na podstawie art.15 RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących;•na podstawie art.16 RODO prawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.•na podstawie art.18 RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzieleniezamówienia.•prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotyczących narusza przepisyRODO;Nieprzysługuje Pani/u:•w związku z art.17 ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięciadanychosobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;•napodstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1lit.cRODO.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/u obowiązku informacyjnymwynikającym z art.14 RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyskaodwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art.14ust.5 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: na podstawie art.18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawodoograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wceluzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasuzakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lube RODO prawo dousunięcia danychosobowych:prawo do przenoszenia danychosobowych, o którymmowa w art.20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącymna Pani/Panu obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych,których dane przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i któreZamawiający pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że mazastosowanie co najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OL.2619.70.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.2. Szczegółowy zakres czynności określony został w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje wznowienie niniejszego zamówienia w ramach, którego zakłada, iż:a) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania ze wznowienia polegającego na przedłużeniu zakresu realizacji umowy określonego w § 1 ust 5 o kolejne 12 miesięcy ( zamówienie podlegające wznowieniu). b) Zamówienie wznawiane nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.c) W przypadku braku środków na realizacje zamówieni wznowionego, Zamawiający nie będzie realizował zamówienia.d) Realizacja zamówienia wznawianego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie nie później niż na 14 dni przed zakończenia terminu realizacji zamówienia podstawowego.e) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia wznawianego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.f) Warunkiem koniecznym do zastosowania wznowień przez Zamawiającego jest należyte i rzetelne wywiązywanie się wykonawcy z obowiązków wynikających z umowy. Zamawiający skorzysta ze wznowienia , jeżeli podczas świadczenia usług przez okres trwania zamówienie podstawowego umowy, Wykonawca będzie należycie i rzetelnie wykonywał wszystkie obowiązki wynikające z niniejszej umowy oraz Zamawiający nie będzie zmuszony do naliczania kar umownych za nienależyte wykonywanie umowy. Zamawiający, może nie skorzystać ze wznowień.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + DMaksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.4. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający dokona wyboru oferty zgodnie z art. 248 ustawy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5