Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-21
  • ZamawiającySINFONIA VARSOVIA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00310507
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SINFONIA VARSOVIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141246217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grochowska 272

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-849

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22)582 70 82 lub (22) 582 70 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sinfoniavarsovia.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinfoniavarsovia.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da829181-59b7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.sinfoniavarsovia.org/postepowania-pzp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
1) składania ofert (a także zmiany lub wycofania oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz strony ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal; niedopuszczalne jest złożenie lub zmiana oferty poprzez przesłanie jej na adres e-mail - oferta przesłana w taki sposób zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP;
2) który nie dotyczy składania ofert - odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail wskazanym do korespondencji w rozdziale I SWZ;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisach PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej należy rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanej dalej „RODO”) zamawiający jako administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych.
2. Administratorem danych osobowych jest Sinfonia Varsovia z siedzibą pod adresem: 03-849 Warszawa, ul. Grochowska 272, wpisana do Rejestru Instytucji Kultury m. st. Warszawy pod nr RIA/2/08 (zwana dalej „administratorem”).
3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: sekretariat@sinfoniavarsovia.org. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
4. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO, tj. ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze polegającego na obowiązku stosowania przepisów ustawy z dnia 11-09-2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
5. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym; konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Odbiorcami danych osobowych będą uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, osoby, którym zostanie udostępniona dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 18 i art. 74 PZP, operator miniPortalu prowadzonego przez Urząd Zamówień Publicznych, a także podmioty świadczące na rzecz administratora usługi informatyczne, usługi pocztowe oraz usługi prawne.
7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami PZP, a także nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Osobie, której dane są przetwarzane, nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, ponieważ przetwarzanie danych osobowych nie jest oparte na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO.
W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: znak PP-US-3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A).
2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze;
2) pomocniczy kod CPV: 79100000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej.
3. Przedmiot zamówienia zasadniczego (gwarantowanego) obejmuje wykonanie następujących usług:
1) obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
2) obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi projektowe dotyczące drogi 1.KDDPJ o wartości mniejszej niż progi unijne;
3) bieżącej obsługi prawnej zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A) przez okres 48 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia opcjonalnego obejmuje wykonanie następujących usług (jednej lub obydwu - według wyboru zamawiającego):
1) w ramach opcji nr 1 - obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia scenicznego do obiektów Sinfonii Varsovii o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
2) w ramach opcji nr 2 - obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli i wyposażenia biurowego przeznaczonych do pomieszczeń w obiektach Sinfonii Varsovii o wartości o wartości równej lub przekraczającej progi unijne.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji nr 1 polegającej na zleceniu wykonawcy wykonania zamówienia obejmującego obsługę prawną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia scenicznego do obiektów Sinfonii Varsovii, gdy zajdzie potrzeba obsługi prawnej przez wykonawcę tego postępowania. Maksymalna wartość opcji nr 1 równa będzie wysokości wynagrodzenia za wykonanie usług obsługi prawnej tego postępowania wskazanej przez wykonawcę w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu. Skorzystanie z opcji nr 1 i wykonanie objętego nią zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie z „Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego” stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji nr 2 polegającej na zleceniu wykonawcy wykonania zamówienia obejmującego obsługę prawną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli i wyposażenia biurowego przeznaczonych do pomieszczeń w obiektach Sinfonii Varsovii, gdy zajdzie potrzeba obsługi prawnej przez wykonawcę tego postępowania. Maksymalna wartość opcji nr 2 równa będzie wysokości wynagrodzenia za wykonanie usług obsługi prawnej tego postępowania wskazanej przez wykonawcę w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu. Skorzystanie z opcji nr 2 i wykonanie objętego nią zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie z „Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego” stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych ze względu na kompleksowy charakter objętych zamówieniem usług prawnych i ich komplementarność wynikającą z obsługi jednego zadania inwestycyjnego. Zamawiający wymaga, by praca wszystkich osób świadczących usługi w ramach kompleksowej obsługi prawnej zadania inwestycyjnego była koordynowana i nadzorowana bezpośrednio przez jedną osobę wyznaczoną przez wykonawcę z uwagi na komplementarność tych usług oraz w celu wyeliminowania barier komunikacyjnych dotyczących przepływu informacji. Podział zamówienia na części jest nieuzasadniony funkcjonalnie ze względu na potrzebę zachowania jednolitego standardu usług oraz organizacyjnie, ponieważ powodowałby po stronie zamawiającego konieczność wprowadzania dodatkowych mechanizmów koordynowania usług świadczonych przez różnych wykonawców.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, poprzez udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w postaci bieżącej obsługi prawnej lub obsługi prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - na potrzeby zadania inwestycyjnego dotyczącego modernizacji zabytkowych obiektów oraz budowy sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii - na warunkach analogicznych jak w przypadku usług bieżącej obsługi prawnej lub obsługi prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, świadczonych w ramach zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób w obsłudze prawnej inwestycji budowlanych.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób w reprezentacji w sporach.

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w SWZ.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie formułuje wymagań;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie formułuje wymagań;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600.000 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - w odniesieniu do tego warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:
a) posiada odpowiednie doświadczenie, tj. że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie) co najmniej dwie usługi (realizowane na podstawie odrębnych umów), w tym:
i. co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze prawnej inwestycji budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy budynku lub budynków zaliczanych do co najmniej jednej z następujących kategorii oznaczonych symbolem Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych: 1211, 1212, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 lub 1273 - o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 50.000.000 zł brutto, przy czym obsługa prawna powinna być wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 15 miesięcy; obsługa prawna inwestycji może obejmować swym zakresem także obsługę prawną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dotyczące takiej inwestycji budowlanej;
ii. co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto polegającą na kompleksowej obsłudze prawnej postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na usługi nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) lub na usługi projektowe dotyczące inwestycji budowlanej - o wartości usług nadzoru inwestorskiego lub usług projektowych nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto; obsługa prawna powinna obejmować w szczególności przygotowanie dokumentacji formalnoprawnej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego (w tym projektu ogłoszenia o zamówieniu publicznym, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub specyfikacji warunków zamówienia, projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego) oraz doradztwo prawne w tym zakresie,
- przy czym, w przypadku usług nadal wykonywanych, faktycznie wykonany zakres usług powinien spełniać powyższe wymogi na dzień składania ofert;
b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
i. prawnik-koordynator, który spełnia następujące wymagania:
(i) wykonuje - co najmniej od 8 lat, licząc od dnia uzyskania wpisu na listę radców prawnych lub adwokatów lub prawników zagranicznych - zawód radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wpisanego na listę prawników zagranicznych prowadzoną odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,
(ii) posiada doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej jednej inwestycji budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy budynku lub budynków zaliczanych do co najmniej jednej z następujących kategorii oznaczonych symbolem Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych: 1211, 1212, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 lub 1273 - o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 50.000.000 zł brutto, przy czym obsługa prawna inwestycji budowlanej powinna być wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 15 miesięcy; obsługa prawna inwestycji może obejmować swym zakresem także obsługę prawną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dotyczące takiej inwestycji budowlanej;
ii. prawnik-zastępca koordynatora, który spełnia następujące wymagania:
(i) wykonuje - co najmniej od 8 lat, licząc od dnia uzyskania wpisu na właściwą listę radców prawnych lub adwokatów lub prawników zagranicznych - zawód radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wpisanego na listę prawników zagranicznych prowadzoną odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,
(ii) posiada doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej jednej inwestycji budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy budynku lub budynków zaliczanych do co najmniej jednej z następujących kategorii oznaczonych symbolem Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych: 1211, 1212, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 lub 1273 - o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 50.000.000 zł brutto, przy czym obsługa prawna inwestycji budowlanej powinna być wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 15 miesięcy; obsługa prawna inwestycji może obejmować swym zakresem także obsługę prawną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dotyczące takiej inwestycji budowlanej;
iii. prawnik-specjalista w zakresie prawa zamówień publicznych, który spełnia następujące wymagania:
(i) posiada doświadczenie zawodowe w zakresie prawa zamówień publicznych co najmniej od 5 lat,
(ii) posiada doświadczenie polegające na obsłudze postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w ramach których przygotowywał dokumentację formalnoprawną niezbędną do przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego (w tym projekt ogłoszenia o zamówieniu publicznym, postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub specyfikacji warunków zamówienia), na potrzeby:
- co najmniej 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) lub na usługi projektowe dotyczące inwestycji budowlanej; postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać zakończone zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn innych niż obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- co najmniej 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy o wartości nie mniejszej niż progi unijne w rozumieniu ustawy z dnia 11-09-2019 r. - Prawo zamówień publicznych (a w przypadku zamówień udzielanych na podstawie ustawy z dnia 29-01-2004 r. - Prawo zamówień publicznych - o wartości wymagającej przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej); postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać zakończone zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn innych niż obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
iv. prawnik-specjalista w zakresie prawa budowlanego, który spełnia następujące wymagania:
(i) wykonuje - co najmniej od 5 lat, licząc od dnia uzyskania wpisu na listę radców prawnych lub adwokatów lub prawników zagranicznych - zawód radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wpisanego na listę prawników zagranicznych prowadzoną odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,
(ii) posiada doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej trzech inwestycji budowlanych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 20.000.000 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż doświadczenie to nie może dotyczyć obsługi prawnej realizacji obiektów liniowych;
- przy czym zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk (funkcji), za wyjątkiem łączenia przez jedną osobę stanowiska (funkcji) prawnika-koordynatora ze stanowiskiem (funkcją) prawnika-zastępcy koordynatora.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia polegać będzie na doświadczeniu podmiotu udostępniającego zasoby, podmiot ten musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek ten nie zostanie spełniony, jeżeli wykonawca i podmiot udostępniający zasoby wykażą się wspólnie wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia całym wymaganym doświadczeniem musi wykazać się co najmniej jeden z tych wykonawców, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (warunek ten nie zostanie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 600.000 zł (jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć tych dokumentów, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu);
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert); wykaz ten wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, powinien potwierdzać, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ; wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 10 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie funkcji oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wykaz ten powinien potwierdzać, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ, a w szczególności wskazywać - odpowiednio dla poszczególnych osób - kwalifikacje zawodowe, okres wykonywania zawodu oraz wykaz doświadczenia poszczególnych osób; wykaz powinien być sporządzony w sposób pozwalający zamawiającemu ocenić doświadczenie poszczególnych osób zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ; wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (część I);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (w rozdziale X ust. 1 SWZ), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach PZP oraz w „Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego” stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.wzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję kredytu - Borowie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kredytu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.