Obsługa prawna Urzędu Miasta Chorzów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa prawna Urzędu Miasta Chorzów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-25
  • ZamawiającyMiasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00443568
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miasta Chorzów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna Urzędu Miasta Chorzów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13db23a8-699b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umchorzow.logintrade.net/zapytania_email,143688,5c2dee68753393f002775c3a8a7d9c75.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umchorzow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami:
1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy.
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
− Edge
− Google Chrome
− Mozilla Firefox
− Opera
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem podanych w postępowaniu danych osobowych jest Prezydent Miasta Chorzów, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@chorzow.eu
3) podane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami podanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.; organy i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, szczególnie w zakresie nadzoru i kontroli, podmioty współpracujące z administratorem na podstawie zawartych umów o współpracy i umów powierzenia przetwarzania danych (np. kancelaria prawna, obsługa informatyczna, niszczenie dokumentów, obsługa korespondencji i płatności);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
- zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zawarcia umowy Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu zakończenia okresu realizacji umowy, następnie zarchiwizowane zgodnie z kat. archiwalną B10;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu zakończenia okresu trwałości projektu;
6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) istnieje prawo żądania:
a) na podstawie art. 15 RODO dostępu do swoich danych osobowych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku osoba wnioskująca może zostać zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
9) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie podanych danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.538.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje obsługę prawną Urzędu Miasta Chorzów – Miasta na prawach powiatu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, w szczególności dotyczącym zakresu będącego przedmiotem zamówienia w przypadkach miedzy innymi: przedłużającej się procedury przetargowej kolejnego przetargu, nie wyłonienia Wykonawcy w kolejnym przetargu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zadania

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja obsługi prawnej, (zawierającą proponowany tygodniowy harmonogram pracy prawników)

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca winien wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna za spełnienie warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca przestawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

4.A) wykaże, że wykonał usługi:

4A.1. co najmniej jedną usługę polegającą na stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu, trwającą co najmniej 24 miesiące
i wartości nie mniejszej niż 700.000,00 brutto (dopuszcza się więcej umów w ramach tej usługi) – załącznik nr 7 do SWZ

4A.2. usługi polegające na stałej obsłudze prawnej Rady Miasta jednostki samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu przez łączny okres co najmniej 24 miesiące (dopuszcza się więcej umów w ramach tej usługi) – załącznik nr 7a do SWZ

4A.3. usługi polegające na reprezentacji Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego w co najmniej 2 postępowaniach sądowych przed sądami powszechnymi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w sprawach o naprawienie szkody z tytułu czynów niedozwolonych – załącznik nr 7b do SWZ

4A.4. usługi polegające na reprezentacji jednostek samorządu terytorialnego w co najmniej 300 postępowaniach sądowych przed sądami powszechnymi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7c do SWZ

4A.5. usługi polegające na reprezentacji Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego w co najmniej 3 postępowaniach sądowych przed Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz w co najmniej 3 postępowaniach sądowych przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z tym że co najmniej 2 postępowania winno dotyczyć subwencji ogólnej części oświatowej i 2 postępowania winny dotyczyć skargi na rozstrzygnięcia nadzorcze organu nadzoru – załącznik nr 7d do SWZ

4A.6. usługi polegające na reprezentacji jednostki samorządu terytorialnego w co najmniej 20 postępowaniach spadkowych, w tym w zakresie wniosków o spis inwentarza w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7e do SWZ

4A.7. usługi polegające na reprezentacji jednostki samorządu terytorialnego w co najmniej 20 postępowaniach sądowych lub administracyjnych, w przedmiocie przepadku pojazdu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7f do SWZ

4A.8. usługi polegające na reprezentacji jednostki samorządu terytorialnego w co najmniej
1 postępowaniu w przedmiocie ustanowienia kuratorów dla osób nieobecnych w postępowaniu administracyjnym w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7g do SWZ

4A.9. usługi polegające na reprezentacji jednostek samorządu terytorialnego w co najmniej
1 postępowaniu sądowym prze sądami powszechnymi w sprawie karnej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7h do SWZ

4A.10. Usługi polegające, na co najmniej 1 usłudze doradztwa prawnego dla jednostek samorządu terytorialnego w zakresie wspierania klubów sportowych, w tym poprzez udzielanie dofinansowań na realizację zadań własnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7i do SWZ

4.B) Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

4B.1. Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponować minimum 10 osobami, które posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata, radcy prawnego lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP, z tego co najmniej 2 ze wskazanych osób winny posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia w wykonywaniu zawodu adwokata, radcy prawnego lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP i co najmniej 5-letnie doświadczenie
w wykonywaniu obsługi prawnej na rzecz jednostki samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu. Ponadto poza wskazanymi wyżej 2 osobami z 10-letnim doświadczeniem co najmniej 2 ze wskazanych osób powinno posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu zawodu adwokata, radcy prawnego lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP
i co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu obsługi prawnej na rzecz jednostki samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu oraz co najmniej 1 ze wskazanych osób winna mieć co najmniej roczny czynny staż w zakresie obsługi prawnej sesji rady miasta na prawach powiatu.

Czynności będące przedmiotem zamówienia nie wymagają wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy, bez określenia czasu i miejsca ich wykonania oraz bez stałego kierownictwa.
W związku z powyższym Zamawiający nie wymaga, aby osoby wskazane w przedmiotowym kryterium miały nawiązany stosunek pracy z Wykonawcą.

4B.2. Każda ze wskazanych osób winna posiadać wiedzę i doświadczenie dotyczące co najmniej 10 zagadnień spośród niżej wymienionych, przy czym wskazane osoby łącznie winny posiadać wiedzę i doświadczenie dotyczące wszystkich wymienionych niżej zagadnień:
1) gospodarka przestrzenna i prawo budowlane,
2) gospodarka komunalna,
3) gospodarka nieruchomościami,
4) prawo lokalowe,
5) ochrona środowiska,
6) ochrona zdrowia,
7) polityka społeczna, w tym pomoc społeczna, wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej, opieka nad dziećmi w wieku do lat 3, przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym, działalność na rzecz osób niepełnosprawnych,
8) sprawy z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, obrony cywilnej zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,
9) prawo geologiczne i górnicze,
10) finanse publiczne,
11) tworzenie aktów prawa miejscowego,
12) kultura, sport i turystyka,
13) oświata i wychowanie,
14) pozyskiwanie i rozliczanie środków unijnych,
15) zagadnienia związane z prowadzeniem inwestycji,
16) nadzór nad spółkami prawa handlowego z udziałem jednostek samorządu terytorialnego,
17) współpraca z organizacjami pożytku publicznego,
18) prawo rynku kapitałowego,
19) prawo pomocy publicznej,
20) gospodarka mieniem komunalnym,
21) podatki i opłaty lokalne,
22) dostęp do informacji publicznej i ochrona danych osobowych,
23) prawo administracyjne i kodeks postępowania administracyjnego,
24) prawo cywilne i kodeks postępowania cywilnego,
25) prawa autorskie i prawa pokrewne,
26) ochrona dóbr osobistych,
27) prawo działalności gospodarczej,
28) compliance,
29) prawo pracy i ubezpieczeń społecznych.

4B.3. Wykazane osoby muszą łącznie posiadać doświadczenie w sporządzeniu przynajmniej trzech opinii prawnych na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w przeciągu maksymalnie 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z każdej z następujących dziedzin:
1) gospodarka nieruchomościami, mieniem komunalnym i inwestycje komunalne
2) gospodarka komunalna, w tym utrzymanie porządku i czystości w gminie,
3) gospodarka przestrzenna i prawo budowlane.
4) ochrona środowiska,
5) ochrona zdrowia i pomoc społeczna,
6) finanse publiczne,
7) prawo oświatowe,
8) działalność gospodarcza, w tym zagadnienia dotyczące regulowanej działalności gospodarczej,
9) sprawy z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,
10) dostęp do informacji publicznej i ochrona danych osobowych,
11) prawo administracyjne, w tym funkcjonowanie organów samorządowych,
12) postępowanie administracyjne,
13) prawo cywilne i postępowanie cywilne,

4B.4. Co najmniej jedna ze wskazanych osób posiadających uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata, radcy prawnego lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP, muszą posiadać stopień naukowy co najmniej doktora nauk prawnych.

4B.5. Wykonawca zapewni koordynację obsługi prawnej przez Koordynatora, wyznaczonego przez Wykonawcę spośród osób, o których mowa w pkt.4.1. Dla prawidłowego wykonania zamówienia niezbędne jest zapewnienie przez Wykonawcę, że wyznaczony Koordynator będzie stale dostępny dla Zamawiającego poprzez kontakt za pomocą elektronicznych środków łączności oraz poprzez kontakt osobisty i osobistą bytność w siedzibie Zamawiającego. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje elektronicznymi środkami łączności (poczta elektroniczna) oraz że biuro Koordynatora będzie znajdować się w miejscu, zapewniającym możliwość osobistego kontaktu Zamawiającego z Koordynatorem w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego, zgodnie ze wskazaniami map Google, drogami publicznymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; – zgodnie z załącznikami nr 7-7i oraz nr 9 do SWZ;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
d) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) oświadczenie z art. 117 ust. 4 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) Koncepcję obsługi prawnej – celem oceny w kryterium oceny ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umchorzow.logintrade.net/zapytania_email,143688,5c2dee68753393f002775c3a8a7d9c75.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Umowa obowiązuje od 01 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2025 r. W przypadku podpisania umowy po 01 grudnia 2023 roku, na okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy – sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw