Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna Szpitala Ogólnego im. Witolda Ginela w Grajewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL OGÓLNY IM. DR WITOLDA GINELA W GRAJEWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Ogólny w Grajewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450666822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3-go Maja 34
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 36 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital-grajewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-grajewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Szpitala Ogólnego im. Witolda Ginela w Grajewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e428d7e4-f3a8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032275/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa prawna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital-grajewo.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital-grajewo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość.
Komunikacja odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie z dnia 30.12.2020 r.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_grajewo/proceedings
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 10/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Szpitala Ogólnego im. Witolda Ginela w Grajewie przez 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium nr 1: Cena - 50%
2) Kryterium nr 2: Doświadczenie – 25 %
3) Kryterium nr 3: Odległość – 25 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
b) art. 109 ust. 1 pkt 4 tj. w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw wykluczenia, przy czym w przypadku spółki cywilnej dotyczy to każdego ze wspólników, a także spółki cywilnej.
2) Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie przewiduje wymagań w tym zakresie;
b) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
• wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy co najmniej jedną usługę polegającą na kompleksowej obsłudze prawnej w ramach jednej umowy z podmiotem leczniczym. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych w wykazie doświadczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca na potrzeby oceny oferty w tym kryterium oceny ofert, zobowiązany jest ponadto złożyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w wykazie, np. referencje/ pozytywne opinie. Nie będą brane do punktacji umowy niepoparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie pomocy prawnej.
• dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego tj. zespół składający się z co najmniej 2 osób - radców lub adwokatów z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych w Wykazie osób oddelegowanych do realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca na potrzeby oceny oferty w tym kryterium oceny ofert, zobowiązany jest ponadto złożyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymaganych uprawnień zawodowych (adwokata lub radcy prawnego)
c) wiedzy i doświadczenia: Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali lub nadal należycie i nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy wykonują, co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu doradztwa prawnego w ramach realizacji projektu finansowanego lub współfinansowanego ze środków publicznych, o łącznej wartości co najmniej 5 mln złotych brutto. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wykazu doświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego), a Wykonawca dodatkowo do oferty dołączy referencje lub inne dowody potwierdzające fakt posiadanego doświadczenia i należyte wykonanie usług. Nie będą brane do punktacji umowy niepoparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie pomocy prawnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego o których mowa w Rozdziale 7 pkt.2 d) SWZ. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ – dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania wstępnego braku istnienia podstaw wykluczenia.
Na wezwanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od otrzymania wezwania, pod rygorem wykluczenia z postępowania, Wykonawca obowiązany jest złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie, ul. Konstytucji 3 Maja 34, 19-200 Grajewo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-31