„ Obsługa prawna dla jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ Obsługa prawna dla jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00269711
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ Obsługa prawna dla jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Obsługa prawna dla jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-722bf631-460f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Obsługa prawna dla jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji”- 9 zadań

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl zwanej dalej Platformą
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl w zakładce „Pytania/Informacje”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Załączniki”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d. Włączona obsługa JavaScript;
e. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f. Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
h. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH
dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-448/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Obsługa prawna KMP w Bielsku- Białej

4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Obsługa prawna KMP w Bytomiu
4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Obsługa prawna KMP w Gliwicach
4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Obsługa prawna KPP w Mikołowie
4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – Obsługa prawna KPP w Pszczynie
4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 – Obsługa prawna KPP w Wodzisławiu Śląskim
4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 – Obsługa prawna KMP w Zabrzu
4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 – Obsługa prawna KPP w Zawierciu
4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9 – Obsługa prawna KMP w Żorach

4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/-uje jedno zamówienie (tj. umowę), które w swoim zakresie obejmowało/-uje usługę polegającą na stałej obsłudze prawnej jednostek służb mundurowych i/lub administracji publicznej i/lub jednostek wymiaru sprawiedliwości

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
w sekcji VII. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonym w Sekcji VII pkt 1.4. Wykaz winien być sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
2. Projektowane postanowienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ.
3 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz zgodnie z art. 455 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Świętochłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 80 tysięcy złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI