"Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022- -2024"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonstancin-Jeziorna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-02
  • ZamawiającyGmina Konstancin-Jeziorna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00282794
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022-
-2024"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77

1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022-
-2024"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0bf13ad-4cfe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001011/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022-2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0bf13ad-4cfe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.2 Komunikacja z Zamawiającym odbywać się będzie według poniższych zasad:
9.2.1 Z wykorzystaniem platformy zakupowej - dostępnej pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net - zwanej dalej „Platformą”:
9.2.2 Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie
i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy
z zastosowaniem Platformy.
9.2.3 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net.
9.3 Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
9.4 Kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego nie można uzyskać przy użyciu Platformy.
9.5 Czas niezbędny do nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zależy od procedur stosowanych przez dostawców tych instrumentów elektronicznych.
9.6 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452.) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 20.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
20.1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl;
20.1.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Pan Mateusz Siek; kontakt: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl, tel.: 605 976 900;
20.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pod nazwą:
„Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022-2024”,prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
20.1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp; ponadto dokumentacja postępowania może być udostępniona na żądanie podmiotów uprawnionych do kontroli projektu o dofinansowanie, w ramach którego prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
20.1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
20.1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. W granicach i na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo żądania:

20.1.6.1 na podstawie art. 15 RODO - dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
20.1.6.2 na podstawie art. 16 RODO - sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
20.1.6.3 usunięcia danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 20.1.6.4 ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
20.1.6.5 do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
20.1.7 Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami.
20.1.8 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.53.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin- Jeziorna w latach 2022-2024.
1. Wykonywanie zastępstwa procesowego, reprezentowania Gminy Konstancin-Jeziorna wobec kontrahentów lub pracowników przed urzędami i innymi instytucjami w sprawach powierzonych, również pozasądowych. Obsługa prawna ma zapewnić prawidłową ochronę interesów Gminy Konstancin-Jeziorna.

2. Obsługa prawna, polegać będzie w szczególności na:
1) sporządzaniu opinii prawnych oraz analiz prawnych i udzielaniu porad prawnych, konsultacji lub informacji prawnych dotyczących spraw związanych
z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego
2) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących zawieranych umów, porozumień, aneksów itp.
3) opracowywaniu lub sporządzaniu projektów aktów prawnych (np.: umów, jednostronnych oświadczeń woli, regulaminów, uchwał, zarządzeń),
4) sporządzaniu poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami;
5) zastępstwie prawnym i procesowym przed sądami, urzędami, organami władzy publicznej i innymi podmiotami, np.: Krajową Izbą Odwoławczą;
6) pomoc w przygotowaniu dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach dyżurów, a w szczególności Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami;
7) udzielaniu porad i konsultacji prawnych innym pracownikom Zamawiającego
w sprawach z zakresu zamówień publicznych Zamawiającego,
8) ocenie skutków prawnych zamierzonych lub dokonanych przez Zamawiającego czynności prawnych,
9) udzielaniu porad prawnych w zakresie toczących się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
10) prowadzenie postępowań (w oparciu o art. 37 ust. 3pkt 4) ustawy pzp) na wyraźne zlecenie Zamawiającego (Zamawiający przekaże Wykonawcy opis przedmiotu zamówienia oraz propozycję warunków udziału w postępowaniu oraz propozycję kryterium oceny ofert. Ewentualne koszty Wykonawcy związane z reprezentacją Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławcza ponosi Wykonawca. Koszty postępowania odwoławczego leżą po stronie Zamawiającego tj. wpis oraz zastępstwo procesowe strony przeciwnej.
a) przewidywana ilość prowadzonych postępowań w ciągu trwania umowy – ok. 2;


b) wynagrodzenie za prowadzenie postępowania nie może być wyższe niż 1 wynagrodzenie miesięczne, z zastrzeżeniem odrzucenia oferty w przypadku niezgodności z tym wymogiem.
11) opiniowaniu możliwości wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie innym niż podstawowe,
12) udziale na pisemny wniosek Zamawiającego w negocjacjach prowadzonych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
13) parafowaniu wzorów lub projektów umów załączanych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umów przedkładanych do podpisu Burmistrzowi po rozstrzygnięciu postępowań.
14) przeprowadzeniu 3 szkoleń maksymalnie 2 dniowych- łącznie maksymalnie 14 godzin
każde szkolenie ( 1 szkolenie w 2022 roku, 1 szkolenie w 2023 roku, 1 szkolenie w 2024 roku), nie mniej niż 20 pracowników Urzędu Miasta i Gminy Konstancin- Jeziorna, w siedzibie Zamawiającego (salę, sprzęt audiowizualny, catering zapewnia Zamawiający).
UWAGA: Wszystkie ww. czynności będą wykonywane w ramach stałego, ryczałtowego wynagrodzenia( z wyłączeniem zapisu ust. 10 niniejszego rozdziału).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie określonymi poniżej kryteriami, według znaczenia określonego procentowo,
16.2 Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) kryterium 1: cena oferty brutto - waga 60%
2) kryterium 2: doświadczenie Wykonawcy - waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa prawna Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022-2024.
1) sporządzanie opinii oraz analiz prawnych i udzielaniu porad, konsultacji lub informacji
prawnych dotyczących spraw związanych z prowadzonymi przez Wydział postępowaniami indywidualnymi, w szczególności:
a) o ustalenie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
b) o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c) o ustalenie decyzji o warunkach zabudowy,
d) a także innych postępowań administracyjnych i sądowych przed sądami
administracyjnymi i sądami powszechnymi w sprawach indywidualnych;
sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących procedur sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a także ich zmian, w trybie określonym ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowania przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz.199 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139 z późn. zm.);
2) opiniowaniu projektów uchwał, przygotowywanych przez Wydział, kierowanych na posiedzenia Rady Miejskiej,
3) uczestnictwie w posiedzeniach Rady Miejskiej Konstancin-Jeziorna oraz wyjątkowo w uzasadnionych przypadkach w posiedzeniach komisjach Rady Miejskiej na których będą omawiane lub przyjmowane sprawy prowadzone przez Wydział,
4) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących zawieranych umów, porozumień, aneksów itp.
5) opracowywaniu lub sporządzaniu projektów aktów prawnych (np.: umów, jednostronnych oświadczeń woli, regulaminów, uchwał, zarządzeń),
6) sporządzaniu poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami;
7) zastępstwie prawnym i procesowym przed sądami, urzędami, organami władzy publicznej i innymi podmiotami w zakresie spraw związanych z roszczeniami z zakresu ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu przestrzennym;
8) pomoc prawna w zakresie zadań Gminy związanych z ochroną zabytków.
UWAGA: Wszystkie ww. czynności będą wykonywane w ramach stałego, ryczałtowego wynagrodzenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.6 Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie określonymi poniżej kryteriami, według znaczenia określonego procentowo,
16.7 Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) kryterium 1: cena oferty brutto – waga 60%
2) kryterium 2: doświadczenie osoby, która będzie odbywała dyżury w siedzibie

- waga 40%
Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która będzie odbywała dyżury w siedzibie Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1 Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
7.1.1 dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.2 dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Część nr 1,2 :
a) osoby fizyczne posiadające uprawnienie do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2020 poz. 75, z późn. zm.) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2020 r. poz. 1651, z późn. zm.), w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata
lub

b) spółki wskazane w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020, poz. 75 z późn. zm.),
lub
c) zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4a ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2020 r. poz. 1651, z późn. zm.),
lub
d) prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej
7.1.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający wymaga posiadania polisy OC w wysokości 5 mln wobec każdej części. W przypadku złożenia oferty na wszystkie części Zamawiający wymaga wielokrotności, tj. łącznie 10 mln.

7.1.4 dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
7.1.4.1 Część nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:

1) świadczył co najmniej dwie usługi bieżącej obsługi prawnej (między innymi poprzez środki przekazu bezpośredniego i w formie dyżuru w siedzibie lub zdalnego) jednostek samorządu terytorialnego szczebla gminnego w zakresie zamówień publicznych nieprzerwanie przez okres co najmniej 18 miesięcy - z zachowaniem ciągłości, przy czym co najmniej jedna usługa trwała co najmniej 24 miesiące,
2) świadczył pomoc prawną w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, w ramach, której świadczył pomoc na rzecz Zamawiającego, w co najmniej 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które prowadził jako pełnomocnik Zamawiającego działający w trybie art. 37 ust. 3 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych dla jednostki samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa,
3) świadczył pomoc prawną w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, polegającą na zastępstwie Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą, w co najmniej 3 postępowaniach odwoławczych, w tym dla jednostek samorządu terytorialnego, wszystkie zakończone wynikiem zgodnym z oczekiwaniem Zamawiającego, przy czym co najmniej po jednym postępowaniu dotyczącym: robót budowlanych, dostaw oraz usług,
4) świadczył pomoc prawną w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na zastępstwie Zamawiającego przed Sądem Okręgowym na skutek skargi na wyrok Krajowej Izby Odwoławczej, w co najmniej 1postępowaniu odwoławczym, zakończonym wynikiem zgodnym z oczekiwaniem Zamawiającego,
7.1.4.2 Część nr 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na rzecz gminy (tj. usługa pomocy prawnej w zakresie zagospodarowania przestrzennego), w tym jedna o wartości co najmniej 140 tys. brutto, obejmująca co najmniej 5 spraw administracyjnych przed WSA/NSA, dot. kwestii zagospodarowania przestrzennego, realizowana także w formie dyżuru w siedzibie lub zdalnie.


7.1.5 potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli:
7.1.5.1 Część nr 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum:
• jedną osoba (Koordynatorem Zespołu), która posiada:
-a) uprawnienia radcy prawnego lub adwokata,
a) minimum 10 lat doświadczenia w realizacji pomocy prawnej w jednostkach sektora finansów publicznych, w szczególności obejmującego doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu Prawa zamówień publicznych,
b) reprezentowała Zamawiającego w co najmniej 10 postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą ze skutkiem oddalenia lub odrzucenia odwołania,
c) uczestniczyła w czynnościach zastrzeżonych dla członka komisji przetargowej lub kierownika Zamawiającego w co najmniej 5 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
d) posiada doświadczenie z zakresu reprezentacji w postępowaniach dot. odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, w szczególności w występowaniu przed organami orzekającymi w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych ze skutkiem pozytywnym dla obwinionego,
e) posiada doświadczenie z zakresu reprezentacji zamawiającego w postępowaniach sądowo-administracyjnych w zakresie dostępu do informacji publicznej ze skutkiem pozytywnym dla zamawiającego.


• jedna osoba ( Radca prawny/Adwokat wiodący), która posiada:
a) uprawnienia radcy prawnego lub adwokata,
b) posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w świadczeniu pomocy prawnej w zakresie zamówień publicznych na rzecz Zamawiających w rozumieniu ustawy Pzp, w tym doświadczenia zawodowego w świadczeniu pomocy prawnej w zakresie zamówień publicznych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,
c) reprezentowała Zamawiającego w co najmniej 10 postępowaniach przed Krajową
Izbą Odwoławczą ze skutkiem oddalenia lub odrzucenia odwołania, ,
d) reprezentowała Zamawiającego w co najmniej 1 postępowaniu przed Sądem Okręgowym w sprawie skargi na wyrok Krajowej Izby Odwoławczej ze pozytywnym dla Zamawiającego,
e) w okresie ostatnich 3 lat uczestniczył w prowadzonym postępowaniu o zamówienie
publiczne przez pełnomocnika w trybie art. 37 ust. 3 pkt 4) ustawy Pzp - wykonując czynności zastrzeżone dla kierownika Zamawiającego, w co najmniej 3 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.
• trzema osobami - członkowie zespołu realizującego usługę, które posiadają:
a) wykształcenie wyższe prawnicze, w tym co najmniej dwie z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata,
b) posiadają co najmniej 36 miesięczne doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej w zakresie zamówień publicznych, w tym co najmniej 12 miesięczne doświadczenie o świadczeniu pomocy prawnej w zakresie zamówień publicznych na rzecz jednostki samorządu terytorialnego,
c) była członkiem komisji przetargowej w co najmniej 3 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
Żadna ze wskazanych przez Wykonawcę osób do realizacji zamówienia nie może pełnić więcej niż 1 funkcji wymienionej przez Zamawiającego.
7.1.5.2 Część nr 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia - w tym minimum dwiema osobami z których każda jest wpisana do właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej lub Okręgowej Izby radców Prawnych spełniającymi łącznie następujące wymagania: posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w przedmiocie świadczenia pomocy prawnej w zakresie zagospodarowania przestrzennego, wskazania z tych osób /osoby pełniącej dyżur w siedzibie Zamawiającego. Doświadczenie wskazanej osoby będzie brane pod uwagę do oceny kryterium nr 2) oraz reprezentowała gminę w sprawach ze skargi na uchwałę w przedmiocie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (co najmniej 5), w tym co najmniej jednej sprawie przed NSA,
1) opiniowała co najmniej 5 projektów uchwał rady gminy w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
2) opiniowała co najmniej 1 uchwałę rady gminy w sprawie zasad sytuowania tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych lub ogrodzeń,
3) opiniowała co najmniej 1 projekt zarządzenia wójta burmistrza lub prezydenta miasta w przedmiocie gminnej ewidencji zabytków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.10 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
8.10.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 9 do SWZ;
8.10.2 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp – wg załącznika nr 8 do SWZ.
8.11 W zakresie nieuregulowanym powyżej, w tym w szczególności formę oświadczeń i dokumentów oraz zasady składania oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, określają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r, w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415.).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.7 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
8.7.1 wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy prace zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty( załącznik nr 4,4A);
8.7.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6,7);
8.8 Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w, 8.7.1 SWZ, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
8.9 Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy prac, faktycznie przez niego wykonanych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.1 Za pośrednictwem Platformy, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:
12.1.1 oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ;
12.1.2 Wykaz wykonanych usług do oceny ofert ( w kryterium nr 2) – dotyczy części 1 postępowania – załącznik nr 4A;
12.1.3 Wykaz osób - doświadczenie osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do oceny ofert (w kryterium nr 2) – dotyczy części 2 postępowania – załącznik nr 7;
12.1.4. dowód wniesienia wadium;
12.1.5 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub odpis z KRS lub CEIDG;
12.1.6 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.7. SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w zakresie Części nr 1 w wys. 2.500 zł oraz Części nr 2 w wys. 2.000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) zmiany wynagrodzenia o kwotę wynikającą z ewentualnej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po podpisaniu umowy, 

3) zmiany zakresu umowy w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w celu dostosowania zakresu świadczonej Obsługi prawnej,
4) zmniejszenia ryczałtowego wynagrodzenia zwłaszcza w przypadku zmniejszenia zakresu umowy.
5) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym,.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://konstancinjeziorna.logintrade.net /rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.