Dodatkowa obsługa prawną Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dodatkowa obsługa prawną Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Zdroje” w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-12-31
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00327973
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dodatkowa obsługa prawną Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Zdroje” w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MĄCZNA 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-780

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@zoz-zdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zdroje.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dodatkowa obsługa prawną Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Zdroje” w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16100130-6325-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035145/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Dodatkowa obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Zdroje” w Szczecinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu
złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć w Systemie profil użytkownika,
jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik będzie pełnić rolę
administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest po kliknięciu przycisku
„Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy oraz złożenia oferty
dostępna jest w Systemie w zakładce E-learning. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki
korzystania z Portalu PZP, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący
Korzystanie z Portalu PZP jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie
wymaga logowania. Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w
„Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje/elearning Na tej stronie znajduje się również treść Regulaminu
Portalu PZP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ - Rozdział XV Klauzula
Informacyjna z art. 13 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 45/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowa obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Zdroje” w Szczecinie

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prawnika bezpośrednio wykonującego pomoc prawną (koordynatora obsługi prawnej)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOŻE UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCA, KTÓRY SPEŁNIA WARUNKI, O KTÓRYCH MOWA W ART 112 UST. 2 PKT 3) i 4), TJ.:

1) Posiada zdolności techniczne lub zawodowe
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) należycie wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał:
a. minimum dwie usługi polegające na obsłudze prawnej podmiotu prowadzonego przez publiczny podmiot leczniczy, prowadzący szpital, (który dysponuje nie mniej niż 700 łóżkami i posiada wyodrębnione w ramach struktury wewnętrznej oddziały specjalistyczne dziecięce, położnictwa i ginekologii, psychiatryczne, oddziału chorób wewnętrznych) oraz świadczy usługi ambulatoryjne, w rozumieniu ustawy z dn. 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2021.711 ze zm.). Usługa powinna mieć okres trwania nie krótszy niż 24 m-ce (usługa wykonywana na podstawie kilku następujących po sobie umów uznana zostanie jako spełniająca ww. warunek), dopuszcza się wykonywanie usługi wykonywanej w ramach konsorcjum;
b. posiada doświadczenie w reprezentowaniu podmiotów leczniczych przed sądami w minimum 3 sprawach cywilnych o zapłatę tytułem odszkodowania lub zadośćuczynienia za uszczerbek na zdrowiu związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych o wartości przedmiotu sporu nie mniejszej niż
1 000 000,00 zł. każda;
c. posiada doświadczenie w reprezentowaniu podmiotów leczniczych w minimum 3 sprawach w postępowaniach kontrolnych przed Najwyższą Izbą Kontroli;
d. posiada doświadczenie w reprezentowaniu kierownika podmiotów leczniczych w minimum 1 sprawie prowadzonej przed sądem z wniosku kierownika podmiotu leczniczego złożonego na podstawie ustawy z 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. 2020.685 t.j.);
e. posiada doświadczenie w reprezentowaniu podmiotu leczniczego przed sądami administracyjnymi w minimum 1 sprawie w sprawach wywołanych skargą w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1285 ze zm.);
f. posiada doświadczenie w reprezentowaniu podmiotu leczniczego przed sądami administracyjnymi w minimum 1 sprawie w sprawach skarg na decyzję Rzecznika Praw Pacjenta wydanej w przedmiocie naruszenia zbiorowych praw pacjenta;
g. posiada doświadczenie w udzielaniu pomocy prawnej świadczonej podmiotowi leczniczemu w sprawach tzw. „dodatków covidowych” wypłacanych przez NFZ w odniesieniu do minimum 100 uprawnionych do dodatku ;
h. posiada doświadczenie w świadczeniu usługi polegającej na pomocy prawnej w zakresie realizacji inwestycji świadczonej dla podmiotu sektora finansów związanej w minimum 1 przypadku prowadzenia inwestycji związanej z budową lub rozbudową, o wartości robót minimum 100 000 000,00 zł.;
i. posiada doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotu prowadzonego przez publiczny podmiot leczniczy, który otrzymał i rozliczył środki zewnętrzne pochodzące z UE lub jest w trakcie realizacji i rozliczenia projektu w minimum 5 sprawach
j. posiada doświadczenie w prowadzeniu jako reprezentant podmiotu sektora finansów publicznych w sprawach o udostepnienie informacji publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2020.2176 ze zm.) w postępowaniu sądowo-administracyjnym w minimum 3 sprawach;
k. posiada doświadczenie w prowadzeniu jako reprezentant podmiotu leczniczego będącego jednostką sektora finansów publicznych sprawy sądowej dotyczącej rozliczeń z NFZ o wartości minimum 100.000,00 zł w minimum 1 sprawie
l. posiada doświadczenie w prowadzeniu jako reprezentant podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych spraw sądowych dotyczących stosunku pracy w minimum 5 sprawach, w tym w minimum 2 sprawach dotyczących mobbingu;
m. posiada doświadczenie w prowadzeniu jako reprezentant zamawiającego będącego podmiotem leczniczym prowadzącym szpital w sprawach z odwołań wykonawców rozstrzyganych przez Krajową Izbę Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych w minimum 3 sprawach.
n. posiada doświadczenie na rzecz podmiotu leczniczego prowadzącego szpital w udzielaniu pomocy prawnej jako osoba biorąca udział po stronie zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł w minimum 5 postępowaniach,
o. posiada doświadczenie w reprezentowaniu podmiotów przed Wojewódzką Komisją ds. Orzekania o Zdarzeniach Medycznych o ustalenie zdarzenia medycznego w minimum 3 sprawach,
p. posiada doświadczenie w sprawie sądowej z projektantem dokumentacji stanowiącej podstawę udzielenia zamówienia publicznego na wykonawstwo robót budowlanych w minimum 1 sprawie,
q. posiada doświadczenie w reprezentowaniu podmiotu w sprawie z udziałem Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych w minimum 1 sprawie.

b) że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które spełniają łącznie następujące wymagania w zakresie doświadczenia:
a. co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U.2020.75 z późn. zm. lub ustawy z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. 2020.1651 z późn. zm.) posiadającej tytuł zawodowy Radcy Prawnego lub Adwokata oraz posiadające co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia obsługi prawnej samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, w tym w zakresie zamówień publicznych realizowanych zgodnie z ustawa Pzp;
b. co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U.2020.75 z późn. zm. lub ustawy z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. 2020.1651 z późn. zm.) posiadającej tytuł zawodowy Radcy Prawnego lub Adwokata oraz posiadające co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych.

W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

2) Znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej, lub finansowej.

W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł.

Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości.

W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:

1) potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w Rozdziale VI, w dziale I, w pkt. 1 ppkt. 1) i 2) i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zał. nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanych przez zamawiającego podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SWZ;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 7 do SWZ),
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu elektronicznego).

- dokument, o którym mowa w lit. a) i lit. b) powinien być aktualny na dzień jego złożenia;

c) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
2) potwierdzających, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI, w dziale II, w pkt 1 i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;

b) wykaz usług o których mowa w dziale II pkt 1 ppkt 1) lit. a), na załączniku nr 5 do SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane
- w przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz;

c) dowody określające, że usługi z wykazu usług zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

d) wykaz osób o których mowa w dziale II pkt 1 ppkt 1) lit. b), na załączniku nr 6 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- w przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz;

Ww. oświadczenia, dowody i inne dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub w elektronicznej kopii dokumentu/oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).

Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy - zgodnie z Rozdziałem I dział II pkt 4 swz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)

2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)

3. Oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)

4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)

5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI dział IV swz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).

6. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów

7. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 6)
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonanej przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego).

8. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców - o ile są znane - (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

9. Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy ewentualnie przedstawiają umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

2. Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.

3. Pełnomocnictwo, o którym mowa pkt 1 powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców

4. Pełnomocnik, o którym mowa pkt 1 pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

5. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

7. Oferta wspólna musi być sporządzona zgodnie z SWZ;

8. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określa Rozdziale I, II, III i VI SWZ;

9. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia

10. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający działając na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy PZP wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Sprawdzenie odbędzie się w dniu 27 grudnia 2021 r., w siedzibie Zamawiającego przy ul. Mącznej 4 w Szczecinie, w pokoju nr 28 w Pawilonie nr 11 – Administracji w godz. 10.00-12.00.
Osoby dopuszczone do sprawdzenia dokumentów będą zobowiązania do podpisania zobowiązania o zachowaniu poufności danych.
Każdy Wykonawca, który chce wziąć udział w sprawdzeniu ww. dokumentów ma obowiązek założenia maski ochronnej zasłaniającej usta i nos.
Wykonawcy Zagraniczni:
1. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu, o których mowa w § 4 w ust 1 w pkt 1) i pkt 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020.2415).

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI, w dziale V w pkt 1 lit b) SWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

3. Dokument, o którym mowa w ust. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem jego złożenia.

4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia ust. 3 stosuje się.

5. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 2 i 4 należy składać w formie oryginału w postaci elektronicznej, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

KORZYSTANIE Z PODMIOTÓW UDOSTĘPNIAJĄCYCH ZASOBY/ PODWYKONAWCY - Zgodnie z SWZ.

PROWADZENIE NEGOCJACJI - na podstawie art. 275 pkt. 2 PZP - Zgodnie z SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie nagrobku pojedynczego - Łomianki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie nagrobku pojedynczego. Wymiar i grubość standard, obróbka prosta z fazą, tablica napisowa - kształt do uzgodnienia. Materiał np. brąz królewski. Łomianki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI