Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c93eeea-7453-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl; http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SW/271/II-1/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1101302,44 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego
4.2.6.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje usługę lub usługi prawne dla jednostek administracji rządowej lub samorządowej, które by-ły/są świadczone przez okres co najmniej 36 miesięcy łącznie dla wszystkich odbiorców i polegały na pomocy prawnej w obszarze wykonywania uprawnień z akcji i udziałów nad spółkami handlowymi, należącymi do tej jednostki rządowej lub samorządowej, co najmniej w dwóch następujących obszarach:
- podwyższania lub obniżania kapitału zakładowego spółek,
- wnoszenia dopłat do spółek,
- łączenia lub likwidacji spółek należących do jednostek samorządu terytorialnego,
- kształtowania wynagrodzeń w spółkach należących do jednostek samorządu terytorialnego,
- przekształcania zakładów budżetowych w spółki prawa handlowego.
2. dysponuje co najmniej ośmioma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata, radcy prawnego, doradcy podatkowego, w tym:
a) co najmniej dwoma osobami posiadającymi od co najmniej 15 lat każda, uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego,
b) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu usług polegających na doradztwie prawnym w zakresie wykonywania uprawnień z akcji i udziałów nad jednoosobowymi spółkami samo-rządu terytorialnego prowadzącymi działalność leczniczą,
c) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu usług polegających na doradztwie prawnym w zakresie czynności związanych z wykonywaniem uprawnień z akcji i udziałów nad spółkami handlowymi, co najmniej w jednym z następujących obszarów: prywatyzacji spółek, podwyższania lub obniżania kapitału zakładowego spółek, , łączenia lub likwidacji spółek, przekształcaniu zakładów budżetowych w spółki prawa handlowego,
d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia doradcy podatkowego i doświadczenie zawodowe polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu usług z zakresu prawa podatkowego dla spółek handlowych, w których udziały/akcje posiadały jednostki administracji rządowej lub samorządowej,
e) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na świadczeniu usług prawnych, których przedmiotem było świadczenie pomocy prawnej w co najmniej dwóch różnych postępowaniach prowadzonych przed na-czelnymi organami administracji państwowej lub sądowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 12.2.1. SWZ;
b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami,
o których mowa powyżej są:
– referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
c) wykaz osób - wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanego doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 12.2.2. SWZ.;
Dokumenty wskazane w lit. a), b), c) podlegają uzupełnieniu.
d) wykaz osób - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ, tych samych osób wykazanych w załączniku nr 6 do SWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do pozacenowego kryterium oceny ofert, określonego w pkt. 25.2.1. SWZ.
Dokument nie podlega uzupełnieniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w pkt. 12.2 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych
środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana
w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-21 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania w tym SWZ wraz z
załącznikami można uzyskać pod adresem
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php oraz
https://zamowienia.um.warszawa.pl