Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-20
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00111424
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c609b56-d4c1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003350/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.145 Bieżąca obsługa prawna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl; http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SW/271/II-71/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1820871,22 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 756910,57 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający zamierza udzielić zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy
do wartości 50% zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Przyjmującego zlecenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
1. Dla części 1: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje usługę lub usługi prawne dla jednostek admin. rządowej lub samorządowej, które były/są świadczone przez okres co najmniej 36 m. łącznie dla wszystkich odb. i polegały na pomocy prawnej w obszarze wyk. Upr. z akcji i udziałów nad spółkami handl. należącymi do tej jedn. rządowej lub samorządowej, , w co najmniej trzech niżej wymienionych obszarach:
- prywatyzacji spółek,
- podwyższania lub obniżania kapitału zakładowego spółek,
- łączenia lub likwidacji spółek,,
- prawa podatkowego.
Dla części 2: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dział. jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje usługę lub usługi prawne dla jednostek admin. rządowej lub samorządowej, które były/są świadczone przez okres co najmniej 36 m. łącznie dla wszystkich odbiorców i polegały na pomocy prawnej w obszarze wyk. uprawnień z akcji i udziałów nad spółkami handl., należącymi do tej jedn. rządowej lub samorządowej, co najmniej w trzech następujących obszarach:
- podwyższania lub obniżania kapitału zakład. spółek,
- wnoszenia dopłat do spółek,
- łączenia lub likwidacji spółek należących do jednostek samorządu terytorialnego,
- kształtowania wynagrodzeń w spółkach należących do jednostek samorządu terytorialnego.
Dla części 3: w okresie ostatnich dwóch lat przed wszczęciem postęp., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje usługę lub usługi prawne dla jednostek adm. rządowej lub samorządowej, które były/są świadczone przez okres co najmniej 6 m. łącznie dla wszystkich odb., polegające na:
a. świadczeniu w sposób ciągły usług prawnych na rzecz jednostki admin. rządowej lub samorządu terytorialnego w zakresie wykon. uprawnień z akcji i udziałów nad spółkami handl., należącymi bądź do jedn. samorządu terytorialnego, bądź bezpośrednio lub pośrednio do Skarbu Państwa,
b. świadczeniu usług prawnych, których przedmiotem było świadczenie pomocy prawnej w co najmniej dwóch różnych postęp. kontrolnych prowadzonych przez naczelne organy kontroli państwowej,
2. Dla części 1: dysponuje co najmniej ośmioma osobami posiadającymi upr. do wykonywania zawodu adwokata, radcy prawnego, doradcy podatkowego, w tym:
a) co najmniej trzema osobami posiadającymi od co najmniej 15 lat każda, uprawnienia do wykon. zaw. adwokata lub radcy prawnego, doradcy podatkowego,
b) co najmniej jedną osobą posiadającą dośw. zawodowe polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu co najmniej pięciu usług polegających na doradztwie prawnym w zakresie wykonywania upr. z akcji i udziałów nad jednoosobowymi spółkami samorządu terytorialnego prowadzącymi dział. leczniczą,
c) co najmniej jedną osobą posiadającą dośw. zawodowe polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu co najmniej trzech usług polegających na doradztwie prawnym w zakresie czynności związanych z wyk. uprawnień z akcji i udziałów nad spółkami handl., w których udziały/akcje posiadały jednostki admin. rządowej lub samorządowej, co najmniej w następujących obszarach: prywatyzacji spółek, podwyższania lub obniżania kapitału zakł. spółek, łączenia lub likwidacji spółek, w tym co najmniej jednej jednoosobowej spółki należącej do jednostki samorządu terytorialnego.
d) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w doradztwie prawnym, polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu co najmniej trzech usług doradztwa prawnego w co najmniej dwóch spółkach realizujących zadania własne gminy, w których w każdej zatrudnienie wynosi powyżej 1000 osób,
e) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia doradcy podatkowego i dośw. zawodowe polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu co najmniej trzech usług z zakresu prawa podatkowego dla co najmniej trzech spółek realizujących zadania własne gminy,
f) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu co najmniej dwóch usług polegających na doradztwie prawnym w zakresie wykonywania uprawnień z akcji i udziałów nad co najmniej dwoma spółkami realizującymi zadania własne gminy,
Dla części 2: dysponuje jedną osobą posiadającą od co najmniej 15 lat uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowała lub realizuje:
a) co najmniej jedną usługę rozumianą jako zlecenie ciągłe polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 36 miesięcy pomocy prawnej w procesie realizacji umów prywatyzacyjnych;
b) co najmniej jedną usługę rozumianą jako zlecenie ciągłe polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 36 miesięcy pomocy prawnej w obszarze wykonywania uprawnień z akcji i udziałów w spółkach jednoosobowych samorządu terytorialnego prowadzących działalność leczniczą,
c) co najmniej jedną usługę rozumianą jako zlecenie ciągłe polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 36 miesięcy pomocy prawnej w zakresie informacji publicznej,
d) co najmniej jedną usługę rozumianą jako zlecenie ciągłe polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 36 miesięcy doradztwa prawnego przy prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający wymaga aby usługa była realizowana przez jedną osobę, która musi spełniać wszystkie w/w warunki łącznie.
Dla części 3: dysponuje jedną osobą posiadającą min. od dwóch lat uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego oraz co najmniej do końca 2022 r. po-świadczenia bezpieczeństwa potwierdzającego rękojmię zachowania tajemnicy w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE/NATO SECRET.
Zamawiający wymaga aby usługa była realizowana przez jedną osobę, która musi spełniać wszystkie w/w warunki łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 5A do SWZ dla
części 1, Załączniku nr 5B dla części 2, Załączniku nr 5C dla części 3 na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 12.2.1. SWZ;
b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami,
o których mowa powyżej są:
– referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
c) wykaz osób - wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ odpowiednio tabele dla
części 1, części 2, części 3, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanego doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 12.2.2. SWZ.;
Dokumenty wskazane w lit. a), b), c) podlegają uzupełnieniu.
d) wykaz osób - wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SWZ odpowiednio tabele dla
części 1, części 2, części 3, tych samych osób wykazanych w załączniku nr 6 do SWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do pozacenowego kryterium oceny ofert, określonego w pkt. 25.2.1. SWZ dla części 1, w pkt. 25.2.2. SWZ dla części 2, w pkt. 25.2.3 SWZ dla części 3.
Dokument nie podlega uzupełnieniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w pkt. 12.2 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, o ile są znane, lub informacji o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ);
b) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana
w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
c) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-20 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania w tym SWZ wraz z
załącznikami można uzyskać pod adresem
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php oraz
https://zamowienia.um.warszawa.pl
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 6000 zł - Sokołów Podlaski
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 6000 zł na 12 miesięcy bez BIK. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI