Wykonanie usług napraw i konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług napraw i konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-01-27
  • ZamawiającyMiasto Inowrocław
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00001289
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług napraw i konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia

Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne


SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług napraw i konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77681e4e-5980-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00001289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie usług konserwacji i napraw instalacji wod.kan, centralnego ogrzewania, gazowych w budynkach komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy


SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w SWZ


SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 511391,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacji i usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowej:- w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, zarządzanych przez Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową sp. z o.o. w Inowrocławiu, dalej zwaną Zarządcą;- w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Inowrocławia (al. Ratuszowa 36, al. Ratuszowa 33-35, ul. Sienkiewicza 1, ul. Narutowicza 60).Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50800000-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.Wykaz budynków komunalnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby nieruchomości komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w dodatkowych budynkach będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy.2. Zakres przedmiotu zamówienia:1) konserwacja i usuwanie awarii instalacji wodno - kanalizacyjnych:a) konserwacja instalacji i urządzeń wodociągowych w pomieszczeniach wspólnego użytku polegająca na usuwaniu przecieków, wymianie uszczelek lub wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, wymianie odcinków rur w budynku, zabezpieczeniu instalacji przed zamarznięciem oraz dokonywanie odmrożeń instalacji, b) naprawa i wymiana armatury w pralniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania, w lokalach niezamieszkałych oraz naprawa zaworów na poziomach łącznie z wymianą głowic na zaworach odcinających poszczególne mieszkania lokatorskie,c) konserwacja polegająca na uszczelnieniu złącz, oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, wpustów podwórzowych, udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku,d) przeczyszczaniu pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynkach wraz z usuwaniem osadów i szlamu,e) sprawdzanie drożności i wymiana kratek ściekowych w pralniach, przeczyszczanie przykanalika łącznie ze studzienką,f) ochrona elementów instalacji przed wpływami zewnętrznymi i atmosferycznymi w okresie zimowym,g) wymiana pokryw studni wraz z zabezpieczeniem( kradzież, dewastacja itp.),h) usuwanie wody i nieczystości z pomieszczeń piwnicznych,i) wymiana i montaż pomp w piwnicach,j) udrażnianie pionów deszczowych wraz z wymianą odcinka rury i rewizją;2) konserwacja i usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) i ciepłej wody użytkowej (cwu):a) konserwacja instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania polegająca na usuwaniu przecieków, malowaniu okresowym rur, wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów, zainstalowanych na rozdzielaczach instalacji wewnętrznej, uzupełnianie uszkodzonej izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach,b) usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody: odpowietrzanie grzejników, wymiana kryzy dławiącej w połączeniach śrubunkowych lub kołnierzowych, wymiana pękniętego odcinka rury instalacji c. o. lub cwu, wymiana uszkodzonych zaworów na pionach oraz wymiana uszkodzonych zwykłych zaworów grzejnikowych,c) uzupełnianie wody w wewnętrznej instalacji c. o. w budynkach w sezonie grzewczym, w których znajdują się rozdzielnie cieplne,d) wymiana elementów stacji mieszkaniowych.3) konserwacja i usuwanie awarii instalacji gazowych:a) konserwacja instalacji gazowej polegająca na pomiarach szczelności zgłoszonych do sprawdzenia przez lokatorów lub gazownię, oraz uszczelnianiu instalacji w pojedynczych mieszkaniach nie wymagających uszczelnień na całym pionie, okresowym zabezpieczeniu przed korozją poprzez malowanie przewodów instalacji gazowej w pomieszczeniach wspólnego użytku, zabezpieczeniu pomieszczeń, kurków gazowych i szafek na kurkach gazowych,b) wymiana zaworów odcinających,c) wymiana podgrzewaczy gazowych, kuchni gazowych, grzejników koniecznych do wymiany w lokalach opróżnionych.

4.2.5.) Wartość części: 332404,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, do wysokości 104 000,00 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik narzutu kosztów pośrednich

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik narzutu zysku

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacji i usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowej:- w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, zarządzanych przez Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową sp. z o.o. w Inowrocławiu, dalej zwaną Zarządcą;- w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Inowrocławia (al. Ratuszowa 36, al. Ratuszowa 33-35, ul. Sienkiewicza 1, ul. Narutowicza 60).Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50800000-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.Wykaz budynków komunalnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik 1b do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby nieruchomości komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w dodatkowych budynkach będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy.2. Zakres przedmiotu zamówienia:1) konserwacja i usuwanie awarii instalacji wodno - kanalizacyjnych:a) konserwacja instalacji i urządzeń wodociągowych w pomieszczeniach wspólnego użytku polegająca na usuwaniu przecieków, wymianie uszczelek lub wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, wymianie odcinków rur w budynku, zabezpieczeniu instalacji przed zamarznięciem oraz dokonywanie odmrożeń instalacji, b) naprawa i wymiana armatury w pralniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania, w lokalach niezamieszkałych oraz naprawa zaworów na poziomach łącznie z wymianą głowic na zaworach odcinających poszczególne mieszkania lokatorskie,c) konserwacja polegająca na uszczelnieniu złącz, oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, wpustów podwórzowych, udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku,d) przeczyszczaniu pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynkach wraz z usuwaniem osadów i szlamu,e) sprawdzanie drożności i wymiana kratek ściekowych w pralniach, przeczyszczanie przykanalika łącznie ze studzienką,f) ochrona elementów instalacji przed wpływami zewnętrznymi i atmosferycznymi w okresie zimowym,g) wymiana pokryw studni wraz z zabezpieczeniem( kradzież, dewastacja itp.),h) usuwanie wody i nieczystości z pomieszczeń piwnicznych,i) wymiana i montaż pomp w piwnicach,j) udrażnianie pionów deszczowych wraz z wymianą odcinka rury i rewizją;2) konserwacja i usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) i ciepłej wody użytkowej (cwu):a) konserwacja instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania polegająca na usuwaniu przecieków, malowaniu okresowym rur, wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów, zainstalowanych na rozdzielaczach instalacji wewnętrznej, uzupełnianie uszkodzonej izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach,b) usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody: odpowietrzanie grzejników, wymiana kryzy dławiącej w połączeniach śrubunkowych lub kołnierzowych, wymiana pękniętego odcinka rury instalacji c. o. lub cwu, wymiana uszkodzonych zaworów na pionach oraz wymiana uszkodzonych zwykłych zaworów grzejnikowych,c) uzupełnianie wody w wewnętrznej instalacji c. o. w budynkach w sezonie grzewczym, w których znajdują się rozdzielnie cieplne,d) wymiana elementów stacji mieszkaniowych.3) konserwacja i usuwanie awarii instalacji gazowych:a) konserwacja instalacji gazowej polegająca na pomiarach szczelności zgłoszonych do sprawdzenia przez lokatorów lub gazownię, oraz uszczelnianiu instalacji w pojedynczych mieszkaniach nie wymagających uszczelnień na całym pionie, okresowym zabezpieczeniu przed korozją poprzez malowanie przewodów instalacji gazowej w pomieszczeniach wspólnego użytku, zabezpieczeniu pomieszczeń, kurków gazowych i szafek na kurkach gazowych,b) wymiana zaworów odcinających,c) wymiana podgrzewaczy gazowych, kuchni gazowych, grzejników koniecznych do wymiany w lokalach opróżnionych.

4.2.5.) Wartość części: 178987,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 6. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, do wysokości 56 000,00 zł.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik narzutu kosztów pośrednich

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik narzutu zysku

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie


SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) sytuacji ekonomicznej i finansowej; tj. posiadają ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 550 000,00 (pięćset pięćdziesiąt tysięcy zł) – jeżeli składają ofertę na część 1 i 2;357 500,00 zł - jeżeli składają ofertę na część 1;192 500,00 zł – jeżeli składają ofertę na cz. 2;b) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. - wykonali (lub wykonują) w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) świadczenia ciągłe (na podstawie 1 umowy) polegające na konserwacji, usuwaniu awarii i naprawach instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto łącznie w ciągu 1 roku – niezależnie od części zamówienia;- dysponują co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - niezależnie od części zamówienia;- 10 osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w wykonywaniu usług/robót branży sanitarnych w tym: 4 w zakresie wod. kan. 3 w zakresie c.o., 3 w zakresie instalacji gazowych - jeżeli składają ofertę na część 1 i 2;- 7 osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w wykonywaniu usług/robót branży sanitarnych w tym: 3 w zakresie wod. kan. 2 w zakresie c.o., 2 w zakresie instalacji gazowych - jeżeli składają ofertę na część 1; 3 osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w wykonywaniu usług/robót branży sanitarnych w tym: 1 w zakresie wod. kan. 1 w zakresie c.o., 1 w zakresie instalacji gazowych - jeżeli składają ofertę na część 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie wymaga się

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł), jeżeli składa ofertę na cz. 1 i 2. Wykonawca przystępujący do postępowania na cz. 1 lub cz. 2 jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł).Szczegółowe informacje dotyczące wadium określa SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie


SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie: 1) zmniejszenie zakresu świadczonych usług w przypadku:a) zmian organizacyjnych w strukturze jednostki zamawiającego,b) wyłączenia budynków/nieruchomości z eksploatacji,d) przekazania budynków/nieruchomości innemu zarządcy,e) sprzedaży, najmu lub dzierżawy budynków/nieruchomości; – z zastrzeżeniem, że minimalny zakres świadczeń może obejmować 50%; 2) zwiększenie zakresu świadczonych usług w przypadku a) zmian organizacyjnych w strukturze jednostki zamawiającego,b) włączenia budynków/nieruchomości do eksploatacji,c) przyjęcia budynków/nieruchomości w zarząd przez zamawiającego,d) nabycia, najmu lub dzierżawy budynków/nieruchomości przez Zamawiającego,e) konieczności realizacji dodatkowych czynności, które okazały się niezbędne do prawidłowego wykonania usług, w szczególności zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom budynków – z jednoczesnym zapewnieniem przez Wykonawcę dodatkowego personelu/narzędzi/sprzętu spełniających/spełniającego warunki techniczne określone w SWZ w liczbie niezbędnej do prawidłowego wykonania zwiększonego zakresu usług, z zastrzeżeniem, że zwiększenie zakresu świadczonych usług nie może przekroczyć 50%;3) zmiana sposobu świadczenia usług w przypadku konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż przewidziane w SWZ lub umowie, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może skutkować zmianą wynagrodzenia wykonawcy; 4) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SW;5) zmiana terminu realizacji umowy w następujących przypadkach i zakresie: a) zmiana terminu świadczenia usług (bez zmiany zakresu i wartości umowy), wynikająca z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,b) przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania zamawiającego – w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony do czasu wykorzystania tej kwoty;6) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w przypadku dokonania zmiany w zakresie przedmiotu umowy na podstawie którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, proporcjonalnie do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zakresu przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że cena nie może zostać podwyższona o więcej niż 50% pierwotnej wartości umowy. Pozostałe informacje dotyczace zmian umowy określa SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie


SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-01-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za posrednictwem platformy https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-01-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-02-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak


2021-01-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebny pręt okrągły nierdzewny kwasoodporny fi 25mm 1.4034 / 420C 100cm - Sosnówiec
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebny pręt okrągły nierdzewny kwasoodporny fi 25mm 1.4034 / 420C 100cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI