Wykonanie konserwacji, utrzymanie w ciągłym ruchu i usuwanie awarii przepompowni

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie konserwacji, utrzymanie w ciągłym ruchu i usuwanie awarii przepompowni ścieków znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych Białobrzegi i Zegrze.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZegrze
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-04
  • Numer ogłoszenia612231-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612231-N-2018 z dnia 2018-09-04 r.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Wykonanie konserwacji, utrzymanie w ciągłym ruchu i usuwanie awarii przepompowni ścieków znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych Białobrzegi i Zegrze.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 142917040, ul. Juzistek  2 , 05-131  Zegrze, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261883896, e-mail jw4809.zp@ron.mil.pl, faks 261883868.
Adres strony internetowej (URL): www.26wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Inny sposób
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej w zamkniętej kopercie (opakowaniu) podanym nr sprawy i nazwą zamówienia.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji, utrzymanie w ciągłym ruchu i usuwanie awarii przepompowni ścieków znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych Białobrzegi i Zegrze.
Numer referencyjny: ZP/62/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
4
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu konserwacji, utrzymaniu w ciągłym ruchu i usuwaniu awarii przepompowni ścieków znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych Białobrzegi i Zegrze. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do umowy (odpowiednio do części). 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 – 7C do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 4 części. Część 1 – Białobrzegi - za budynkiem nr 39. Część 2 – Zegrze - budynek nr 303 i 304. Część 3 – Białobrzegi – budynek nr 137. Część 4 – Zegrze, budynek nr 321 - Arena. 5.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 6.Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 7.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 8.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot umowy wynikający z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji, których nie można było wcześniej przewidzieć w wysokości do 30% zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia, wymagać będzie zawarcia aneksu do umowy. 9.Zamawiający nie stawia wymagań z zakresu obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących przedmiot zamówienia, w oparciu o umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 50800000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90480000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot umowy wynikający z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji, których nie można było wcześniej przewidzieć w wysokości do 30% zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia, wymagać będzie zawarcia aneksu do umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1)Zdolność techniczna - opis spełnienia warunku - dotyczy Części 1,2,3,4: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, udokumentują również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług polegających na wykonaniu konserwacji, utrzymaniu w ciągłym ruchu i usuwaniu awarii przepompowni ścieków, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są nadal wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: Część 1 - co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Wzór wykazu usług dla części 1 stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Część 2 - co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Wzór wykazu usług dla części 2 stanowi załącznik nr 5 A do SIWZ Część 3 - co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Wzór wykazu usług dla części 3 stanowi załącznik nr 5 B do SIWZ Część 4 - co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Wzór wykazu usług dla części 4 stanowi załącznik nr 5 C do SIWZ. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać się wykonaniem usługi obejmującej swoim zakresem wartość usług nie mniejszą niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę z zastrzeżeniem, że przez jedną usługę Zamawiający rozumie zamówienie wykonane lub wykonywane na podstawie jednej umowy. 2)Zdolność zawodowa - opis spełnienia warunku: Warunek ten spełni Wykonawca, który dysponuje łącznie osobami o wymaganych prawem uprawnieniach, tj.: Dla części 1 Białobrzegi bud. 18: co najmniej jedną osobą posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E): Grupa I Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię pkt. 2), 5) i 10). 2) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV 5) Urządzenia elektroenergetyczne 10) Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. co najmniej jedną osobą posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D): Grupa I Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię pkt. 2), 5) i 10). 2) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV 5) Urządzenia elektroenergetyczne 10) Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. • zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), Dla części 2 Zegrze bud. 303 i 304: co najmniej jedną osobą posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E): Grupa I Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię pkt. 2), 4) i 10). 2) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV 4) Zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW 10) Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. co najmniej jedną osobą posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D): Grupa I Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię pkt. 2), 4) i 10). 2) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV 4) Zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW 10) Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. • zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), Dla części 3 Białobrzegi bud. 137: co najmniej jedną osobą posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E): Grupa I Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię pkt. 2), 5) i 10). 2) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV 5) Urządzenia elektroenergetyczne 10) Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. co najmniej jedną osobą posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D): Grupa I Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię pkt. 2), 5) i 10). 2) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV 5) Urządzenia elektroenergetyczne 10) Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. • zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), Dla części 4 Zegrze bud. 321 Arena: co najmniej jedną osobą posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E): Grupa I Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię pkt. 2), 4) i 10). 2) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV 4) Zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW 10) Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. co najmniej jedną osobą posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D): Grupa I Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię pkt. 2), 4) i 10). 2) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV 4) Zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW 10) Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. • zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia stanowi załącznik nr 6 - 6C do SIWZ. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować osobami o wymaganych prawem uprawnieniach w ilości nie mniejszej niż łączna ilość osób wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta (w ramach danej części) została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, b.zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.wykazu usług wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, a także dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór stanowi: załącznik nr 5 do SIWZ – dla części 1, załącznik nr 5A do SIWZ – dla części 2, załącznik nr 5B do SIWZ – dla części 3, załącznik nr 5C do SIWZ – dla części 4, d.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia określonego w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2 lit. c) (tiret 2) SIWZ wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 6, 6A, 6B, 6C do SIWZ. 2.Wybrany w drodze postępowania Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu wymaganych dokumentów: poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie Świadectw Kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E) i dozoru (D), zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 ppkt 2) lit. c) tiret 2) niniejszej SIWZ (odpowiednio dla części). Wykaz Osób Wykonujących Usługi zgodnie z załącznikiem nr 6 do umowy. 3.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a, b, c, d powyżej, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. OFERTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCÓW POSIADAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA GRANICAMI TERYTORIUM RP 21.Stosownie do treści § 7.1. pkt. 2) lit. a), b) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016r., poz. 1126), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI - Etap III pkt. 1 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 22.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 21, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony w terminach, o których mowa w pkt 21. 23. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2. Formularze cenowe - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego w załączniku nr 2, 2A, 2B, 2C do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Część 1 - w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące złotych). Część 2 - w wysokości: 4 700,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące siedemset złotych). Część 3 - w wysokości: 1 300,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta złotych). Część 4 - w wysokości: 1 200,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część – suma wadium dla części, na które składa ofertę. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/62/2018/nr części/nazwa i NIP Wykonawcy”. 4.Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a.pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/62/2018/nr części/nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6.Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7, 7A, 7B, 7C do SIWZ (odpowiednio dla części). 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a)istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy, b)wystąpienia siły wyższej (rozumianej, jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, c)rezygnacji Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, d)zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji części zamówienia, na wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca powołał się na spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 22 a ustawy Pzp, nowo wskazany podwykonawca wykaże spełnienie tych warunków, e)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie Opisem Przedmiotu Zamówienia – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, f)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku przez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto). 3.Zamawiający, zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a)stawki podatku od towarów i usług, b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 4.W przypadku wprowadzenia zmian w przepisach powszechnie obowiązujących w zakresie określonym w pkt 3 lit. a), b), c), Zamawiający wprowadzi zmiany do postanowień umowy w formie aneksu, gdy Wykonawca uzasadni wpływ tych zmian na koszty wykonywania przez niego przedmiotu umowy. 5.Zmiana sporządzona w formie aneksu, wchodzić będzie każdorazowo w życie z dniem wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w pkt 3 lit. a), b), c). 6.W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3 lit. a), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 7.W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3 lit. b) i c), wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone maksymalnie o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania Umowy ponoszone przez Wykonawcę, wynikające ze zmian wynagrodzeń, ubezpieczenia społecznego lub ubezpieczenia zdrowotnego osób fizycznych bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy. 8.W przypadku, o którym mowa w pkt 3 lit. b) i c), przed zawarciem aneksu, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować te koszty w okresie rozliczeniowym (miesięcznym) i do końca trwania umowy w postaci wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia objętego niniejszą umową wraz z dokumentami umożliwiającymi potwierdzenie ponoszonych kosztów (np. RMUA, zanonimizowane umowy) oraz podstawą dysponowania pracownikami (rodzaj umowy). Aneks ten powinien zostać zawarty w terminie 30 dni od daty skutecznego udokumentowania przez Wykonawcę przypadków uprawniających do zawarcia aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
15) Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. 16) Wykonawca ma obowiązek wykazać na etapie składania oferty, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 17) Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 18) Wykonawca nie może zastrzec informacji. o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Białobrzegi - za budynkiem nr 39
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I.ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1.Wykaz urządzeń podlegających konserwacji: Szafa sterująca na 2 pompy + sonda hydrostatyczna – 1 szt. Pompa typu AFP 1048.3-ME 150/2D -2 szt. Przepływomierz MAG-XM-SERW DW 150 – 1 szt. Zbiornik zrzutowy ścieków – 1 szt. 2.Zakres serwisowania Wykaz czynności serwisowych dla urządzeń przepompowni ścieków: Szafa sterująca: sprawdzanie układów zasilania i sterowania; sprawdzanie sterownika mikroprocesowego; sprawdzanie sygnalizacji stanów awaryjnych z jednoczesnym awaryjnym załączeniem pompy; sprawdzanie sondy hydrostatycznej do mierzenia poziomów alarmowych min. i max.mierzonych za pomocą pływaków; sprawdzanie baterii w sterowniku/ wraz z potrzeba jej wymiany/ zapobiegająca kasowaniu nastawionych pomiarów załączania i wyłączania pomp podczas zaniku zasilania. Komora pomiarowa: sprawdzanie przepływomierza elektromagnetycznego typ MAG-XM DN150; sprawdzanie wyświetlacza zainstalowanego w szafie sterującej; sprawdzanie sprawności czujnika przepływomierza, oraz czujnika ciśnienia; Pompy: sprawdzanie zasilania pomp wraz z wyłącznikami pływakowymi; sprawdzanie połączeń elektrycznych kabli w celu niedopuszczenia przecieku cieczy do silnika pomp; sprawdzanie stanu pomp; sprawdzanie wydajności pomp. Wyciągarki: sprawdzanie i konserwacja wyciągarki. Armatura przepompowni: sprawdzanie zasuwy odcinającej DN 150 z połączeniami kołnierzowymi; sprawdzanie zaworów zwrotnych DN 150 z połączeniami kołnierzowymi; sprawdzanie zaworu obsługowego spustowo-płuczącego DN 80; sprawdzanie łącznika DN 150. Wyposażenie pozostałe: sprawdzanie pionów tłocznych – 2 kpl.; sprawdzanie prowadnic rurowych do pomp – 2kpl.; sprawdzanie łańcucha z szelkami do wyciągania pomp – 2 kpl.; sprawdzanie drabiny włazowej z mocowaniami – 1 szt.; sprawdzanie pomostu ruchomego. Zbiornik zrzutowy ścieków: zbiornik należy czyścić z częstotliwością nie rzadziej jak raz na dwa miesiące; odpady powstałe w trakcie czyszczenia zbiornika należy przekazać wyspecjalizowanej firmie. 3.Zakres pomiarów ochronnych Wykaz pomiarów w trakcie przeglądu technicznego urządzeń w przepompowni: wykonanie pomiarów izolacji pomp; wykonanie pomiarów wartości poboru prądu podczas pracy pomp; zmierzenie rezystancji między uzwojeniami pomp; wykonanie pomiaru rezystancji modułu szczelności; wykonanie pomiaru rezystancji wyłączników pomiarowych; wykonanie pomiaru prądu i czasu zadziałania wyłącznika różnicowo-prądowego; wykonanie pomiarów impedancji pętli zwarciowej; wykonanie pomiaru wartości napięcia. II.SPOSÓB WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad całokształtem działania urządzeń i gwarantować ma utrzymanie urządzeń w sposób zapewniający prawidłowe ich funkcjonowanie; 2.Zakres czynności należy wykonać z częstotliwością: serwis urządzeń w przepompowni – raz w miesiącu pomiary ochronne – raz w roku czyszczenie zbiornika – nie rzadziej jak raz na dwa miesiące 3.Po wykonaniu serwisu urządzeń należy sporządzić Protokół Odbioru Usług Konserwacyjnych (załącznik nr 4 do umowy); 4. Po wykonaniu pomiarów ochronnych należy sporządzić protokół z Pomiarów Skuteczności Ochrony Przeciwporażeniowej w Instalacjach Elektrycznych Zabezpieczonych Wyłącznikami Ochronnymi Różnicowoprądowymi (załącznik nr 4a do umowy) oraz Protokół z Pomiarów Rezystancji Izolacji Elektrycznych (załącznik nr 4b do umowy); 5.Prace należy wykonywać w czasie dni roboczych w godzinach: poniedziałek – czwartek 730 - 1500, piątek 730 - 1300; 6.Prace konserwacyjne oraz naprawy i usuwanie awarii należy odnotować w książce konserwacji przepompowni przez pracowników Wykonawcy upoważnionych do wykonywania tych prac. Wpis do książki powinien zawierać zakres wykonywanych czynności oraz informacje jakie zostały wymienione części i zużyte materiały. 7.Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia winni posiadać zaświadczenia kwalifikacyjne D i E gr.1 pkt 2, 5, 10 Grupa I Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energie elektryczną: 2) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV; 5) Urządzenia elektroenergetyczne; 10) Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. 8.Wykonawca ma obowiązek powiadamiać kierownika SOI o stwierdzonych usterkach urządzeń. 9.Wykonawca po uprzednim powiadomieniu kierownika SOI, wyłączy urządzenia w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego urządzenia. 10. W przypadku konieczności usunięcia awarii: Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia awarii w terminie nie dłuższym niż …. godzin/y od momentu uzyskania informacji o jej zaistnieniu. Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia w terminie 3 dni do Zamawiającego o zgodę na zakup części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń, Zamawiający każdorazowo przekazuje Wykonawcy Zlecenie Wykonania Usługi (załącznik nr 8), w którym określa jej termin realizacji, Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych (części nowych, oryginalnych), zgodnych z wymaganiami producenta urządzań oraz montaż części w ramach wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1. 11.W przypadku konieczności dokonania naprawy: Wykonawca przedstawia Zamawiającemu ofertę cenową na wykonanie naprawy, Zamawiający akceptuje przedstawioną ofertę cenową poprzez wysłanie Wykonawcy Zlecenia Wykonania Usługi (załącznik nr 8), w którym określa jej termin realizacji. Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych (części nowych, oryginalnych), zgodnych z wymaganiami producenta urządzeń oraz montaż części w ramach wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1. 12. Wszystkie prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3, 90480000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do usunięcia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zegrze - budynek nr 303 i 304
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Wykonanie usługi obejmującej swoim zakresem stałą obsługę i konserwację przepompowni ścieków, agregatorni i trasy kolektora tłocznego w kompleksie nr 0151 w Zegrzu. Przepompownia ścieków pompuje ścieki kolektorem tłocznym  200 i 250 do oczyszczalni ścieków w Orzechowie w ilości ok. 350 m3/dobę. I.Dane charakterystyczne budynków przepompowni ścieków i agregatorni: Przepompownia ścieków znajduje się w budynku nr 303. Jest to budynek o konstrukcji murowanej, w rzucie okrągły, parterowy, część podziemna wykonana w formie studni o konstrukcji żelbetowej. Kubatura – 390 m3 Powierzchnia użytkowa – 87 m2 Agregatornia znajduje się w budynku nr 304. Jest to budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, posadowiony na fundamencie betonowym. Kubatura – 194 m3 Powierzchnia użytkowa – 32 m2 W budynku nr 304 znajduje się agregat prądotwórczy ZE 40/24/1/11 o mocy 51,5 kW, jest to awaryjne zasilanie przepompowni ścieków. Ścieki do przepompowni spływają z kompleksu 151 oraz doraźnie z pozostałych instytucji z których spływają ścieki to: zegrzyńskie wspólnoty mieszkaniowe, Zespół Szkół Zegrze, Warszawianka, przedszkole do czasu uruchomienia nowej przepompowni ścieków i nowego kolektora ściekowego do chwili przejęcia do rozliczania przez gminę Serock. Ścieki odprowadzane są z przepompowni kolektorem tłocznym długości ok. 1200 mb, średnica 200 mm i 250 mm żeliwny oraz z PCV o średnicy 200 mm, pod drogą do komory rozprężnej a następnie grawitacyjnie do oczyszczalni w Orzechowie. W przepompowni znajdują się dwie pompy tłoczące ścieki kolektorem tłocznym do komory rozprężnej oraz pompa górnicza odbierająca nadmiar ścieków z komory przepompowni. Na kolektorze tłocznym zamontowany jest przepływomierz rejestrujący ilość odprowadzanych ścieków. Na terenie przepompowni znajduję się agregat prądotwórczy stanowiący awaryjne zasilanie przepompowni.Przepompownia stanowi zwarty, kompletny obiekt zapewniający automatyczną pracę. Komora przepompowni jest wykonana w formie walca ze szczelnym dnem. Głównym elementem układu hydraulicznego są pompy. Na pionie tłocznym zainstalowana jest armatura żeliwna: zawory zwrotne, zasuwy odcinające. Zawory zwrotne zapobiegają wstecznemu przepływowi pompowanych ścieków zaś zasuwy pozwalają na ewentualne zamknięcie przepływu ścieków. Poziom cieczy kontrolowany jest poprzez pływakowe czujniki poziomu z obciążnikami. Celem zabezpieczenia pomp przez przedostaniem się dużych nieczystości stałych (skratek) zamontowany jest w zbiorniku kosz zbierający te zanieczyszczenia. II.Do obowiązków serwisu należy utrzymanie następujących urządzeń w stałej sprawności technicznej oraz wykonywania następujących czynności i ich częstotliwość: 1.Pompa typu AFP(K) 1048.1-ME 250/2 – 2 szt. Sprawdzenie prawidłowości pracy pomp – codziennie, Sprawdzenie działania sond załączających i wyłączających pompy – codziennie, Odpowietrzenie pomp – raz w miesiącu, Sprawdzenie działania zaworów zwrotnych – raz w miesiącu. 2.Pompa górnicza typu - 1 szt. Sprawdzenie prawidłowości pracy pomp – codziennie. 3.Szafa sterownicza Sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych – raz w miesiącu, Kontrola nastaw zabezpieczeń – raz w miesiącu, Sprawdzenie stanu urządzeń i aparatów – raz w miesiącu, Wykonanie pomiarów skuteczności zerowania i pomiarów instalacji odgromowej – raz w roku, Wymiana żarówek, żarówek sygnalizacyjnych, bezpieczników, wyłączników – w miarę zużywania. 4.Przepływomierz typu FM 300Nr fabr.102029 – 1 szt. Przegląd i sprawdzenie poprawności działania przepływomierza – raz w miesiącu, Odczyt i rejestr wskazań – codziennie. 5.Zawory zwrotne klapowe - 2 szt. Sprawdzenie poprawności działania, ewentualne czyszczenie – raz na miesiąc. 6.Zasuwy Sprawdzenie poprawności działania, ewentualne czyszczenie – raz na miesiąc. 7.Kolektor tłoczny o długości około 1200 m: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej, Obchód trasą przebiegu kolektora tłocznego celem sprawdzenia szczelności – codziennie. 8.Kosz na skratki: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej, Opróżnianie kosza ze skratek – co najmniej raz dziennie, Przekazywanie na własny koszt skratek do specjalistycznej firmy celem utylizacji i przekazywanie karty odpadu kod 190801 do Zamawiającego co najmniej raz na kwartał. 9.Czyszczenie komory przepompowni 2 razy do roku i przekazanie Zamawiającemu potwierdzenia wykonania czyszczenia (wiosna i jesień). 10.Agregat prądotwórczy ZE 40/24/1/ Utrzymanie agregatu w pełnej sprawności, Rozruch technologiczny agregatu, bez obciążenia – raz na kwartał (czas pracy 30 minut), paliwo, oleje, smary zabezpiecza Wykonawca. 7litrów/mtg norma zużycia paliwa bez obciążenia. Wpis o dokonanym rozruchu do książki pracy agregatu, Uruchomienie agregatu w chwili zaniku zasilania. 11. Szafa sterownicza: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej, Sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych – raz w miesiącu, Sprawdzenie poprawności działania aparatów elektrycznych – raz w miesiącu, Kontrola nastaw zabezpieczeń – raz w miesiącu, Wykonanie pomiarów skuteczności zerowania i pomiarów instalacji odgromowej i sporządzenie protokołów – raz w roku, Wymiana żarówek sygnalizacyjnych, bezpieczników i aparatów elektrycznych – w miarę potrzeb. 12. Instalacja sanitarna: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej, Sprawdzenie stanu szczelności – codziennie. 13. Inne ustalenia Opróżnianie kosza ze skratkami – codziennie. Raz na kwartał potwierdzenie utylizacji skratek, Porządki na terenie przepompowni wraz z koszeniem trawy i usuwaniem śniegu – na bieżąco, W razie korozji zabezpieczenie antykorozyjne urządzeń, instalacji, części metalowych w tym ogrodzenie, drzwi, brama, furtka, Sprawdzenie szczelności trasy kolektora tłocznego – codziennie, Prowadzenie książki obsługi przepompowni, Czyszczenie komory przepompowni – 2 razy w roku i przekazanie Zamawiającemu potwierdzenia wykonania czyszczenia (wiosna i jesień), Wykonywanie pomiarów raz w roku: Ochrony przeciwporażeniowej, Izolacji 1-fazowej, Izolacji 3-fazowej, Badanie wyłącznika różnicowo – prądowego Instalacji odgromowej, Izolacji uzwojenia prądnicy agregatu. Pomiary zakończone odpowiednimi protokołami z Pomiarów Skuteczności Ochrony Przeciwporażeniowej w Instalacjach Elektrycznych Zabezpieczonych Wyłącznikami Ochronnymi Różnicowoprądowymi (załącznik nr 4a do umowy) oraz Protokół z Pomiarów Rezystancji Izolacji Elektrycznych (załącznik nr 4b do umowy). Koszenie trawy na terenie ogrodzonym i 1 metr za ogrodzeniem, Usuwanie śniegu przy dojściu i dojeździe do budynku przepompowni i agregatorni. 14. W przypadku konieczności usunięcia awarii: Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia awarii w terminie nie dłuższym niż …. godzin/y od momentu uzyskania informacji o jej zaistnieniu. Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia w terminie 3 dni do Zamawiającego o zgodę na zakup części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń, Zamawiający każdorazowo przekazuje Wykonawcy Zlecenie Wykonania Usługi (załącznik nr 8), w którym określa jej termin realizacji, Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych (części nowych, oryginalnych), zgodnych z wymaganiami producenta urządzań oraz montaż części w ramach wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1. 15. W przypadku konieczności dokonania naprawy: Wykonawca przedstawia Zamawiającemu ofertę cenową na wykonanie naprawy, Zamawiający akceptuje przedstawioną ofertę cenową poprzez wysłanie Wykonawcy Zlecenia Wykonania Usługi (załącznik nr 8), w którym określa jej termin realizacji. Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych (części nowych, oryginalnych), zgodnych z wymaganiami producenta urządzeń oraz montaż części w ramach wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1. 16. Uwagi a)Przedmiot niniejszej umowy będzie realizowany na terenie zamkniętym. Powyższe związane jest z uzyskaniem przepustek okresowych uprawniających na wejście pracowników i wjazd samochodów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. b)Dokumentacja przepompowni jest do wglądu w SOI Zegrze po wcześniejszym uzgodnieniu terminu – Tel. 261 883 897. c)Pracownicy obsługujący winni posiadać zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie dozoru i eksploatacji gr. 1 pkt. 2), 4) i 10): 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu do 1 kV; 4) zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW; 10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3, 90480000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do usunięcia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Białobrzegi – budynek nr 137
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ZAKRESIE KONSERWACJI PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW SANITARNYCH I DESZCZOWYCH ABS NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO BIAŁOBRZEGI I.Rodzaj i nazwa urządzeń: Przepompownia ścieków sanitarnych pompy prod. ABS typu AS 0840 S17/2D - 2szt. Przepompownia ścieków deszczowych pompy prod. ABS typu XFP 150E CB1 PE60/4D 3szt. II. Czynności konserwacyjne raz na kwartał: Wykonanie prac konserwacyjnych w przepompowni obejmuje prace, które możemy podzielić na oględziny: •układu sterowania, •zbiornika i armatury, •pomp. 1. Przegląd układu sterowania polega na: •kontroli zasilania układu (pomiar napięcia na 3 fazach zasilających), •sprawdzenie poprawności działania układu zasilającego-sterującego - (kontrola zabezpieczeń silnikowych, zabezpieczeń termicznych), •kontrola nastaw i pracy sterowania automatycznego, •sprawdzenie podłączenia pomp do układu (pewność podłączenia, nadpalenia przewodów, poluzowania zacisków itp.), •kontrola układu pomiaru poziomu ścieków (drożność wężyka i sondy hydrostatycznej, kontrola pracy kompresora, kontrola sondy hydrostatycznej, kontrola pływaków). 2. Przegląd zbiornika przepompowni polega na: •kontroli zamocowania sondy do pomiaru poziomu ścieków / pływaków, •sprawdzeniu działania armatury, •sprawdzeniu szczelności i zamocowania orurowania tłocznego, •oględzinach wyposażenia dodatkowego (właz, drabinka). 3. Przegląd pomp, w który wchodzi: •oględziny zewnętrzne pomp, sprawdzenie stanu zamocowania, •kontrola stanu łożysk (badanie ewentualnych stuków, drgania, trudności z obracaniem wirnika pompy), •sprawdzenie zużycia wirnika pompy, •kontrola oleju w komorze pompy i uzupełnienie, •kontrola kabli •pomiary elektryczne pomp (kontrola stanu izolacji, kontrola prądów obciążenia pracujących agregatów pompowych, symetrii pobieranych prądów) 4. Kontrola szafki sterującej: •należy sprawdzać, czy obudowa szafki nie uległa uszkodzeniu (włamanie, rozszczelnienie), czy wewnątrz obudowy nie następuje kondensacja wody oraz czy bezpieczniki i styczniki nie uległy przepaleniu. •w razie przepalenia należy je wymienić. 5. Kontrola studni z wyposażeniem: •należy kontrolować, czy w studni nie gromadzą się zanieczyszczenia, które w warunkach normalnej eksploatacji nie powinny się znaleźć w ściekach, a które mogą zagrozić unieruchomieniem bądź uszkodzeniem przepompowni (duże szmaty, ręczniki, folie, puszki, kawałki drewna itp. oraz tłuszcz). •w przypadku gromadzenia się, należy je z przepompowni usunąć: w przypadku zablokowania pompy należy wyjąć pompę i usunąć z niej blokujące ją zanieczyszczenia, w przypadku zablokowania zaworu zwrotnego kulowego należy zamknąć zasuwę za zaworem, odkręcić klapkę rewizyjną zaworu, oczyścić go, przykręcić klapkę rewizyjną i otworzyć zasuwę, w przypadku oklejenia tłuszczem, bądź owinięcia zanieczyszczeniami włóknistymi (szmaty, folie) sondy hydrostatycznej czy pływaków należy je oczyścić, w przypadku gromadzenia się na dnie zbiornika osadów należy je usunąć (np. wezwać samochód asenizacyjny typu WUKO). III. W przypadku konieczności usunięcia awarii: Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia awarii w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu uzyskania informacji o jej zaistnieniu. Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia w terminie 3 dni do Zamawiającego o zgodę na zakup części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń, Zamawiający każdorazowo przekazuje Wykonawcy Zlecenie Wykonania Usługi, w którym określa jej termin realizacji, Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych (części nowych, oryginalnych), zgodnych z wymaganiami producenta urządzań oraz montaż części w ramach wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1. IV. W przypadku konieczności dokonania naprawy: Wykonawca przedstawia Zamawiającemu ofertę cenową na wykonanie naprawy, Zamawiający akceptuje przedstawioną ofertę cenową poprzez wysłanie Wykonawcy Zlecenia Wykonania Usługi (załącznik nr 7), w którym określa jej termin realizacji. Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych (części nowych, oryginalnych), zgodnych z wymaganiami producenta urządzań oraz montaż części w ramach wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3, 90480000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zegrze, budynek nr 321 - Arena.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I.Przedmiot zamówienia: Konserwacja przepompowni nr 1 i przepompowni nr 2 – zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzenia technicznego. Wykonawca w trakcie wykonywania przeglądu urządzeń ma obowiązek zapoznania się z dokumentacją oraz postępować zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w dokumentach, tak aby nie spowodować utraty gwarancji. II.Dane ogólne: Przepompownia nr 1 i nr 2 – kompletne w pełni zautomatyzowane urządzenie przeznaczone do przepompowania ścieków sanitarnych w systemie kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej. W pompowniach zainstalowano po dwie pompy pracujące naprzemiennie w zależności od poziomu ścieków w zbiorniku. Pracą pomp steruje urządzenie współpracujące z dwoma pływakami oraz sondą hydrostatyczną. Pompownia ścieków stanowi kompletny obiekt składający się z komory pompowni, pomp zatapialnych, osprzętu hydrauliczno-mechanicznego oraz układu sterowniczo alarmowego. Parametry techniczne: Liczba pomp łącznie z rezerwową – 4 szt. (przepompownia nr 1 – 2 szt. i nr 2 – 2 szt.) Temperatura pompowanych ścieków do 400C Gęstość ścieków do 1100g/dm3 Temperatura otoczenia od -250C do +400C Zasilanie energetyczne 3-400V III.Wykaz czynności jakie powinny być wykonane podczas konserwacji: Oględziny stanu przepompowni należy przeprowadzić w czasie ruchu i w czasie postoju urządzenia (ewentualne usterki zgłosić do działu technicznego SOI Zegrze). 1.Sprawdzenie ustawienia zabezpieczeń i stanu przewodów ochronnych i ich podłączenia. 2.Przegląd pomp zgodnie z instrukcją obsługi. 3.Przegląd stanu zewnętrznego pływaków oraz usunięcie osadu który osadził się na powierzchni pływaka. 4.Sprawdzenie stanu kabla elektrycznego oraz połączeń elektrycznych oraz przeprowadzić pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej. 5.Jeżeli zaistnieje konieczność, przeprowadzić czyszczenie komory zbiornika. 6.Kontrola natężenia prądu na poszczególnych fazach oraz pomiar rezystencji izolacji. 7.Sprawdzenie poprawności działania zespołu hydraulicznego i wentylacyjnego. 8.Przegląd układu zasilająco-sterującego zgodnie z instrukcją obsługi. 9.Sprawdzenie prawidłowych odczytów z przepompowni na monitorze kontrolnym. IV.Zobowiązania Wykonawcy: 1.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić drobne materiały o wartości 100 zł do wykonania każdej pracy konserwacyjnej. 2.Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia. 3.Wykonanie prac objętych niniejszą umową Zamawiający będzie potwierdzał protokołem wykonania konserwacji, sporządzonym w danym miesiącu, za który powstaje płatność. 4.Prowadzenia książki obsługi technicznej (konserwacji i naprawy) urządzeń przepompowni. 5.Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia konserwacji urządzeń przepompowni zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia stałej sprawności technicznej urządzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3, 90480000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę dwóch kanap - Zielonka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, mam dwie kanapy 2 i 3 osobową z podnoszonymi podnóżkami sprowadzone ze Stanów Zjednoczonych. W obu poprzesuwały się sprężyny i zrobiły się przerwy pomiędzy siedziskami. Ponadto w dwuosobowej pękła deska boczna pod podłokietnikiem. Czy dokonuje Pan takich napraw u klienta i jaka jest ewentualnie cena takiej usługi?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI