USŁUGA KONSERWACJI I SERWISOWANIA URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W OBIEKTACH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA KONSERWACJI I SERWISOWANIA URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W OBIEKTACH ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • ZamawiającyZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00081004
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA KONSERWACJI I SERWISOWANIA URZĄDZEŃ
WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W OBIEKTACH ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Nauka i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA KONSERWACJI I SERWISOWANIA URZĄDZEŃ
WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W OBIEKTACH ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ac1e6c6-c83e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031656/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi konserwacji i serwisowania urządzeń wentylacji i klimatyzacji w obiektach ZUT w Szczecinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/2021-10.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert w postępowaniu (a
także ich wycofanie) dopuszczone jest wyłącznie za pomocą narzędzia miniPortal, dostępnego na
stronie https://miniportal.uzp.gov.pl (przy wykorzystaniu konta ePUAP dostęp do formularzy: złożenia,
zmiany, wycofania oferty, a także do formularza komunikacji. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą w sprawach innych niż składanie oferty będzie następować za pośrednictwem:1)
Dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (formularz
komunikacji, o którym mowa powyżej), z tym że dokumenty elektroniczne lub elektroniczne kopie
oświadczeń lub dokumentów są składane Zamawiającemu jako załączniki wskazanego formularza
komunikacji,lub2) Poczty elektronicznej e-mail. Ze strony Zamawiającego jest to adres poczty
elektronicznej (e-mail) dzp@zut.edu.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na platformie
ePUAP dostępnej na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal, co jest niezbędne do możliwości złożenia
Zamawiającemu oferty stosownie do informacji podanej w sekcji III.3.5) ogłoszenia. 2. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu miniPortalu i ePUAP opisane
zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal [Instrukcja użytkowania systemu miniPortal, która jest do pobrania na wskazanej w sekcji III.3.5) stronie internetowej miniPortalu → plik Instrukcjaużytkownika systemu miniPortal-ePUAP oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP) [regulamin e-PUAP, dostępnym na stronie, o której mowa w ust. 1
powyżej]. Poprzez uczestnictwo w niniejszym postępowaniu Wykonawca, akceptuje postanowienia
wskazanej Instrukcji użytkownika systemu miniPortal oraz regulaminu ePUAP. 3. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem wskazanych w ust. 1 powyżej dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularza komunikacji wynosi 150 MB.4. Wskazana w sekcji
III.3.5) ogłoszenia poczta e-mail po stronie Zamawiającego: standardowa poczta elektroniczna
(Office365 lub też znana pn. Microsoft365), zdolna do przyjmowania listów (widomości z załącznikami)
o maksymalnym rozmiarze 100 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w dziale II SWZ oraz w załączniku nr 1 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w dziale II SWZ oraz w załączniku nr 1 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/A/ATG/364/2021/P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji i serwisowania w tym napraw urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej, oddymiającej oraz klimatyzacji, zamontowanych w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii Zamawiającego przy Al. Piastów 45 w Szczecinie, w okresie 24 miesięcy;
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu, w terminie i z częstotliwością określoną w Załączniku nr 2 do SWZ, wymiany uszkodzonych lub zużytych części lub podzespołów, usunięcia usterek bądź wykonanie innej naprawy urządzeń lub instalacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie określonym w § 2 ust. 3 Wzoru umowy dla Zadania 1;
3. Przeprowadzanie konserwacji i ewentualnych napraw urządzeń i instalacji będących przedmiotem postępowania Wykonawca zobowiązany jest wykonywać z należytą starannością, zgodnie zaleceniami producenta zainstalowanych urządzeń, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami i przepisami dotyczącymi przedmiotu umowy, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych – Dz.U.2020.2065 t.j. z dnia 2020.11.23, zwanej dalej „Ustawą”. Obowiązki wynikające z Ustawy Wykonawca wykonywać będzie na bieżąco w całym okresie realizacji umowy;
4. Zgłaszanie niezwłocznie Zamawiającemu każdej konieczności wykonania naprawy urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji związanej z wymianą części/podzespołów i jej zakresu oraz przedstawienie kalkulacji cenowej, w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia- obowiązek ten dotyczy także urządzeń objętych gwarancją. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku podjęcia kroków mających na celu minimalizację negatywnego wpływu nieprawidłowości na funkcjonowanie urządzeń;
5. Wykonawca zobligowany jest również do:
1) udzielenia Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na zamontowane podzespoły/części zamienne i wykonaną naprawę.
2) ponoszenia odpowiedzialności za szkody spowodowane niewłaściwie przeprowadzonym przeglądem konserwacyjnym lub niewłaściwie przeprowadzoną naprawą,
3) usunięcia wyrządzonych szkód, spowodowanych przy świadczeniu usług konserwacji lub naprawie, na własny koszt i ryzyko w terminie do 5 dni od otrzymania pisemnego powiadomienia Zamawiającego. W przypadku braku możliwości dotrzymania terminu, Wykonawca musi uzyskać zgodę osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego na jego zmianę. W przypadku nie usunięcia szkód w terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kosztów szkody z wierzytelności Wykonawcy, wynikających z faktur wystawionych przez Wykonawcę,
4) posiadania przez cały okres związania umową uprawnień niezbędnych do wykonywania usługi, dotyczy to w szczególności osób, którym Wykonawca powierzył realizację usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli powyższego, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Szczegółowe postanowienia we wskazanym zakresie podaje SWZ oraz Wzór Umowy dla wskazanego Zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usterkę/awarię

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka robocizny kosztorysowej netto

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji i serwisowania urządzeń wentylacji i klimatyzacji (dwa zadania), zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, w okresie 24 miesięcy i dotyczy odpowiednio w zakresie Zadania 2:
1) urządzeń zlokalizowanych w pozostałych obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie;
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu, w terminie i z częstotliwością określoną w Załączniku nr 3 do SWZ, wymiany uszkodzonych lub zużytych części lub podzespołów, usunięcia usterek bądź wykonanie innej naprawy urządzeń lub instalacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie określonym w § 2 ust. 9 Wzoru umowy dla Zadania 2;
3. Zakres usług, obejmuje urządzenia na gwarancji i urządzenia nie będące na gwarancji w zakresie wskazanym szczegółowo w Wzorze umowy dla Zadania 2.
4. Przeprowadzanie konserwacji i ewentualnych napraw urządzeń i instalacji będących przedmiotem postępowania Wykonawca zobowiązany jest wykonywać z należytą starannością, zgodnie zaleceniami producenta zainstalowanych urządzeń, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami i przepisami dotyczącymi przedmiotu umowy, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych – Dz.U.2020.2065 t.j. z dnia 2020.11.23, zwanej dalej „Ustawą”. Obowiązki wynikające z Ustawy Wykonawca wykonywać będzie na bieżąco w całym okresie realizacji umowy;
5. Zgłaszanie niezwłocznie Zamawiającemu każdej konieczności wykonania naprawy urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji związanej z wymianą części/podzespołów i jej zakresu oraz przedstawienie kalkulacji cenowej, w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia- obowiązek ten dotyczy także urządzeń objętych gwarancją. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku podjęcia kroków mających na celu minimalizację negatywnego wpływu nieprawidłowości na funkcjonowanie urządzeń;
6. Wykonawca zobligowany jest również do:
1) udzielenia Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na zamontowane podzespoły/części zamienne i wykonaną naprawę.
2) ponoszenia odpowiedzialności za szkody spowodowane niewłaściwie przeprowadzonym przeglądem konserwacyjnym lub niewłaściwie przeprowadzoną naprawą,
3) usunięcia wyrządzonych szkód, spowodowanych przy świadczeniu usług konserwacji lub naprawie, na własny koszt i ryzyko w terminie do 5 dni od otrzymania pisemnego powiadomienia Zamawiającego. W przypadku braku możliwości dotrzymania terminu, Wykonawca musi uzyskać zgodę osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego na jego zmianę. W przypadku nie usunięcia szkód w terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kosztów szkody z wierzytelności Wykonawcy, wynikających z faktur wystawionych przez Wykonawcę,
4) posiadania przez cały okres związania umową uprawnień niezbędnych do wykonywania usługi, dotyczy to w szczególności osób, którym Wykonawca powierzył realizację usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli powyższego, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Szczegółowe postanowienia we wskazanym zakresie podaje SWZ oraz Wzór Umowy dla wskazanego Zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usterkę/awarię

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka robocizny kosztorysowej netto

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają określony w ramach w art. 112 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP warunek dotyczący zdolności zawodowej do należytego wykonania niniejszego zamówienia, tj. wykażą Zamawiającemu, że dysponują odpowiednim, tj. na poziomie określonym w ust. 2 poniżej, doświadczeniem zawodowym.
2. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 3 i 4 poniżej, Zamawiający uzna wskazany w ustępie powyższym warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt wykonania dwóch usług dla każdego z zadań odrębnie (każda zwana dalej jako „USŁUGA”), spełniających dodatkowo następujące cechy:
1) Każda z dwóch USŁUG została wykonana (ukończona) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie). Powyższe wymaganie w niniejszym punkcie nie dotyczy USŁUGI/USŁUG, które są w trakcie wykonywania;
2) Każda z dwóch USŁUG była wykonane/są wykonywane na podstawie odrębnie zawartych umów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie. Przedmiotem każdej z dwóch USŁUG było wykonanie lub jest (w przypadku, gdy Usługa - jest nadal wykonywana - w sposób powtarzający się lub ciągły) wykonywanie:
a) W przypadku Zadania 1 usługi konserwacji, serwisowania lub naprawy (remontu) urządzeń i instalacji wentylacji lub klimatyzacji o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, przy czym jedna z dwóch umów musi dotyczyć minimum 15 (piętnastu) central wentylacyjnych z automatyką sterowaną systemem BMS (Building Management System). W przypadku, gdy przedstawiana do wykazania spełnienia warunku USŁUGA jest nadal wykonywana wskazana wyżej wartość 100 000 zł dotyczy USŁUGI w części już wykonanej.
b) W przypadku Zadania 2 usługi konserwacji, serwisowania lub naprawy (remontu) urządzeń i instalacji wentylacji lub klimatyzacji o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, obejmujących co najmniej 30 central wentylacyjnych i 50 urządzeń klimatyzacji (łącznie). W przypadku, gdy przedstawiana do wykazania spełnienia warunku USŁUGA jest nadal wykonywana wskazana wyżej wartość 100 000 zł dotyczy USŁUGI w części już wykonanej.
3) Każda z dwóch USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 2) powyżej została wykonana należycie (a w przypadku USŁUG wykonywanych – jest wykonywana należycie).
3. Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust. 4 pkt 1) poniżej, obie USŁUGI wymagane na podstawie ust. 2 niniejszego działu muszą być USŁUGAMI wykonanymi przez Wykonawcę (Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył w wykonaniu USŁUG), z tym że w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) powyższy wymóg może być też spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Stosownie do postanowień art. 118 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celu potwierdzenia spełniania wskazanego w ust. 2 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu w zakresie każdego Zadania odrębnie - może polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu (dalej zwanego „PODMIOTEM TRZECIM”) niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z nim stosunków prawnych, pod warunkiem, że Wykonawca taki wykaże Zamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będzie dysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU TRZECIEGO. W takim przypadku wymagane będzie również spełnienie następujących warunków łącznie:
1) W zakresie w jakim Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 powyżej warunku udziału w postępowaniu dla danego Zadania powołuje się na zdolności (jedna albo obydwie USŁUGI) PODMIOTU TRZECIEGO – USŁUGA/USŁUGI te będą usługami wykonanymi (a w przypadku USŁUGI/USŁUG wykonywanych – wykonywanymi) przez ten PODMIOT TRZECI (jako podmiot, który bezpośrednio uczestniczył w wykonaniu USŁUGI/USŁUG);
2) PODMIOT TRZECI, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu dla danego Zadania musi być tym podmiotem (PODMIOTEM TRZECIM), który jako podwykonawca Wykonawcy zrealizuje niniejsze zamówienie minimum w zakresie obejmującym wykonanie usługi konserwacji, serwisowania lub naprawy (remontu) urządzeń i instalacji wentylacji lub klimatyzacji stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia (minimalny wymagany przez Zamawiającego na podstawie art. 118 ust. 2 ustawy PZP obowiązek realizacji zamówienia przez PODMIOT TRZECI w zakresie wynikającym z udostępnionych Wykonawcy zdolności PODMIOTU TRZECIEGO w zakresie posiadanego przez ten podmiot doświadczenia, uzyskanego w wyniku realizacji USŁUGI);
3) W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w dziale VII ust. 1 SWZ. W takim przypadku, ilekroć w ust. 1 powyżej mowa o Wykonawcy należy przez to rozumieć również PODMIOT TRZECI;
4) Informacja o zamiarze powołania się zasobami PODMIOTU TRZECIEGO
przy wykazywaniu określonego w ust. 2 powyżej spełnienia warunku udziału
w niniejszym postępowaniu musi zostać zakomunikowana Zamawiającemu (poprzez oświadczenia i dokumenty, o których mowa w dziale IX ust. 7 – 9 SWZ) nie później niż w terminie składania ofert.
5. W kwestiach nie uregulowanych powyżej, ocena spełnienia określonego tam warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zgodnie z ustawą PZP oraz z uwzględnieniem dokumentów, o których mowa w dziale IX ust. 1 - 11 SIWZ (stosownie do postanowień tam wskazanych dotyczących warunku udziału w postępowaniu).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawcy oferty najkorzystniejszej (najwyżej ocenionej) w danym Zadaniu wymagane będą do złożenia, na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (ustalonym stosownie do art. 274 ust. 1 ustawy PZP, nie krótszym jednak niż 5 dni), następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające spełnienie określonego w sekcji V.5.4 ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu:
1) Wykaz ze wskazaniem wymaganych dla tego Zadania dwóch usług konserwacji, serwisowania lub naprawy (remontu) urządzeń i instalacji wentylacji lub klimatyzacji (USŁUG), wymaganych na podstawie w sekcji V.5.4 ust. 2 ogłoszenia, z podaniem w nimw odniesieniu do każdej z tych dwóch USŁUG jej rodzaju, wartości, daty wykonania (ukończenia), miejsca wykonania, a także podmiotu/podmiotów, na rzecz których każda z tych USŁUG została wykonana. Wyżej wskazane informacje będą wymagały podania
w wykazie w takim zakresie, aby pozwalało to Zamawiającemu potwierdzić spełnianie wymogów określonych w sekcji V.5.4 ust. 2 ogłoszenia dla Zadania, z wyjątkiem informacji, o których mowa w sekcji V.5.4 ust. 2 pkt 3 ogłoszenia o należytym wykonaniu USŁUG (a jeżeli są nadal wykonywane - należytym wykonywaniu USŁUG), które to informacje podlegają wykazaniu w sposób wskazany w pkt 2) poniżej. Zaleca się, aby wezwany (Wykonawca oferty najwyżej ocenionej) przygotował i złożył ww. wykaz (zwany dalej WYKAZEM) wykorzystując do tego formularz, którego wzór stanowi załącznik nr 6 SWZ. Jeżeli Wykonawca wykazujący spełnienie określonego w dziale VIII ust. 2 SWZ warunku udziału w niniejszym postępowaniu dla Zadania powołuje się na doświadczenie w realizacji USŁUG wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami WYKAZ może dotyczyć USŁUG, w których wykonaniu Wykonawca wykazujący spełnienie warunku bezpośrednio uczestniczył;
2) Dowody określające, że wymagane USŁUGI z WYKAZU spełniają wymóg określony
w sekcji V.5.4 ust. 2 pkt 3 ogłoszenia. Takimi dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
z zastrzeżeniem pkt 3) poniżej. W przypadku USŁUGI/USŁUG nadal wykonywanych, dowód należytego wykonywania jak wyżej musi być wystawiony w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) Zamiast wskazanych w pkt 2) powyżej dokumentów potwierdzających należyte wykonanie/wykonywanie USŁUGI/USŁUG, wystawionych przez podmiot/podmioty, na rzecz których usługi te były wykonane – Wykonawca może przedstawić również inne odpowiednie dokumenty, przy czym tyko wtedy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 2) powyżej. Obowiązek wykazania Zamawiającemu istnienia wyżej wskazanej przyczyny stanowiącej przeszkodę w złożeniu dokumentu lub dokumentów wymaganych na podstawie wyżej wskazanego pkt 2) niniejszego ustępu, należy do Wykonawcy.
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,
które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te podmiotowe środki dowodowe (które Zamawiający posiada) oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza samą ofertą i dokumentami, o których mowa w sekcji V.5.7) ogłoszenia, w postepowaniu wymagane będzie przedłożenie:
1) Oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (a w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie każdego z nich). W przypadku, gdy wykazanie spełnienia określonego w sekcji V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zasobami (wykonanej/wykonywanej usłudze) PODMIOTU TRZECIEGO (więcej niż jednego PODMIOTU TRZECIEGO) - wskazane oświadczenie winien złożyć każdy taki PODMIOT TRZECI;
2) Dowody na okoliczność, że Wykonawca/ PODMIOT TRZECI spełnił łącznie przesłanki, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP – przy czym tylko w przypadku, gdy w odniesieniu do Wykonawcy składającego ofertę (a w przypadku Oferty wspólnej składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do tego Wykonawcy, do którego) lub PODMIOTU TRZECIEGO ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP;
3) Zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (PODMIOTU TRZECIEGO) z informacjami stosownie do art. 118 ust. 4 ustawy PZP - przy czym tylko w przypadku, gdy Wykonawca, który, stosownie do sekcji V.5.4.) ust. 4 ogłoszenia, przy wykazywaniu spełnienia określonego w V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu powołuje się na zasoby wskazanego tam PODMIOTU TRZECIEGO.
4) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego będzie wynikać, które usługi spośród stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie [stosownie do wymogu sekcji V.5.4.) ust. 4 pkt 2) ogłoszenia] – przy czym tylko w przypadku, gdy spełnienie określonego w sekcji V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu opiera się na zdolnościach Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub innego właściwego rejestru, Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania w celu potwierdzenia, że osoba/osoby działające w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie są uprawnione do reprezentowania danego Wykonawcy przy składaniu oferty, jak też składaniu przez niego oświadczeń i dokumentów – przy czym tylko w przypadku i w zakresie, w jakim ich złożenie jest wymagane na podstawie działu IX ust. 15 – 17 SWZ. Postanowienia powyższe niniejszego punktu będą stosowane odpowiednio (w szczególności wskazane tam wyjątki od obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających umocowanie do działania) również do PODMIOTU TRZECIEGO – w przypadku, gdy Wykonawca będzie wykazywał spełnienie określonego w sekcji V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu zdolnościami POMIOTU TRZECIEGO, stosownie do możliwości przewidzianych w tym zakresie zapisami sekcji V.5.4.) ust. 4 ogłoszenia
6) Tłumaczenie składanych oświadczeń i dokumentów na język polski – przy czym tylko w przypadku w zakresie, jakim dane oświadczenie/dokument jest składany w języku obcym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Stosownie do art. 58 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o zamówienie. W takim przypadku, postanowienie sekcji V.5.11 pkt 5) będzie również stosowane odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (w przypadku złożenia Oferty wspólnej). Inne
wymagania związane z faktem złożenia oferty wspólnej (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) podane są w sekcjach V.5.4), V.5.7) oraz V.5.11 ogłoszenia (i ich odpowiednikach w tym zakresie w SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy. Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia działu XIX SWZ w zestawieniu z Wzorem Umowy ( załącznik nr 8 i 9 SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortal pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wskazany w sekcji IV.4.3 ogłoszenia sposób określenia kryteriów oceny podlega w SWZ przeliczeniu na punkty według zasady: jeden procent (%) =jeden punkt wagowy.
W opisie kryterium oceny ofert w zakresie Zadania 1 kryterium cena sekcja IV.4.3 składa się dwóch podkryteriów: Cena w zakresie konserwacji – waga 35% i Cena w zakresie wymiany filtrów – 25%. Używany w ogłoszeniu zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, 2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację warunków zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, właściwą dla trybu odstawowego bez negocjacji, przyjętego w niniejszym postępowaniu; 3) Wzór Umowy – należy przez to rozumieć wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia, którego treść zawiera załącznik nr 8 i 9 SWZ.
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę w II gatunku 12-45 mm i płaskowniki 150x15 w dużych ilościach - Police
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę w II gatunku 12-45 mm i płaskowniki 150x15 w dużych ilościach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI