Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Regeneracja i naprawa dwóch sztuk dysków rozpyłowych typ Ax8-210 urządzenia rozpyłowego F100 zabudowanych w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351118089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Brożka
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Regeneracja i naprawa dwóch sztuk dysków rozpyłowych typ Ax8-210 urządzenia rozpyłowego F100 zabudowanych w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4db0fd-bf7c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/khk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/khk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 14.2.
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności
nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania,
ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. 14.3. Forma dokumentów: 14.3.1. Dokumenty, o których
mowa w pkt 12.1 SWZ, Wykonawca składa wraz z ofertą:14.3.1.1. w formie elektronicznej (z
wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub 14.3.1.2. w formie elektronicznej kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczy pełnomocnictwa) lub 14.3.1.3. w formie
elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wykorzystaniem
kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (dotyczy kopii
wyciągów z odpowiednich rejestrów).14.3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.3 SWZ składa się w
formie elektronicznej (z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 14.3.3. Pozostałe dokumenty,
poza wskazanymi w pkt. 14.3.1 i 14.3.2 SWZ, składane są w formie elektronicznej (z wykorzystaniem
kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej, (z
wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 14.3.4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem
dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w
zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie może również wydać
notariusz.14.3.5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentu następuje w formie
elektronicznej.14.3.6. Zamawiający zwraca uwagę, że podpis odręczny nie jest podpisem osobistym w
myśl przepisów ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych ( DZ. U. z 2020 r. poz. 332 z
późn. zm.).14.3.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na
język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych,pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający
może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez
Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.14.3.8. W pozostałym zakresie
stosuje się przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów wydanego na podstawie art. 70 ustawy PZP.14.4.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują
elektronicznie poprzez: https://platformazakupowa.pl/pn/khk (wyjątkowo na adres mailowy:
przetargi@khk.krakow.pl). UWAGA: niedopuszczalnym jest złożenie oferty w sposób inny niż
wskazany w pkt 18. SWZ.14.5. Platforma, o której mowa w pkt. poprzedzającym:14.5.1. Instrukcja
obsługi platformy, znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje; 14.5.2.
Komunikacja poprzez ”Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub
spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do
ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 26.1. Zamawiający informuje, że: 26.1.1. administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający. 26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych
osobowych: iod@khk.krakow.pl, tel.: 12 269 15 05. 26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym, w
celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.26.1.4. odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie
ich kompetencji; 26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą
być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) i przepisów
wykonawczych do tej ustawy. 26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 26.1.8. posiada
Pani/Pan:26.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;26.1.8.2. prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania)26.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 26.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:26.1.9.1.
prawo do usunięcia danych osobowych;26.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;26.1.9.3.
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
zamawiającym. 26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż: 26.2.1. w przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;26.2.2. wystąpienie z żądaniem,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP-271-PT-4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa regeneracji dwóch dysków rozpyłowych typu Ax8-210
urządzenia rozpyłowego F100 wbudowanych w instalację oczyszczania spalin w Zakładzie
Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia stanowi załącznik 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny - cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
12.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa wart. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w pkt. 10.1 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium wwysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).16.2. Wadium wnosi się przed upływem
terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z
wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.16.3. Wadium
wnosi się w następujących formach:16.3.1. pieniądzu,16.3.2. gwarancjach bankowych,16.3.3.
gwarancjach ubezpieczeniowych,16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).16.4. Uwaga: Wadium
wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego
powinno zawierać następujące elementy:16.4.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia
lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;16.4.2. określenie kwoty poręczenia lub
gwarancji;16.4.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;16.4.4. wskazanie beneficjenta
poręczenia lub gwarancji;16.4.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo
tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,16.4.6.
nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,16.5. W przypadku wniesienia wadium w formie
pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:Nazwa banku: Santander
Bank Polska S.A.Numer konta 73 1090 2053 0000 0001 4761 7962(IBAN:
PL73109020530000000147617962, SWIFT: WBKPPLPP)powołując się na nazwę
postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy
zwrócić wadium.16.6. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa
wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków)
znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku
Zamawiającego).16.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia,
Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej.16.8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy
jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków. 16.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium
określa PZP.16.10. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art.
98 ust. 2 PZP powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez
niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:9.2.1. Wykonawcy tacyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.9.2.2. Do
Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków wprowadzenia są uwzględnione we wzorzeumowy §10