Przegląd turbin i układów regulacji i sterowania elektrownią na terenie Zarządu Zlewni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przegląd turbin i układów regulacji i sterowania elektrownią na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu, Elektrownia wodna Świnna Poręba
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-22
  • Numer ogłoszenia565337-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565337-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: Przegląd turbin i układów regulacji i sterowania elektrownią na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu, Elektrownia wodna Świnna Poręba
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): https://krakow.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481, ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
PGW WP Zarząd Zlewni w Żywcu ul. Armii Krajowej 10, 34-300 Żywiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd turbin i układów regulacji i sterowania elektrownią na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu, Elektrownia wodna Świnna Poręba
Numer referencyjny: 1186/ZZZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: • Część nr 1 „Nadzór, konserwacja comiesięczna i utrzymanie w sprawności układu regulatora turbiny”1. LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIALp. Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat1. rzeka Skawa Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki2. OPIS URZĄDZENIA Elektrohydrauliczny układ regulacji typu RTKS-24 dla turbin Kaplana HZ1 i HZ2 na elektrowni wodnej w Świnnej Porębie. 3. ZAKRES PRAC :a) Serwisowych dla układu regulacji turbozespołów HZ1 i HZ2:1. Sprawdzenie stanu poszczególnych części i zespołów oraz występujących połączeń mechanicznych 2. Sprawdzenie szczelności połączeń hydraulicznych i usunięcie ew. małych przecieków 3. Sprawdzenie i ewentualne dokręcenie zacisków połączeń elektrycznych 4. Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości działania układu regulacji poprzez pomiar charakterystyk i parametrów elementów składowych układu istotnych dla procesu regulacji 5. Przegląd i próby funkcjonalne urządzeń elektronicznych regulatora:• sprawdzenie poprawności nastaw układy regulacji w trakcie prób ruchowych oraz podczas uruchamiania i odstawiania hydrozespołu• sprawdzenie układu pomiarowego prędkości obrotowej• przeprowadzenie prób zabezpieczeń rozbiegowych wchodzących w skład układu regulacji• sprawdzenie układu regulacji przy działaniu zabezpieczeń wewnętrznych oraz zabezpieczeń elektrycznych i hydromechanicznych turbozespołu• kontrola parametrów regulatora oraz optymalizacja nastaw• sprawdzenie poprawności działania układu z pomiarem czasów zamykania podczas zrzutów mocy zarówno z wyłącznikiem bloku jak również od działania zabezpieczeń 6. Sporządzenie protokołów ze wszystkich wykonanych czynności. b) zdalnego nadzoru: 1. zdalna administracja i diagnostyka układów regulacji dla turbin Kaplana HZ1 i HZ2.4. OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGICharakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania. 5. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACYPodczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.).Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę. 6. ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGIOdbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 3 prac.7. INNE USTALENIAWykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach oferty.• Część nr 2„Nadzór, konserwacja i utrzymanie w sprawności układu nadzoru i sterowania elektrownią”1. LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIALp. Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat1. rzeka Skawa Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki2. OPIS URZĄDZENIA Układ nadzoru i sterowania elektrowni wodnej w Świnnej Porębie. 3. ZAKRES PRAC :a) Serwisowych:1. kontrola wolnego miejsca na dyskach, zgranie archiwów i logów alarmów na stały nośnik oraz defragmentację dysków twardych wszystkich komputerów systemowych. 2. weryfikacja aktualności oprogramowania systemowego i sterownikowego oraz aplikacji wizualizacji. W przypadku stwierdzenia rozbieżności wersje oprogramowania należy uaktualnić. 3. kontrola stanu połączeń i sprawdzenie parametrów transmisji dla sieci technologicznych Układu Nadzoru i Sterowania. 4. kontrola urządzeń transmisyjnych elektrycznych i światłowodowych. 5. wykonanie ogólnej diagnostyki sterowników, analizę logów alarmów. b) Przeglądu:1. kontrola zdalnych połączeń z firm zewnętrznych posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z weryfikacją bezpieczeństwa połączeń i weryfikacją ilościową pracowników ww. firm posiadających uprawnienia do połączeń zdalnych.2. kontrola i wydanie pisemnego oświadczenia przez Wykonawcę o legalności całego oprogramowania zainstalowanego w Układzie Nadzoru i Sterowania. 3. skanowanie antywirusowe całego systemu komputerowego. Skanowanie musi być przeprowadzone przy wyłączonym systemie operacyjnym. Wyniki skanowania zostaną przekazane Zamawiającemu w formie raportu. 4. przegląd i kompleksowe czyszczenie wewnętrzne (dopuszczalne środki czyszczące: sprężone powietrze) wszystkich serwerów i sterowników Układu Nadzoru i Sterowania. Czyszczenie serwerów musi odbywać się poza pomieszczeniem telemechaniki. Termin czyszczenia będzie wcześniej uzgodniony z zamawiającym. Wyniki przeglądu i czyszczenia zostaną przekazane w formie raportu. 5. kontrola haseł, zabezpieczeń, uprawnień użytkowników lokalnych i domenowych wraz z przekazaniem stanu pokontrolnego w formie elektronicznej zaszyfrowanej. 6. przegląd przekaźników pośredniczących pomiędzy kartami we/wy a urządzeniami obiektowymi. 7. kalibracja przetworników pomiarowych zainstalowanych na hydrozespołach wraz z kartami wejściowymi do systemu.8. kontrola zasilaczy i akumulatorów w szafach systemowych, sprawdzenie układów kontroli temperatury oraz wentylacji w szafach systemowych wraz z wymianą filtrów. Pomiary akumulatorów należy przeprowadzić w taki sposób, aby była możliwość oceny ich stanu w kilkuletniej perspektywie. W ramach sprawdzenia raz do roku należy wykonać kontrolne rozładowanie z określeniem czasu pracy sterownika na zasilaniu tylko akumulatorowym. Po przeprowadzonych testach należy wytypować akumulatory do wymiany.9. Opracowywanie protokołów i raportów z przeprowadzonych czynności wraz z interpretacją wyników oraz zaleceniami dotyczącymi koniecznych do przeprowadzenia prac polegających na wymianie wyeksploatowanych urządzeń Układu Nadzoru i Sterowania. c) zdalnego nadzoru:1. Pełnienie stałego dyżuru telefonicznego w trybie 24/7 w celu diagnostyki i usuwania usterek i awarii zgłaszanych przez Zamawiającego i mogących skutkować zakłóceniami w eksploatacji hydrozespołów. 2. Zdalną diagnozę uszkodzenia urządzenia.3. Zdalna diagnoza usterek oprogramowania systemowego.4. Konsultacje telefoniczne z załogą eksploatacyjną obiektu w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00 w zakresie funkcjonowania urządzeń i układów.5. Aktualizacja dokumentacji serwisowanych układów i urządzeń.4. OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGICharakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania. 5. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACYPodczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.).Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę. 6. ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGIOdbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 3 prac.7. INNE USTALENIAWykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach oferty.• Część nr 3„Przegląd turbin HZ1, HZ2, HZ3”1. LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIALp. Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat1. rzeka Skawa Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki2. OPIS URZĄDZENIA 1. Dane techniczne generatora synchronicznego;• Typ GCBV-158M• Moc znamionowa 2500 kVA• Obroty znamionowe 750 obr/min• Napięcie 3x6300 V2. Dane techniczne turbiny;• Typ TK – 1000• Średnica wirnika 1000 mm• Spad instalowany 37 m• Przełyk instalowany 7,5 m3/s• Moc instalowana 2100 kW3. Dane techniczne turbiny;Typ TF – 390Średnica wirnika 390 mmSpad instalowany 26 mPrzełyk instalowany 0,5 m3/sMoc instalowana 110 kW3. ZAKRES PRACZadanie podstawowe. Przegląd urządzeń.Zakres przeglądu generatora HZ1 i HZ2 obejmuje:1. Przedmuchanie generatora sprężonym powietrzem,2. Przegląd łożysk (bez demontażu, na podstawie zapisu poziomu temperatury i drgań oraz osłuchania podczas pracy),3. Wymiana oleju w wannach łożysk,4. Przegląd wanien łożysk pod katem szczelności,5. Sprawdzenie stanu uzwojeń,6. Sprawdzenie stanu kabli zasilających i pomocniczych oraz ich połączeń,7. Sprawdzenie i dokręcenie wszystkich złączy śrubowych,8. Przegląd wodnej instalacji chłodzenia oleju i armatury w tej instalacji.Zakres przeglądu turbiny HZ1 i HZ2 obejmuje:1. Przegląd łożyska prowadzącego pod kątem sprawdzenia wielkości luzów pomiędzy czopem wału turbiny a powierzchniami ślizgowymi łożyska (pomiar przez przepychanie wału turbiny),2. Przegląd wirnika pod kątem stanu łopat,3. Przegląd aparatu kierowniczego pod kątem stanu łopatek, szczelności oraz zadziałania bezpieczników poślizgowych łopatek,4. Przegląd spirali i rury ssącej pod kątem ubytków kawitacyjnych, uszkodzeń mechanicznych itp.5. Przegląd wału pod kątem stanu powierzchni (szczególnie w miejscu łożyskowania), ewentualnych uszkodzeń mechanicznych , odchyłek kształtu itp.6. Przegląd uszczelnienia wału turbiny pod katem zużycia,7. Przegląd hamulców pod kątem stanu okładzin ciernych i szczelności,8. Sprawdzenie dokręcenia wszystkich złączy śrubowych,9. Przegląd instalacji wody smarnej i armatury w tej instalacji. Zakres przeglądu turbozespołu HZ3 obejmuje:1. Oględziny turbozespołu,2. Pomiar rezystancji izolacji generatora.

II.5) Główny kod CPV: 50800000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Usługę należy zrealizować: Dla części 1• zdalny nadzór:- data rozpoczęcia: do 7 dni od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż po przekazaniu miejsc i terenów wykonywania usługi, data zakończenia: do 31.12.2020r.• serwis:- w okresie od 1.09.2020 r. do 30.09.2020 r. Dla części 2• zdalny nadzór:- data rozpoczęcia: do 7 dni od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż po przekazaniu miejsc i terenów wykonywania usługi, data zakończenia: do 31.12.2020r.• serwis: - w okresie od 1.12.2020 r. do 31.12.2020 r. • przegląd:- w okresie od 1.08.2020 r. do 31.08.2020 r.Dla części 3 (A i B)- w okresie od 1.09.2020 r. do 30.09.2020 r. z możliwością wydłużenia terminu realizacji do 31.12.2020r. w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części 1: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przegląd co najmniej 2 usług, zakres których obejmował przegląd elektrohydraulicznych układów regulacji, dla turbin wodnych o spadzie powyżej H.30 [m], pracujących na rurociągach derywacyjnych o długości min. 350 m. (potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty).Dla części 2:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę nieprzerwanego trwającego co najmniej 12 miesięcy serwisu pogwarancyjnego systemu sterowania elektrowni wodnej o łącznej wartości kontraktu w wysokości nie mniejszej niż 30.000,00 PLN brutto, w której system sterowania jest realizowany na sterowniku PLC Simatic S7, a wizualizacja procesów w oparciu o środowisko Asix. dla elektrowni wodnych o spadzie powyżej H.30 [m], pracujących na rurociągach derywacyjnych o długości min. 350 m. (potwierdzone dowodami, że uslugi te zostały wykonane w sposób należyty).Dla części 3:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał przegląd co najmniej 2 usług, zakres których obejmował przegląd turbin Kaplana, o spadzie powyżej H.30 [m], pracujących na rurociągach derywacyjnych o długości min. 350 m. (potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.3 rozdziału 7 SIWZ – wykaz zrealizowanych usług zawierający informacje dotyczące tematu, okresu realizacji, rodzaju oraz załącza dowody określające należyte wykonanie usług. Dowodami są: poświadczenia lub inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń.. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:10.2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;10.2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;10.2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.10.2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu;10.2.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ- "Wzór umowy"
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Nadzór, konserwacja comiesięczna i utrzymanie w sprawności układu regulatora turbiny”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Nadzór, konserwacja comiesięczna i utrzymanie w sprawności układu regulatora turbiny”1. LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIALp. Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat1. rzeka Skawa Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki2. OPIS URZĄDZENIA Elektrohydrauliczny układ regulacji typu RTKS-24 dla turbin Kaplana HZ1 i HZ2 na elektrowni wodnej w Świnnej Porębie. 3. ZAKRES PRAC :a) Serwisowych dla układu regulacji turbozespołów HZ1 i HZ2:1. Sprawdzenie stanu poszczególnych części i zespołów oraz występujących połączeń mechanicznych 2. Sprawdzenie szczelności połączeń hydraulicznych i usunięcie ew. małych przecieków 3. Sprawdzenie i ewentualne dokręcenie zacisków połączeń elektrycznych 4. Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości działania układu regulacji poprzez pomiar charakterystyk i parametrów elementów składowych układu istotnych dla procesu regulacji 5. Przegląd i próby funkcjonalne urządzeń elektronicznych regulatora:• sprawdzenie poprawności nastaw układy regulacji w trakcie prób ruchowych oraz podczas uruchamiania i odstawiania hydrozespołu• sprawdzenie układu pomiarowego prędkości obrotowej• przeprowadzenie prób zabezpieczeń rozbiegowych wchodzących w skład układu regulacji• sprawdzenie układu regulacji przy działaniu zabezpieczeń wewnętrznych oraz zabezpieczeń elektrycznych i hydromechanicznych turbozespołu• kontrola parametrów regulatora oraz optymalizacja nastaw• sprawdzenie poprawności działania układu z pomiarem czasów zamykania podczas zrzutów mocy zarówno z wyłącznikiem bloku jak również od działania zabezpieczeń 6. Sporządzenie protokołów ze wszystkich wykonanych czynności. b) zdalnego nadzoru: 1. zdalna administracja i diagnostyka układów regulacji dla turbin Kaplana HZ1 i HZ2.4. OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGICharakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania. 5. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACYPodczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.).Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę. 6. ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGIOdbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 3 prac.7. INNE USTALENIAWykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługę należy zrealizować: Dla części 1• zdalny nadzór:- data rozpoczęcia: do 7 dni od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż po przekazaniu miejsc i terenów wykonywania usługi, data zakończenia: do 31.12.2020r.• serwis:- w okresie od 1.09.2020 r. do 30.09.2020 r.


Część nr: 2 Nazwa: „Nadzór, konserwacja i utrzymanie w sprawności układu nadzoru i sterowania elektrownią”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Nadzór, konserwacja i utrzymanie w sprawności układu nadzoru i sterowania elektrownią”1. LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIALp. Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat1. rzeka Skawa Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki2. OPIS URZĄDZENIA Układ nadzoru i sterowania elektrowni wodnej w Świnnej Porębie. 3. ZAKRES PRAC :a) Serwisowych:1. kontrola wolnego miejsca na dyskach, zgranie archiwów i logów alarmów na stały nośnik oraz defragmentację dysków twardych wszystkich komputerów systemowych. 2. weryfikacja aktualności oprogramowania systemowego i sterownikowego oraz aplikacji wizualizacji. W przypadku stwierdzenia rozbieżności wersje oprogramowania należy uaktualnić. 3. kontrola stanu połączeń i sprawdzenie parametrów transmisji dla sieci technologicznych Układu Nadzoru i Sterowania. 4. kontrola urządzeń transmisyjnych elektrycznych i światłowodowych. 5. wykonanie ogólnej diagnostyki sterowników, analizę logów alarmów. b) Przeglądu:1. kontrola zdalnych połączeń z firm zewnętrznych posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z weryfikacją bezpieczeństwa połączeń i weryfikacją ilościową pracowników ww. firm posiadających uprawnienia do połączeń zdalnych.2. kontrola i wydanie pisemnego oświadczenia przez Wykonawcę o legalności całego oprogramowania zainstalowanego w Układzie Nadzoru i Sterowania. 3. skanowanie antywirusowe całego systemu komputerowego. Skanowanie musi być przeprowadzone przy wyłączonym systemie operacyjnym. Wyniki skanowania zostaną przekazane Zamawiającemu w formie raportu. 4. przegląd i kompleksowe czyszczenie wewnętrzne (dopuszczalne środki czyszczące: sprężone powietrze) wszystkich serwerów i sterowników Układu Nadzoru i Sterowania. Czyszczenie serwerów musi odbywać się poza pomieszczeniem telemechaniki. Termin czyszczenia będzie wcześniej uzgodniony z zamawiającym. Wyniki przeglądu i czyszczenia zostaną przekazane w formie raportu. 5. kontrola haseł, zabezpieczeń, uprawnień użytkowników lokalnych i domenowych wraz z przekazaniem stanu pokontrolnego w formie elektronicznej zaszyfrowanej. 6. przegląd przekaźników pośredniczących pomiędzy kartami we/wy a urządzeniami obiektowymi. 7. kalibracja przetworników pomiarowych zainstalowanych na hydrozespołach wraz z kartami wejściowymi do systemu.8. kontrola zasilaczy i akumulatorów w szafach systemowych, sprawdzenie układów kontroli temperatury oraz wentylacji w szafach systemowych wraz z wymianą filtrów. Pomiary akumulatorów należy przeprowadzić w taki sposób, aby była możliwość oceny ich stanu w kilkuletniej perspektywie. W ramach sprawdzenia raz do roku należy wykonać kontrolne rozładowanie z określeniem czasu pracy sterownika na zasilaniu tylko akumulatorowym. Po przeprowadzonych testach należy wytypować akumulatory do wymiany.9. Opracowywanie protokołów i raportów z przeprowadzonych czynności wraz z interpretacją wyników oraz zaleceniami dotyczącymi koniecznych do przeprowadzenia prac polegających na wymianie wyeksploatowanych urządzeń Układu Nadzoru i Sterowania. c) zdalnego nadzoru:1. Pełnienie stałego dyżuru telefonicznego w trybie 24/7 w celu diagnostyki i usuwania usterek i awarii zgłaszanych przez Zamawiającego i mogących skutkować zakłóceniami w eksploatacji hydrozespołów. 2. Zdalną diagnozę uszkodzenia urządzenia.3. Zdalna diagnoza usterek oprogramowania systemowego.4. Konsultacje telefoniczne z załogą eksploatacyjną obiektu w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00 w zakresie funkcjonowania urządzeń i układów.5. Aktualizacja dokumentacji serwisowanych układów i urządzeń.4. OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGICharakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania. 5. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACYPodczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.).Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę. 6. ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGIOdbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 3 prac.7. INNE USTALENIAWykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługę należy zrealizować: Dla części 2• zdalny nadzór:- data rozpoczęcia: do 7 dni od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż po przekazaniu miejsc i terenów wykonywania usługi, data zakończenia: do 31.12.2020r.• serwis: - w okresie od 1.12.2020 r. do 31.12.2020 r. • przegląd:- w okresie od 1.08.2020 r. do 31.08.2020 r.


Część nr: 3 Nazwa: „Przegląd turbin HZ1, HZ2, HZ3”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przegląd turbin HZ1, HZ2, HZ3”1. LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIALp. Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat1. rzeka Skawa Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki2. OPIS URZĄDZENIA 1. Dane techniczne generatora synchronicznego;• Typ GCBV-158M• Moc znamionowa 2500 kVA• Obroty znamionowe 750 obr/min• Napięcie 3x6300 V2. Dane techniczne turbiny;• Typ TK – 1000• Średnica wirnika 1000 mm• Spad instalowany 37 m• Przełyk instalowany 7,5 m3/s• Moc instalowana 2100 kW3. Dane techniczne turbiny;Typ TF – 390Średnica wirnika 390 mmSpad instalowany 26 mPrzełyk instalowany 0,5 m3/sMoc instalowana 110 kW3. ZAKRES PRACZadanie podstawowe. Przegląd urządzeń.Zakres przeglądu generatora HZ1 i HZ2 obejmuje:1. Przedmuchanie generatora sprężonym powietrzem,2. Przegląd łożysk (bez demontażu, na podstawie zapisu poziomu temperatury i drgań oraz osłuchania podczas pracy),3. Wymiana oleju w wannach łożysk,4. Przegląd wanien łożysk pod katem szczelności,5. Sprawdzenie stanu uzwojeń,6. Sprawdzenie stanu kabli zasilających i pomocniczych oraz ich połączeń,7. Sprawdzenie i dokręcenie wszystkich złączy śrubowych,8. Przegląd wodnej instalacji chłodzenia oleju i armatury w tej instalacji.Zakres przeglądu turbiny HZ1 i HZ2 obejmuje:1. Przegląd łożyska prowadzącego pod kątem sprawdzenia wielkości luzów pomiędzy czopem wału turbiny a powierzchniami ślizgowymi łożyska (pomiar przez przepychanie wału turbiny),2. Przegląd wirnika pod kątem stanu łopat,3. Przegląd aparatu kierowniczego pod kątem stanu łopatek, szczelności oraz zadziałania bezpieczników poślizgowych łopatek,4. Przegląd spirali i rury ssącej pod kątem ubytków kawitacyjnych, uszkodzeń mechanicznych itp.5. Przegląd wału pod kątem stanu powierzchni (szczególnie w miejscu łożyskowania), ewentualnych uszkodzeń mechanicznych , odchyłek kształtu itp.6. Przegląd uszczelnienia wału turbiny pod katem zużycia,7. Przegląd hamulców pod kątem stanu okładzin ciernych i szczelności,8. Sprawdzenie dokręcenia wszystkich złączy śrubowych,9. Przegląd instalacji wody smarnej i armatury w tej instalacji. Zakres przeglądu turbozespołu HZ3 obejmuje:1. Oględziny turbozespołu,2. Pomiar rezystancji izolacji generatora.Zadanie jest realizowane z zastosowaniem prawa opcji realizowane jest następujących zasad: a. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji dla zakresu:Zadanie w ramach opcji.Jeśli podczas przeglądu uszczelnienia wału, lub łożyska turbiny będzie wymagała regeneracji. 1. Regeneracja uszczelnienia wału2. Regeneracja łożyska turbinyna warunkach przewidzianych we wzorze umowy stanowiącej Zał. nr 1 do SIWZ. b. Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem terminu, od którego obowiązują wszystkie zapisy dot. zamówienia realizowanego w ramach opcji. c. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem terminu, od którego obowiązują wszystkie zapisy dotyczące zamówienia realizowanego w ramach opcji.d. Rozliczenie przedmiotu umowy objętego zakresem zamówienia podstawowego oraz w ramach prawa opcji nastąpi na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy. e. Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie przez Zamawiającego tego prawa. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. f. Wykonawcy nie przysługuje prawo rezygnacji z realizacji opcji i nie może składać oferty jedynie w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca jest obwiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie, tj. zarówno zamówienia podstawowego, jak i objętego prawem opcji.g. Realizacja zamówienia realizowanego w ramach opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego. 4. OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGICharakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania. 5. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACYPodczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.).Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę. 6. ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGIOdbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 3 prac.7. INNE USTALENIAWykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Usługę należy zrealizaować:Dla części 3 (A i B)- w okresie od 1.09.2020 r. do 30.09.2020 r. z możliwością wydłużenia terminu realizacji do 31.12.2020r. w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace tapicerskie - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Moja kanapa ma dziurę, potrzebuję jej zszycia. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI