Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
jednostka wojskowa
Zamówienia publicznego
Przegląd, konserwacja i naprawa bram garażowych
i szlabanów
1.3.23 Przegląd, konserwacja, serwis i naprawa bram garażowych i szlabanów
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Część 1 – Przegląd, konserwacja i naprawa bram garażowych, wjazdowych i szlabanów w obiektach administrowanych przez SOI Gliwice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Część 2 – Przegląd serwisowy i konserwacja bram garażowych
i wjazdowych oraz szlabanów w kompleksie wojskowym
w Bytomiu, Radzionkowie i Toszku przez SOI Bytom w 2021r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Część 3 – Naprawa, serwisowanie i konserwacja bram segmentowych przemysłowych wraz z wymianą uszkodzonych elementów bram w kompleksie administrowanych przez SOI Tarnowskie Góry w 2021r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Część 4 – Konserwacja szlabanów w Tarnowskich Górach przy
ul. Opolskiej 36 i ul. Częstochowskiej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Część 5 – Przegląd i konserwacja w zakresie automatyki bram wjazdowych w kompleksach administrowanych przez SOI Katowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Część 6 – Przegląd i konserwacja w zakresie automatyki bram garażowych w obiektach administrowanych przez SOI
w Katowicach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Część 7 – Przegląd, konserwacja i naprawa bram garażowych, bram wjazdowych i szlabanów w obiektach administrowanych przez SOI w Opolu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Część 8 – Wykonanie konserwacji i przeglądu bram garażowych
i wjazdowych zainstalowanych w kompleksach administrowanych przez SOI Bielsko – Biała w 2021r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Część 9 – Wykonanie konserwacji i przeglądu bram wjazdowych zainstalowanych w budynkach administrowanych przez SOI Bielsko-Biała nr 6 – Żandarmeria, WKU – Bielsko-Biała 2021r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Część 10 – Wykonanie zaleceń po przeglądach bram garażowych
i wjazdowych oraz szlabanów w kompleksach Bytom, Radzionków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio dla danej części zamówienia (załącznik nr 4-13 do SWZ).
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 10 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga dla wszystkich części zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług opisanych w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności:
Przegląd, konserwacja i naprawa bram i szlabanów.
Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście prace na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Sztachety metalowe pionowe
Krzepice (śląskie)
Formy wtryskowe
Gliwice (śląskie)
Produkcja części z tworzyw sztucznych
Gliwice (śląskie)
Tworzywa sztuczne
Gliwice (śląskie)
Good Molding - Nowoczesna wtryskownia dla każdej branży
Częstochowa (śląskie)
Formowanie wtryskowe
Częstochowa (śląskie)
Pudełka z tektury
Katowice (śląskie)
Kartony
Katowice (śląskie)
Opakowania kartonowe
Katowice (śląskie)