Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261554593, 261554591, 261554592, 261554428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34c3de73-7d96-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przegląd, konserwacja i naprawa bram garażowych i wjazdowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji innych niż oferta Wykonawcy, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. (adres mailowy) oraz za pośrednictwem platformy zakupowej 2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformazakupowa.pl. Wykonawca posiadający konto na platformazakupowa.pl. ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4.W przypadku niewłaściwego działania platformy zakupowej należy kontaktować się z administratorem platformy OPEN NEXUS Sp. z o.o. Centrum Wsparcia Klienta (pn-pt 8:00-17:00) tel. (22) 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się w serwisie platformazakupowa.pl. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej ma dostęp do formularzy złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.6.Wszystkie dokumenty składające się na ofertę przesyłane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot. 7.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość” i pojawieniu się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.8.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. 9.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty i śledzenia komunikatów prywatnych oraz publicznych w postępowaniu. 10.Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .12.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej (platformazakupowa.pl): 11.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 11.2.komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,11.3.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 11.4.włączona obsługa JavaScript, 11.5.zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 11.6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 11.7.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz, oraz szlabanów, nr 15/TP1/2021.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”.5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8. Wykonawcy przysługuje:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.9. Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/TP1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów.1.1 Część 1 - Bramy garażowe i hangarowe Butzbach2.Celem przeglądów i konserwacji jest utrzymanie bram w stałej sprawności technicznej oraz ich testowanie.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:3.1Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji.3.2 Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Zakres przeglądu i konserwacji.3.3Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ - Harmonogram prac.4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy.5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia.6. Materiały do wykonania ustalonych prac konserwacyjnych zapewni Wykonawca we własnym zakresie, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych wydatków przez Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów.8. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie lub wszystkie części postępowania.10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach danej części. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku awarii systemu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów.1.1 Część 2 Bramy, rampy przeładunkowe oraz śluzy Loading Systems.2.Celem przeglądów i konserwacji jest utrzymanie bram w stałej sprawności technicznej oraz ich testowanie.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:3.1Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji.3.2 Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Zakres przeglądu i konserwacji.3.3Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ - Harmonogram prac.4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy.5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia.6. Materiały do wykonania ustalonych prac konserwacyjnych zapewni Wykonawca we własnym zakresie, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych wydatków przez Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów.8. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie lub wszystkie części postępowania.10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach danej części. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku awarii systemu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów.1.1. Cześć 3 - Bramy wjazdowe oraz szlabany Hormann, Faac, Came, Bft.2.Celem przeglądów i konserwacji jest utrzymanie bram w stałej sprawności technicznej oraz ich testowanie.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:3.1Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji.3.2 Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Zakres przeglądu i konserwacji.3.3Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ - Harmonogram prac.4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy.5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia.6. Materiały do wykonania ustalonych prac konserwacyjnych zapewni Wykonawca we własnym zakresie, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych wydatków przez Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów.8. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie lub wszystkie części postępowania.10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach danej części. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku awarii systemu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów.1.1 Część 4 - Motoreduktory Sew Eurodrive2.Celem przeglądów i konserwacji jest utrzymanie bram w stałej sprawności technicznej oraz ich testowanie.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:3.1Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji.3.2 Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Zakres przeglądu i konserwacji.3.3Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ - Harmonogram prac.4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy.5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia.6. Materiały do wykonania ustalonych prac konserwacyjnych zapewni Wykonawca we własnym zakresie, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych wydatków przez Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów.8. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie lub wszystkie części postępowania.10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach danej części. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku awarii systemu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów.1.1. Bramy wjazdowe oraz szlabany Hormann, Faac, Came, Bft (JW 1551 Sieradz)2.Celem przeglądów i konserwacji jest utrzymanie bram w stałej sprawności technicznej oraz ich testowanie.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:3.1Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji.3.2 Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Zakres przeglądu i konserwacji.3.3Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ - Harmonogram prac.4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy.5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia.6. Materiały do wykonania ustalonych prac konserwacyjnych zapewni Wykonawca we własnym zakresie, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych wydatków przez Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów.8. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie lub wszystkie części postępowania.10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach danej części. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w przypadku awarii systemu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w Rozdziale 16 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8