Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OBSŁUGA I KONSERWACJA MYJNI POJAZDÓW KOŁOWYCH
I GĄSIENICOWYCH NA TERENIE PWB KONOTOP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OBSŁUGA I KONSERWACJA MYJNI POJAZDÓW KOŁOWYCH
I GĄSIENICOWYCH NA TERENIE PWB KONOTOP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6148ec44-f359-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017355/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa czyszczenia urządzeń myjni na terenie PWB w Konotopie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/16wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/16wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany złożyć ofertę sporządzoną w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej (w szczególności w jednym z formatów: .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv.) pod rygorem nieważności i podpisaną w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/16wog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 315/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac obsługi codziennej oraz konserwacji urzą-dzeń myjni na terenie Parku Wozów Bojowych w miejscowości Konotop będącej w admini-strowaniu 16 WOG w Drawsku Pomorskim zgodnie z umową, specyfikacją techniczną, ze-stawieniem urządzeń myjni oraz Instrukcjami obsługi i DTR urządzeń
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocena wstępna wszystkich Wykonawców na podstawie złożonych oświadczeń i doku-mentów wg. załączników do SWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadcze-nia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczególnych wy-magań.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zwią-zanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie (wzór załącznik do SWZ)
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze (np. usługi konserwacji i obsługi przepompowni, oczyszczalni, itp.), której czas obowiązywa-nia nie był krótszy niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł brutto z potwierdzeniem jej należytego wykonania.
b) Całość prac obsługowych i konserwacyjnych musi być wykonywana przez co naj-mniej
4 pracowników, z których co najmniej 2 pracowników winno posiadać uprawnienia E Grupy I i II oraz co najmniej po 1 pracowniku posiadającym uprawnienia D Grupy I i II.
Wykonawca dołączy ważne (aktualne) świadectwa kwalifikacyjne, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.(Dz.U. z 2003r. nr 828 z póź.zm.) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie obsługi i prac kontrolno-pomiarowych, (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień jednakże ilość pracowni-ków ogółem nie może być mniejsza niż czterech.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże się (potencjałem ka-drowym) minimum czteroma pracownikami z następującymi uprawnieniami:
UPRAWNIENIA „E”
- Grupa I (co najmniej 2 pracowników)
pkt 2 urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV
pkt 10 aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji: sterowania
i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2;
- Grupa II – (co najmniej 2 pracowników)
pkt 6 pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy o mocy powyżej 50 kW;
pkt 10 aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń
i instalacji wymienionych w pkt 6.
UPRAWNIENIA „D”
- Grupa I (co najmniej 1 pracownik)
pkt 2 urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV
pkt 10 aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji: sterowania
i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2;
- Grupa II (co najmniej 1 pracownik)
pkt 6 pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy o mocy powyżej 50 kW;
pkt 10 aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń
i instalacji wymienionych w pkt 6.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: CEi DG lub KRS , OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego ofer-ta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (Etap II), aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowychW celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawo-dowej Zamawiający żąda:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za realizację usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji za-wodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wyko-nywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi oso-bami (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów podmiotowych środków dowodowych).
b) wykaz usług
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub fi-nansowej
a) oświadczenie o posiadaniu polisy (ubezpieczenia od prowadzonej działalności gospodar-czej)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DOWÓD WNIESIENIA WDIUM
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia
w wysokości 3508,00zł
Wymagania opisano w SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projekcie umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa zamawiającego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni