Obsługa i konserwacja fontann, sztucznych zbiorników wodnych oraz studni głębinowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa i konserwacja fontann, sztucznych zbiorników wodnych oraz studni głębinowych zasilających zbiorniki na terenie parków i skwerów w Łodzi (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-08
  • ZamawiającyUrząd Miasta Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025922
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa i konserwacja fontann, sztucznych zbiorników wodnych oraz studni głębinowych zasilających zbiorniki na terenie parków i skwerów w Łodzi (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 638-48-88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa i konserwacja fontann, sztucznych zbiorników wodnych oraz studni głębinowych zasilających zbiorniki na terenie parków i skwerów w Łodzi (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43022f1e-91fa-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000922/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 Obsługa i konserwacja fontann, sztucznych zbiorników wodnych oraz studni głębinowych zasilających zbiorniki na terenie parków i skwerów w Łodzi w latach 2021 - 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): (numeracja zgodna z SWZ)29.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:29.1.1 Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl.29.1.2 Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi oraz korzystania zpraw związanych z przetwarzaniem danych.29.1.3Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łodzi.Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia.Szczegółowe cele przetwarzaniadanych zostały wskazane w następujących przepisach: a) ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;b)ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:-przeprowadzenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, -i wyłonienie wykonawcy;-zawarcia umowy;- rozliczenia finansowo- księgowego.29.1.4 Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów oochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z BiuletynuInformacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umówmiędzynarodowych.29.1.5Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, anastępnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategoriiarchiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat.29.1.6 W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiadaPani/Pan prawo do:a)dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;b)sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia; c) ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia. Dalszy ciąg w pkt 29.1.7, 29.1.8, 29.1.9,29.2SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa i konserwacja fontann w parkach i skwerach na terenie Śródmieścia w latach 2021-2022

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa i konserwacja studni głębinowych zasilających stawy w parkach na terenie Polesia oraz fontanny w Parku im. ks. J. Poniatowskiego w latach 2021-2022

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa i konserwacja fontann w parkach na terenie Bałut w latach 2021-2022

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja dla każdego z parków zostanie uruchomiona w przypadku braku rozpoczęcia rewitalizacji obiektów. Wykonawca zostanie poinformowany o uruchomieniu opcji w terminie dwutygodniowym przed jej rozpoczęciem w każdym roku realizacji zamówienia. W przypadku rozpoczęcie rewitalizacji parków w okresie trwania zamówieni wykonawca zostanie powiadomiony z dwutygodniowym wyprzedzeniem o zamknięciu obiektu. Rozliczenie zostanie ustalone zgodnie z umową

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto prawo opcji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa i konserwacja fontann, sztucznych zbiorników wodnych oraz studni głębinowych w parkach na terenie Widzewa w latach 2021-2022

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja zostanie uruchomiona po wybudowaniu fontanny.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto prawo opcji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa i konserwacja fontann, studni głębinowej w parkach, skwerach na terenie Górnej w latach 2021-2022

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

(numeracja zgodna z SWZ) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:10.1.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 10.1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.10.1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.10.1.4.zdolności technicznej lub zawodowej: 10.1.4.1.Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:Dla części 1: a)minimum 2 usługi w zakresie obsługi i konserwacji fontann, w tym instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto oraz b)co najmniej 1 usługą polegającą na minimum 5 miesięcznej eksploatacji fontanny lub fontann typu dry plaza łącznie posiadających co najmniej 30 szt. dysz wodnych oraz c)co najmniej 1 usługą polegającą na minimum 5 miesięcznej eksploatacji sieci zraszających/kroplujących posiadających co najmniej 500 mb UWAGA: - Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej /tych samych usług/usługi z pkt. a ) w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt b i/lub pkt c). -Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej /tych samych usług/usługi z pkt. b ) w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt c) Dla części 2: a)minimum 2 usługi w zakresie obsługi i konserwacji fontann, w tym instalacji elektrycznej i wodno-analizacyjnej o łącznej wartości co najmniej 25 000,00 PLN brutto oraz b)co najmniej 1 usługą polegającą na minimum 5 miesięcznej eksploatacji stałej fontanny lub fontann typu dry plaza łącznie posiadających co najmniej 30 szt. dysz wodnych UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej /tych samych usług/usługi z pkt. a ) w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt b. Dla części 3: minimum 2 usługi w zakresie obsługi i konserwacji fontann, w tym instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej o łącznej wartości co najmniej 25 000,00 PLN brutto Dla części 4:minimum 2 usługi w zakresie obsługi i konserwacji fontann, w tym instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej o łącznej wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto Dla części 5: minimum 2 usługi w zakresie obsługi i konserwacji fontann, w tym instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej o łącznej wartości co najmniej 20 000,00 PLN bruttoUWAGA:opisane w SWZ 10.1.4.2.Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:Dla cześci 1: a) co najmniej jedną osobą posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne kat. „E” do jednego kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann,b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann.c)co najmniej jedną osoba do bieżącego utrzymania fontann oraz do zimowej kontroli maszynowni z doświadczeniem przy eksploatowaniu fontann w ostatnich trzech latach, minimum 15 szt. fontann w tym minimum dwie sztuki typu dr plaza, oraz przynajmniej 3 szt. sieci zraszających/kroplujących o długości minimum 100 mb każda d)co najmniej jedną osobę posiadającą zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej osób pobierających próbki wody do badań albo certyfikat akredytowanego laboratorium w zakresie pobierania próbek wody (Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego lub innego równoważnego ośrodka akredytacji, potwierdzającego spełnianie postanowień normy PNEN ISO/IEC 17025:2005 w zakresie akredytacji laboratorium).Dla czesci 2 : a) co najmniej jedną osobą posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne kat. „E” do jednego kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann,b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann.c) co najmniej jedną osoba do bieżącego utrzymania fontann oraz do zimowej kontroli maszynowni z doświadczeniem przy eksploatowaniu fontann w ostatnich trzech latach, minimum 15 szt. fontann w tym minimum dwie sztuki typu dr plaza, oraz przynajmniej 3 szt. sieci zraszających/kroplujących o długości minimum 100 mb każda d)co najmniej jedną osobę posiadającą zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej osób pobierających próbki wody do badań albo certyfikat akredytowanego laboratorium w zakresie pobierania próbek wody (Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego lub innego równoważnego ośrodka akredytacji, potwierdzającego spełnianie postanowień normy PNEN ISO/IEC 17025:2005 w zakresie akredytacji laboratorium).Dla czesci 3:a)co najmniej jedną osobą posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne kat. „E” do jednego kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann,b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann.c) co najmniej jedną osoba do bieżącego utrzymania fontann oraz do zimowej kontroli maszynowni z doświadczeniem przy eksploatowaniu fontann w ostatnich trzech latach, minimum 15 szt. fontannd)co najmniej jedną osobę posiadającą zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej osób pobierających próbki wody do badań albo certyfikat akredytowanego laboratorium w zakresie pobierania próbek wody (Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego lub innego równoważnego ośrodka akredytacji, potwierdzającego spełnianie postanowień normy PNEN ISO/IEC 17025:2005 w zakresie akredytacji laboratorium).Dla czesci 4: a) co najmniej jedną osobą posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne kat. „E” do jednego kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann,b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann.c) co najmniej jedną osoba do bieżącego utrzymania fontann oraz do zimowej kontroli maszynowni z doświadczeniem przy eksploatowaniu fontann w ostatnich trzech latach, minimum 15 szt. fontann d)co najmniej jedną osobę posiadającą zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej osób pobierających próbki wody do badań albo certyfikat akredytowanego laboratorium w zakresie pobierania próbek wody (Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego lub innego równoważnego ośrodka akredytacji, potwierdzającego spełnianie postanowień normy PNEN ISO/IEC 17025:2005 w zakresie akredytacji laboratorium).Dla czesci5: a) co najmniej jedną osobą posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne kat. „E” do jednego kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann,b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem przy uruchamianiu i eksploatowaniu fontann.c)co najmniej jedną osoba do bieżącego utrzymania fontann oraz do zimowej kontroli maszynowni z doświadczeniem przy eksploatowaniu fontann w ostatnich trzech latach, minimum 15 szt. fontann d)co najmniej jedną osobę posiadającą zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej osób pobierających próbki wody do badań albo certyfikat akredytowanego laboratorium w zakresie pobierania próbek wody (Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego lub innego równoważnego ośrodka akredytacji, potwierdzającego spełnianie postanowień normy PNEN ISO/IEC 17025:2005 w zakresie akredytacji laboratorium).Uwagi opisane w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (numeracja zgodna z SWZ)11.4.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:11.4.1Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:•art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,•art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,•art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z SWZ) 11.4.2Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Uwaga:1)Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych uczestniczył lub uczestniczy.2)Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 11.4.2, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej.11.4.3 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.Uwaga:Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 11.4.3 Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej.11.5. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt. 11.4.2 liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmiany zwartej umowy są uregulowanie we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

(numeracja zgodna z SWZ) 30.1Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i udzielenia zamówień, o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp 30.2Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.30.3 Zamawiający nie przewiduje:a)Odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lubb) Sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego30.4Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.30.5Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.30.6Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.30.7Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.30.8Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.30.9Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. 30.10Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 8 do SWZ)ZAMAWIAJĄCY:Miasto Łódź – Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Łodzi
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeszycia, poszwy na poduszki - Aleksandrów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeszycia, poszwy na poduszki. Możliwa stała współpraca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Zakup i dostawa zestawów komputerowych"
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łódź: "Usługi promocji w Internecie... -2 postępowanie"
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Usługa polegająca na małej i średniej naprawie czasz namiotów oraz podpinek do tych czasz
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Zakup technicznych środków materiałowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI