IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Pzp, w następującym zakresie:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian),2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,3) z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację usług będących przedmiotem umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,5) z powodu wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,6) w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część usług wykonywanych po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,7) w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,8) zmiany terminu wykonania zamówienia, zarówno w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy jak i w przypadku skrócenia terminu realizacji usługi w szczególności:a) z powodu działania siły wyższej mającej szczególny wpływ na terminowość wykonania umowy,b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,c) zaistnienia, innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ.9) wystąpienia konieczności zmiany osób (choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ i zgodnie z zasadami określonymi w §1 ust. 11 umowy. 2. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.3. W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.4. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych Istotnych postanowieniach umowy.ZMIANY UMOWY Z POWODU SKUTKÓW COVID-191. Strony Umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji Umowy;2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2020 r. poz. 568 z późn. zm.);4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;5) okoliczności, o których mowa w pkt 1–4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy;2. W przypadku gdy stroną składającą informacje, o której mowa w ust. 1 jest Wykonawca, wraz z tą informacją lub niezwłocznie w kolejnym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu projekty Aneksów do Umów o podwykonawstwo uwzględniające postanowienia ust. 7-9. Do przedłożonych projektów Aneksów Wykonawca dołączy uzasadnienie potwierdzające ich wpływ na należyte wykonanie Umowy i propozycje zmian Umowy proponowane przez Wykonawcę.3. Każda ze stron Umowy może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy w celu uzasadnienia proponowanych zmian Umowy. 4. Strona Umowy na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 -3, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu skutków COVID-19, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona Umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania.5. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem skutków COVID-19 mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany Umowy, w szczególności przez:1) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej części,2) zmianę sposobu wykonywania usług;3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy; – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy; 6. Jeżeli Wykonawca uzasadni wpływ skutków COVID-19 na należyte wykonanie Umowy oraz uzasadni ich wpływ na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość, Zamawiający może dokonać zmniejszenia wysokości kar umownych lub nie dochodzić odszkodowania w zakresie okoliczności związanych ze skutkami COVID-19.7. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane ze skutkami COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich zaakceptowanej przez Zamawiającego Umowy o podwykonawstwo uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania Umowy o podwykonawstwo lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie Umowy o podwykonawstwo lub jej części, zmienić sposób wykonywania Umowy o podwykonawstwo lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń. 8. W przypadku dokonania zmiany Umowy, jeżeli zmiana ta obejmuje część zamówienia powierzoną do wykonania podwykonawcy, Wykonawca i podwykonawca uzgadniają odpowiednią zmianę łączącej ich Umowy o podwykonawstwo, w sposób zapewniający, że warunki wykonania tej umowy przez podwykonawcę nie będą mniej korzystne niż warunki wykonania Umowy zmienionej zgodnie z ust. 5.9. Ust. 7 i 8 stosuje się do Umowy o podwykonawstwo zawartej między Podwykonawcą a dalszym podwykonawcą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-23, godzina:
08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej „A” w miejscowości Celestynów przy ul. Obrońców Pokoju wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dane zadaniowo - ilościowe .Nazwa zadania Ilość obiektów Ilość studni zaworowych [szt.] Długość sieci kanalizacyjnej [km]Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej „A” w m. Celestynów przy ul. Obrońców Pokoju 1 - -Obsługa i konserwacja sieci kanalizacyjnej - 350 10Obsługa i konserwacja sieci kanalizacyjnej tłocznej na odcinku od c. s. p. „A” do studni rozprężnej zlokalizowanej w Śródborowie (gm. Otwock) przy ul. Cieszyńskiej - - 10W obrębie kanalizacji podciśnieniowej nie ma czynnego monitoringu informującego o lokalizacji awarii zaworów próżniowych.2. W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:Obsługa i konserwacja, usuwanie awarii centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów.I Eksploatacja centralnych stacji próżniowo-tłocznych:1) Konserwacja pomp próżniowych i tłocznych.• sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie bądź wymiana oleju w pompach próżniowych,• sprawdzenie poziomu oleju w uszczelnieniach ciśnieniowych,• sprawdzenie połączeń pomp próżniowych i tłocznych,• sprawdzenie i ewentualna wymiana wlotu powietrza oraz filtrów w pompach próżniowych,• kontrola prawidłowej pracy pomp w pod względem poboru energii elektrycznej.2) Konserwacja zbiorników próżniowych.• oczyszczenie szklanych wzierników,• czyszczenie wnętrza zbiorników,• utrzymanie odpowiedniego max. – min. podciśnienia,• kontrola napełnienia ścieków - nie przekroczyć poziomu HH.3) Uzupełnienie materiału filtracyjnego w biofiltrze.4) Konserwacja pompowni IIo:• kontrola poziomu ścieków,• kontrola pracy pomp.5) Co miesiąc ręczne otwarcie i zamknięcie wszystkich korków zaworowych.6) Skontrolowanie systemu alarmowego /zwłaszcza po każdej burzy z wyładowaniami atmosferycznymi.7) Prowadzenie książki eksploatacji pompowni,• zanotowanie zużycia energii elektrycznej,• odczytanie i zaprotokołowanie rejestru z panelu operatorskiego,• notowanie usterek,• sprawdzenie ciśnienia roboczego przez odczyt z manometru podciśnieniowego,8) Utrzymanie porządku na stacji i terenu przyległego.II Eksploatacja sieci przewodów podciśnieniowych:1) konserwacja zasuw sekcyjnych.III Eksploatacja studzienek zbiorczych z zaworami opróżniającymi.1) sprawdzenie szczelności studzienek,2) sprawdzenie napowietrzania studzienek,3) konserwacja sterownika zaworu,4) konserwacja czujnika stanu otwarcia zaworu,5) sprawdzenie stanu tech. kształtek połączeniowych i zaworu membranowego z systemem napowietrzania zaworu,6) okresowe czyszczenie studzienek zbiorczych, rur sensorowych, rur ssawnych oraz wężyków.IV Eksploatacja kanalizacji tłocznej.1) wtłaczanie sprężonego powietrza w kolektor ciśnieniowy,2) ręczne odpowietrzanie kanałów poprzez zawory zlokalizowane na sieci kanalizacyjnej,3) konserwacja automatycznego zaworu odpowietrzająco- napowietrzającego.V Eksploatacja kanalizacji grawitacyjnej.1) przegląd stanu studni rewizyjnych oraz weryfikacja prawidłowego przepływu ścieków,2) mechaniczne udrażnianie kanałów,3) konserwacja kanałów grawitacyjnych doprowadzających ścieki z budynków mieszkalnych do komór zaworowych (na odcinku od studni zaworowej do granicy nieruchomości).VI Eksploatacja studni rozprężnej.1) Czyszczenie studni rozprężnej z powstałych osadów i zawiesin,2) Weryfikacja prawidłowego dopływu ścieków komunalnych rurami ciśnieniowymi.VII Eksploatacja strefowych pompowni ścieków:1) kontrola poziomu ścieków,2) kontrola pracy pomp oraz armatury hydraulicznej.VIII Sprawowanie całodobowego pogotowia w celu utrzymania w pełnej sprawności stanu technicznego urządzeń dla bezawaryjnego odbioru i przesyłu ścieków z terenu Gminy Celestynów do studni rozprężnej w miejscowości Śródborów położonej na granicy z miastem Otwockiem.IX Zamykanie odpływu ścieków zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. X Kontrola przyłączy i instalacji kanalizacyjnych w zakresie jakości, ilości oraz rodzaju odprowadzanych ścieków, a także szczelności przewodów kanalizacyjnych względem ścieków opadowych i wód drenażowych.3. Wykonawca przejmie do eksploatacji środki trwałe, obejmujące cały system sieci kanalizacyjnej wraz z Centralną Stacją Podciśnieniową i Tłoczną „A”. Wykonawca dokona zwrotu powierzonego mienia w stanie niepogorszonym, z zastrzeżeniem, że zużycie nastąpiło na skutek bieżącego użytkowania, w ciągu 5 dni od dnia zakończenia świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do niedzieli (tj. 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę).5. Zamawiający zastrzega, że w razie wystąpienia awarii sieci kanalizacyjnej lub konieczności wykonania prac konserwacyjnych na sieci kanalizacyjnej, której zakres obejmuje część II, część III i część IV postępowania, Zamawiający ma prawo skierować Wykonawcę do świadczenia usług w zakresie sieci kanalizacyjnej opisanej szczegółowo w część II, część III i część IV postępowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest zostać w całodobowym kontakcie z Zamawiającym, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy z numerem telefonu przeznaczonym do całodobowego kontaktu z Zamawiającym, który podany zostanie do publicznej wiadomości w celu zgłaszania awarii itp. oraz do pokrycia wszelkich kosztów mających na celu zapewnienie całodobowej łączności w okresie wykonywania zamówienia.7. Wykonawca zapewni niezbędne do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia narzędzia m.in.:1) kluczy do zasuw kanalizacyjnych2) zestawów kluczy płasko – oczkowych,3) młotków, śrubokrętów (gwiazdkowych i płaskich).8. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest zapewnić własny środek transportu i utrzymać go w sprawności technicznej przez cały okres wykonywania zamówienia.9. Dokumentacja techniczna oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza sieci kanalizacyjnych i stacji podciśnieniowych znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego loco. ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów.10. Wykonawca zobowiązany jest do obsługi i konserwacji Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych wraz sieci kanalizacyjną w sposób zapewniający ciągły odbiór nieczystości płynnych, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ oraz utrzymania ładu, porządku i czystości na terenie Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej.11. Wykonawca utrzyma pogotowie kanalizacyjne zdolne do całodobowej obsługi w zakresie usuwania awarii związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usuwania w ciągu zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie ilości minut (nie dłuższej niż 60 minut) od momentu zgłoszenia awarii drogą telefoniczną, ustnie lub pisemnie przez mieszkańca lub przedstawiciela Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego (telefonicznie lub pisemnie) o wszystkich awariach występujących na obiektach podlegających konserwacji.13. Po usunięciu każdej awarii nastąpi protokolarny odbiór wykonanych robót sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do umowy.14. Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu umowy w tym usuwania awarii, każdorazowo oznakuje i zabezpieczy teren i miejsca mu przyległe, w których mają być prowadzone usługi (usuwanie awarii) oraz będzie przestrzegał obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym.15. Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać przepisy bhp oraz współdziałać z innymi Wykonawcami. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów „tajemnicy przedsiębiorstwa w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1010 z późn. zm.) w szczególności przepisu art. 11 ust. 4, przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy z dnia 07 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1437 z późn. zm.). 17. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Uchwały nr 204/20 Rady Gminy Celestynów z dnia 27 sierpnia 2020 r. w sprawie „Regulaminu dostarczania wody i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Celestynów” wraz ze wszystkimi jej zmianami.18. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca protokoły z wykonanych czynności zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do umowy – Protokół miesięczny przeglądu technicznego i konserwacji sieci oraz Załącznika nr 4 do umowy – Protokół miesięczny z zakresu usług wykonanych w obiektach Gospodarki Komunalnej.19. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za eksploatację całego systemu kanalizacyjnego i przestrzegania przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów BHP i innych obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca (w tym pracownicy Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – świadczenia usługi) zobowiązani są posiadać przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia aktualne szkolenia BHP z zakresu pracy na stanowisku konserwatora sieci kanalizacyjnej oraz odpowiedni stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim od Lekarza Medycyny Pracy.20. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres wykonywania zamówienia (Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu potwierdzającego fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującej przedmiot zamówienia, na każdym etapie wykonywania przedmiotu zamówienia).21. Koszty zakupu materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania systemu sieci kanalizacyjnej ponosi Zamawiający. 22. Wykonawca na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego zapotrzebowania zobowiązany będzie do odbioru zakupionych (zamówionych) przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i urządzeń itp., z punktu wskazanego przez Zamawiającego (np. sklep, hurtownia) i dostarczenia ich własnym środkiem transportu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca. 23. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu potrzebę zakupu materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych w formie zapotrzebowania. W przypadku zakupu materiałów eksploatacyjnych bez uprzedniej zgody Zamawiającego Wykonawca ponosi koszty dokonania tych zakupów.24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za materiały eksploatacyjne i urządzenia przekazane przez Zamawiającego i bieżącego rozliczania się z ich wykorzystania - prowadzenie ewidencji i rozliczeń zużytych do konserwacji i usuwania awarii materiałów.25. Z dokonanych zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń i sprzętu na rzecz i koszt Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest się rozliczyć w ciągu 2 dni od dokonania zakupu.26. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do powoływania się na daną przeszkodę w przypadku sporu pomiędzy stronami.27. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od Zamawiającego na wprowadzenie na teren obiektów osób trzecich.28. Zamawiający wprowadzi i protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt i sieć kanalizacyjną w ciągu 2 dni od podpisania umowy.29. Wykonawca zobowiązany będzie do bezwzględnego przestrzegania regulaminów wewnętrznych, wewnętrznych Zarządzeń Dyrektora Gospodarki Komunalnej w tym zarządzeń w zakresie organizacji, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.30. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku nieprawidłowej eksploatacji urządzeń i infrastruktury kanalizacyjnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3, 44163112-8, 44130000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej „B” w miejscowości Celestynów przy ul. Św. Kazimierza wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Dane zadaniowo - ilościowe.Nazwa zadania Ilość obiektów Ilość studni zaworowych [szt.] Długość sieci kanalizacyjnej [km]Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej „B” w m. Celestynów przy ul. Św. Kazimierza 1 - -Obsługa i konserwacja sieci kanalizacyjnej - 476 14,7Obsługa i konserwacja sieci kanalizacyjnej tłocznej na odcinku od c. s. p. „B” do studni rozprężnej zlokalizowanej w Śródborowie (gm. Otwock) przy ul. Cieszyńskiej - - 10Obsługa i konserwacja strefowych pompowni ścieków zlokalizowanych w Celestynowie przy ul. B. Prusa, Radzińskiej, Widok, Wesołej 4 - -W obrębie kanalizacji podciśnieniowej nie ma czynnego monitoringu informującego o lokalizacji awarii zaworów próżniowych.2. W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:Obsługa i konserwacja, usuwanie awarii centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów.I Eksploatacja centralnych stacji próżniowo-tłocznych :1) Konserwacja pomp próżniowych i tłocznych:• sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie bądź wymiana oleju w pompach próżniowych,• sprawdzenie poziomu oleju w uszczelnieniach ciśnieniowych,• sprawdzenie połączeń pomp próżniowych i tłocznych,• sprawdzenie i ewentualna wymiana wlotu powietrza oraz filtrów w pompach próżniowych,• kontrola prawidłowej pracy pomp w pod względem poboru energii elektrycznej.2) Konserwacja zbiorników próżniowych:• oczyszczenie szklanych wzierników,• czyszczenie wnętrza zbiorników,• utrzymanie odpowiedniego max. – min. podciśnienia,• kontrola napełnienia ścieków - nie przekroczyć poziomu HH,3) Uzupełnienie materiału filtracyjnego w biofiltrze.4) Konserwacja pompowni IIo:• kontrola poziomu ścieków,• kontrola pracy pomp.5) Co miesiąc ręczne otwarcie i zamknięcie wszystkich korków zaworowych.6) Skontrolowanie systemu alarmowego /zwłaszcza po każdej burzy z wyładowaniami atmosferycznymi.7) Prowadzenie książki eksploatacji pompowni:• zanotowanie zużycia energii elektrycznej,• odczytanie i zaprotokołowanie rejestru z panelu operatorskiego,• zanotowanie usterek,• sprawdzenie ciśnienia roboczego przez odczyt z manometru podciśnieniowego.8) Utrzymanie porządku na stacji i terenie przyległym.II Eksploatacja sieci przewodów podciśnieniowych: konserwacja zasuw sekcyjnych.III Eksploatacja studzienek zbiorczych z zaworami opróżniającymi:1) sprawdzenie szczelności studzienek,2) sprawdzenie napowietrzania studzienek,3) konserwacja sterownika zaworu,4) konserwacja czujnika stanu otwarcia zaworu,5) sprawdzenie stanu tech. kształtek połączeniowych i zaworu membranowego z systemem napowietrzania zaworu,6) okresowe czyszczenie studzienek zbiorczych, rur sensorowych, rur ssawnych oraz wężyków.IV Eksploatacja kanalizacji tłocznej:1) wtłaczanie sprężonego powietrza w kolektor ciśnieniowy,2) ręczne odpowietrzanie kanałów poprzez zawory zlokalizowane na sieci kanalizacyjnej,3) konserwacja automatycznego zaworu odpowietrzająco - napowietrzającego.V Eksploatacja kanalizacji grawitacyjnej:1) przegląd stanu studni rewizyjnych oraz weryfikacja prawidłowego przepływu ścieków,2) mechaniczne udrażnianie kanałów,3) konserwacja kanałów grawitacyjnych doprowadzających ścieki z budynków mieszkalnych do komór zaworowych (na odcinku od studni zaworowej do granicy nieruchomości).VI Eksploatacja studni rozprężnej:1) Czyszczenie studni rozprężnej z powstałych osadów i zawiesin,2) Weryfikacja prawidłowego dopływu ścieków komunalnych rurami ciśnieniowymi.VII Eksploatacja strefowych pompowni ścieków:1) kontrola poziomu ścieków,2) kontrola pracy pomp oraz armatury hydraulicznej.VIII Sprawowanie całodobowego pogotowia w celu utrzymania w pełnej sprawności stanu technicznego urządzeń dla bezawaryjnego odbioru przesyłu ścieków z terenu Gminy Celestynów do studni rozprężnej w miejscowości Śródborów położonej na granicy z Otwockiem. IX Zamykanie odpływu ścieków zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. X Kontrola przyłączy i instalacji kanalizacyjnych w zakresie jakości, ilości oraz rodzaju odprowadzanych ścieków, a także szczelności przewodów kanalizacyjnych względem ścieków opadowych i wód drenażowych.3. Wykonawca przejmie do eksploatacji środki trwałe, obejmujące cały system sieci kanalizacyjnej wraz z Centralną Stacją Podciśnieniową i Tłoczną „B”. Wykonawca dokona zwrotu powierzonego mienia w stanie niepogorszonym, z zastrzeżeniem, że zużycie nastąpiło na skutek bieżącego użytkowania, w ciągu 5 dni od dnia zakończenia świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do niedzieli (tj. 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę).5. Zamawiający zastrzega, że w razie wystąpienia awarii sieci kanalizacyjnej lub konieczności wykonania prac konserwacyjnych na sieci kanalizacyjnej, której zakres obejmuje część I, część III i część IV postępowania, Zamawiający ma prawo skierować Wykonawcę do świadczenia usług w zakresie sieci kanalizacyjnej opisanej szczegółowo w część I, część III i część IV postępowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest zostać w całodobowym kontakcie z Zamawiającym, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy z numerem telefonu przeznaczonym do całodobowego kontaktu z Zamawiającym, który podany zostanie do publicznej wiadomości w celu zgłaszania awarii itp. oraz do pokrycia wszelkich kosztów mających na celu zapewnienie całodobowej łączności w okresie wykonywania zamówienia.7. Wykonawca zapewni niezbędne do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia narzędzia m.in.:1) kluczy do zasuw kanalizacyjnych2) zestawów kluczy płasko – oczkowych,3) młotków, śrubokrętów (gwiazdkowych i płaskich).8. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest zapewnić własny środek transportu i utrzymać go w sprawności technicznej przez cały okres wykonywania zamówienia.9. Dokumentacja techniczna oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza sieci kanalizacyjnych i stacji podciśnieniowych znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego loco. ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów.10. Wykonawca zobowiązany jest do obsługi i konserwacji Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych wraz sieci kanalizacyjną w sposób zapewniający ciągły odbiór nieczystości płynnych, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ oraz utrzymania ładu, porządku i czystości na terenie Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej.11. Wykonawca utrzyma pogotowie kanalizacyjne zdolne do całodobowej obsługi w zakresie usuwania awarii związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usuwania w ciągu zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie ilości minut (nie dłuższej niż 60 minut) od momentu zgłoszenia awarii drogą telefoniczną, ustnie lub pisemnie przez mieszkańca lub przedstawiciela Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego (telefonicznie lub pisemnie) o wszystkich awariach występujących na obiektach podlegających konserwacji. 13. Po usunięciu każdej awarii nastąpi protokolarny odbiór wykonanych robót sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do umowy.14. Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu umowy w tym usuwania awarii, każdorazowo oznakuje i zabezpieczy teren i miejsca mu przyległe, w których mają być prowadzone usługi (usuwanie awarii) oraz będzie przestrzegał obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym.15. Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać przepisy bhp oraz współdziałać z innymi Wykonawcami. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów „tajemnicy przedsiębiorstwa w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1010 z późn. zm.) w szczególności przepisu art. 11 ust. 4, przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy z dnia 07 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1437 z późn. zm.). 17. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Uchwały nr 204/20 Rady Gminy Celestynów z dnia 27 sierpnia 2020 r. w sprawie „Regulaminu dostarczania wody i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Celestynów” wraz ze wszystkimi jej zmianami.18. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca protokoły z wykonanych czynności zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do umowy – Protokół miesięczny przeglądu technicznego i konserwacji sieci oraz Załącznika nr 4 do umowy – Protokół miesięczny z zakresu usług wykonanych w obiektach Gospodarki Komunalnej.19. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za eksploatację całego systemu kanalizacyjnego i przestrzegania przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów BHP i innych obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca (w tym pracownicy Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – świadczenia usługi) zobowiązani są posiadać przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia aktualne szkolenia BHP z zakresu pracy na stanowisku konserwatora sieci kanalizacyjnej oraz odpowiedni stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim od Lekarza Medycyny Pracy.20. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres wykonywania zamówienia (Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu potwierdzającego fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującej przedmiot zamówienia, na każdym etapie wykonywania przedmiotu zamówienia).21. Koszty zakupu materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania systemu sieci kanalizacyjnej ponosi Zamawiający. 22. Wykonawca na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego zapotrzebowania zobowiązany będzie do odbioru zakupionych (zamówionych) przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i urządzeń itp., z punktu wskazanego przez Zamawiającego (np. sklep, hurtownia) i dostarczenia ich własnym środkiem transportu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca. 23. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu potrzebę zakupu materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych w formie zapotrzebowania. W przypadku zakupu materiałów eksploatacyjnych bez uprzedniej zgody Zamawiającego Wykonawca ponosi koszty dokonania tych zakupów.24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za materiały eksploatacyjne i urządzenia przekazane przez Zamawiającego i bieżącego rozliczania się z ich wykorzystania - prowadzenie ewidencji i rozliczeń zużytych do konserwacji i usuwania awarii materiałów.25. Z dokonanych zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń i sprzętu na rzecz i koszt Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest się rozliczyć w ciągu 2 dni od dokonania zakupu.26. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do powoływania się na daną przeszkodę w przypadku sporu pomiędzy stronami.27. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od Zamawiającego na wprowadzenie na teren obiektów osób trzecich.28. Zamawiający wprowadzi i protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt i sieć kanalizacyjną w ciągu 2 dni od podpisania umowy.29. Wykonawca zobowiązany będzie do bezwzględnego przestrzegania regulaminów wewnętrznych, wewnętrznych Zarządzeń Dyrektora Gospodarki Komunalnej w tym zarządzeń w zakresie organizacji, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.30. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku nieprawidłowej eksploatacji urządzeń i infrastruktury kanalizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3, 44163112-8, 44130000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej w „E” w miejscowości Glina przy ul. Wilczej wraz z siecią podciśnieniową i tłoczną i grawitacyjną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dane zadaniowo - ilościowe .Nazwa zadania Ilość obiektów Ilość studni zaworowych [szt.] Długość sieci kanalizacyjnej [km]Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej „E” w m. Glina przy ul. Wilczej 1 - -Obsługa i konserwacja sieci kanalizacyjnej - 200 10Obsługa i konserwacja sieci kanalizacyjnej tłocznej na odcinku od c. s. p. „E” do studni rozprężnej zlokalizowanej w Śródborowie (gm. Otwock) przy ul. Cieszyńskiej - - 10W obrębie kanalizacji podciśnieniowej nie ma czynnego monitoringu informującego o lokalizacji awarii zaworów próżniowych.2. W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:Obsługa i konserwacja, usuwanie awarii centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów.I Eksploatacja centralnych stacji próżniowo-tłocznych :1) Konserwacja pomp próżniowych i tłocznych:• sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie bądź wymiana oleju w pompach próżniowych,• sprawdzenie poziomu oleju w uszczelnieniach ciśnieniowych,• sprawdzenie połączeń pomp próżniowych i tłocznych,• sprawdzenie i ewentualna wymiana wlotu powietrza oraz filtrów w pompach próżniowych,• kontrola prawidłowej pracy pomp w pod względem poboru energii elektrycznej.2) Konserwacja zbiorników próżniowych:• oczyszczenie szklanych wzierników,• czyszczenie wnętrza zbiorników,• utrzymanie odpowiedniego max. – min. podciśnienia,• kontrola napełnienia ścieków - nie przekroczyć poziomu HH.3) Uzupełnienie materiału filtracyjnego w biofiltrze.4) Konserwacja pompowni IIo• kontrola poziomu ścieków,• kontrola pracy pomp.5) Co miesiąc ręczne otwarcie i zamknięcie wszystkich korków zaworowych.6) Skontrolowanie systemu alarmowego /zwłaszcza po każdej burzy z wyładowaniami atmosferycznymi.7) Prowadzenie książki eksploatacji pompowni:• zanotowanie zużycia energii elektrycznej,• odczytanie i zaprotokołowanie rejestru z panelu operatorskiego,• zanotowanie usterek,• sprawdzenie ciśnienia roboczego przez odczyt z manometru podciśnieniowego.8) Utrzymanie porządku na stacji i terenie przyległym.II Eksploatacja sieci przewodów podciśnieniowych: konserwacja zasuw sekcyjnych.III Eksploatacja studzienek zbiorczych z zaworami opróżniającymi:1) sprawdzenie szczelności studzienek,2) sprawdzenie napowietrzania studzienek,3) konserwacja sterownika zaworu,4) konserwacja czujnika stanu otwarcia zaworu,5) sprawdzenie stanu tech. kształtek połączeniowych i zaworu membranowego z systemem napowietrzania zaworu,6) okresowe czyszczenie studzienek zbiorczych, rur sensorowych, rur ssawnych oraz wężyków.IV Eksploatacja kanalizacji tłocznej:1) wtłaczanie sprężonego powietrza w kolektor ciśnieniowy,2) ręczne odpowietrzanie kanałów poprzez zawory zlokalizowane na sieci kanalizacyjnej3) konserwacja automatycznego zaworu odpowietrzająco- napowietrzającego.V Eksploatacja kanalizacji grawitacyjnej.1) przegląd stanu studni rewizyjnych oraz weryfikacja prawidłowego przepływu ścieków,2) mechaniczne udrażnianie kanałów,3) konserwacja kanałów grawitacyjnych doprowadzających ścieki z budynków mieszkalnych do komór zaworowych (na odcinku od studni zaworowej do granicy nieruchomości).VI Eksploatacja studni rozprężnej:1) czyszczenie studni rozprężnej z powstałych osadów i zawiesin,2) weryfikacja prawidłowego dopływu ścieków komunalnych rurami ciśnieniowymi.VII Eksploatacja strefowych pompowni ścieków:1) kontrola poziomu ścieków,2) kontrola pracy pomp oraz armatury hydraulicznej.VIII Sprawowanie całodobowego pogotowia w celu utrzymania w pełnej sprawności stanu technicznego urządzeń dla bezawaryjnego odbioru i przesyłu ścieków z terenu Gminy Celestynów do studni rozprężnej w miejscowości Śródborów położonej na granicy z miastem Otwockiem.IX Zamykanie odpływu ścieków zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. X Kontrola przyłączy i instalacji kanalizacyjnych w zakresie jakości, ilości oraz rodzaju odprowadzanych ścieków, a także szczelności przewodów kanalizacyjnych względem ścieków opadowych i wód drenażowych.3. Wykonawca przejmie do eksploatacji środki trwałe, obejmujące cały system sieci kanalizacyjnej wraz z Centralną Stacją Podciśnieniową i Tłoczną „E”. Wykonawca dokona zwrotu powierzonego mienia w stanie niepogorszonym, z zastrzeżeniem, że zużycie nastąpiło na skutek bieżącego użytkowania, w ciągu 5 dni od dnia zakończenia świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do niedzieli (tj. 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę).5. Zamawiający zastrzega, że w razie wystąpienia awarii sieci kanalizacyjnej lub konieczności wykonania prac konserwacyjnych na sieci kanalizacyjnej, której zakres obejmuje część I, część II i część IV postępowania, Zamawiający ma prawo skierować Wykonawcę do świadczenia usług w zakresie sieci kanalizacyjnej opisanej szczegółowo w część I, część II i część IV postępowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest zostać w całodobowym kontakcie z Zamawiającym, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy z numerem telefonu przeznaczonym do całodobowego kontaktu z Zamawiającym, który podany zostanie do publicznej wiadomości w celu zgłaszania awarii itp. oraz do pokrycia wszelkich kosztów mających na celu zapewnienie całodobowej łączności w okresie wykonywania zamówienia.7. Wykonawca zapewni niezbędne do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia narzędzia m.in.:1) kluczy do zasuw kanalizacyjnych2) zestawów kluczy płasko – oczkowych,3) młotków, śrubokrętów (gwiazdkowych i płaskich).8. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest zapewnić własny środek transportu i utrzymać go w sprawności technicznej przez cały okres wykonywania zamówienia.9. Dokumentacja techniczna oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza sieci kanalizacyjnych i stacji podciśnieniowych znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego loco. ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów.10. Wykonawca zobowiązany jest do obsługi i konserwacji Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych wraz sieci kanalizacyjną w sposób zapewniający ciągły odbiór nieczystości płynnych, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ oraz utrzymania ładu, porządku i czystości na terenie Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej.11. Wykonawca utrzyma pogotowie kanalizacyjne zdolne do całodobowej obsługi w zakresie usuwania awarii związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usuwania w ciągu zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie ilości minut (nie dłuższej niż 60 minut) od momentu zgłoszenia awarii drogą telefoniczną, ustnie lub pisemnie przez mieszkańca lub przedstawiciela Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego (telefonicznie lub pisemnie) o wszystkich awariach występujących na obiektach podlegających konserwacji.13. Po usunięciu każdej awarii nastąpi protokolarny odbiór wykonanych robót sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do umowy.14. Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu umowy w tym usuwania awarii, każdorazowo oznakuje i zabezpieczy teren i miejsca mu przyległe, w których mają być prowadzone usługi (usuwanie awarii) oraz będzie przestrzegał obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym.15. Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać przepisy bhp oraz współdziałać z innymi Wykonawcami. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów „tajemnicy przedsiębiorstwa w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1010 z późn. zm.) w szczególności przepisu art. 11 ust. 4, przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm) oraz przepisów ustawy z dnia 07 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1437 z późn. zm.). 17. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Uchwały nr 204/20 Rady Gminy Celestynów z dnia 27 sierpnia 2020 r. w sprawie „Regulaminu dostarczania wody i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Celestynów” wraz ze wszystkimi jej zmianami.18. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca protokoły z wykonanych czynności zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do umowy – Protokół miesięczny przeglądu technicznego i konserwacji sieci oraz Załącznika nr 4 do umowy – Protokół miesięczny z zakresu usług wykonanych w obiektach Gospodarki Komunalnej.19. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za eksploatację całego systemu kanalizacyjnego i przestrzegania przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów BHP i innych obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca (w tym pracownicy Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – świadczenia usługi) zobowiązani są posiadać przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia aktualne szkolenia BHP z zakresu pracy na stanowisku konserwatora sieci kanalizacyjnej oraz odpowiedni stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim od Lekarza Medycyny Pracy.20. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres wykonywania zamówienia (Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu potwierdzającego fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującej przedmiot zamówienia, na każdym etapie wykonywania przedmiotu zamówienia).21. Koszty zakupu materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania systemu sieci kanalizacyjnej ponosi Zamawiający. 22. Wykonawca na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego zapotrzebowania zobowiązany będzie do odbioru zakupionych (zamówionych) przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i urządzeń itp., z punktu wskazanego przez Zamawiającego (np. sklep, hurtownia) i dostarczenia ich własnym środkiem transportu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca. 23. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu potrzebę zakupu materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych w formie zapotrzebowania. W przypadku zakupu materiałów eksploatacyjnych bez uprzedniej zgody Zamawiającego Wykonawca ponosi koszty dokonania tych zakupów.24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za materiały eksploatacyjne i urządzenia przekazane przez Zamawiającego i bieżącego rozliczania się z ich wykorzystania - prowadzenie ewidencji i rozliczeń zużytych do konserwacji i usuwania awarii materiałów.25. Z dokonanych zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń i sprzętu na rzecz i koszt Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest się rozliczyć w ciągu 2 dni od dokonania zakupu.26. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do powoływania się na daną przeszkodę w przypadku sporu pomiędzy stronami.27. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od Zamawiającego na wprowadzenie na teren obiektów osób trzecich.28. Zamawiający wprowadzi i protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt i sieć kanalizacyjną w ciągu 2 dni od podpisania umowy.29. Wykonawca zobowiązany będzie do bezwzględnego przestrzegania regulaminów wewnętrznych, wewnętrznych Zarządzeń Dyrektora Gospodarki Komunalnej w tym zarządzeń w zakresie organizacji, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.30. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku nieprawidłowej eksploatacji urządzeń i infrastruktury kanalizacyjnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3, 44163112-8, 44130000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej w „F” w miejscowości Pogorzel przy ul. Głównej wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dane zadaniowo - ilościowe .Nazwa zadania Ilość obiektów Ilość studni zaworowych [szt.] Długość sieci kanalizacyjnej [km]Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej „F” w m. Pogorzeli przy ul. Głównej 1 - -Obsługa i konserwacja sieci kanalizacyjnej - 150 10Obsługa i konserwacja sieci kanalizacyjnej tłocznej na odcinku od c. s. p. „F” do studni rozprężnej zlokalizowanej w Śródborowie (gm. Otwock) przy ul. Cieszyńskiej - - 10Obsługa i konserwacja strefowych pompowni ścieków zlokalizowanych w Pogorzeli przy ul. Świerkowej i Leśnej 3 - -W obrębie kanalizacji podciśnieniowej nie ma czynnego monitoringu informującego o lokalizacji awarii zaworów próżniowych.2. W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:Obsługa i konserwacja, usuwanie awarii centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów.I Eksploatacja centralnych stacji próżniowo-tłocznych:1) Konserwacja pomp próżniowych i tłocznych:• sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie bądź wymiana oleju w pompach próżniowych,• sprawdzenie poziomu oleju w uszczelnieniach ciśnieniowych,• sprawdzenie połączeń pomp próżniowych i tłocznych,• sprawdzenie i ewentualna wymiana wlotu powietrza oraz filtrów w pompach próżniowych,• kontrola prawidłowej pracy pomp w pod względem poboru energii elektrycznej.2) Konserwacja zbiorników próżniowych:• oczyszczenie szklanych wzierników,• czyszczenie wnętrza zbiorników,• utrzymanie odpowiedniego max. – min. podciśnienia,• kontrola napełnienia ścieków - nie przekroczyć poziomu HH.3) Uzupełnienie materiału filtracyjnego w biofiltrze.4) Konserwacja pompowni IIo: • kontrola poziomu ścieków,• kontrola pracy pomp.5) Co miesiąc ręczne otwarcie i zamknięcie wszystkich korków zaworowych.6) Skontrolowanie systemu alarmowego zwłaszcza po każdej burzy z wyładowaniami atmosferycznymi.7) Prowadzenie książki eksploatacji pompowni: • zanotowanie zużycia energii elektrycznej,• odczytanie i zaprotokołowanie rejestru z panelu operatorskiego,• zanotowanie usterek,• sprawdzenie ciśnienia roboczego przez odczyt z manometru podciśnieniowego,8) utrzymanie porządku na stacji i terenie przyległym.II Eksploatacja sieci przewodów podciśnieniowych: konserwacja zasuw sekcyjnych.III Eksploatacja studzienek zbiorczych z zaworami opróżniającymi.1) sprawdzenie szczelności studzienek,2) sprawdzenie napowietrzania studzienek,3) konserwacja sterownika zaworu,4) konserwacja czujnika stanu otwarcia zaworu,5) sprawdzenie stanu tech. kształtek połączeniowych i zaworu membranowego z systemem napowietrzania zaworu,6) okresowe czyszczenie studzienek zbiorczych, rur sensorowych, rur ssawnych oraz wężyków.IV Eksploatacja kanalizacji tłocznej:1) wtłaczanie sprężonego powietrza w kolektor ciśnieniowy,2) ręczne odpowietrzanie kanałów poprzez zawory zlokalizowane na sieci kanalizacyjnej,3) konserwacja automatycznego zaworu odpowietrzająco- napowietrzającego.V Eksploatacja kanalizacji grawitacyjnej:1) przegląd stanu studni rewizyjnych oraz weryfikacja prawidłowego przepływu ścieków,2) mechaniczne udrażnianie kanałów,3) konserwacja kanałów grawitacyjnych doprowadzających ścieki z budynków mieszkalnych do komór zaworowych (na odcinku od studni zaworowej do granicy nieruchomości).VI Eksploatacja studni rozprężnej.1) Czyszczenie studni rozprężnej z powstałych osadów i zawiesin,2) Weryfikacja prawidłowego dopływu ścieków komunalnych rurami ciśnieniowymi.VII Eksploatacja strefowych pompowni ścieków:1) kontrola poziomu ścieków,2) kontrola pracy pomp oraz armatury hydraulicznej.VIII Sprawowanie całodobowego pogotowia w celu utrzymania w pełnej sprawności stanu technicznego urządzeń dla bezawaryjnego odbioru i przesyłu ścieków z terenu Gminy Celestynów do studni rozprężnej w miejscowości Śródborów położonej na granicy z Otwockiem.IX Zamykanie odpływu ścieków zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. X Kontrola przyłączy i instalacji kanalizacyjnych w zakresie jakości, ilości oraz rodzaju odprowadzanych ścieków, a także szczelności przewodów kanalizacyjnych względem ścieków opadowych i wód drenażowych.3. Wykonawca przejmie do eksploatacji środki trwałe, obejmujące cały system sieci kanalizacyjnej wraz z Centralną Stacją Podciśnieniową i Tłoczną „F”. Wykonawca dokona zwrotu powierzonego mienia w stanie niepogorszonym, z zastrzeżeniem, że zużycie nastąpiło na skutek bieżącego użytkowania, w ciągu 5 dni od dnia zakończenia świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do niedzieli (tj. 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę).5. Zamawiający zastrzega, że w razie wystąpienia awarii sieci kanalizacyjnej lub konieczności wykonania prac konserwacyjnych na sieci kanalizacyjnej, której zakres obejmuje część I, część II i część III postępowania, Zamawiający ma prawo skierować Wykonawcę do świadczenia usług w zakresie sieci kanalizacyjnej opisanej szczegółowo w część II, część II i część III postępowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest zostać w całodobowym kontakcie z Zamawiającym, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy z numerem telefonu przeznaczonym do całodobowego kontaktu z Zamawiającym, który podany zostanie do publicznej wiadomości w celu zgłaszania awarii itp. oraz do pokrycia wszelkich kosztów mających na celu zapewnienie całodobowej łączności w okresie wykonywania zamówienia.7. Wykonawca zapewni niezbędne do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia narzędzia m.in.:1) kluczy do zasuw kanalizacyjnych2) zestawów kluczy płasko – oczkowych,3) młotków, śrubokrętów (gwiazdkowych i płaskich).8. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest zapewnić własny środek transportu i utrzymać go w sprawności technicznej przez cały okres wykonywania zamówienia.9. Dokumentacja techniczna oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza sieci kanalizacyjnych i stacji podciśnieniowych znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego loco. ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów.10. Wykonawca zobowiązany jest do obsługi i konserwacji Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych wraz sieci kanalizacyjną w sposób zapewniający ciągły odbiór nieczystości płynnych, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ oraz utrzymania ładu, porządku i czystości na terenie Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej.11. Wykonawca utrzyma pogotowie kanalizacyjne zdolne do całodobowej obsługi w zakresie usuwania awarii związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usuwania w ciągu zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie ilości minut (nie dłuższej niż 60 minut) od momentu zgłoszenia awarii drogą telefoniczną, ustnie lub pisemnie przez mieszkańca lub przedstawiciela Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego (telefonicznie lub pisemnie) o wszystkich awariach występujących na obiektach podlegających konserwacji.13. Po usunięciu każdej awarii nastąpi protokolarny odbiór wykonanych robót sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do umowy.14. Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu umowy w tym usuwania awarii, każdorazowo oznakuje i zabezpieczy teren i miejsca mu przyległe, w których mają być prowadzone usługi (usuwanie awarii) oraz będzie przestrzegał obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym.15. Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać przepisy bhp oraz współdziałać z innymi Wykonawcami. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów „tajemnicy przedsiębiorstwa w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1010 z późn. zm.) w szczególności przepisu art. 11 ust. 4, przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm) oraz przepisów ustawy z dnia 07 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1437 z późn. zm.). 17. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Uchwały nr 204/20 Rady Gminy Celestynów z dnia 27 sierpnia 2020 r. w sprawie „Regulaminu dostarczania wody i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Celestynów” wraz ze wszystkimi jej zmianami.18. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca protokoły z wykonanych czynności zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do umowy – Protokół miesięczny przeglądu technicznego i konserwacji sieci oraz Załącznika nr 4 do umowy – Protokół miesięczny z zakresu usług wykonanych w obiektach Gospodarki Komunalnej.19. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za eksploatację całego systemu kanalizacyjnego i przestrzegania przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów BHP i innych obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca (w tym pracownicy Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – świadczenia usługi) zobowiązani są posiadać przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia aktualne szkolenia BHP z zakresu pracy na stanowisku konserwatora sieci kanalizacyjnej oraz odpowiedni stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim od Lekarza Medycyny Pracy.20. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres wykonywania zamówienia (Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu potwierdzającego fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującej przedmiot zamówienia, na każdym etapie wykonywania przedmiotu zamówienia).21. Koszty zakupu materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania systemu sieci kanalizacyjnej ponosi Zamawiający. 22. Wykonawca na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego zapotrzebowania zobowiązany będzie do odbioru zakupionych (zamówionych) przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i urządzeń itp., z punktu wskazanego przez Zamawiającego (np. sklep, hurtownia) i dostarczenia ich własnym środkiem transportu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca. 23. Wykonawca zgłasza Zamawiającemu potrzebę zakupu materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych w formie zapotrzebowania. W przypadku zakupu materiałów eksploatacyjnych bez uprzedniej zgody Zamawiającego Wykonawca ponosi koszty dokonania tych zakupów.24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za materiały eksploatacyjne i urządzenia przekazane przez Zamawiającego i bieżącego rozliczania się z ich wykorzystania - prowadzenie ewidencji i rozliczeń zużytych do konserwacji i usuwania awarii materiałów.25. Z dokonanych zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń i sprzętu na rzecz i koszt Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest się rozliczyć w ciągu 2 dni od dokonania zakupu.26. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do powoływania się na daną przeszkodę w przypadku sporu pomiędzy stronami.27. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od Zamawiającego na wprowadzenie na teren obiektów osób trzecich.28. Zamawiający wprowadzi i protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt i sieć kanalizacyjną w ciągu 2 dni od podpisania umowy.29. Wykonawca zobowiązany będzie do bezwzględnego przestrzegania regulaminów wewnętrznych, wewnętrznych Zarządzeń Dyrektora Gospodarki Komunalnej w tym zarządzeń w zakresie organizacji, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.30. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku nieprawidłowej eksploatacji urządzeń i infrastruktury kanalizacyjnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3, 44163112-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: