Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawa konserwacyjna kontenerowego zestawu stołówkowo-kuchennego KZSK150-/300
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340901725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OKÓLNA 37
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-103
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 261 43 35 40
1.5.8.) Numer faksu: +48 261 43 36 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 12wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://12wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa konserwacyjna kontenerowego zestawu stołówkowo-kuchennego KZSK150-/300
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2000923c-c9d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020145/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Naprawa kontenerowego zestawu stołówkowo - kuchennego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://12wog.wp.mil.pl/pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału XI i XVI
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/16/12WOG/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 377235,77 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Naprawa konserwacyjna kontenerowego zestawu stołówkowo--kuchennego KZSK150-/300 (dalej jako naprawa konserwacyjna) wykonana na zasadach określonych w niniejszym SWZ.
2. Zamawiający zleci a Wykonawca dokona naprawy konserwacyjnej zestawu
stołówkowo-kuchennego KZSK150-/300 składającego się z 10 kontenerów wykonanych zgodnie
z załącznikiem nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej jako OPZ) w oparciu o zapisy projektu umowy – załącznik nr 3.
3. Miejsce realizacji Sobieskiego 36, 87-105 Toruń.
4. Zamawiający informuje, że wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informację, które mogą być istotne do przygotowania oferty.
5. Wykonawca powinien przestrzegać przystępując do wykonania przedmiotu zamówienia powinien dostosować się do uregulowań zawartych w:
5.1. Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U z 2020 poz. 2021 z późn. zm.0;
5.2. Rozporządzenie nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE.L.2004.139.1).
6. Termin wizji lokalnej w dniach od 17 do 18 czerwca 2021 r.
7. Minimalny termin gwarancji został określony w § 6 projektu umowy (załącznik nr 3).
8. Osobą wyznaczoną do kontaktu w sprawach wizji lokalnej jest st. chor. Tomasz. BARTOSZEK Szef Służby Żywnościowej, z którym należy kontaktować się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
9. Adres wizji lokalnej:
CSAiU
ul. Sobieskiego 36
87-105 Toruń.
10. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
11. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówienia 50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.