Konserwacja, bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja, bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz urządzeń zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dywity w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDywity
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-05
  • ZamawiającyGmina Dywity
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00327821
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja, bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz urządzeń zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dywity w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dywity

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska, 32

1.5.2.) Miejscowość: Dywity

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-001

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ugdywity.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugdywity.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja, bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz urządzeń zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dywity w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32b4b482-5f18-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002251/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Konserwacja, bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci wod.-kan. i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Dywity w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informuję, że informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego zostały szczegółowo określone w rozdziale XIX i XX SWZ dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Wójt Gminy Dywity przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Gmina Dywity.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: ug@ugdywity.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Konserwacja, bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz urządzeń zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dywity w roku 2022” – ZP.271.29.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt. 1 (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Wójtem Gminy Dywity bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.
5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Wójt Gminy Dywity;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu, ale nie zgadza się na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Wójta Gminy Dywity Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 –usługa polegająca na konserwacji , bieżących naprawach i usuwaniu awarii sieci i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę, na terenie Gminy Dywity w 2022 roku.

Zakres części 1 obejmuje prace polegające na :
- bieżącym utrzymaniu sieci wodociągowych w należytym stanie technicznym ,
- naprawie , wymianie uszkodzonych odcinków sieci,
- wymianie uszkodzonej armatury ( np. zasuw, hydrantów, zaworów , studni ) oraz innych elementów składowych sieci niezbędnych do prawidłowego ich funkcjonowania.
- usuwaniu awarii sieci wodociągowej,
- usuwaniu awarii urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę (SUW),
- przyjmowaniu zgłoszeń o awariach na sieci wodociągowej w ramach całodobowego dyżuru pogotowia technicznego . Czynności pogotowia technicznego wykonywane będą przez pracowników Wykonawcy i w siedzibie Wykonawcy . Wykonawca poda w ofercie minimum 1 numer telefonu miejscowego , stacjonarnego oraz dodatkowo minimum 1 numer telefonu komórkowego , na które zgłaszane będą awarie.
Zamawiający w wydawanych warunkach technicznych wskazuje, iż włączenie do sieci wodociągowej dokonuje administrator sieci tj. Referat Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Dywity. Zamawiający wymaga od Wykonawcy , aby dokonywał fizycznego włączenia do sieci.

Wodociągi zbiorowego zaopatrzenia w wodę, ujęcia wody, stacje uzdatniania wody i sieci wodociągowe:
a) ujęcie wody S.U.W. Dywity /wieś Dywity i kol. Różnowo/ – dł. sieci 21,06 km;
b) ujęcie wody S.U.W. Różnowo/wieś Różnowo i kolonie/ – dł. sieci 12,83 km;
c) ujęcie wody S.U.W. Ługwałd /wieś Ługwałd, Brąswałd, Redykajny/ – dł. sieci 28,35 km;
d) ujęcie wody S.U.W. Barkweda /wieś Barkweda/ – dł. sieci 2,1 km;
e) ujęcie wody S.U.W. Bukwałd /wieś Bukwałd/ – dł. sieci 2,2 km;
f) ujęcie wody S.U.W. Sętal /wieś Sętal, Spręcowo, Nowe Włóki, Rozgity,
Dąbrówka Wielka/ – dł. sieci 37,33 km;
g) ujęcie wody S.U.W. Gradki /wieś Gradki i Frączki/ – dł. sieci 17,72 km;
h) ujęcie wody S.U.W. Tuławki / wieś Tuławki, Gady/ – dł. sieci 37,08 km;
i) ujęcie wody S.U.W. Słupy /wieś Słupy/ – dł. sieci 3,1 km;
j) sieć wodociągowa Osiedle Leśne – spięcie – dł. sieci 0,7 km;
k) woda dostarczana z PWiK w Olsztynie /Myki, Zalbki, Wadąg, Oś. Sterowców/ – dł. sieci 4,06 km,
l) woda dostarczana z RSP w Kieźlinach /ul. Baczyńskiego/ i Wadąg /ul. Osieckiej, Asnyka, Kochanowskiego, Słowackiego, Brzechwy, Leśmiana/– dł. sieci 5,3 km;
Długość sieci wodociągowej –171,83 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp

65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne

71315000-9 - Usługi budowlane

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów określonych
w SWZ i niniejszym ogłoszeniu.
2. Zamawiający, dokonując wyliczeń wartości punktowej ofert zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie o awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – usługa polegająca na konserwacji , bieżących naprawach i usuwaniu awarii sieci oraz urządzeń zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dywity od stycznia do czerwca 2022 roku.

Zakres części 2 obejmuje prace polegające na :
- bieżącym utrzymaniu sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w należytym stanie technicznym ,
- naprawie , wymianie uszkodzonych odcinków sieci,
- wymianie uszkodzonej armatury ( np. zasuw, zaworów , studni ) oraz innych elementów składowych sieci niezbędnych do prawidłowego ich funkcjonowania.
- usuwaniu awarii sieci kanalizacyjnej .
- usuwaniu awarii urządzeń zbiorowego odprowadzania ścieków ( przepompownie),
- usuwanie awarii przepompowni sieciowych i przepompowni przydomowych tj: wyjęcie niedziałającej pompy, zamontowanie pompy sprawnej, naprawa pompy).
- przyjmowaniu zgłoszeń o awariach na sieci kanalizacyjnej w ramach całodobowego dyżuru pogotowia technicznego . Czynności pogotowia technicznego wykonywane będą przez pracowników Wykonawcy i w siedzibie Wykonawcy . Wykonawca poda w ofercie minimum 1 numer telefonu miejscowego , stacjonarnego oraz dodatkowo minimum 1 numer telefonu komórkowego , na które zgłaszane będą awarie.
Zamawiający w wydawanych warunkach technicznych wskazuje, iż włączenie do sieci kanalizacyjnej dokonuje administrator sieci tj. Referat Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Dywity. Zamawiający wymaga od Wykonawcy , aby dokonywał fizycznie włączenia do sieci. Wykonawca rozliczy się z podmiotem przyłączanym, jednakże o wykonanych przyłączeniach poinformuje Zamawiającego raz w miesiącu.

Sieci kanalizacyjne wraz z przepompowniami
Ścieki odprowadzone kolektorem na miejską oczyszczalnię ścieków Gminy Olsztyn.
a) kanalizacja sanitarna w Słupach, przepompownia ścieków – dł. sieci 7,5 km;
b) kanalizacja sanitarna w Kieźlinach, przepompownia ścieków – dł. sieci 7,43 km;
c) kanalizacja sanitarna w Dywitach, 4 przepompownie ścieków – dł. sieci 17,09 km;
d) kanalizacja sanitarna w Różnowie, 7 przepompowni ścieków – dł. sieci 13,0 km;
e) kanalizacja sanitarna w Ługwałdzie, 3 przepompownie ścieków – dł. sieci 9,78 km;
f) kanalizacja sanitarna w Myki, Zalbki, Wadąg, 5 przepompowni ścieków – dł. sieci 7,4 km
Długość sieci kanalizacyjnej wynosi 62,2 km.
Sieci kanalizacyjne obsługujące gminne oczyszczalnie ścieków :
Kanalizacja sanitarna w Tuławkach, 41 przepompowni ścieków, długość sieci 3,6 km;
Kanalizacja sanitarna w Spręcowie , 103 szt przepompowni ścieków , długość sieci 5,61 km;
Kanalizacja sanitarna w Barkwedzie, 11 szt przepompowni ścieków, długość sieci 1,17 km;
Kanalizacja sanitarna w Bukwałdzie, 51 szt przepompowni ścieków, długość sieci 4,72 km.

Długość sieci kanalizacyjnej wynosi : 15,1 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp

65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne

71315000-9 - Usługi budowlane

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów określonych
w SWZ i niniejszym ogłoszeniu.
2. Zamawiający, dokonując wyliczeń wartości punktowej ofert zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie o awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1.1 . dysponuje

Dla części 1
• co najmniej jedną koparko-ładowarką,
• dźwigiem o wysięgu min. 15m,
• samochodem dostawczym o dopuszczalnej ładowności do 3,5 t ,
• ciągnikiem z przyczepą 6,0 t,
• wywrotką o DCM 18t,
• co najmniej dwoma beczkowozami na wodę pitną o pojemności minimalnej 3000 litrów każdy.

Dla części 2
• co najmniej jedną koparko-ładowarką,
• specjalistycznym pojazdem do czyszczenia kanałów typu WUKO SCK, (przy zleceniu czyszczenia),
• wywrotką o DCM 18t,
• samochodem asenizacyjnym – beczkowozem,
• samochodem dostawczym o dopuszczalnej ładowności do 3,5 t,
• ciągnikiem z przyczepą 6,0t.

1.2 . dysponuje osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:

Dla części 1

• osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Wykonawca wykaże że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj. :
- minimum trzema osobami, posiadającymi kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie konserwacji i napraw sieci wodociągowej w tym jednym brygadzistą posiadającym wykształcenie minimum średnie techniczne z 5 - letnim doświadczeniem , umiejącym czytać dokumentację techniczną

Dla części 2

• osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Wykonawca wykaże że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj. :
- minimum trzema osobami, posiadającymi kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie konserwacji i napraw sieci kanalizacyjnej w tym jednym brygadzistą posiadającym wykształcenie minimum średnie techniczne z 5 - letnim doświadczeniem , umiejącym czytać dokumentację techniczną


Pracownicy skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie mogą się pokrywać w przypadku składania oferty na dwie części. Dla każdej części odrębnie Wykonawca musi przewidzieć kadrę.

1.3. W zakresie posiadania niezbędnego doświadczenia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat:

Dla części 1
• jedną usługę polegającą na konserwacji sieci wodociągowej o wartości minimum 120.000 PLN brutto

Dla części 2
• jedną usługę polegającą na konserwacji sieci kanalizacyjnej o wartości minimum 60.000 PLN brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
1) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 SWZ;
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XXIV pkt.12 ppkt. 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku podmiotów wspólnych wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorach umów, stanowiących: Załącznik nr 7.1 oraz Załącznik nr 7.2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie Załącznika nr 1 do SWZ
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
6) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę świdrów 100mm do całego zestawu łuparki świdrowej- Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę świdrów 100mm do całego zestawu łuparki świdrowej fi 350 2x17. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI